Hey ladies, Ik heb eindelijk weer eens de tijd om goed op iedereen te reageren!! @Newa; wat vervelend dat het niet aanslaat meis... Ik weet hoe je je voelt, dikke knuffel van mij. Zorgt dat er voor dat je toch sneller naar nederland komt? Hopelijk is de IUI gewoon meteen raak! succes vanavond met de spuit. Is dat om de eisprong te krijgen? Tip; warm de vloeistof een beetje op, in je handen. Dat scheelt. Doe ik ook elke avond! @XD; hoe voel jij je? Mooie spullen heb je gekozen hoor! Vind het allebei mooi, maar ben misschien van wat minder robuust. De 2e lijkt heel groot, maar misschien is dat de foto? Ik vind die wel het mooiste. @Lydia; Welkom! Inderdaad een vrij hecht groepje, maar er is altijd ruimte voor meer! Hopelijk werkt de Clomid voor je en heb je snel een mooi ei. @Koolmees; hoe gaat het meis? Zie je op tegen morgen of heb je goede hoop? Ik ben er zo klaar mee!! @belgische mama; superknap dat je tegen je schoonzus hebt gezegd, hoe jij je voelt. (Late reactie van mij, maar dat wilde ik je al eerder zeggen!!) Zou fijn zijn als ze er rekening mee gaat houden! @Poemelke; ik wist niet dat jouw man militair is. Dat lijkt me wel lastig. Sannend weer, het wachtbankje.... @Ladyfp; Welkom (als ik dat nog niet had gezegd.) Spannend morgen de eerste clomid. Hopelijk slaat het snel aan en hoef je niet lang in de mmm te blijven! @Mol; Al flink aan de klus? you go girl! @Laurise; dat zijn al een hoop spullen!! Superleuk!! En nu maar wachten op de beeb.... @Magic dream; thanks. Hoe gaat het met jou?? Jij zit nu op het testbankje? Spannend meis. @Lely; wil je wat extra deze kant op strooien? ben zo klaar met de mmm... @Fredje; leuk, kamertjes kijken en natuurlijk bestellen! Had jij van tevoren ook al een idee van wat je zou willen? Ik heb al allerlei ideëen, maar geen beeb om het voor te maken! @Lisamari; welkom. Wat vervelend dat je al zo lang aan de Clomid zit zonder resultaat. Wie weet heb je deze ronde wel een posi test! @hier: gisteren en vandaag hofdpijn. En vandaag had ik helder bloedverlies!! Terwijl ik echt niet ongi kan worden; ik heb nog geen ei gezien en m'n bms was nog veel te dun. Dus ik snap er helemaal niets van... Gelukkig morgen weer een fm, dus dan kan ik dat mooi aan de gyn vragen. Ik ben weer zo klaar met de mmm, meiden!! Ik wou dat we gewoon eens zwanger zouden raken. Ik hoop zo dat dat nog lukt in 2010.... x
Goedenavond dames, Wilde toch wel weer even reageren. Ik zat er 2 weken geleden helemaal doorheen dat ik ongesteld werd, pfff, heb echt zoveel gehuild. Ik ben nu wel weer een beetje dr bovenop gekomen. Ik had afgelopen dinsdag een fm bij de gyn, nou vond het niet zo prettig, voordat ik het wist stond ik buiten...weer erg verdrietig. Hij zag namelijk geen grote follikels, alleen maar kleintjes en zei dat ik volgende week maar weer eens terug moest komen. Nou, ok...lekker is dat. En ineens zegt hij...ja, of het eitje is al gesprongen, ik zie wel wat zitten, maar goed, kom maandag maar weer terug. Mn baarmoederslijmvlies is ook weer deze maand te dun. Door de clomid kreeg ik superhoge progesteron (140!) en dunne baarmoederslijmvlies. Nu krijg ik wat andere medicijnen, weet niet precies welke naam hij zei. Maar dat zou dus mn baarmoederslijmvlies verdikken... Dus deze maand is wéér voorbij, zonder een positief resultaat helaas. Ps. Ik zie dat lely zwanger is! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan en ik hoop dat we je ook mogen volgen. Xxx
hoi ! poemelke , ja klopt ! ben errrugggg verslaafd maar niet meer in zoveel topic's als toen. indd ferdi zat toen in afghanistan , maar is sinds 2 weken uit dienst ! , betere baan aangeboden gekregen en was toch vanplan om op een gegeven moment uit dienst te gaan ! dus gelukkig geen uitzendingen meer ! , en bij jou dus ook niet ! spannend bij jou , nog 5 dagen wachtbankie ! XD24 , beek en donk woon ik 15 minuten vanaf ofzo onthouden dus ! (mocht t ooit raak zijn !) koolmees , ja woensdag dag 10 naar de Gyn , en jij dus morgen ? zit je gewoon int ziekenhuis of ergens anders ? lelymupske ! gefeliciteerd ! evie , zo jij bent ookal een tijdje bezig , zonder resultaat , hoop dat de menopur gaat werken wat doet dat ?? succes iig ! hoi vrouwtjee , nou bij jou dus ookal zoeen rotzooi ... hmmzz... hopelijk gaan deze nieuwe medicatie wel zorgen voor een beebje !
