nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Is wel de bedoeling ja om het geheim te houden hahaha.. Misschien via een pb hier dan maar familie of dergelijke krijgen het sowieso niet te weten :)

liefs!

2. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @GM: helemaal geweldig dat er n mooi kloppend hartje te zien was!! En leuk dat Monique zo enthousiast was!! Lekker genieten nu!! En beterschap ermee!!

@Kirss: veel plezier en succes vandaag bij de echo!! Laat je straks weten hoe het is geweest!!

@Zwangerschapswens: Welkom bij ons clubje! Ik heb zelf ook geen pco.. alleen n onregelmatige cyclus.. Heb 2 rondes clomid geslikt.. en meteen de 2e ronde raak.. ben nu 22 weken zwanger!!

@Miezel: waarom doe je toch geen testje mied?? dan weet je toch waar je aan toe bent.. Succes!!

@Hier gaat alles heel erg goed!! Deze week al minder gewerkt, en heeft echt wel resultaat!! Heb heel de week nog niet zo heel veel last gehad van mn rug!! dus dat is mooi!! Ben lekker aan het genieten van de hele dag het gerommel en geschop in mn buik!! Voel m zo goed voortaan!! Echt helemaal geweldig.. Alleen wel jammer dat mn vriend m nog niet kan voelen.. verloskundige zei rond de 26 weken dat hij hem wel is zou kunnen voelen.. Helemaal happy!!

@Day + Jazz: hoe is het met de kwaaltjes?? En Jazz wanneer wil jij gaan testen??

@De rest van de meiden: alvast n fijne dag met dit mooie weertje!! Ik ga nog lekker shoppen.. nog wat kleine dingetjes aanschaffen voor de beeb met mn zusje! Dikke knuffel allemaal!

3. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hey meiden
    ik ga nu mijn huisje even netjes maken:p haha
    is wel ndig:p haha.
    en verder genieten van het heerlijke weer:D.
    iedereen nog een fijne dag!!

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @wen, geniet van het shoppen meid! Zal blij zijn als ik een weekjes verder ben, dan kan ik het ook voelen :)

@ Kirsss veel succes bij de echo! Hoop dat je ons niet zolang in spanning laat zitten zoals gm gister deed haha.

@nance, poets ze wijffie haha

Hier vandaag weinig op het programma, beetje strijken, beetje ruimen en lekker niks doen verder

Liefs

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Wat een goede berichten hier :D

GM, fantastisch! en dat je teruggezet bent kan kloppen toch omdat je niet precies wist hoe en wat? echt wat fijn!! het klopt helemaal :D
    beterschap natuurlijk ook..

Day, ik zie het ook niet, maar wil het heeeeeeeeeel graag zien. ga je vandaag weer een testje wagen???

Jazz, houd je het nog uit daar?

Kirsss, succes vandaag meis!! hoop op een mooi kloppend hartje

Mel (ik kan het wel ;)), wat leuk dat jullie het geheim gaan houden. Ben benieuwd hoe dat je afgaat, wij denken dat vooral ik het niet voor me kan houden ;). nog maar eventjes en dan weet je het... het gaat hard!

Wendy, wat fijn dat het helpt! Zo is zwanger zijn weer helemaal toppie! Veel plezier met inkopen doen :)

Nance, ik vind je ook wel goed passen in het cluppie hier :). hoe is het op de wachtbank? nog steeds goede hoop? maandag kan je bloed laten prikken toch?

Miezel, ik zou idd gewoon even testen en anders volgende week afspraak maken/afwachten. mijn gyn zei na de curettage dat het wel 2 maanden kon duren eer ik weer ongesteld zou worden. nou, door de PCO, gebeurde dit dus niet en hebben we zelf weer om provera gevraagd (arts wilde liever nog even afwachten, nou dat konden we echt niet meer opbrengen! wachten is sowieso al killing, laat staan na een miskraam!!). kortom, ik zou testen en dan naar je eigen gevoel/ongeduld luisteren. wil je snel weer verder? echo vragen, kijken of er al iets groeit en anders weer provera vragen.. maar misschien dat je niet zo ongeduldig bent? in ieder geval sterkte, het blijft niet leuk :(. kan je je weg daarin een beetje vinden?

