nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    :( jammer...

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hahahaha jazz gek vrouwtje van ons!! je had t eens moeten wagen om hier niet te komen kletsen.. dan ad ik je een kieteluurtje bezorgd haha..

girls ff kleine ego berichtje:
    Ik word dik!! EINDELIJK hahaha
    wat vinden jullie van me buikje?

3. jazz

jazz Niet meer actief

ja hoor mel daar zit echt wel wat in en dat is geen mcdonalds en andere junkfood....

4. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @Mel dat is een mooie buik :D
    Superrrrrrrrr
    Ben benieuwd hoe het straks lijkt met je tattoo als je hoog zwanger bent :p
    Jij hoeft geen belly paint te doen hahaha

5. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Wie wil met mij Whatsappen :p

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @daylinn Hij staat al wel gepland hoor me buiktekening..
    Wanneer weet ik niet want dat zal tijdens een babyshower worden gedaan.. En ik weet echt niet wanneer ze die gaan plannen!

Ik heb ook een bb.. klote geval en daar zit natuurlijk ook whatsapp op maar gebruik het eigenlijk nooit!

@jazz hahaha, nee klopt geen junkfood buikje.. Dar heb ik 3 jaar lang geprobeerd te krijgen maar dat had geen resultaat.. Ik word alleen dik van HCG lijkt het haha..

Liefs Melanie

7. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

@Daylinn, al die pijntjes hahaha.... Voor mij staat HSG auwie op nr 2 en die hysto nog wattes staat op 1. Brrrrr ff doorbijten!

@Melanie, mooi bukkie hoor! Groeit al lekker.

Over dat randjesfietsen. Ik had daar iets over gelezen dat we bezig waren voor nr1 en ik was mooi zwanger geworden. Gevalletje toeval waarschijnlijk.

8. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Diaan, klinkt allemaal best eng! Maar een HSG valt best mee!
    ik heb hem ook gehad en had allemaal horror verhalen gelezen maar achteraf had ik zoiets oke had het allemaal erger verwacht, Meissie het komt allemaal goed Succes!!

@Mel, Wauuw Super mooi buikje! Je kan je buik nu niet meer verbergen want hij valt echt wel heel erg op mop!! :D

En een buiktekening echt zo geweldig leuk, je hebt wel allemaal leuke dingen in het vooruitzicht staan!

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Taaamaaar, niet alleen lezen he! ook schrijven.. spiekerd!

@kirss, zo hoort het ook toch.. moet genieten van me zwangerschap zei jij dus ja dan doen we dat haha..! EN jij wat ga jij allemaal in je zwangerschap doen?

liefs

10. Diaantje78

@Kirss, HSG heb ik al gehad hoor. Vond het wel meevallen. Ik bedoelde de Hysteroscopie is erg pijnlijk en dat krijg ik in mei.

11. jazz

jazz Niet meer actief

Diaantje vind je het wachten vervelend of krijg je veel afleiding door je studie?

12. Diaantje78

Ik heb gelukkig veel afleiding door mijn studie. De eerste 3 maanden ga ik fulltime naar school. Vanaf mei ga ik werken, dus dan komt het ook beter uit wat spuiten betreft. Je moet natuurlijk regelmatig naar het ziekenhuis voor fm. Als ik straks te horen krijg dat alles er goed uit ziet, dan wil ik zo snel mogelijk beginnen;)

Hoe gaat het met jou? Ik hoop echt dat het deze maand raak is.

13. jazz

jazz Niet meer actief

Diaantje ik heb heel veel last gehad van de hormonen voor mijn eisprong. Maar dat is in mijn geval ook wel logisch want mijn lichaamelijke hormoonhuishouding is prima en met de clomid doe ik er nog een schepje bovenop.

Verder was het moment niet juist deze maand maar ja zoals men zegt een zaadcel is voldoende:p

Ik weet het niet en als zelfbescherming zeg ik maar het is niet raak.

Ik heb nu wel weer de grootste lol en de hormonen zijn even weg.
    Als deze ronde niet raak is dan moet ik weer met de hormonen aan de slag en daar zit ik niet op te wachten.

Overigens is helaas mijn werk op dit moment geen uitdaging dus ook geen afleiding...Ik heb dus gneoeg ruimte om mezelf gek te maken terwijl ik op het wachtbankje zit....:cool:

14. jazz

jazz Niet meer actief

15. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Diaan, Sorry verkeerd begrepen meid!

