@ Poemel, haha wacht maar Dit is nog niks Huil het er lekker uit... Van de week noemde mn vriend me zeikerd (zegt ie altijd als ik iets vraag om te doen). En normaal doet me dat dus niks haha want hij bedoeld dat niet verkeerd. Maar van de week, ik moest huilen.. Hij zo wat doe jij nou? Jaa ik vind dat helemaal niet leuk wat je zegt!! whheeeee Daarna dacht ik waarom was dat nou weer nodig? @ Koolmees, bovenstaand verhaal is dat een oppep verhaal voor je?
Oh blij dat jij dat ook hebt XD! dacht even dat ik niet normaal was! begon even te twijfelen of het wel goed met me ging! Mannetje is ook naar huis gekomen van 11de vd 11de vieren, heb m gebeld dat ik alleen maar aan het huilen was, en voelde me alleen en wilde dat hij naar huis kwam. Is meteen op de trein gesprongen, die lieverd ook! Maarre had je dat ook al zo vroeg dan? @lydia, spannend meid, hopen dat het eitje mooi bevrucht wordt!! xxx
Magic gefeliciteerd!!!! Super hoor!! Vandaag heel erg last van mijn buik gehad. Ook heb ik de laatste paar dagen pijn na het klussen,een branderig gevoel heb dat eigenlijk nog nooit gehad. hebben jullie daar wel eens last van? Verder niks te vertellen, zit nog op het wachtbankje.... Fijne avond nog... X.
WOW MAGIC GEFELICITEERD!!!!!!!11 ik wist het wel dat je zwanger was maar wat leuk dat je het nu zeker weet nou hup strooi deze kant op hier nog op het wachtbankje maar verwacht ook niks hoor weet gwn zeker dat ik niet zwanger zal zijn net als alle maanden hiervoor. soms denk ik wrm slik ik die zooi eigelijk en overweeg het om er gwn mee te stoppen als er elke keer iets mis gaat met het eitje en daardoor niet bevrucht kan worden wrm dan clomid slikken ja sorry meiden ik probeer positief te blijven maar in mijn achterhoofd weet ik gwn dat het niet zal lukken
@Poemelke: Succes met je emotionele buien. Ben je van de clomid af, krijg je opnieuw last van emotionele momenten Wat lief van je mannetje! @Belgischemama: Wat vervelend zeg! Kunnen ze je dan geen Provera voorschrijven om de menstruatie op te wekken? Ik roep ook maar wat @Xd24: Haha, ik had eigenlijk op wat positievere verhalen gehoopt Word je ook emotioneel bij zielige films enzo? @Lydia1986: Dan is er al snel groei te zien bij jou, fijn dat de cyclus niet veel langer is, gaat het allemaal wat sneller @Esda: Spannend hoor, ik duim voor een mooie test voor je over een klein weekje! @Chulla: Knuffel vanaf hier, hoop houden hoor! Je ziet hier in het topic de succesverhalen, daar gaan wij ook bij horen. Ik duim voor een mooie test voor je over 11 dagen!
Dat is bij iedereen anders, volgensmij groeit het ongeveer 2 mm per dag, maar bij mij deze keer wat langzamer en maar 1 mm per dag. Als het wel harder gegroeid is de afgelopen dagen, zou het morgenmiddag al gesprongen kunnen zijn, maar dat is even afwachten.
@Koolmees: Mijn eitje groeide de eerste ronde clomid snel (volgens de gyn), na 10 dagen was die 20mm. De tweede ronde groeide die langzaam, na 10dagen 16mm, na 12dagen 18mm, na 17dagen 24mm!! @chulla: ik denk soms precies zo als jou. dat het deze ronde wel weer niet zo zal zijn! maar je moet niet zo denken. mijn vriend heeft slecht zaad maar toch denk ik soms dat er maar 1 goede tussen hoeft te zitten! en als ik hier al die verhalen lees over dat andere al zwanger zijn, krijg ik alleen maar hoop!! hoop dat jij het positieve ook gaat in zien en je over 10dagen gewoon een positieve test in je handen hebt!
@chulla en Esda! voor jullie alletwee meiden! Ik heb PCOS en ook mijn vriend heeft slecht zaad, geloof me echt niet goed... wel onze samenlevingstest was goed, maar dat was ook het enige positieve toen... Wil jullie echt even een hart onder de riem steken, want je ziet wel, er is echt maar 1 goed zaadje nodig!!!! Het kan hoor!! echt moed houden dames! Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat er waarschijnlijk miljoenen mannen rondlopen op deze aardkloot die ook zwak zaad hebben, en ook hun vrouw zonder dit te weten zwanger maken! ik denk dat het bij ons meespeelt omdat je er weet van hebt! Ik had ook nooit gedacht dat dit ging lukken met clomid, was me emotioneel gezien al aan het voorbereiden op een iui behandeling... Kop op dames!! ik duim dat jullie allemaal heel snel mogen volgen!! Dikke knuffel!!!
