Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    whaaa Esda!!
    Voor zover ik weet hebben kruidvat testen niet een indroogstreep hoor. Je hebt er 2 toch?
    Ochtend urine is beter, misschien morgenochtend even testen?
    SPANNNENDDD!!!!!
    OOh zou toch super zijn!!

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Even een korte reactie:
    Koolmees; bizar!! Wat rot zeg!! Hopelijk ga je er geen pijn van krijgen! Dikke knuffel voor jou.
    EsDa; hopelijk is het deze week toch een echt streepje!! ben benieuwd!

Heeft hier al iemand Pregnyl gezet? En zo ja, was je daarna ook misselijk?? Ik vandaag wel!! Kan niet zwanger zijn, hoor, dat is te snel. Het is gisteren gesprongen, dus het zal van de Pregnyl zijn. Bah!!

3. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    heb mijn kabeltje gevonden hier mijn foto van de test denet...
    (hoop dat het lukt!!)

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    hmz wel vaag, het is wel op precies de goede plek.
    Alleen wel apart een klein stukje.

Ik denk zelf altijd dat zon ding alleen iets aangeeft als je hcg hebt, daar geeft het een reactie op.... Maar hij is wel vaag...
    Lastig, wat ga je nu doen?

5. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland

Ja is zeker raar, is wel precies waar het streepje hoort te zitten :S
    Ik ga zondag nog maar een testje doen dan 's ochtends.
    Als ik dan getest heb dan horen jullie het wel!

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Deze test heb je vanavond gemaakt?
    Je bent 5 dagen voor NOD... Zou iig een testje in de ochtend doen.
    Spannend hoor, hopelijk is het een goed teken:D
    (DUIM, DUIM, DUIM)

7. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    @ allen,mijn man heeft prima zaad en ik heb 2 kids zonder hulpmiddelen gekregen vd eerste ronde en nu wil het niet lukken
    esda ik heb bij kruidvat testen ook al eens een 2de vage streep gehad en toen niet zwanger.

8. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hallo lieve meiden

bedankt voor jullie lieve reacties ik geef de hoop ook niet op hoor en hoe meer zwangeren in ons groepje hoe beter ik me voel gun het iedereen van harte vooral de mensen die er veel moeite voor moeten doen zoals wij hier nou over 10 dagen ga ik positief teten:D

@esda spannend meid ik ga hard voor je duimen ik heb die testen zelf ook heel vaak gebruikt en nooit een indroogstreepje gezien
    het is ook nog vroeg misschien vandaar succes meid
    @koolmees wat kan een lichaam raar in elkaar zitten zeg ik hoop voor je dat je er geen last van zult krijgen en het allemaal goed komt
    @lydia succes meid en klusserdeklus
    ja die gyn lijken soms wel harteloos een jaartje proberen nou hoop voor je dat het deze ronde al lukt duimen draaien

@zwangere dames hoe gaat het met jullie magic en poemel kunnen jullie het al geloven?

9. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @belgichemama bij mij is het precies hetzelfde ook 2 kinderen eerste ronde zwanger zonder hulpmiddel en man heeft ook goed zaad en nu zit het allemaal tegen

10. ladyfp

ladyfp Lid

25 okt 2010
    81
    0
    6
    Ik ben nog een student
    Rotterdam
    @esda ik hoop echt dat je zwanger bent wat is wel vaag zo'n test..
    @alle dames hoe gaat het met jullie heerlijk weekend ik ben de laatste tijd heel vroeg wakker en kan dan niet slapen maar in de middag krijg ik dan weer slaap heel raar ik had gister ook een felle steek in me buik die ik nooit had gevoeld ook is de ongi nu beetje aan het verdwijnen gelukkig maandag naar de gyn om te kijken of er eitjes zijn gegroeid na me eerste provera en clomid kuur.
    @magic dankje wel lieverd er komt zeker wel een dag waarop ik mag aanschuiven samen met de andere dames knuffels en liefs ladyfp

11. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hey dames!!!
    @esda, tjemig wat spannend meid!!! als ik je test zie lijkt het wel alsof de test niet goed is gelukt, alsof hij het bovenste gedeelte vergeten is! test je vandaag weer? of misschien ben je dat al aan het doen? wel echt een vage test hoor! nog nooit gezien!!
    @chulla, ga voor je duimen meid! er is nog zoveel plek op het zwangere bankje voor jullie!!!
    @eevie, geen ervaring met de pregnyl meid....vervelend dat je daar zo misselijk van bent!