Gisteren heb ik op mijn werk van 2 (indirecte) collega's echt verschrikkelijke zwangerschapsverhalen gehoord (zal jullie er niet mee lastig vallen), pff, dat sloeg in als een bom en eerder dacht ik niet zo'n last te hebben van hormonen. nou, daar kom ik van terug
    (en manlief ook, het bracht hem terug naar de clomid-weekendjes ;)).
    dus even extra intens genieten van de zwangerschappen..
    en ik hoop, bid zo dat ons clubje zometeen helemaal gevuld is!

oja, mijn buik is nu 7 cm in omvang dikker :) grappig zo'n dagboek. via mp had ik een bulk positiekleding gekocht: echt supermooi en leuk! zal wel eens foto's gaan posten hier! ben ook benieuwd naar jullie foto's en groeiende buiken.

oja en 5 mei wordt het dus niet
    de week erop?

12 mei? wie kan?

heeeel fijn weekend alvast! ik ga zo (weer...) taart eten en vanmiddag bezoek en vanavond eters over de vloer, morgen een heus latino-festival (haha daar pas ik helemaal niet, maar vrienden organiseren het) en zondag lekker rustig aan doen! en natuurlijk hier wat testers en zwangeren in de gaten houden.... :)

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    12 mei zit ik weer in de nachtdienst :(
    Maar als we het steeds voor mij gaan verzetten mogen jullie ook best zonder mij meeten hoor lieve meiden..

@kara, ja fijn is dat he hoe hard het gaat :) mijn buikje is tot nu toe 9cm gegroeid en het voelt HEERLIJK!
    Ook ik ben best wel schijt voor de bevalling, maar neem aan dat dat allemaal wel goed komt.. Wat erin ging.. moet er ook weer uit haha.

Nog maar 12 dagen idd dan weten we wat het gaat worden :) spannend :D

liefs

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    @mel, ik heb een vriendin die altijd erg gelooft in de oerkrachten van een vrouw :). dus als ik merk dat ik me zorgen ga maken over de bevalling denk ik aan die oerkrachten en denk: het gaat vast goedkomen. en inderdaad: het is erin gegaan en moet er ook gewoon weer uit!

nieuwe poging (zonder jou geen meeting wat mij betreft!):
    19 mei?

8. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Kara 19 mei is voor mij goed hoor
    En ik heb de gyn net gesproken,en ze zei dat de licht posi test NIET meer van de pregnyl kan komen en omdat ik vandaag knijpjes voel en mijn bm is aan het dansen zegt ze ook dat ik pas over 7 dagen weer mag testen (innesteling)
    Blegh...Ik wil het nu verdorie weten

GM Woohoo! Een broertje Wat leuk !
    En beterschap zeg :)
    Wat lief hoe monique reageerde

Ik heb net ons hele huis schoongemaakt,nu ga ik buiten zitten :p
    Joey halen we om 12 uur weer op dan gaan we lekker eten
    Straks even naar de geitjes gezellig!

9. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Meiden ik reageer dalijk uitgebreid!!

Maar wil jullie vertellen dat we het hartje hebben zien en horen kloppen we zijn helemaal in de wolken :D:D

Liefssss

10. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Aww kirss wat mooi :D

11. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @kirss: echt super:D.

@hier: heb het huis weer klaar:p haha.
    ben nu wel echt doodmoe..
    en ben ook de hele tijd licht in mijn hoofd, dus heb tussendoor vaak even gezeten:p.
    majah.. straks nog naar de winkel met mijn moeder, ze viert morgen haar verjaardag, dus inkopen doen.
    en voor mezelf natuurlijk:p haha
    en vanavond is mijn ventje weer thuis!!!

12. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Dames word ongi vandaag :) ...
    Heb redelijk wat bruinige uitscheiding sinds vanmiddag dus hoop dat het door zet.
    Scheelt weer geld (geen test nodig )

Nou ben best opgelucht , dag 38 vandaag sinds 15feb.

Fijn weekend dames :)

13. jazz

jazz Niet meer actief

Miezel dat is een mooie cyclus duur na je mk.
    En nu dag 3 gelijk aan clomid of moet je eerst nog naar de gyn?
    Ik mocht gelijk na de 1e cyclus aan de clomid.

14. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Och miezel...
    Toch een mooie cyclus lengte nu ;)

15. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kirss: helemaal super dat je n mooi kloppend hartje hebt gezien!! Nu lekker genieten meid!!

@Miezel: toch ongi.. maar nu weet je iig wel waar je aan toe bent.. hopelijk mag je snel weer verder met clomid@!

@Mel: ja echt helemaal geweldig dat getrappel in je buik! Vanaf de 19 weken heb ik m wel echt elke dag nog gevoeld! Maar heb hem denk ik voor het eerst in de 17/ 18e week ongever gevoeld.. Nog eventjes!!!

@Hier net flink geshopt voor onze kleine beeb!! wat is dat leuk! Hebben nu bijn alles wel vort!! Heerlijk!!

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirsss wat goed lieffie!!

@wen oow das nog maar 3 weekjes da valt nog mee haha

@miezel wat fijn da je ongi doorbreekt!!

Liefs!

17. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Kirssss, super!

en Miezel, ook fijn, dan weet je weer waar je aan toe bent, en zoals Jazz al zegt: mooie cyclus na mk.

kijken jullie trouwens wel eens de wereld draait door? na de tv draait door zegt die stem toch altijd over de prijs die je kan winnen voor een goede tip: helemaal Jazz
    :)
    ik denk dus iedere minstens een keer aan je Jazz ;)

liefs!

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kara hahahahaha wij vinden dat het irritantste zinnetje van de hele dag.. Vooral de manier waarop die gast dat zegt :p
    Reken maar van Jazzzzzzz bluh!! (heeft niks met onze Jazz te maken hoor haha)

19. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

haha hier wordt idd heel wat af gekletst! GEZELLIG:)
    Moet nog even wennen aan alle namen haha..

Maar ik lees dat er al heel wat meiden hier zwanger zijn! Voor degene (ben alle namen al weer vergeten hihi) van harte gefeliciteerd!

Ik las ook dat er een aantal dames, geen PCO hebben en alleen clomid hebben geslikt klopt dat? Ik slik nu 10dgn provera en afhankelijk van de inwendige echo op de 2-3e dag van menstruatie moet ik beginnen met clomid! Maar moet eerst maar weer eens ongi worden!

Voor de provera slikkers onder ons? Hebben jullie last gehad van veel bijwerkingen. Heb vanndaag wel last gehad van wat misselijkheid, maar dat had ik ook wel eens voor dat ik provera slikte. Afgelopen weken had ik ook veel last van pijnlijke/opgezette borsten, maar dat is sinds vandaag wel minder/weg.

Ongi wordt ik zeker vertelde gyn. ik hoop dat mijn eisprong ook vanzelf komt dat ik geen clomid hoef te slikken. Kunnen ze dat eingenlijk direct al zien bij 2-3dag menstruatie?? Is dat niet veels te snel? Zit er nog niet helemaal in. Ik hoop zo dat mijn lichaan het zelf weer snel overneemt en dat ik na een aantal rondes ook een positieve test in handen heb!

Er waren ook een aantal dames die het weekend gingen testen he!! SPANNEND!! ik duim voor jullie op een positief resultaat!!

20. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Bedankt meiden :)

Ik vond zelf dat Het een lange cyclus was, maar voor jullie dus een mooie dan ga ik daar in mee :).. Ik hoop nu echt dat Het doorzet en dan kan ik zondag starten met clomid :)

Wat een smile's in dit korte verhaaltje haha

Liefs

Deel Deze Pagina