@Chulla en Esda: Ik sluit me helemaal bij Poemel aan!! Ik heb PCOS en mijn man slecht zaad!! We hebben 2 samenlevingstesten gehad en die waren allemaal niet goed!! Daarna werd zelf al over ICSI gesproken omdat het zaad zo slecht was.. En kijk nu eens ..Hoop houden hoor dames!! Ik duim voor jullie! @poemel: ben ook erg emotioneel de hele dag~!! Hahaha...>begin om helemaal niets te huilen..zelfs om die reclame van WNF..hahaha.. Mijn man staat me dan een beetje vreemd aan te staren....maar is dus niets vreemd met je aan de hand hoor.. Heb er ook dagen bij dat ik weer overdreevn vrolijk ben..haha.. Dus kan alle kanten op.. liefs
@Allen; Ik ga jullie alvast een fijn weekend wensen..heb veel gepland dus zal weinig online zijn (en waarschijnlijk veel missen)..probeer het maadnag weer allemaal bij te lezen.. en misschien tussen de drukte door in het weekend.. Fijn weekend, Liefs
Hoi dames, Weinig nieuws te melden vanaf Molhuis. Op het wachtbankje maar voel helemaal niets bijzonders. Kan geloof ik ook nog niet want een evt. innesteling moet nog komen. Fijn weekend allemaal!
thanx voor de info .. Hier net bij de gyn geweest eitje was nu 19mm en heb waarschijnlijk t weekend mn eisprong zei die.. maandag nog een keer terug komen om nog een keer te chekken maar toen zei die : '' nou dat gaat het lekker en zie je dat je een eisprong hebt dan mag je het daarna nog een jaartje proberen .. hallo Clomid mag zoiezo maar 6 keer !! , en ik zei al : '' EEN JAAR!!'' en toen zei die , ja we kijken het maandag even aan (of die gesprongen is en anders hoegroot ie is .en dan na eisprong na een week bloedprikken . en daarna nog 1 gesprek met alles erbij enz .. dus ben benieuwd.. ! ik zei al ga echt geen jaar wachten , en hoop natuurlijk ook niet dat het nodig is ! maar goeddd..... haha zei die ooknog dat we dit weekend moeten vrijen ! JA DUHHH hahahah !
@Lydia1986: Dat klinkt positief, veel plezier met klussen! @Mol81: Succes met wachten! @Poemelke en Fredje: Bedankt voor de oppepper! Pfffff....wat kan mijn lichaam toch raar reageren Vanmiddag FM gehad en wat bleek: het eitje was in 4 dagen tijd gegroeid van 13 mm naar 30 mm!!! Volgens de echoscopiste was dat helemaal niet goed. Maandagmorgen weer terug voor FM en dan gaat ze met de gynaecoloog overleggen over wat te doen. Ik snap er niets van. De vorige ronde geen reactie op de clomid 50 mg en deze ronde weer veel te veel Volgende week weer naar de internist voor de schildklier, zouden de schildkliertabletjes dan al zoveel verandering geven? Ze zei trouwens ook dat ik naar het ziekenhuis moet bellen als ik dit weekend erge buikpijn krijg. Als de follikel zo door blijft groeien kan de eierstok namelijk wat gaan kantelen en dat schijnt veel pijn te doen
@poemelke: ik heb ook PCOS en mijn vriend heeft ook zeer slecht zaad! We zijn nog niet zo lang bezig, vanaf 3sept eigenlijk pas. Nou hoop ik wel dat het lukt met IUI, mag van de gyn 3x IUI doen en dan gaan we al over op IVF. Zou leuk zijn als ik met Kerst aan iedereen kan vertellen dat we zwanger zijn!! We wachten het allemaal maar af. @hier: heb geen kwaaltjes. alleen last van een branderig gevoel na het vrijen heb dat nog nooit gehad eigenlijk. Ben wel moe en moet veel plassen, maar of dat nou komt omdat ik veel en hard gewerkt heb weet ik niet! Heb vandaag toch voor de zekerheid al 2testen gehaald van kruidvat voor 5,00. Dinsdag is mijn NOD!! dan ga ik ook lekker naar de sauna lekker even genieten en alles van me af zetten! Fijn weekend alvast voor iedereen!! X.
ik weet dat het te vroeg is maar kon het niet laten om toch een testje te doen!! Nou is het echt heel raar! van het tweede streepje zie je alleen een heel klein stukje aan de onderkant kan er geen foto van maken nu. Maar echt raar. je ziet aan de onderkant echt heel duidelijk een klein stukje. Ik denk dat het gewoon een indroog streepje is maar toch wilde ik het even kwijt!! zo heb even mijn verhaal verteld!!! lucht op!!