nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh haha :D had ik niet eens gezien!! Zo zie ik dat iedereen hier bijna zwanger is:D Hopelijk mag ik mij snel toevoegen....(beetje jarloers op jullie allemaal, maar ZO GEGUND!!!):)

2. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kirss jaaa gaat goed:D:D
    hebben vandaag de intake gehad bij de vk

hoe is die verder bij jou??
    en met je meissie?? alweer helemaal opgeknapt??

@sween tuurlijk meis ik zit fout door het telkens te vergeten dus totaal mijn schuld en ookal ben je nu zwanger het is een mooi herkenbaar boek voor ons

@hier nou vandaag de intake gehad bij de vk en ja hoor zowaar het hartje gehoord:D:D zo mooi weer
    en het is goed gegroeid was eerst 9,4 mm en nu is het 1,37 mm
    schoonmoeder dr ook bij die was helemaal happy net als ons
    VK tegen JP wees gerust het is er echt maar een hoor hahahaha zo mooi hoe zijn kop dr dan uitziet:p

Foto's staan op me FB

Vandaag ook een andere auto gekocht komen we thuis jahoor sleutel versleten dus moeten nieuwe sleutels bestellen ff 200 euro 2 stuks:( dus morgen tussendoor even bellen naar de dealer want kan nu de auto niet eens op slot gooien anders krijg je hem niet open:(

@de zwangere dames weet niet of jullie dit ook hebben hoor maar nu je zwanger bent word dr door de omgeving ineens ook heel makkelijk over zwanger worden en "ongelukjes" gepraat??
    Hier denken ze dat ze ineens alles kunnen vertellen vriendin belt me op ja ik ben zwanger tis een ongelukje bla bla bla
    nou ben tekeer gegaan en dan dr vriend die tegen me zegt ja je bent nu zwanger omdat je er minder mee bezig was huh wtf!!!
    Die mensen denken echt oow je bent nu zwanger dus je bent alle pijn/moeite/verdriet meteen vergeten

hebben jullie ook dit soort mensen in de omgeving???

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @gm ja dat hebben we zeker dat soort mensen.. Neefje van me mannetje en zijn drol zijn ook in verwachting.. Ja we zijn een heel jaar bezig geweest.. En die staan nu foto's te maken van haar buik met 4 handen erop.. Ze vergeten alleen dat je met 8 weken nog geen buik hebt (ja darmen) mja bij haar zijn het gewoon haar zwembanden die je ziet.. En nee ben niet jaloers op haar maar het zijn van die type opscheppers van ach ons lukt alles en wij kunnen alles BAH!!

Klote van jullie nieuwe toet toet!

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Net weer even een foto gemaakt. Ben deze week 1cm gegroeid in omvang maar vind dat je het op de foto niet zo goed kunt zien. Maar dat hoeft ook niet natuurlijk haha..

Hier mijn foto..

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Zwangerwens :start provera t/m 31maart, daarna wachten op NOD
    nance89: 3 april NOD
    Diaantje78: Hysteroscopie 9 mei
    Miezel: 2de ronde clomid 50 mg
    Claudia, 1e kindje:8/3 gesprek en bloedonderzoek
    Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo
    Jazz: 26/27 maart nod
    Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid
    JsMamam, 2de kindje: Is hij nu wel of niet gesprongen?? 13-02 echo
    Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test!
    Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed!
    Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 28 april: geslachtsbepaling!
    Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!!
    Gooischemama, 2de kindje: ZWANGER 04-03-12 Positieve test!!
    kirsss Zwanger 7-3 positieve test
    Sween4, 1e kindje: Zwanger 10-3 positieve test!!
    Daylinn Zwanger 17 april 9:30 echo 26 mrt posi getest!

zwanger,
    ongesteld,
    negatieve test, twijfeltest,
    Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
    Onderzoek

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    goedemorgen!