He dames!!! @Newa,shit man, nog steeds lage waarde, ik hoop zo voor je dat de iui zaterdag gaat werken!! hoe zit het met terugkomen, is het al een optie? @koolmees, meid succes weer met de fm morgen, denk je dat er wat gegroeid is? @lisamarie, welkom meid! wat heb jij lang aan de clomid gezeten? normaal doen ze dat toch maar 6 maanden? of wat is de reden dat je langer hebt mogen slikken? Ik hoop dat je 2de iui gelukt is meid!! @eevie, ja hij is militair, maar is gewoon door de week om 16:30 thuis, hij zit heel kortbij op een kazerne.Heerlijk dus! @Lydia, Gelukkig dat hij ook niet meer weg hoeft! geeft toch wat meer rust! Wat heeft ie voor baan gekregen als ik vragen mag? Mannetje van me is wel van plan in dienst te blijven, hij is nu ook aan het azen en zn best aan het doen voor een burgerbaan, grote kans dat dit volgend jaar gaat lukken, dus dan zit hij helemaal goed! Hij zit nu op een afdeling van logistiek, en ze hebben hem daar nu zo hard nodig dat hij sowieso niet weggestuurd wordt, maar ja zeg nooit nooit...het is en blijft defensie. We staan ook wel open om voor hem een burgerbaan te accepteren in het buitenland...maar hij wil hier nog even afwachten... @vrouwtje, meissie meissie toch! ben ik blij dat je er weer bent, en dat je weer een beetje bent opgekrabbeld! ik weet zo goed hoe je je voelt! echt alleen maar janken, om alles wat er gebeurd, soms is het zo immens zwaar, niet onder woorden te brengen....! snap je helemaal! Nu medicatie voor je slijmvlies, benieuwd of dat werkt! Maar dus zeker weten geen ei?of heb je misschien toch wat gevoeld ofzo? je weet het nooit he? Zal hard voor je duimen meid, ook dat je je binnenkort weer wat beter voelt!! @hier, tja wachten he.... pfff nog een paar dagen... maar ben dr bang voor, behalve mn zere boobs, wat ik dus elke maand heb, merk ik echt helemaal niks... dus zal wel weer niet zo zijn... nja hoop houden tot we bloed zien he! xxxx
oohke .. logistiek .. ferdi deed herstel bij luchtmobiel in schaarsbergen .. hoop voor je dat jou mannetje ook een keer eruit kan ferdi werkt nu bij de mars als soort van hoofd monteur van een lijn .
