nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He miezel,

je bent ongi geworden. Fijn als je daar al een tijd op zit te wachten he haha... heb je net een kuur provera achter de rug? en nu start clomid?

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Klopt helemaal, ik ben er een van.
    Je hoeft geen PCO of PCOS te hebben om clomid te krijgen. Clomid kun je ook krijgen wanneer je zelf geen tot een slechte eisprong hebt.

En provera gebruik je als het goed is maar 1x.. Of moet zijn dat 50mg clomid niet meteen aanslaat. Maar ik kreeg er ook hele grote boobies van... Verder geen klachten er van gehad..
    Ik zag het gewoon als een komende ongi.. Dan krijg je ook een opgezet buikje en dikke boobies...

Nog even geduld meid en dan mag je eitje gaan groeien en dan op naar een dikke buik!

Liefs

3. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg

Hi
    Ik ben uit mezelf ongi aan het worden , dus dat is echt fijn. Hiervoor had ik een miskraam gehad.

Liefs

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie, oke nu is mij weer een stukje duidelijker haha. Maar nadat je provera hebt geslikt wordt je ongi! Maar dat betekent niet dat je in een eventuele volgende cyclus weer op tijd ongi wordt toch?? Of krijg je dan ook een beetje een regelatigere cyclus?

@Miezel. Fijn dat je uit je zelf ongi bent geworden. Erg jammer dat je zwangerschap een miskraam is geworden. Nu door naar de volgende ronde!!! met hopelijk veel eitjes haha

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @zwangerschapswens, Nee dat wil provera niet doen.. Provera moet je eigenlijk zien als de laatste week van de normale pil.. Het ontrekt het bloed uit je.. Daardoor word je dan ongi..

Clomid gaat er voor zorgen dat je een eisprong krijgt.. En als ie dan gesprongen is ben je meestal 2 weken daarna ongi, of kun je met een positieve test in je handen staan..

Ik heb ook eens een ronde gehad van 151 dagen niet ongi.. Was echt verschrikkelijk.. Steeds maar testen van huh hoe kang dat nou..
    Mja een lichaam zit soms raar in elkaar.

liefs!

6. jazz

jazz Niet meer actief

Miezel mijn cyclus na crystal was 42 dagen dus...jaaaa een mooie cyclus..:)

En verder ladies...behalve verslaafd te zijn aan de tomaat brushetta salade van ah:phuhhhhhh weet ik het niet.
    Wat ik wel weet en ik heb dit eigenlijk van iemand overgenomen. Ik kan een zwangerschap niet afdwingen, dus ik laat het gaan, want als ik kon afdwingen dan zag het er nu anders uit...:(
    Dus nee nog niet getest, denk dat ik gewoon mijn menstruatie krijg en heb de clomid al weer in huis:D

Clomid in huis maar ovutesten en temperaturen aan de kant geschoven en we zien het wel;) Overigens ken ik me lichaam goed en geeft het zelf mijn lhpiek aan etc en dat heb ik deze maand wel bevestigd met het tempen en de ovutest....;)

Kirss en GM leuk dat alles snor zit (hoe nederlands is dit zinnetje wuahahaha)

Day geduld is een.....pffff nog langer wachten:$

Mel zoals ik al zei ik denk niet dat ik de angelsound deze zwangerschap als die mij gegund is zal gebruiken.....echt een stomme kronkel weer van mij...kan niet bepaalde dingen hetzelfde doen...;)

Kara hahahaha ik ben nu de wereld draait door aan het kijken ik weet niet of het zinnetje al is geweest...:(

Wendy lekker dat shoppen he..

Sween still alive and happy je bent lekker stil, moe?

Nance huh jij komt vanavond zeker niet want je mannetje is er weer yeaha....Hou je het nog uit op de loungebank???

Fieneke hoop dat alles goed gaat daaro bij jou.

Zwangerwens welkom...het is echt een top clubje hier en iedereen is altijd welkom.

Manon hoe gaat het met de 1e kwaaltjes????

Vergeet ik nu iemand???

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Jazz dat zinnetje id DWDD komt ongeveer tussen 19.55 en 20.05uur.. Dus nog even geduld haha..

liefs

8. jazz

jazz Niet meer actief

ok ik zit in de wacht...Ik kijk altijd dwdd maar dat zinnetje ken ik niet...ben benieuwd..

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke nadat ik stopte met de pil, had ik na de ontrekkingsbloeding die pastte bij de pil 1 cyclus van 43 dgn, dus dacht eerst nou best goed, na 11j de pil geslikt te hebben. Maar daarna niks meer gehad. Zit nu op dag 110-115.... Ik wordt na deze 10 dgn ongi, maar stel dat het dan weer zo lang duurt, krijg je dan ook gewoon weer provera of??? Of gebruiken ze dan juist clomid?

10. jazz

jazz Niet meer actief

zwangerwens..als clomid werkt en je hebt een eisprong, dan wordt je ongi.
    Als clomid niet werkt, geen eisprong..weer een provera kuur.
    Daarom is het prettig om niet te lang met clomid door te gaan als het neit aanslaat en over te gaan op spuiten.
    Bij spuiten kunnen ze de eenheden verhogen tot dat je een eitje heb, en dan krijg je ook een spuitje om de eisprong te garanderen.....