mooie buik melanie! je hebt echt al een mooi buikje. ik had verwacht dat ik mijn buik nog lang zou kunnen verbergen (op werk mogen ze het nog niet allemaal weten ivm hopelijk contractverlenging), maar dat lukt slecht.
    gm, wat fijn dat alles het goed doet!
    en dat boek lijkt wel een gelukbrenger, want dat ik naar jou stuurde werd je snel zwanger, en nu sween ook! ik zeg: snel lezen en snel doorsturen ;)
    en wat suf die reacties uit je omgeving :S. ik merk het ook hor. alsof alle leed van hiervoor ineens verdwenen is. totaal niet! ik merk het vooral in vergelijk met die ene vriendin waarbij het in een klap raak was. dan besef ik me wel wat voor 'voorgeschiedenis' je al hebt op dit gebied. en daar ben ik nog elke dag mee bezig. ook wel soort van verwerking denk ik. maar mensen uit de omgeving denken ook vaak dat ik het al vergeten ben..

hoop dat het met de rest ook goed gaat! moet even mijn brood gaan smeren :p

fijne dag dames!

7. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Mel .. Mooi buikje heb je :)

GM .. Ook als je nog niet zwanger bent , word er zo makkelijk gekletst over dat soort dingen . Kan je best kwaad maken . Ach ja , je hebt alleen jezelf er weer mee , maar terecht dat jij je ongenoegen even hebt laten weten hoor!!
    Succes met je dames en heren die je moet verzorgen !!
    Ik ga zo weer naar mijn 7 dames om te verzorgen.

Liefs

8. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden toch wat meer bruin bloed verlies gehad. Vandaag echo gehad. Ben idd zwanger maar er zat ook een ei blaasje. Kunnen ze nog niet veel mee. Moest bloed prikken hcg en vrijdag terug. Nu echt afwachten helaas. Heb ook buikpijn maar goed. Heb vertrouwen. X

9. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Maar ze weten de uitslag van hcg al binnen een uur
    Dus je kan waarschijnlijk nu al bellen

10. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja konden ze nog niet veel p zien. Het is afwachten of goed of slecht of buiten baarmoeder kijken zwangerschap
    . Vrijdag terug. X

11. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    neeeee sween het gaat goed komen wijffie echt waar
    niet gaan doemdenken nu hoor!!!!!

@miezel idd zo praten ze ook als je nog niet zwanger bent maar zodra ook jij zwanger bent na zo'n kutperiode denken ze echt dat je alles vergeten bent en ik merk gewoon dat ik dr echt boos om kan worden en ik zeg ze dat ook dat al die pijn moeite en verdriet nog steeds niet vergeten is maar die mensen die snappen dat duidelijk niet weten niet wat inleven met je medemens betekent.

@kara jaaa boek brengt geluk he hahaha
    alleen ik vergat het telkens op te sturen
    heb dr 2 postzegels op van 44 cent dus hoop dat dat genoeg is

Meiden ik ga dr weer vandoor want ik ga me eerste avonddienst meelopen:D

12. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sween spannende tijd voor jou! Balen dat je tot vrijdag moet wachten. Positief blijven hoor meid!

@Melantie: mooi buikje hoor. Je ziet het al duidelijk hihi..

@Gooischemama en miezel. idd vervelend zulke verhalen van mensen die bij wijze van spreke al zwanger zijn van er naar kijken....
    Ik ken het. Wij zijn nu ruim 7mnd getrouwd en er wordt zo vaak gevraagd:'nou al zwanger' en dat raakt mij echt! Wij willen heel graag, maarja het moet wel lukken!! Ik vind niet dat mensen zich daar mee horen te bemoeien en al helemaal niet naar vragen!! Ik zou zoiets nooit doen! Want je weet nooit of je mensen er pijn mee doet!!

13. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    We hebben een trampoline gekocht,en nu durf ik er niet op!
    Heb een beetje gehobbeld met Joey,maar ben te bang whahaha
    Slaat nergens op natuurlijk,maar is erg moeilijk om niet bang te zijn ;)

14. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    heee meiden,
    heb weer een echo gehad en alles ziet er op dit moment goed uit :D
    hartje klopt goed veel sneller dan vorige week en het is flink gegroeid..
    ik moet over 2 weken nog een keer terug en dan mag ik naar de vk als alles goed gaat en is :D...me moeder was mee en ze moest er helemaal van huilen..ik heb ook van me moeder het eerste setje kleertjes gekregen echt heel schattig..

plaats vanavond of morgen even echo foto's :D..

