@esda wat jammer meid ik hoop dat je de volgende ronde meer succes hebt.welke ronde clomid zit je nu? @mol ik zie dat je pas over 10 dagen kan testen dan kun je toch nog niks voelen,we lopen zo een beetje gelijk dus wie weet ik voel ook helemaal niks maar hoop dat we toch positief gaan testen @xd willen jullie weten wat het word? @koolmees zolang de duivels niet ariveren kan er nog van alles gebeuren meestal word je zwanger wanneer je het helamaal niet verwacht.ik ga voor je duimen @hier niet veel te melden nog steeds op het wachtbankje het duurt zo lang.en ik merk van mezelf dat ik de laatste tijd heel erg veel last heb van stress ik stress zonder reden weet niet hoe het komt maar is niet echt goed als je zwanger wilt worden
@Chulla, ja we willen weten wat we krijgen. Alhoewel mijn gevoel 100% een jongetje zegt. Ben benieuwd of mn gevoel klopt Over een weekje testen Chulla, hou nog even vol
Hoi Meiden Wat een heleboel geklets hier ga proberen op iedereen even te reageren.. Koolmees dat is balen zeg z´n grot ei maar wel goed dat je positief blijft en idd clomid doet toch zn werk nog succes meis!! Ladyfp Tja artsen vinden het allemaal de normaalste zaak van de wereld probeer nog maar een jaartje ik zou gewoon eens aan hem vragen waarom er eigenlijk voor clomid maar 6 maanden staat en dat je dus na 6 keer over wil naar iets anders iui? Succes.. Mol81 Gefeliciteerd!! Wat leuk een neefje of nichtje erbij en jij snel weer mama komt goed meis hou vol! Chulla wachte duurt altijd lang grrrr.. maar geduld wordt beloont kijk maar naar mij.. en er is nog steeds plaats op het bankje.. dus kom er maar snel bij.. Esda Wat raar meid ik zag ook echt een streepje en nu de rode duivels mmm erg raar.. wel goed van je dat je positief blijft hoe was de verjaardag? Poemelke Hoe is het met jou? Wij zijn ongeveer even ver denk ik zo..hoe voel jij je? Kan je het al geloven? Weet je ook al wanneer je 1e echo is? Newa Hoe is het met jou? Belgischemama Raar hedat je 2 kids krijgt zonder mmm en dat het nu allemaal zo lang duurt maar geduld wordt beloont.. Ben je al ongi? of zit ik er nu helemaal naast? Eevie wat balen dat je zo misselijk bent van de pregnyl kun je daar iets voor krijgen? XD24 hoe is het met jou? Laurisse hoe is het met jou? @hier alles zn gangetje gister behoorlijk veel overgegeven en pijn aan mn keel gehad daarvan denk ik.. Verder redelijk vlug moe en gevoelige boobs jee wat kunnen die dingen pijn doen.. Donderdag heb ik mn eerste echo ben wel heel zenuwachtig daarvoor hoop dat het allemaal goed zit.. maar daar gaan we maar vanuit.. Ik wil ook graag een banner maken maar hoe kan ik dat doen en waar ben nl niet zo goed met computers.. Vandaag ben ik 5 weken en 1 dag Zwanger.. Meiden op de wachtbank of broekloerders van harte welkom op de bank met zwangeren er is plaats genoeg!! Hier nog wat hcg voor jullie strooi strooi..
hallo dames even snel een reactie mijn dochterje is gisteren 9 geworden wat gaat dat snel met kinderen. we hebben een drukke dag gehad en gaan nu met de kinderen naar een speelpaleis @magic ik hoop zeker dat ik me bij jullie mag aansluiten veel succes donderdag en het zal wel goed zitten meid jullie gaan voor het eerst jullie kindje zien wat is dat een geweldig moment hoop dat ik dat ook snel mag meemaken @xd kijken of je gevoel klopt het is wel fijn om te weten ik heb het bij allebei mijn kinderen gevraagt weet je ook gelijk wat je moet kopen,maar ik denk wel als ik nu weer zwanger zou worden zou ik het niet vragen ik heb een jongetje en meisje en nu wil ik wel verrast worden @poemel hoe gaat het met jou meid en wnr heb je de eerste echo de rest van de dames hoe is het met jullie? nou ik moet er snel vandoor meiden de kids wachten o ja gisteren had ik een opgeblazen buik heb namelijk last van me darmen mijn zoontje zag het en kwam naar me toe gaf me een kus op me buik en zei mama daar zit mijn broertje in was zo lief hoop dat het ook zo is
@ Magic, spannend allemaal he!! Boven in beeld zie je een kopje 'banner' staan, daar kun je er vrij makkelijk 1 maken. @ Chulla, wat spannend voor jou. En dat je zoontje het al zegt. Ik hoop voor je dat hij gelijk heeft! Hoe oud is je zoontje? Vaak zeggen ze wel dat kinderen zoiets aan kunnen voelen he.. Ik duim dat dit zo is!!