Ha dames Newa Tuurlijk gaan voor je duimen!! en ik snap dat je morgen thuis blijft succes zaterdag hoop dat je resultaat hebt deze maand zal zaterdag zeker aan je denken kan helaas geen kaarsje opsteken moet werken.. Koolmees Succes met de fm morgen zal voor je duimen.. ladyfp succes met de clomid hoop dat het zn werk gaat doen! Poemelke wanneer kun jij testen? @hier weing te melden maar het wordt wel steeds spannender naar mate zaterdag dichterbij komt dan moet ik inprincipe de rode duivels krijgen maar hoop van niet. Het ene moment denk ik ja ik denk dat de duivels komen maar mn boobs zijn veel gevoeliger dan normaal dus dat geeft dan weer hoop wat kan je lichaam toch raar zijn snap er soms helemaal niets meer van.. Succes en een knuffel voor iedereen en vast een fijn weekend voor ik het vergeet!! Liefs Magic
dank jullie wel dames ik hoop ook echt dat jullie allemaal heel snel zwanger raken en dat we meer vrolijker zijn en dat we ook babykamers mogen uitkiezen en praten over kwaaltjes hihihi onze beurt komt wel we hebben de dames die ons besprenkelt met hun hcg gun het jullie van hartee
hallo dames daar ben ik weer een hoop bij moeten lezen maar ga nu proberen te reageren. @esda wat vervelend meid hopelijk loopt het met de iui wel goed en ben je snel zwanger ik ga hard voor je duimen @brigitte allereerst welkom hoef jij niet eerst 6 maanden clomid te slikken voor je aan iui begint ik lees dat je slikt maar ook dat jullie met iui gaan beginnen in ieder geval succes @magic hopelijk blijven de duivels 9 maanden weg en zal je zaterdag positief testen @poemel mooi droom heb je gehad nu nog hopen dat die snel uitkomt je mag bijna testen dus dir keer positief hoop ik @xd ik vind allebei de kamertjes mooi lastige keus welke word het @newa mijn duimen draaien voor jou meid je hebt het niet echt makkelijk daar hopelijk slaagt de iui in 1 keer succes @mol als ik het goed onthouden heb vroeg jij me of ik mijn ei al heb gehad nou meid ik zou niet weten wnr mijn ei springt als ie dat uberhaubt doetgebruik ook geen ovutesten maar voel wel elke maand steken op dag 13 en 14 maar aangezien mijn cyclus langer is kan dat denk ik niet zo zijn nou wat heb ik een hoop moeten lezen kon het allemaal niet meer bijhouden vanaf nu lees ik elke dag gisteren jarig geweest 28 jaartjes alweer verder nog steeds aan het wachten op een goed eitje hopelijk gaat het deze keer lukken het moet gewoon deze maand is onze maand
Hey meiden Chulla Nog proficiat met je verjaardag!! Hopelijk krijg je snel het kado wat je zo graag wil.. Daar gaan we voor! x Magic
Ik dacht idd ook zo! En kan het nu nog steeds niet geloven/..haha..Maar probeer er toch al van te genieten!! .. Liefs
Hey lady's! Chulla: nog gefeliciteerd! Wie weet zit je cadeau al in je buik en kun je het deze maand versieren met een mooie strik zodat er over 9 maanden een topcadeau uitkomt! Fredje: JEETJE, je bent gewoon al 16 weken zwanger. Dat gaat echt snel. Lely: heb je al gebeld met de vlos voor een afspraak? XD: hoe is het met jou en mini XD? Magic: spannend dus op het wachtbankje. Poemel ook geloof ik?! Lydia: fijn dat je mannetje weer in het land is denk ik. Lisamarie: ik mag maar 6 maanden Clomid gebruiken. Waarom moet jij al zo veel maanden Clomid slikken? Hier: ik verwacht mijn ei vandaag of morgen. Gisteren was er een tweede streepje te zien op de ovu test maar nog niet zo sterk of sterker dan het controlestreepje. Klusserdeklus dus dit weekend.
hoi ! magic , spannend !! morgen dus je NOD .. en als je niet ongi word ga je dan testen ?? chulla nog gefeliciteerd ! zit jij ook aan de clomid ? mol , ja echt beter maar hij is alweer vanaf april terug gelukkig ! , jij dus aan de klus ! byee meiden
wat zijn bij jullie trouwens de ervaringen van bijwerkingen van de clomid ?! wat ik tot nu toe merk : * meer energie (zin om te poetsen haha ) * kan me niet concentreren * soms misselijk ineens !