@Gm, succes met je eerste avond dienst..Hopelijk is dit echt de baan die bij je past.. voel je je verder goed??

@Mel, wat een waanzinnig mooi buikje heb je!!
    je kan er nu echt niet meer omheen :D
    voel jij je verder goed??

@Sween, Lieverd doe aub rustig aan!! We gaan gewoon van het goede uit en het kan gewoon wat oud bloed zijn wijffie...
    ik duim voor vrijdag!!

@Allen, hoe is het met de rest van de meiden??

Liefs!!

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Sween, houd moed! geen helderrood bloedverlies is goed. hoe ben je eronder?? maak je je veel zorgen? duimen draaien hier... de zorgen zijn niet voorbij wanneer je zwanger bent :(.

Kirssss, wat goed, wat fijn!! en wat lief van je mama :) wat een schat. ben benieuwd naar de foto's! hoe voel je je verder?

GM, succes vanavond! is het wat voor je?

Day, wat leuk een trampoline! en ja... voorzichtig meespringen.. wat tof trouwens dat de buuf ook zwanger is! (of had ik dat al gezegd. nouja, bedenk het me ineens weer).

16. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    echo foto's in album! :)

@kara, voel me de hele dag door misselijk..maar er komt niks uit! En ben zo verschrikkelijk moe..Hopelijk ga ik me snel beter voelen want dit ben ik gewoon niet! hoe voel jij je wijffie??

@Sween, gaat het een beetje wijffie??

17. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @Kirsss nu weet ik wat voor echo ik zal krijgen want de mijne zal ook zijn op 6w en 6d
    Heb mvm gebeld en ze komen 10 april :D

18. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Hoi lieve meiden

Heb net contact gehad met de gyn en mag weer een kuur halen voor mijn ongi en dan weer clomid slikken :)
    Ben eigenlijk best opgelucht .. Morgen ga ik er om en ga gelijk starten en ik hoef niet terug te komen of ik wel een eisprong krijg dus moet zelf gaan gokken deze Ronde.
    Ben ik iedergeval blij dat ik weet waar ik aan toe ben :)

Hij vertelde ook dat ik dus niet mocht rekenen van dag 1 van de miskraam , dus weer wat geleerd ..

GM .. Hoe was je avond dienst :)

Liefs

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirsss how sweet!!

Hier gaat alles goed. Woensdag me laatste kratten ingeleverd voor MvM. Toch wel even wennen om weer gewoon te mogen plassen.

Me mannetje is dinsdag bij een nieuwe baan begonnen en bevalt hem heel wat beter :)

Vanavond weer de nachtdienst in dus zal er weer wat minder zijn..
    Maar spreek jullie snel.

liefs!

20. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hey
    @mel: succes met je nachtdienst meid!

@miezel: is echt fijn dat je nu weer met een ronde kan beginnen:)
    ga super erg duimen voor je!!

@hier: voel me echt niet goed..:(
    gister naar mijn ventje geweest in rotterdam en daar wezen slapen.
    ging op zich wel goed.. was niet super misselijk meer of zo..
    en vanochtend word ik wakker en kon meteen boven de wc gaan hangen:(.
    kwam wel niks uit of zo, maar echt super misselijk.
    zelfs mijn vent was bezorgd..
    ik heb gewoon een half uur over 1 croissantje gedaan..
    en moest vandaag werken:(.
    maar heb mijn moeder meegenomen en zij valt morgen ook voor mij in.
    kan ik even lekker bijslapen, want ben super moe.
    en lekker rustig aan doen..
    o ja.. trouwens ik heb medicijnen voor astma en allergieen.
    nou las ik in de bijsluiter dat je moet overleggen als je zwanger bent of wilt worden met je arts.
    dus ik gebeld en zouden overleggen..
    bel ik daarna weer terug, nou moet ik dinsdag daar heen gaan want ze wou me spreken daarover..:s.
    ze kan toch gewoon andere medicijnen voorschrijven..
    majah we zien het wel..

Deel Deze Pagina