Kirss . Wat goed dat je het hartje gehoord hebt! Lijkt mij zo onwerkelijk Hier zet de ongi nog niet goed door. Steeds wat bruin/rode afscheiding en het is 1 velletje papier per keer. Ik mag zo zondag niet starten met de clomid .. Daar moet je toch een goede helder rode bloeding voor hebben? Duimen maar Liefs
Hi Meiden, zit ff snel op de laptop bij mijn ouders, die weten natuurlijk nog van niks, dus kan niet op iedereen reageren sorry, ben ook deze week niet veel geweest, erg druk geweest ook in mijn hoofd etc, vanaf gisteren ook zonder mijn ventje, dus ff wennen.. Day, spannend met wachten! heel veel succes meis.. spreek je misschien nog op hotmail?? Jazz, jij ook in afwachting.. ik duim voor je! Kirss, hartje gehoord, helemaal geweldig..nu genieten veel liefs.. Miezel, laat die ongesteldheid doorkomen dan kan je snel verder... HIer gaat het wel, sinds donderdag avond na ontlasting, twee velletjes met helder rood bloed, gister avond toevallig weer, had MvM gebeld maar die zegt dat het kan zijn dat een bloedvaatje is gesprongen, heb ook wel krampen in mijn buik en beetje borrelig gevoel, net met plassen heel klein stipje bruine afscheiding.. ik weet nu niet wat ik moet denken.. wordt gek hier... kan ook met niemand praten of bellen nu.. op internet wordt ik er ook niet echt wijzer van, dus misschien is het niks hoor, maarja we wachten wel af, anders moet ik maandag ff naar gyn bellen, wel vreemd dat het alleen na de ontlasting is, ze zeggen als je dan te hard drukt dat het kapot springt of zo.. hebben jullie hier ervaring mee?? LIefs...
Ja als je zw bent mag je ook niet drukken als je ontlasting hebt Het is beter om het zelf te laten komen,want je kan daardoor (net als wat je al zelf voelde) krampen teweeg brengen En als je ontlasting niet op gang wil komen,kun je jezelf ook toucheren (Jezelf op gang helpen) Dus doe het rustig aan meid
@sween Roosvicee drinken.. Speciaal voor de zwangere mama haha.. Roosvicee Laxo heet het.. of wat bij mij heel goed hielp was versgeperste sinaasappel sap.. Uurtje later zat ik te kleien op de wc.. Maar waarom bel je daarvoor naar MvM? Is het niet handiger dat soort vragen bij een vk/gyn neer te leggen? Ook al heb je nog geen vk ze vinden het echt niet erg als je even belt met een algemene vraag hoor meid.. Doe lekker rustig aan en hoop dat het allemaal mee valt. @kirsss hier gaat het gelukkig nog steeds goed! thnx voor het vragen! liefs!
@kirss nou ik heb me dus al aangemeld bij me oude vkpraktijk dus dinsdag naar de vk en dan moet ik de 13de nog een keer bij de gyn komen weet niet wanneer en/of ik helemaal door ga naar de vk @de rest van de dames alles goed verder??? @day wijffie nog even geduld en dan gaan we knallen he
Ja het was al na half 6 zijn ze al dicht. Net ook weer beetje bruin in broekje. Ff afwachten maar.. dikke kus..
he meiden, Sween, knuffel. wat lastig, zeker omdat je er met niemand in je omgeving over kan praten/zorgen maken/geruststelling zoeken. het kan erbij horen.. door een geknapt vaatje, door oud bloed, door bewegingen binnen.. het kan ook niet goed zijn, maar zolang het niet meer wordt, zou ik zeggen: probeer je daar echt niet te druk over te maken (bewaar dat maar voor als het zo zou zijn). maar goed, ik zeg het nu alsof je je daar zorgen over maakt, missschien is dat helemaal niet zo, maar just in case. knuf! miezel, wat vervelend dat het niet goed door lijkt te zetten! misschien toch even gyn bellen (altijd een dienstdoende arts aanwezig). ik kan me herinneren dat ik, ook bij weinig bloedverlies, wel mocht starten, maar helderrood is dan idd wel beter.. en nog ter geruststelling, mijn cyclus was met hulp van provera na de mk 81 dagen, dus nog langer als ik provera niet had geslikt. dus vandaag ook van mijn kant: netjes . succes meis! jazz, hihi mooi irritant zinnetje uit de dwdd he? mel zei het inderdaad goed hoe het was. nouja, dat op je kunnen rekenen klopt in elk geval Kirsss, fijn meis van dat kloppende hartje! wat zeg ik fijn... fantastisch! maar het kan me ook voorstellen dat die echte roze wolk nog even op zich laat wachten. het blijft spannend. Day, nog eventjes..... rest van de meiden, liefs en fijn weekend!
