Met spuiten bedoel je vervanger van de clomid? Heb je ook clomid gebruikt of niet? Lekker genieten meid!!
Ik heb 7 rondes clomid geslikt,maar dat rotzooi gaf me teveel klachten Dus heb ik gevraagd om puregon en pregnyl
Oke wat voor klachten kreeg je van clomid? Afhankelijk van mijn echo 2-3 dag van menstruatie moet ik daar ook mee starten! Maar als dat voor zoveel bijwerkingen zorgt wil ook liever iets anders! Of moet je eerst altijd clomid proberen? Wil jij mij wat uitleggen over puregon en pregnyl?
@day: gefeliciteerd meid!!!! echt super goed nieuws!!! @zwangerwens: is inderdaad om te kijken of mijn eitje gesprongen is. ik heb wel een ovulatietest gehad in het zh.. maar is meer om zeker te weten dat ie gesprongen is.. @hier: nog steeds de hele tijd kleine steekjes en raar gevoel in mijn onderbuik.. heb ik zo nog nooit gehad.. dus vind het nu extra balen dat ik nog minimaal een week moet wachten met testen..:S
Ja clomid is de goedkoopste manier om zwanger te raken qua hormonen,maar daarvoor betaal je je zorgverzekering toch ? De klachten waren: Heftig zweten Niet weten waar je het moest zoeken Snel geirriteerd worden En clomid was vies hahaha Nou puregon spuit je zelf elke dag ook vanaf dag 3 Je krijgt tussendoor follikel metingen om de groei te bepalen Is een follikel gegroeid tot (bij mij 15mm 16mm en 19mm) dan adviseren ze dat je pregnyl spuit Dat is hcg en laat je follikel rijpen zodat die springt Je hebt meer kans op een meerling met pregnyl omdat die ALLE eitjes laat springen vanaf een bepaalde mm
ok.. ja ben echt zenuwachtig.. haha. heb die steekjes vanaf gisteren.. doet niet echt pijn of zo, maar zijn meer een soort spelden prikjes..
maar ik ga zoiezo pas op zijn vroegst 5 april testen, want dan is mijn ventje weer thuis haha. als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk..
Oke bedankt! Ik hoor heel veel verhalen over de bijwerkingen van clomid! Kan het natuurlijk altijd vragen! Nee heb ik, ja kan ik krijgen!
@Day: ik zie ook n lichte tweede streep hoor!! Ook hier alvast n voorzichtige proficiat!! Wanneer is nu eigenlijk precies je NOD?? En n vruchtzakje hoeven ze nog niet perse te zien op n echo.. Bij mij wisten ze het na die bloeding net iets voor de 5 weken van mijn zwangerschap ook niet zeker, of het wel n vruchtzakje met vruchtje was, of eventueel een bloedprop of n ander eitje wat het niet had gehaald.. Achteraf was het dus wel n duidlijk vruchzakje met vruchtje!!! Wat je wel kunt doen is vrahen om n bloedtest.. In het bloed kunnen ze de waarde van de HCG al eerder en duidlijker vast stellen.. Krijg je gelijk dezelfde dag nog de uitslag van.. @Zwangerschapswens: ik heb helemaal geen last gehad van de Clomid.. Maar dit is echt bij iedereen verschillend.. @Nance: hoop ook zo dat het raak is bij jou! Ik had ook wat steekjes in mn buik.. n soort van plopjes noem ik het telkens.. Nog een paar daagjes!! @Jazz: wat jammer meid! Had het ook voor jou zo gehoopt!! Maar volgende ronde, nieuwe kansen weer meid!! @GM: jeetje hoed begin zon meeloopdag, hahah.. alle respect hoor voor jou! Verder alles goed? Last van kwaaltjes?? @Hier vandaag wat minder.. ben vanmorgen naar de fysio geweest, en hebben mn rug flink gemasseerd en heb oefeningen mee gekregen.. Ga echt door de grond van de pijn vandaag! Denk dat dat ook komt doordat ze er vanmorgen zo mee bezig zijn geweest.. Ben op mn werk eerder naar huis gegaan, want de pijn was echt niet meer te houden! 1 geluk.. het komt iig niet van mn bekken af! Moet nu 2 keer per week naar de fysio, en dan moet de pijn binnen 6 weken wel minder zijn.. dus dat is te hopen! Wel balen want vorige week ging het zo goed!! En nu ze er mee bezig zijn geweest heb ik weer flink last! Maar ja.. Komt allemaal goed!! Lig nu al lekker in bedje met mn laptop.. ff rustig aan verder vandaag! @Hoe is het met de rest van de dames??