@hier, is nog zwaar te geloven, maar ik voel me goed! krijg wel wat kwaaltjes, maar vind het heerlijk! vanmorgen nog een testje gedaan haha! gewoon om het te blijven geloven! het is donkerder als eerst, maar nog geen knaltest! gek he? maak me daar dan toch weer zorgen over....tja eigenlijk niet doen...maar hoop dat alsnog hcg gewoon gestegen is...! dat horen we dinsdag weer!

xxx

12. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    chulla raar eh? en drm dat ik het er zo moeilijk mee heb als iemand in de omgeving zwanger is

13. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @EsDa: Wow wat spannend!
    @Eevie: Hier geen ervaring met Pregnyl, dus ik kan je helaas niet helpen. Bij mij zou pregnyl 1 van de opties kunnen zijn maandag als de follikel nog steeds groot is en niet is gesprongen, maar waarschijnlijk zit er geen goed ei in omdat het zo groot is en zal dat niet gaan gebeuren.
    @Belgische mama en Chulla: wat raar dat onze lichamen de ene keer spontaan zwanger kunnen worden en het een andere keer zoveel moeite kost. Maar het gaat ons lukken!
    @Ladyfp: Sinds ik clomid gebruik voel ik ook meer in mijn lichaam dan daarvoor, steekjes enzo.
    @Poemelke: Kan me je zorgen voorstellen hoor. Maar zolang de streep er nog steeds is ben je gewoon lekker zwanger :D

Hier is de positieve stemming een beetje minder. Ik ga er nu vanuit dat deze maand een verloren maand is. Gisteren werd gezegd dat alles nog kan, maar ik heb hier geen hoop meer op. Positieve is wel dat de clomid in ieder geval nog wel wat doet bij mij :p En daar was ik de vorige ronde heel bang voor. Vorige ronde te klein, nu te groot, dus de volgende ronde moet het raak zijn!

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm dat klinkt indd niet zo goed...
    apart zeg zo snel groeien ..
    ben benieuwd wat eruit komt ..

x

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik zou een nieuwe doen ..
    dan weet je t zeker..
    maar ik weet t niet , want volgens mij zie ik boven het donkere streepje nog heel vaag ook even breed een lijn of lijkt dat ?!

16. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

EsDa: wat spannend! Heb je al weer getest? Ik zie ook een halve tweede lijn maar weet niet hoe dit kan.

Koolmees: een ei van 30mm, jeetje! Wat goed dat je zo positief blijft meid.

Zwangeren: hebben jullie al leuke dingen gekocht en zijn er (voor de prille zwangeren) al mensen op de hoogte?

Mijn broertje en zijn vriendin kwamen gisteren eten. Ik zag direct dat ze zwanger is, dikkere buik. Bij het eten haalden ze echofoto's uit de tas. Ze is nu 14 weken zwanger. Mijn kleine broertje wordt vader. Hartstikke leuk!

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Mol, wat leuk je krijg er een neefje of nichtje bij:) Proficiat!
    Bij mij weet iedereen het al best lang:)
    Toevallig net met een vriendin naar babydump geweest.
    Heb sokjes met I love papa en een truitje met mijn papa is beresterk. Die zal mijn vriend morgen in zn schoenen vinden hihi

Wist ik al maar wat het ging worden, dan ga ik los;)

Hoe is t nu met je mol? Al zenuwachtig voor het testen over 10 daagjes?

18. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    Even snel een berichtje morgen reageer ik even uitgebreid.

De rode duivels zijn er!!! dus die test was gewoon raar, denk een indroog streepje!!
    Vanavond verjaardag dus nu al lekker gaan tutten :D

X.

19. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ahhhh shit meid! balen hoor!
    Maar je klinkt er redelijk onder? Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar he!
    Amuseer je vanavond, beetje afleiding doet wonderen!!
    Dikke knuffel!!!

xxx

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Jammer EsDa!

Ik verwacht niets van deze ronde. Ik voel nog helemaal niets. Maar wie weet...

Deel Deze Pagina