hoi meiden @chulla: Hopen dat je zoontje gelijk heeft en dat er gewoon een brusje in zit voor hem!! @hier: Verjaardag was gezellig, indd een beetje afleiding doet wonderen!! Dit was de 2e ronde clomid. Morgen even de gyn bellen, vragen wanneer ik met de clomid kan starten voor de eerste IUI ronde. Vind het wel spannend hoor de IUI, merk dat ik het soms toch een beetje eng vind. Maarja als je een grote kinderwens hebt, doe je er volgens mij alles voor!! Fijne zondag allemaal geniet er lekker van, morgen begint het werken weer gewoon! X.
je bedoelde mij met dat jaar wachten denk ik , ik ga het hem ook zeker vragen !.... banner : YouTube - zwp01.mov
@ allen hier ni veel te melden, iemand vroeg of ik al ongesteld was, tot op heden nog altijd niet. morgen naar de fertiliteitsarts gisteren kids naar mijn vader gedaan, woont in nl en daar kwam sinterklaas al, de baas van zen werk organiseert elk jaar een sinterklaas feest, ik vind wel wat vroeg ma soit het is voor de kids verder zijn we gaan winkelen, en hebben we de kids hun oude slpk's afgebroken want volgende week vrijdag leveren ze de nieuwe kamers dan zijn we met vrienden gaan uiteten vandaag beetje bijgeslapen aangezien de kids er niet zijn, ventje is werken ben dus home alone, heb wat gestreken,opgeruimd,pc,muziek beluisterd, eten gemaakt etc aan iedereen die nog moeten wachten tot ei of testen succes!!!
hier vandaag ook met mn neefje van 2 naar klaas en piet geweest in de regen... blegh ! maar ach Troy gaf er niks om en stond vrolijk te wiebelen
he meiden!! @ magic, en meid geloof jij het al?? hihi ik nog steeds niet! en we lopen idd aardig gelijk op! wat gek dat je al misselijk bent! maar ja ook een heerlijk teken eigenlijk dat er wat groeit!! ben benieuwd wanneer het bij mij gaat beginnen!! Ps lukt het met de banner?? @Chulla, wat een prachtige reactie van je zoontje!!! je zult je wel rot geschrokken zijn, niet? eerste echo weet ik nog niet, waarschijnlijk in week 6! @esda, fijn dat je wat afleiding hebt gehad!!! Hoe voel je je nu? Ik hoop dat de iui snel mag aanslaan meid!!! @belgischemama, lekker rustig dagje voor jou dus! heerlijk! Ik hoop dat je gauw ongi gaat worden meis, het duurt nu wel echt lang he! een positieve test zou natuurlijk veel beter zijn!!! @Hier, vanmiddag even de stad ingedoken, was koopzondag... Heb een nieuwe BH gekocht bij de hunkemoller, ja echt hoor, mn eerste zwangerschapsitem!!! die oude zit nu al voor geen meter meer!!! Daarnaast een leuk mama-magazine gekocht! het is moeilijk om alle lieve leuke dingen die je dan stiekem toch ziet liggen, nog even te laten staan!!! Manlief heeft er ook maar moeilijk mee!! Aan alle zwangeren trouwens: ik wil niet gek overkomen, maar ik loop dagelijks met de knoop van mn broek open!!! ik heb het gevoel dat ik uit elkaar barst!! hadden jullie dat ook al snel? ik kan echt mn buik niet inhouden, voelt vreselijk als ik dat probeer!! is dat raar? en continue de drang dat ik moet plassen, en dan komt er maar een beetje!!! (ben helaas bekend met blaasontsteking maar dat is het niet, want doet geen pijn!, ook bekend?) Lieve andere meiden: ik heb soms nogal wat vragen, ik hoop echt van harte dat jullie het niet erg vinden dat ik deze hier soms stel? vind het moeilijk me aan te sluiten bij een nieuw topic, ik 'ken' jullie nu! xxxx
@Mol81: Leuk dat je tante wordt, gefeliciteerd! Ik hoop dat je je snel mag aansluiten! @Xd24: Wat vond je vriend van de cadeautjes? @Esda: Oh nee, dus toch! Dikke knuffel vanaf hier! @Chulla: Nog ruim een weekje, spannend! Ik duim voor je voor een mooie test en dat je zoontje het goed gezien heeft. @Magic dream: De hcg is weer gevangen Nog een paar daagjes en dan de eerste echo, ik ben benieuwd! @Belgischemama: Succes morgen bij de fertiliteitsarts! @Lydia1986: Gezellig met je neefje naar sinterklaas! @Poemelke: Vraag maar raak hoor en hou je vooral niet in. Groot gelijk dat je met vragen komt als je ze hebt. Wij gaan ons gewoon snel bij jullie aansluiten, zodat we jullie weer dat soort dingen kunnen vragen Morgenvroeg weer naar het ziekenhuis. Ik ben heeeeel benieuwd wat dat grote eiblaasje de afgelopen dagen gedaan heeft. Het kan geslonken zijn, gesprongen zijn, groter geworden zijn. Een grote verrassing dus, maar we zien wel. We hebben genoeg geklust voor het geval dat, meer kunnen we toch niet doen en maar gewoon afwachten. Dinsdag mag ik weer terug voor een afspraak met de internist. Ik blijf in ieder geval van de straat
@koolmees, spannend morgen. Hopelijk krijgen jullie goed nieuws te horen!!! Vanochtend vond hij de kadotjes in zn schoen hij vond ze heel erg schattig @poemel, mijn knoop is ook al vanaf het begin open en dat heb ik nu nog, hij gaat steeds verder openstaan. Heb nu t meeste jurkjes met legging aan.. Inhouden van de buik moet je niet doen, lekker showen Ik heb van mn moeder een avvo gekregen op 'kinderen' leuk blad!
