@Koolmees: jeetje dat is idd snel gegroeid!! Doe maar rustig aan de komende tijd en hopelijk is het donderdag weer helemaal verdwenen!! Liefs
@koolmees; hè wat balen zeg!! Ik hoop dat uw snel verdwijnt en dat je er niet te veel pijn van gaat hebben! Dikke knuffel; ik snap dat je EMI bent. Uhm, ik heb ook weer wat bloedverlies... Bijna niet noemenswaardig, maar t is er wel. Veel te vroeg voor m'n ongi, maar ik denk ook te vroeg voor n innesteling. Heb vorige week woensdag pregnyl gespoten. Ik heb echt n vreemd lijf... X
Hey meiden Eevie wat een mooie woorden ben helemaal ontroerd.. Hou vol meid het komt ook voor jou helemaal goed! Denk aan je.. Koolmees Oh wat balen zeg wat kan ik me voorstellen dat je je rot voelt hou vol meid ook voor jou is een klein frummeltje weg gelegd! Dikke knuf denk aan je! Chulla Fijn dat de verjaardag zo leuk is geweest en misschien krijg jij over 8 dagen ook wel een kadootje ik duim voor je! Verder iedereen heel veel succes een hele dikke knuffel van hier een een hele erg hcg strooi strooi strooi strooi.. Hier is het verder rustig kan het nog steeds niet geloven.. Moet nu gaan werken lees vanavond of morgen weer en raegeer dan ook weer. Liefs Magic
Dag meiden ik kom net bij de gyn vandaag ik weet niet of ik blij moet zijn. Ik heb dus PCOS en ben wat aan de zware kant nu heb ik me ingeschreven voor een sport namelijk zwemmen en zumba. Mijn gyn is een man en ik vind hem niet zo duidelijk hun snappen het allemaal wel maar ik niet nou goed ik had een eitje van 12,5 mm hij zei ja je moet in het weekend klussen maar ik moet morgen dus bloed prikken om te kijken voor me insuline want in mijn familie zit suikerziekte moet ik nou blij zijn ik voel me echt down. weet het gewoon even niet meer.
12,5 mm is een begin vanaf 12 mm gaan ze hem in de gaten houden zei mijn gyn .. dus denk indd rond het weekend een eisprong... das dan positief.. dat je iets te zwaar bent.. tja.. sporten dan zal het wel goedkomen toch is ook leuk hoor zwemmen en zumba heb ikook een tijd gedaan was ook nice (als je niet gaat waar ik ga want dat mens kan t niet )
hier ook bij de gyn geweest ( een andere dan normaal ) en eitje was nu 21 mm dus springt bijna.. wist ik al want heb ovutesten gebruikt en die was gisteravond en vanochtend ook nog positief .. dus eisprong komt eraan nu volgende week progesteron,en schildklier nog wat prikken en dan kijken of ik ongi word ( of niet )
thanx meis hoop t ook zou echt een TOP kado zijn ! ach maakt niet uit hoor dat je me verward hihi vond het wel grappig tot 2 keer toe
grr koolmees wat klote... hoopdat je er niet teveel last van krijgt... snap dat je je emo voelt na een ronde waar je dus niks aan hebt .. Kus
veel geschreven, ik reageer later ik voel me niet zo goed ik wil ff vertellen hoe het bij de fertiliteitsarts geweest is, er zijn allerlei vragen gevraagt, en even erover gepraat, voor de rest niks, geen echo etc, hij zei dat ik de operatie best laat doorgaan en van daar uit vertrekken, 6 dec moet ik terug met de resultaten van de operatie en dan kijkt hij wat we kunne doen
@Magic: hehe ik ben er nog, alleen niet zo veel tijd om op het internet te gaan, ik probeer altijd tijdens het werk even maar soms is het zo druk dat het niet lukt. Ben nu wel weer bijgelezen Ik heb eigenlijk geen nieuws. Voel me niet anders dan anders.. zal wel niks zijn deze ronde dan. @EsDa: geen zorgen, een IUI stelt echt niet zo veel voor. Het is echt gewoon zoals een uitstrijkje. Binnen 2 minuten is het klaar en moet je 30 minuten blijven liggen. @Chulla: we liepen ongeveer gelijk geloof ik, mijn cyclus gaat iets korter zijn dan die van jou lijkt het nu. Mijn NOD is vrijdag. Hoe is het met jou? @Mol81: ook wij liepen ongeveer gelijk aan het begin van de cyclus. Hoe voel jij je? Hier niks nieuws, zit nog steeds op de wachtbank. Afgaande op mijn vorige cyclus denk ik dat mijn NOD de 19e is. Ik ben opgeblazen als altijd, en sorry voor de details maar eigenlijk hebben mn borsten niet eens echt zo zeer gedaan als ze normaal doen. Vreemd, maar ik probeer verder ook niet teveel aandacht te schenken aan pijntjes enzo, dan maak ik mezelf alleen maar gek. Ik ben nog aant twijfelen of ik toch een test in huis haal zodat ik donderdagochtend al kan proberen, of dat ik toch maar wacht tot vrijdag. Als ongi uitblijft moet ik zaterdag voor een bloedtest. Enfin, we wachten af.