@Mel, Zeker genieten jij lieverd!!! hahaha ik ga deze zwangerschap ten eerste heeeel erg genieten ( vorige amper kunnen doen, door stress en klote reacties enz. ) En heerlijk van de zomer me buik showen, ook gaan we sowieso bij mijn vorige verloskundige ( heb ik nog steeds contact mee omdat we best een aparte band hebben opgebouwd tijdens mijn zwangerschap van Celes en ze heeft nu een eigen verloskundige praktijk wel een stuk verder hier vandaan helaas) een 3d/4d echo laten maken en ze zou heel graag me 20 weken echo willen doen! Dus we hebben ook al best wat plannen maar eerst even de echo's afwachten of alles wel goed zit * onzekerheid is er heel erg * maar daarna heerlijk genieten :)

Liefs

16. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Ben ook weer van de partij :)

@mel .. Mooi buikje hoor , echt mooi om te zien!!

@jazz .. You are funny !! Hoop idd dat niet dement bent heb geen plekje over bij mij in het verpleeghuis hihi.

Kort maar krachtig hier ... Wachten wachten

Liefs x

17. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    yeah de dames hebben hem gevonden hoor:p

@jazz gek mens ben je ook he hahahaha
    maar idd je moet wat ja als je weer moet zitten wachten
    maar ook dat komt weer goed hoor en dat weet je:D

@kirss heb fien net geprobeert te bellen maar niemand thuis dus denk dat ze bij iemand zit nu
    enne je mag ook ckr genieten deze zw:D

@mel jij natuurlijk ook meis
    en je begint idd een aardig buikje te vertonen watskeburt:p:p
    hahahahaa

@diaantje ooeei dat klinkt heel heftig zeg en kom ik aan was al aan het janken bij die klote hsg (had geen pijnstilling ingenomen)

@sween moet nog steeds boek versturen kop als n vergiet
    (vast en ckr herkenbaar)
    nou beter dat MvM snel bij je langs komt :D

@hier nou ik morgen dus weer een sollicitatie dit keer bij een supermarkt maarja ik moet toch wat he
    Ga er morgen met frisse moed heen en hopelijk vinden ze me dit keer niet "te oud"

Kwaaltjes gaat de goede kant op ben strontmisselijk
    vandaag de afwas gedaan en ik krijg me n partij kokneigingen maar heb het ook bij wasgoed uit de wasmachine halen
    Ben ook zo moe Monique zou eigenlijk vandaag weer naar schooltje toegaan maar mama slaapt rustig door de wekker heen en vindt dametje naast dr in bed die mee ligt te ronken

En die klote puisten gvd he ik had hem laatst uitgeknepen en nu??Hij zit op precies DEZELFDE plek!!!
    en niet goed voor me portomonnee want ik wil alles eten en dan koop ik het en dan hoef ik niet meer

oke genoeg geklaagt
    ik duik zo me bedje in want ja ik ben echt moe en ik moet dr morgen vroeg uit hahahaha speciaal voor die sollicitatie:D:D
    dus wish me luck en nog een fijne aaf dames

18. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @mel: he echt een super mooi buikje al!!
    die van mij ziet er ook zo uit... alleen dan wel van het junkfood:p haha

@hier: mijn ventje is straks even naar huis gekomen.
    vond het super leuk dat hij weer even hier was, maar afscheid nemen was echt zwaar k*t..:(
    maar ik zag aan hem dat hij het ook echt k*t vond...
    al zegt ie dat natuurlijk niet zo, want ja het is wel een vent he:p
    en het is natuurlijk niet stoer om te zeggen dat ie me ook mist..
    dus heb toen ie net weg was echt gewoon zitten janken..
    is nu wel wat minder, maar ben in de tussentijd ook komt een vrouw bij de dokter aan het kijken..
    dus dat word dadelijk weer janken..
    wil graag gewoon doorspoelen naar vrijdagavond..
    majah.. eerst maar eens morgen de fm.. ben benieuwd.
    denk wel dat ik eitjes heb hoor, want de vorige keer waren er 5 eitjes in spe te zien, dus ben benieuwd hoeveel er van over zijn gebleven.

19. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    GM... Succes morgen met je sollicitatie !!
    En over je kwalen :) neem alles maar voor lief , de puisten lijken mij ook wel klote haha ! Hoop dat je wel blijft genieten !!

20. jazz

jazz Niet meer actief

Gm succes morgen en helemaal gelijk je moet inderdaad wel wat.
    Miezel is de ongi al onderweg?
    Nance awwww ik smelt helemaal wat lief van je vriendje. En ik ben in zon goede bui dat ik heb besloten die film niet te kijken. Vorige week was de goede huisvrouw toch nou ik heb het geweten.
    Succes morgen op naar een paasmandje vol.

Ik ben in zon vervelende bui dat ik een zw test heb gedaan niks natuurlijk maar na een half uur toch een...hahaha nee hoor hahaha heb wel de test gedaan omdat ik ze nog had en bij mij nod in de buurt niet wil testen hahahaha
    Ik ga proberen te slapen...

Morgen weer een mooie dag en ook een beetje lenteachtig...krijg er kriebels van hihihi

Deel Deze Pagina