Hé dames, Belgische mama: morgen dus een spannende dag. Zou het toch nog zo kunnen zijn dat je zwanger bent? Chulla: nog gefeliciteerd met je zoontje. Koolmees: Ik ben ook heel benieuwd wat je eitje gedaan heeft. Zo'n groot ei heb ik nog nooit van gehoord. Poemel; heel herkenbaar, die broek los. In de eerste weken word je buik dikker omdat je darmen iets opzij schuiven en alles ruimte moet maken voor je baarmoeder. Gewoon een positiebroek kopen en showen die buik! XD: ik heb een abbo op Kinderen gehad. Erg leuk blad. Nu lees ik vaak Ouders van nu. Lydia: altijd leuk, die Sint en piet. Gisteren ook met dochterlief heen geweest. Ze vond het leuk, maar de snoepjes waren het leukst. Magic: spannend dus donderdag. Die banner kun je maken op deze site. Klik op Banners en volg de aanwijzingen. De code die verschijnt moet je knippen en plakken bij je handtekening. Succes! Hier: geen nieuws aan de horizon. We wachten maar af.
Haha XD, ik snapte m hoor! Ik had vd week het magazine Zwanger gekocht, was een eenmalig blad van wij jonge ouders geloof ik, erg jammer dat het niet vaker komt, was erg leuk! Ik had trouwens vanmiddag viva mama gekocht, heb net eens doorgekeken, maar vond het niks.... ben niet zo van de verhalen en columns, heb liever info, en tips van zwangere vrouwen! en waar we aan moeten denken enz! Trouwens van die jurkjes! haha grappig, daar ben ik dus vanmiddag voor wezen kijken!! maar niks gevonden! ik wil graag van die flabberjurkjes, kennen jullie die?Dus niet zon dikke wollen lange truien... Maar kon nauwelijks wat vinden in de stad...misschien nog wat vroeg? Heb deze op i'net gezien: Esprit - jurk - wehkamp.nl Kan ik nu voor de winter een dikker truitje onder aan, en als het straks echt gaat groeien, groeit dat stofje lekker mee! xxxx
@Mol, owww we plaatsten tegelijk! Ja showen hihi, tov mannetje, die vind het prachtig haha, maar niemand weet het nog! als we straks een goede 1ste echo hebben gehad vertellen we het de ouders, en dan hoef ik eindelijk mn buik niet meer in te houden haha! lukt sowieso niet! xxx
Hey Meiden Koolmees morgen heel veel succes hoop dat je ei gesprongen is en dat je ook snel op het bankje komt zitten ik duim voor jullie Ladyfp Bedankt voor de top van you tube voor mn banner hoop dat hij nu te zien is bij dit bericht.. Ik ben echt een kluns met computers dus was goed dat er een uitleg bij zit hahah Succes meid.. Poemelke Ik heb ook mn knoop open anders ontplof ik ook dat zit echt niet fijn.. Die spijkerbroeken zijn ook zo laag en die niet zo laag zijn zitten ook niet fijn hahaahahah Ben alleen gister zo misselijk geweest mogelijk van het eten van de dag ervoor vandaag gaat het weer helemaal prima. Wanneer mag jij voor een echo? Andere meiden heel veel succes allemaal!! Liefs Magic
poemelke je bent gewoon hartstikke zwanger ! , hihi hoort er allemaal bij schat. hihi denk dat als ik zwanger ben dat ik meteen van alles koop hoor ghe ghe ander forum vriendinnetje van mij zag je bij 4 weken ookal n buikie dus dat kan wel koolmees : kan een follikel ook weer kleiner worden ? dat wist ik niet .. succes morgen .. ik ben ook benieuwd wat mijn ei/follikel heeft gedaan .. xd wat lief van je mams