11. jazz

jazz Niet meer actief

hahahahaha.........ik denk nou die stem echt niet niet van mij....reken maar.....je kan ook altijd op mijn rekenen hahahaha

12. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke ik wordt nu ongi van de provera! Afh van inwendige echo start ik clomid. Hopelijk krijg ik dan eisprong en wordt ik weer ongi. Of zwanger natuurlijk:D. Dat kan dan toch ook of niet? hihi

Ja over dat spuiten had ik idd ook gelezen... ik hoop niet dat het nodig is hihi. Lijkt me niet zo fijn die injecties. Kan ik mijn werk op zelf uitoefenen(ben verpleegkundige:))

13. jazz

jazz Niet meer actief

Ja clomid, eisprong, na 2 weken ongi of zwanger.
    Meestal begin je met clomid op de 3e cyclusdag.

Spuiten geeft schijnbaar minder bijwerkingen dan clomid vandaar dat sommigen spuiten veel plezieriger vinden.

14. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke ja daarom moet ik 2e-3e dag voor de inwendige echo... Ik hoop volgende week ma/di ongi te worden... anders valt de inwendige echo (2-3e cyclusdag) in het weekend:(:(. Doen ze dan eventueel ook echo's? Hoe was dat bij jullie??

Spannend jazz, nog een paar dagen dan mag je testen!!!

15. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @Zwangerwens Nee dat kunnen ze nog niet zien met 2 a 3 dagen
    En clomid krijgen is op zich niet zo erg,dan weet je tenminste dat je uiteindelijk een eisprong krijgt
    En provera is iets wat je in principe maar één keer krijgt,daarna word je cyclus bepaald door clomid of waar jullie het al over hadden gehad puregon
    En ja spuiten bevalt mij vele malen beter,want van clomid ging ik stuiteren!
    En tja als een fm in het weekend viel had ik gewoon pech :)
    Er zijn ziekenhuizen die wel in het weekend echo's maken

@Jazz niet best wel?
    Nog 6 dagen...
    Hoopte zo dat gyn zei:"Wat fijn een lichte test,nu gaan we je geld besparen en bloedtesten doen" ;)
    Maar neeeeee...
    Potjandorie...
    Maar goed vandaag gerommel in onderbuik gehad,nu wachten op oorspronkelijke NOD 30 mrt...

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daylinn, nou dan hoop ik uiterlijk di ongi te worden. Anders valt het in het weekend!!! En dat betekenen dat ik dan niet kan starten met clomid denk ik... Nou maar effe afwachten. Heb er geen invloed op helaas

17. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    goedemorgen dames:D:p.
    fijn als je door de weeks de hele tijd vroeg op moet voor te gaan werken..
    was nu ook al om half 5 wakker..:p haha.
    ach ja, met dit mooie weer maakt het ook niet uit:).

@jazz: ik was inderdaad gisteren niet aanwezig omdat mijn ventje weer terug was:p haha.
    dus zal dit weekend ook weinig hier zijn.
    omdat mijn ventje er is en ook omdat we vandaag en morgen verjaardag hebben..
    dus geen tijd:p haha.

iedereen verder een heel fijn weekend!!

18. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    goedemorgen meiden,

Nou gister uitgebreid kunnen luisteren naar het hartje van onze kleine spruit. wat is het nog klein echt niet normaal...We zijn helemaal blij en we proberen nu echt te gaan genieten. Is nog wel heel moeilijk omdat het nog best pril is natuurlijk.

woensdag mag ik nog even spieken..want dan gaat de gyn op vakantie dus hij wilde nog even kijken hoe en wat :)
    ook ivm cystes.

@Sween, Wijffie gaat alles wel goed daar?

@Gm, Ben ook super blij dat het bij jullie er allemaal goed uitziet.
    wanneer mag je nu weer terug komen wijffie?

@Mel, jij kan dalijk ook je beebje eindelijk voelen :D..duurt niet lang meer!! hoe voel je je verder??

@Jazz, Spannende dagen meid..maar hoop dat het gewoon helemaal raak is en dat die kuur clomid echt niet meer nodig is.
    Ben je helemaal van plan om niet te testen??

@Day, jij wijffie? zenuwachtig?? en hoe is je gevoel?

@Wendy, hoe voel je je? blijft het nu rustig met de pijn in je rug?

@Kara, hoe voel jij je meid? last van kwaaltjes?

hoe is het met de rest van de meiden?

Liefs en een fijne dag

19. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @zwangerwens je zou wel kunnen beginnen met clomid,maar een echo zal moeilijk worden

@kirsss Ja vreselijk nerveus...
    Heb zelfs een soort hyperventilatie,word gek van mezelf!
    :x
    Het slaat nergens op!
    Zullen we wedden dat ik toch door deze spanning ongi word?

20. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Day, nog een paar dagen en dan weetje het snap dat het spannend is. Probeer je wel rustig aan te doen?!
    Ik duim dat het allemaal goed zit:)

Deel Deze Pagina