@Lisamari: Jullie hebben ook al heel wat achter de rug. Hopelijk gaat het je toch snel lukken! @Lelymupske: Ik kan me er iets bij voorstellen, ik denk dat ik dat ook zou hebben, maar je bent gewoon lekker zwanger!!! @Eevie: Ik hoop op een mooie FM voor je vandaag! Bij mijn vorige cyclus had ik ook op zo'n raar moment bloedverlies. Maar bij mij dacht de gynaecoloog dat het toch al een afbraak van het slijmvlies was. @Vrouwtjexxx: Dikke knuffel vanuit hier! Wat kan het toch zwaar zijn he We gaan ervoor dat we met z'n allen hier dit jaar nog zwanger worden! @Lydia1986: Ik krijg inderdaad steeds FM in het ziekenhuis. Ik merk van de clomid dat ik meer hoofdpijn heb, meer emotioneel ben en meer prikkelbaar. @Poemelke: Schiet het al op op je wachtbankje? Misschien is het wel juist positief dat je niet veel voelt, ik hoop voor je op een mooie test over 4 dagen! @Magic dream: Hoe is het bij jou? Nog steeds geen rode duivels gespot? Ik hoop zo voor je dat het deze keer wel raak is! @Ladyfp: Lijkt me ook geweldig om met z'n allen straks over zwangerschapsdingetjes te kunnen praten @Chulla: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En hopelijk komt je ei snel, veel plezier met klussen! @Fredje: 16 weken zwanger al, dat gaat hard! @Mol81: Veel plezier met klussen! Heb je nu ook extra tijd voor in het weekend? En daarna duimen op een mooie test over 2 weekjes! Hier vanmorgen FM gehad. En er is een heeeeeeeeel klein lichtpuntje Er was een follikel van 10 mm te zien en verder allemaal kleintjes. Ik weet dat het niet heel groot is voor deze fase van de cyclus, maar de gynaecoloog wil toch nog kijken of deze nog verder door wil groeien. Komende maandag heb ik opnieuw FM. Als de follikel dan nog even groot is, wordt de cyclus afgebroken en begin ik met clomid 100 mg. Ik wil niet teveel hoop hebben, maar heb toch een klein beetje hoop dat dit eitje nog gaat doorgroeien en springen. Bij de eerste cyclus toen de clomid aansloeg, duurde het ook wat langer (wel sneller dan nu) voordat een follikel groeide, maar die is toen in een rap tempo door gaan groeien en gesprongen. Duimen jullie voor mij? En als het deze maand niets wordt, hoop ik toch dat de clomid iets gedaan (wel te weinig) heeft en het met een hogere dosis goed gaat komen
Volgens de gynaecoloog bij ongeveer 20 mm. In mijn eerste cyclus met clomid was de follikel net gesprongen bij de FM, dus ik weet niet hoe groot het toen was. Wel dat het sneller was doorgegroeid/gesprongen dan de gynaecoloog verwacht had
pfff wat een getetter hier niks te melden buiten afwachten tot de 15de, ik ben trouwens nogaltijd niet ongesteld ik snap er niks meer van wrm ik nu ineens meer heel ontregeld ben. knuffel newa, bij mij slaat het ook niet aan xd mooie kamertjes persoonlijk ben ik niet zo voor wit of was het nu van fredje die foto's? lydia welkom en gooi je er tussen koolmees duimen draaien ladypf welkom en tetter mee lely strooi voor mij ook,en idd als die echo er is dan geloof je het pas fredje altijd leuk kamertjes bekijken lisamari welkom en klets mee vrouwtje elke keer is het balen eh knuffel sorry als ik op iemand vergeten te reageren ben
Nou vandaag weer n fm gehad. 1 follikel van 11 mm te zien, dus maandag wéér n fm. Ik vraag me wel heel erg af waarom ik spuit als ik daarmee hetzelfde resultaat heb als met de Clomid... N laat ei... X