Ja gaat idd hard!! Poeh..en besef het zelf nog niet echt helemaal...>Ja we willen het heel graag weten.. 1december hebben we de 20 weken echo..spannend! Maak ons verder niets uit hoor maar ben gewoon erg nieuwsgierig!.. Liefs
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!! GEFELICITEERD!!!..Helemaal geweldig!!... idd geen twijfel over mogelijk!! Geniet er van!!! Liefs
Hebben afgelopen weekend al het kamertje gekocht en de eetstoel.. Deze Bloom Fresco Classic Midnight Black | Kinderstoelen | Baby-Dump en dit is het kamertje Babykamer Optima | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump.>Zijn er erg blij mee.. En natuurlijk kon ik het weer niet laten om nog allerlei pakjes en sokjes te kopen..haha.. maar moet kunnen nu toch? Nou, dames..Ik gat mijn best doen te strooie voor iedereen!!! liefs
spannend ! ik duim voor je mijn weekend was leuk , lekker geshopt en wezen stappen. gister nog uit eten en nu ff chillen en zo werken hoppe weer een nieuwe week in !
meiden heeft het zin om tijdens de clomid (erna natuurlijk ) ovutesten te gebruiken ?? denk het wel toch ?
he meiden! bedankt voor jullie reacties! @xd, afspraak ging echt goed! onvoorstelbaar! maar ben thuis weggegaan en heb mezelf even goed toegsproken om rustig te doen, was een belangrijke afspraak nl. Zit nu terug op het werk (hoef gelukkig maar tot 16uur) ben echt de weg kwijt... Zou het echt? kan het niet geloven. @lydia, ga nog geen banner maken, durf nog niet...als morgen het ziekenhuis de uitslag heeft, dan misschien... Mannetje net weer aan de telefoon, hij voelt zich raar zegt ie!! hihi lief he! Hij heeft de test alleen op de foto gezien, zoals jullie, in het echt natuurlijk van 5 meter afstand te zien.... xxx
Dag dames, Mag ik even weer uithuilen? Ik was vorige week dus naar de gyn, eitjes waren klein, of al gesprongen en bms was te dun. Nou vanochtend weer een afspraak, eitje was volgens hem gisteren gesprongen, bms is dikker nu. Maar goed, moet volgende week bloed prikken om te kijken of het dan wel is gesprongen en ik moet een afspraak maken voor een baarmoederfoto en ik zie daar zoooo tegenop, moest echt huilen. Ik baal, want ik ging er vanuit dat ik mn ei vorige week had, dus niet echt geklust, weer deze maand die dikke vette teleurstelling. En de planning was dat ik 3 maanden clomid zou slikken, nou dit is dus mn derde maand en hij zei vorige week dat ik zou stoppen met de clomid ook vanwege mn dunne bms. En vandaag zei hij! Nee, we maken de 6 maanden vol. Nouuuu, ik baalde ik wil die stomme pillen niet meer, ik wil gewoon zwanger zijn, meer vraag ik niet. Pfff, nu afwachten op mn ongi, want zonder klussen kun je niet zwanger raken, pfff. Ik baal ff ben het helemaal zat!!!
dikke knuffel meis ! snap dat je je klote voelt.. en dan ook nog niet geklust.. ... was t maar zo makkelijk he , gewoon zwanger zijn .... kopop meis , positief blijven ! wij zullen ook een keer zwanger worden !!
Ja, ik hoop t ook...ach, alles ligt in de handen van god. Mn geloof is toch wel een beetje mn houvast. Hoelang ben jij al bezig? Ik begin komende maand aan mn 4e ronde met clomid en heb er dan alweer 20 rondes opzitten ofzo, dan zakt de hoop je wel in de schoenen. Vooral als alles goed blijkt te zijn...zucht!
proficiat poemel IK WIL OOOKKKKKKKK klote nieuws vrouwtje, ik weet hoe jij je voel, ik heb ook elke keer teleurstelling bij de FM
Kopop dames!! Jullie zien er is alweer een zwanger bij, dit worden er iedere x meer... Jullie volgen ook nog!!
december 2008 de pil weggedaan , en toen in mei echt begonnen maar ferdi is wel weggeweest van dec/april dit jaar.. (afghanistan )
@Poemelke: Whoehoe!!!! Gefeliciteerd!!! Eindelijk ben je zwanger! @Alle andere zwangeren: Hoe gaat het bij jullie? @Fredje: Spannend binnenkort de 20 wk echo en mooi zeg de stoel en het kamertje! @Lydia1986: Ik heb geen ovulatietesten gebruikt, omdat ik steeds FM krijg, maar als ik dat niet had zou ik het denk ik wel doen. Zorgt toch voor een beetje meer duidelijkheid. @Vrouwtjexxx: Dikke knuffel!!! Ook ik begin volgende maand aan de 4e clomid ronde. Ik hoop dat we snel aan de beurt zijn, er komen steeds meer zwangeren hier om hcg rond te strooien, dus het gaat ons ook lukken! Vanmiddag FM, ben er eigenlijk wel redelijk ontspannen onder. Ik zie wel wat er op me af komt.
WOOOOWWWWWIIEEEEE Poemel! Hartstikke duidelijk meid, gefeliciteerd! VrouwtjeXXX: meid, wat een teleurstellingen. Ik voel me op dit moment net zo hoor. En wat betreft die baarmoederfoto; het valt mee. Ik heb hem ook gehad. Net op het moment dat je denkt: 'aum dit doet zeer' is het afgelopen. En ze zeggen dat je de maanden er na meer kans hebt op een zwangerschap... Lydia: ik gebruik ovutests in combi met Clomid maar kan mijn ei nog niet vinden. Moet hem vandaag vinden denk ik. Zo niet, dan bel ik het zh en wil ik weer echo's. Hier: ik denk dat mijn ei vandaag springt. Voel het op de een of andere manier. Straks maar even testen of ik ook wat zie.