Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohww Magic, wat knap!! Ik had al 100x getest hihi...
    Spannend hoor, ik ga heel hard voor je duimen.
    miniXDmensje (mooi woord Poemel) wil er graag nog een vriendje bij!!

2. ladyfp

ladyfp Lid

25 okt 2010
    81
    0
    6
    Ik ben nog een student
    Rotterdam
    Dag meiden was er een tijdje niet maar gefeliciteerd poemelke ben echt blij voor je nou mijn eerste clomid is voorbij de 15de moet ik naar de gyn spannend dames ik heb een vraagje als je die clomid kuur achter de rug hebt he hoelang bloed je daarna nog kussies en heel veel knuffels voor jullie ladyfp

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Ladyfp, wat bedoel je meid? ben jij nog steeds ongi na de clomid? dus op dag 8 nog ongi? das wel lang he? Bij mij duurde de ongi maar 3 dagen.

@magic, oehhhh wat spannend! ik vind het zo knap dat je het volhoudt!!
    Wanneer had jij eigenlijk ongi moeten worden? je symptomen komen me wel bekend voor hoor! ook mijn boobs doen nog steeds zeer, maar anders... en dat ongigevoel, zo trekkerig.... blijft hier ook aanhouden... maar tot nu toe alleen s avonds. Goed teken denk ik, dat er wat groeit! misschien bij jou ook wel!!! duimpjes draaien!

xxx

4. ladyfp

ladyfp Lid

25 okt 2010
    81
    0
    6
    Ik ben nog een student
    Rotterdam
    @ poemelke ja ben nog steeds ongi hoort dat er niet bij dan ooh jee ik knijp hem al ik verwissel zeker wel 9 a 10 tampons op een dag sorry voor de details

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Als je op cyclusdag 8 zit? is het wel gek dat je nog ongi bent... is wel erg lang?!
    Of heb je altijd een lange ongi?
    Ik heb er geen ervaring mee eigenlijk, maar als je nu nog zo heftig ongi bent is wel gek...
    Misschien even gyn bellen? en verhaal even voorleggen?

xxx

6. ladyfp

ladyfp Lid

25 okt 2010
    81
    0
    6
    Ik ben nog een student
    Rotterdam
    @poemelke ja ik denk dat ik dat ga doen dan ooh jee ik laat het jullie wel weten

7. Newa

Newa Actief lid

11 okt 2010
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een geklets dames.. ik ben nog niet bijgelezen maar reageer toch al even snel:

@Eevie: dank je voor de tip! Die naald voelde ik helemaal niet, maar die vloeistof, hey die is gemeen!
    @ Poemelke: Yep we zijn er mee bezig.. maar wat een papierkraam allemaal. En hier gaat alles zooo langzaam. Als je iets nodig hebt wacht je eeuwen. We zijn nu aan't kijken waar dat inburgeringsexamen plaats moet vinden hier. Oh en wat zie ik?! Het is jullie gelukt?!! Waaaauw! Wat geweldig! Ben zo blij voor jullie!!! x
    @Chulla en Magic: lief dat jullie zo meeleven (knuf)

Update hier:
    IUI is goed gegaan, alhoewel er wat vertraging was de zaterdag, het lab had ons "vergeten". Tja. Alleen hier in Zuid-Afrika, ik zeg het jullie. Dus we hebben wat langer moeten wachten totdat het opwerken was gebeurd. IUI zelf viel reuze mee. Eventjes vervelend toen het goedje naar binnen gespoten werd, maar dat was het dan ook. Had wat bloedverlies in het weekend maar heb het rustig aan gedaan. Deze week weer gewoon hectisch op het werk, onderbezet en stress helaas. Ik zit in de logistiek dus het is altijd wel stressen. Ik maak me daar soms zorgen over, stress is niet echt bevordelijk natuurlijk.
    Verder niks nieuws. Vandaag wat krampjes en opgeblazen gevoel. En borsten zijn gevoelig, maar dat heb ik elke maand. Die krampjes zijn nieuw, misschien een goed teken? Wie weet.

8. ladyfp

ladyfp Lid

25 okt 2010
    81
    0
    6
    Ik ben nog een student
    Rotterdam
    Dames nou ik heb de gyn gebeld en ze zei dat het normaal was dus dat het kon ze twijfelde wel..
    @newa hoop dat het gelukt is

9. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

JOEHOE Poemel, wat mooi joh. Nu is het echt. Gefeliciteerd!

XD: wat een prachtige echo, wees er maar trots op.

Eevie: ik ben het ook HELEMAAL met je baas eens!!

Ladyfp: ik ben ook altijd lang ongi. Wel 7 dagen en soms langer ondanks de Clomid. Kan geen kwaad hoor.

Newa: oh spannend, nu op het wachtbankje dus!

Hier; EI GEVONDEN! Gisteren knalde de ovutest en we hebben dus geklust. Straks weer een test doen om te kijken of de controlestreep nu minder geworden is. Wij hebben ons best gedaan hahah!

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh yes Mol, een mooi ei. Nu hopen dat jullie deze hebben weten te bevruchten:D

Ik miste je al hihi maar je was druk bezig natuurlijk;)

11. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi XD, waar kun je je precies aanmelden? ik wil ook wel :D..Liefs

12. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poemel en lely: Mooi banners!!!!:D..Kunnen jullie het al geloven?
    Ik voelde ons beebje gisteren voor het eerst! :D Wat een bijzonder moment zeg! :)..Had de tranen in mijn ogen staan!!..

Liefs

13. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Magic en Newa, Spannend voor jullie op het wachtbankje!!! Magic, knap hoor dat je zo lang kunt wachten!!:)

liefs

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Fredje, even een mail sturen naar dit adres. H.vanBallegooijen@fontys.nl
    Aangeven dat je gehoord hebt dat je een echo kunt laten maken.
    Ik weet dat ze dringend opzoek zijn naar mensen die 20 weken zwanger zijn. Dus jij komt bijna in aanmerking:D

15. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Mol, ah daar ben je !!! thnx, ja we geloven het nu wel, maar ben nog zo onzeker...maar dat komt wel...het voelt in elk geval goed, en denk dat ik daarop moet gaan vertrouwen!
    Super dat je je ei hebt gevonden!! gelukkig maar!! fijn geklust en nu duimen voor een goede bevruchting!! ik ga mee duimen!!
    @Fredje, WOW meid!! wat gaaf!!!! had je mannetje het ook kunnen voelen? of deed beebje het daarna niet meer??

xxx

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nah bij de gyn geweest zag er goed uit zei die.
    baarmoederslijmvlies ( zo heet t toch?! ) was 5
    en eitje was 14mm
    vrijdag weer terug

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    spannend ! ik duim !!

18. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh Super. Ga meteen mailen!! :D Altijd leuk om extra naar de kleine te kijken.. Toch altijd weer heel bijzonder!!

liefs

19. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poemel; Helaas heeft mijn man het nog niet kunnen voelen! Volgens mij is het ook nog niet hard genoeg..Voel het nu steeds vaker dus hoop dat hij het vaanvond kan voelen..:D...

@Lydia; Oh spannend meid, Ziet er idd goed uit!! Ik duim voor je..

Liefs

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    spannend ! ik duim heel heel hard voor je !

Deel Deze Pagina