@Wendy ik heb geen bloeding gehad,en mijn nod is donderdag Zonder zwangerschap is er geen 2de streepje En vrijdag krijg ik ook een bloedtest
@Day: nee weet ik dat je geen bloeding hebt gehad.. maar wilde alleen vertellen dat het zo bij mij ging, omdat je je eigen af vroeg of er op n echo eventueel al wat te zien was.. Maar ben er ook niet bang voor dat het bij jou niet raak zou zijn!! Schrik er zelfs niet van als het een meerling word, hahahah..
Nee idd...een meerling... 4 dagen voor nod posi... Ik heb trouwens tarotkaarten gelegd en die zeiden dat we 4 kindjes verwachten Whaaaaaaaaaaa!
Ik had de test gedaan en voor de urine erin liep had ik de test weer in het kartonnetje gedaan zodat ik niet diegene was die het zag (Ja bijgeloof) en hij zei binnen 3 sec uhmm Deze is posi! Dus hij belde gelijk de halve wereld rond whahaha Of bedoel je over mijn kaarten leggen? "Als het zo is,dan is het zo" Ja nuchter he
hahahah.. nou ik ben benieuwd!!! Ga je nu iedere dag n testje doen om te kijken hoe snel de streep duidelijk word?? Wel laten showen dan he!! Echt super leuk!!
Day, gefeliciteerd!! Wat heb je het goed aangevoeld en wat zullen er tot jij je eerste echo krijgt veel speculaties zijn hier over hoeveel kindjes het daadwerkelijk zijn (ik gok op 3 ). superrr! en dat spuiten lijkt wel echt wonderspul door al jullie succesverhalen!! ongelooflijk! die roze lijn wordt goed doorgezet. Jazz, knuf. fijn dat je weer door kan, kan me je instelling ook goed voorstellen. het is toch anders na het verlies van je meisje. Wendy, succes met rustig aan doen. hoop dat de fysio gaat helpen! Nance, spannend Zwangerwens, ik heb 5 rondes clomid geslikt en had ook redelijk last van de bijwerkingen. na de 6e ronde zou ik ws ook gaan spuiten. maar clomid is meestal wel eerste keuze voor artsen om vele redenen (makkelijker, minder tijdsintensief, kosten). áls de clomid zijn werk doet is het wel 'makkelijk': gewoon thuis slikken, misschien paar keer naar zkh en dat is in principe voldoende! komt er al iets op gang? Kirsss, fijn dat je je weer iets beter voelt, en spannend morgen! veel plezier alvast Gm, zeker respect dat je hebt meegelopen zonder ooit ervaring te hebben gehad! vond j het ook leuk? en staand plassen..? nogmaals respect @hier: ik loop leeg . eerst kon ik niet naar het toilet en nu iets te vaak... hebben meer dames hier last van gehad? verder gaat het wel goed. over 2 weken vrij om vast begin te maken aan babykamer verder, nog even laatste buikfoto voor het verschil!
Aww kara mooie buik meid Als ik de mijne nu laat zien denken jullie "die is al 4 mnd zwangerrrr" Ow en hoorde vanaaf dat mijn buurvrouw (uit de congo) ook zwanger is ! Wat leuk!!! Saampjes zwangerrrrrrrr