Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    magic nu noem je me weer ladyfp ;)
    maar hij is te zien hoor :D

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Haha Thnx Lydia! Lief!!
    Dan maar die knoop open! haha! heb wel gelachen bij de hunkemoller, tja als je hulp wil bij een beha, kom je toch te vertellen dat je pril zwanger bent, dus ik zeg dat tegen die vrouw die mn taille kwam opmeten...zegt ze... oh vandaar die knoop haha!!!!!schaamde me wel een beetje....:p:)
    @magic, ik blij dat jij dat ook hebt!!!! ;)
    En yep je banner doet het!!! goed gedaan meid!
    Echo weet ik nog niet, denk rond de zesde week, althans dat zei de assistente de vorige keer!

xxx

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ghe ghe , ach jaa nu ist knoop openn straks kun je je veters niet eens meer strikken :p ghe ghe
    alleen maar leuk dat het zo snel groeit ! :D

4. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hahahaha! Ow god ja daar zeg je zowat!!!! :p:D

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey lieverds, even kort. We hebben vanaf vrijdag t eenjarige zoontje van vrienden te logeren gehad. Ben nu best emotioneel, t voelt n beetje leeg. Weet zo zeker dat wij goede ouders gaan zijn. Nu nog n kindje om onze liefde aan te geven...
    Ben gelukkig niet misselijk meer, dat was alleen vrijdagmiddag. Ik wil ook... Iemand nog wat HCG voor ons?!

Xx

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Eevie, yes neem maar een berg HCG van mij.
    Kan me voorstellen dat het moeilijk is... Knuf!!

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm das moeilijk meis , maar wel goed om te weten dat het zo genieten is !
    onze tijd komt ook wel :)

xxx

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja t was echt genieten. T is ook n heerlijk makkelijk en lief kind, vooral veel gelachen en gekroeld. Heb me het hele weekend super gevoeld. Nu zijn er tranen van n soort leegte. Niet dat ik heb gedaan alsof t mijn kindje was, maar nu weet ik wat ik zo graag wil. Ik heb me echt vaak afgevraagd of ik dit nou wel echt wil, waar zijn we voor bezig. Ik weet niet hoe het is om n positieve test te zien of om zwanger te zijn, dus waar verlang ik dan naar? Naar dit dus... Dat kleine deukje in mijn hart waar een kindje in past. Klinkt dramatisch of poëtisch, maar ik ben blij dat ik zeker weet dat ik dit wil!
    Slaap lekker meiden. Voor alle wachters; wij volgen snel! Aan alle zwangeren; wij volgen snel! ;)

9. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @eevie,oh meissie toch!ik leef zo met je mee! weet zo goed hoe dat voelt!!! en nog wel heel veel meer dames met mij!! je treft mijn hartje in elk geval ook met die mooie woorden! de tranen schieten in m'n ogen!! hou vol lieve meid!! ook jullie wens wordt vervuld!! ik weet het zeker!!
    liefs

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wouw eevie, echt de tranen in mn ogen...
    Ja wat moet ik zeggen, ik kan alleen voor je duimen. En hopen dat jullie ook snel een positieve test mogen hebben!
    Kan me zo goed voorstellen dat je je 'leeg' voelt na een leuk weekend met een lief kindje. Dan besef je idd dat dit nou precies is wat je wilt:)
    Een dikke knuffel voor jou!!

11. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @xd mijn zoontje is nu 6 maar die wil zo graag een broertje misschien dat hij het drm zei maar hoop natuurlijk dat het ook zo is
    @esda hoef jij niet eerst 6 maanden clomid te slikken voor je aan iui begint.iig succes meid
    @lydia bedankt meid en ik verwar jou ook steeds met ladyfp moet elke keer goed kijken voor ik reageer:)ik zie dat je nod rond je verjaardag is ik hoop dat je dan een positieve test als verjaardagskado zult hebben daar kan geen 1 kado tegen op ik ga hard voor je duimen
    @poemelke ja meid je buik is aan het groeien ik had dat ook en die drang om te plassen had ik ook altijd last van en je mag zeker alles vragen en vertellen wij willen het graag horen
    @koolmees heel veel succes morgen hoop dat het allemaal goed zit en je eitje gesprongen is en bevrucht word
    @eevie wat een mooie woorden meid echt ontroerend ik hoop zo voor je dat jullie wens snel in vervulling zal gaan

vandaag een leuke dag met de kids gehad ze hadden het erg naar hun zin,nog 8 daagjes ik hoop zo dat ik dan mag testen
    welterusten meiden

12. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Strooi strooi...

13. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    @chulla: mijn vriend heeft slecht, heel slecht zaad. Dus volgens de gyn is de kans dan helemaal klein om zwanger te worden dus gaan we na 2rondes over op de IUI.

@hier: Zaterdag de rode duivels gezien, gisteren nergens meer te bekennen :( Mijn lichaam is volgens mij een beetje van slag, heb dit nog nooit gehad.
    Straks toch de gyn assistent bellen om even te vragen wanneer ik dan moet beginnen met de clomid?!

Werkse allemaal :)
    X.

14. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Esda, tjemig meid, ben je nu maar 1 dag ongi geweest??? je weet zeker dat het je ongi was? ik bedoel als we het hebben over innestelingsbloeding...zou dit kunnen? of was het echt donkerrood?
    Je had toch zo'n gekke test?? ik bedoel...misschoen toch nog eens testen? als het nu echt weg is, is wel heel gek!

xxx

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Esda, balen dat je vriend zulk slecht zaad heeft. Maar wel goed dat ze er meteen werk van maken en je niet te lang laten aan sukkelen met clomid.
    Alhoewel slecht zaad niet altijd wat zegt. Ik heb namelijk NOOIT van mn leven een eisprong gehad. En toevallig 1x wel en was meteen zwanger:)
    Dus niks is onmogelijk, tegen ons zeiden ze ook dat het nooit spontaan zou kunnen. En zie mijn banner;)

Wat raar 1 dag ongesteld, zou het niet een innesteling kunnen zijn??

16. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Allen: Ongelofelijk!! Wat hebben jullie veel schreven dit weekend:D..Ga dadelijk eens alles terug lezen! :D.

liefs

17. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je zeker dat je ongi bent geweest? Was het helder bloedverlies??..Ik wil je geen valse hoop geven maar mijn vriendin dacht ook dat ze ongi werd en na 1 dag is het gestopt..daarna bleek ze toch zwanger te zijn:).. Dus ik zou toch nog even testen voor de zekerheid voordat je met de clomid begint..
    Ik duim voor je meid!!

Liefs

18. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Even een emo-berichtje van mij.

Vanmorgen weer FM gehad en de follikel was nu 50 mm!! In 3 dagen tijd dus 20 mm gegroeid :$ De gynaecoloog vertelde dat mijn lichaam was vergeten een signaaltje af te geven om te springen en het daarom blijft groeien. Volgens de gynaecoloog kunnen ze nu niets anders doen dan alleen afwachten en het in de gaten houden. Als het goed is gaat de follikel (wat zo groot een cyste wordt genoemd) vanzelf stoppen met groeien door te springen of te slinken. Als het springt zal er waarschijnlijk geen goed eitje meer in zitten, omdat het te lang erin heeft gezeten. Ik heb nu wel wat last van een trekkend gevoel als ik naar de wc moet, maar volgens de gynaecoloog kan ik er wel flink buikpijn van gaan krijgen. Ik mag ook de komende dagen geen fysieke inspanning doen en moet me rustig houden, omdat door het gewicht van de cyste de eierstok zou kunnen kantelen. Donderdagmiddag moet ik weer terug en gaan ze kijken hoe het er dan uit ziet. Ik maak me eigenlijk toch wel wat zorgen :) en heb ook wel een dip omdat deze maand dus weer een verloren maand is en mijn lichaam elke keer zo anders reageert.

Morgen weer naar de internist voor de schildklier, ik geloof dat ik inmiddels wel in het ziekenhuis kan blijven slapen ;)

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Koolmees, jeetje die groeit snel zeg!! Snap goed dat je je hierbij rot voelt.
    Waarom gaat het nou niet gewoon zoals je wilt he..

Nou doe rustig aan, er moet niks kantelen:)
    Zou de schildklier hier ook niet iets mee te maken kunnen hebben?

20. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Dat heb ik ook gevraagd, maar daar wist de gynaecoloog geen antwoord op te geven. Ik heb een heleboel dingen gevraagd, maar op de meeste vragen kreeg ik het antwoord: zou kunnen of dat weten we niet ;) Het enige wat ik kan doen is afwachten en maar duimen dat ik er niet teveel last van ga krijgen :)

Deel Deze Pagina