Dames, Hier niet zo'n goed bericht..... ben vanmorgen nog een keer gaan bloedprikken volgens afspraak.... om 14uur gebeld.... wat bleek... mn HCG waarde was maar 81... Vorige week was deze 57... is dus niet voldoende gestegen. De assistente zei dat de FA me morgen tussen 12 en 13:30uur terug zou bellen om dit te bespreken. Heb naderhand nog teruggebeld, want kan het niet geloven... Ze vroeg ook of ik dan al aan het vloeien was of buikpijn had, maar helemaal niks juist! heb zelfs het gevoel dat mn kwaaltjes alleen maar meer worden! EN NOU DAN??? wat moet ik nou??? Er was vandaag helaas niemand meer aanwezig, ook de FA niet, om me verder te woord te staan... de assistente was eerlijk en zei dat ik me moest voorbereiden op het ergste... We kunnen dit niet bevatten... Het voelde zo goed... kan het alsnog goed gaan? ik bedoel dit mag niet gebeuren!!! iemand enige ervaring, advies??? xxxx
ohnooo Poemel, wat zijn dat nou voor uitspraken van het zh!!! Het is toch gestegen?? Ohw ik kan hier zo kwaad om worden, mij stuurden ze toen naar huis met de opmerking. Geen hartje, het zal wel niet goed zijn. Je voelt je goed, je vloeit niet, er is nog niks erg. Probeer je niet te druk te maken. Kun je niet eisen om een echo, sorry dit is toch belachelijk!! Ga er please nog niet vanuit dat het mis is....
Ja ik weet het meis, maar het voelt nu zo verdrietig,.... waarom stijgt het niet voldoende, het hoort om de dag te verdubbelen, en dit is nog niet 1 keer verdubbeld, op tijd van een week... erg frustrerend, maar je hebt ergens wel gelijk... ik voel me goed, ik vloei niet, heb geen buikpijn, ja nu van de spanning, maar dat is anders. De FA belt me morgen, dus ik vraag dan direct om een echo. Er zit ons niks anders op dan morgen even af te wachten denk ik... echt waar ik word helemaal gek.. Moet ik nu bellen en dat ze me morgenvroeg maar een echo geven ofzo?? xxx
Hey poemel Wat erg.. Probeer inderdaad rustig te blijven en vraag of ze morgen een echo kunnen maken dat moeten ze dan denk ik wel doen.. Heel veel succes meid denk aan je! Liefs Magic
Ik heb even geen tijd om alles bij te lezen, maar reageer daar later wel op. Jeetje Poemelke wat vervelend! Soms snap ik niet waarom ze in het ziekenhuis bepaalde uitspraken doen, denken ze soms dat we robots zijn die daar geen gevoel bij hebben? :x Zoals Xd24 ook al zegt: ik zou nog niet automatisch van het ergste uit gaan, vertrouw op je eigen gevoel en lichaam! Dikke knuffel!!! Hier vanmiddag weer bij de internist geweest voor de schildklier. De waarde was al een stuk gedaald (naar 3.8 ), wat positief is. Ook de bloedsuikers waren gecontroleerd en allemaal goed. Wel was een andere waarde (TPO dacht ik?) verhoogd, waardoor mijn schildklier waarschijnlijk altijd gevoelig blijft om traag te zijn. Gevolg: waarschijnlijk moet ik mijn hele leven schildkliertabletten blijven slikken. Omdat de waarde onder de 2, liefst onder de 1 moet komen, mag ik nu een tabletje meer nemen elke dag. Over 8 weken heb ik een belafspraak (na van tevoren bloed prikken) om te bespreken hoe de waardes dan zijn. Ik vraag me wel af of de cyste misschien door overstimulatie is gekomen nu mijn schildklier beter werkt? Misschien zat daar wel het probleem en is de clomid helemaal niet nodig? Ik ben er helemaal niet in thuis, dus heb geen idee, maar heb er wel vragen bij. Donderdag heb ik weer FM en zal dan deze vragen eens bij de gynaecoloog voorleggen.
Hé dames, Reageer morgen uitgebreid. Oh nee, Poemel! Het mag niet fout gaan. Ik wens je veel sterkte toe in deze onzekere tijd.