Jullie duimen niet hard genoeg Vanmorgen was maar heel licht iets te zien , het zet verdorie niet door !! Kan ik mijn bannen er weer af halen grr... Balen dit zeg ! Hoe is het met de rest? Genieten jullie een beetje van het weer ? Ik moet helaas weer werken dus geen terras voor mij Liefs
@ Miezel, balen dat het niet doorzet zeg. Hopelijk komt het snel los! Ja het is heerlijk weer! Jammer dat je werken moet. Bij ons achterhuis is het erg warm, kan er bijna wel in de bikini zitten denk ik Vind het soms nog lastig om jullie verhalen allemaal te volgen. Omdat ik natuurlijk halverwege binnen komen waaien. En jullie elkaar al aardig kennen Maar ik doe mijn best hihi Ik zit vandaag op dag 4 van de provera!! Hoe snel werden jullie ongi na de kuur?
@zwangerwens, 3 dagen na het laatste tabletje braken bij mij de dijken door... @miezel, ik duim juist super hard voor je.. Zou niet weten waarom ik te langzaam zou duimen.. Maar bel anders ff naar je gyn (ja ook op zondag kun je bij ze terecht) liefs
Mel... Lief dat je duimt voor mij .. Ik heb net geprobeerd te bellen maar ze zijn niet aanwezig op de zondag ik probeer het morgen maar denk ik. Hopelijk is het niet nodig en zet het door vandaag of morgen. Bah wat frusterend weer .. @zwangerwens .. Bij mij dacht ik binnen 5 dagen .
De poli zal er inderdaag niet zijn, probeer is het algemene nummer van het ziekenhuis en vraag om iemand van de afdeling gyn... Der moet er altijd 1 in het ziekenhuis zijn.. Liefs
@zwangerwens meestal komt de ms op gang tussen de 4 en 10 dagen na de laatste pil Bij mij was het ook rond de 5 dagen wachten @miezel idd wat mel zegt ff bellen en naar de gyn vragen nee heb je ja kun je krijgen
hey ik werd na de provera pas na dik 2 weken ongi.. maar ga duimen dat het bij jou eerder is.. @hier: mijn ventje ligt ziek op de bank.. dus is nu wel k*t met die cursus.. en mijn schoonzusje vroeg straks al.. en.. is het al raak?? haha dus ik zei ook.. ja misschien wel misschien niet.. weet ik pas begin april. als het echt raak zou zijn gaat ze volgens mij echt gewoon janken van geluk haha. ze wil het echt zo graag.. is echt lief.
Miezel, wat irritant! aan het duimen hier zal het toch niet liggen..? gyn moet idd altijd aanwezig zijn (dienstdoende gyn), anders zou je in het weekend niet kunnen bevallen . maar je kan ook tot morgen wachten, dat maakt dan ook niet zoveel uit. zwangerwens: ik werd 1e keer tijdens provera ongesteld, daarna een dag na laatste pil. het werkte dus redelijk snel bij mij, maar dat is bij iedereen anders en zoals mel al zegt: 4-10 dagen na provera is normaal. welkom nog van mijn kant trouwens, volgens mij had ik dat nog niet gedaan!! en lekker vragen blijven stellen dan leer je iedereen snel genoeg kennen. gezellig dat je meekletst in elk geval! GM, hoe gaat het met het plassen in de kannen?? Sween, hoe is het bij jou? ik ga vast eten maken, dan kunnen we nog even in het zonnetje een wandeling maken . vanavond ga ik weer buikfoto maken! waar zijn jullie (start)buiken??
oee wat spannend! en... voor mijn gevoel duurde de wachtbank nog langer. blij dat het einde en duidelijkheid in zicht is
He dames, bedankt voor jullie antwoorden! Ik hoop dat het bij mij ook direct doorbreekt zoals bij Kara. 2wk na die tijd is idd nog wel heel lang wachten zoals bij jou nance! Maarja zoals ik al eerder gezegd heb, ik heb er geen invloed op! Vind het wel een beetje spannend, want ik hoop snel een eisprong te krijgen zodat we "gericht" kunnen klussen. Heb namelijk het gevoel dat we nog maar 1 kans hebben gehad afgelopen 7maanden (1 cyclus van 43 dagen gehad)
Oww en trouwens vanmiddag een ongi pijn,geen bloedverlies en zo dat het kwam verdween het ook weer...(Dinnetje van mij zei:"Innesteling?" ) Hmm...vreemd...