goedemorgen meiden, @Miezel, fijn dat je weer aan een nieuwe ronde kan beginnen. succes meid!! @nance, wijffie balen van die misselijkheid! Ik hoop dat je over 4 dagen duidelijkheid hebt want misschien zijn dit de eerste kwaaltjes wel.. ik duim voor je!! Maar weet wat je voelt meid heb de hele dag ook last van misselijkheid en er komt maar niks uit maar wat kan je je dan beroerd voelen! Succes @Sween, Lieverd heel veel succes vandaag! Ik duim voor je dat er nu wel wat te zien is en dat je misschien iets minder ver zwanger bent..Ik blijf hoop houden voor je nogmaals succes!!! @Mel, Lijkt me idd raar als je niet meer hoeft te plassen voor MVM. Maar wel weer heerlijk lijkt me .. voelde jij je weer sterker na de 12 weken?? Ik ben zo moe en misselijk de hele dag en slaap echt verschrikkelijk slecht.. @Jazz, Begonnen aan een nieuwe ronde wijffie?? Clomid of laat je de natuur nu zn gang gaan?? @Allen, Heb een druk weekend. Kleine meid is jarig 1april en we vieren het morgen en zondag dus hoop dat ik het allemaal een beetje kan volhouden .. vanaf volgende week gaat ze ook elke dag naar school en ze heeft er zo'n zin in.. ( en wat vind ik het moeilijk haha ) verder nog steeds ontzettend moe en weeïg de hele dag door en hoop zo dat dat snel voorbij is. verder allemaal een fijn weekend alvast! Liefs!
Hi meiden ff snel via telefoon. Heb idd miskraam gehad. Gelukkig zag alles er schoon uit zodat ik gewoon naar huis mocht. Die eitjes of zo of cystes aan de rechterkant waren niet gegroeid dus geen buiten baarmoederlijke zwangerschap. Nu over 2 weken terug komen voor echo en gesprek met de arts voor volgende ronde. Ik heb nog steeds een zwaar hoofd kan niet huilen en voel me dubbel. Hoest met jullie meiden? gm op je nieuwe werk alles goed? kirss fijne verjaardag dit weekend!! miezel nieuwe ronde samen!! day hoest met je buikje? Merk je al iets? fijn weekend meiden. X x x
@kirss, euh nee pas nu dat ik wat meer energie begin te krijgen haha.. na de 16e week word het hcg omgezet in progesteron dus weg met de meeste kwaaltjes.. Ik heb sowieso niet te klagen.. Van clomid weinig tot geen bijwerkingen (die ik niet kon verdragen) en de zwangerschap ook zonder kwaaltjes doorgekomen.. Spannend je kleine meisje naar school... Zal wel wennen zijn! @nance, goed om het idd even met je dr te bespreken.. Je medicatie aanpassen is misschien een optie. @sween bah meid wat ontzettend klote!! Hoop voor je dat je het snel een plaatsje kunt geven al lijkt me dat niet makkelijk! liefs melanie
@sween: heel veel sterkte meid! en een hele dikke knuffel!! @kirs: alvast gefeliciteerd met je dochter!! gaat echt snel he.. ik zie het natuurlijk niet aan mijn eigen kinderen of zo maar natuurlijk wel aan mijn oppaskinderen. @hier: heb vandaag mijn moeder voor me in laten vallen, heb er echt geen spijt van. zit de hele dag al aan de kippensoep en crackers. had even naar de huisarts gebeld, maar kon pas volgende week donderdag terecht.. duurt hier altijd f*cking lang.. dan gaan ze hoogstwaarschijnlijk mijn bloeddruk meten en even kijken naar mijn hb en ijzer. heb vanochtend trouwens een testje gedaan.. ik denk als ik de ha bel moet natuurlijk wel even weten of het niet daar vanaf komt.. maar was nega.. majah zit ook nog 4 dagen voor mijn nod, dus wie weet..
even snel Sween een knuffel geven... Sween, meis, wat ontzettend k*t dit! hoop dat het een beetje met je gaat. je voelde al dat er iets misschien niet klopte, maar wat verdrietig dat je eerste zwangerschap zo moet zijn, terwijl het zoiets moois is/was.. enorm dikke knuffel! liefs liefs ook voor de rest natuurlijk!
@sween nee wijffie een hele dikke knuffel meis @dames die benieuwd zijn naar het werk en de avonddienst wow het is af en toe best pittig en het is dan via de thuiszorg dus geen verpleeghuis Vooral het vroege opstaan (06:20) breekt me beetje op omdat ik zo moe ben en heb een keelontsteing waar duizelingen ook bij kunnen horen schijnt dus dat kwaaltje valt ook goed te praten Ik denk alleen dat ik heel snel weer op zoek kan gaan naar wat anders niet omdat ik het niet leuk vind maar omdat ik bij degene die mij moet gaan begeleiden beetje aan het vissen was hoe hun er tegen over staan met een zwangerschap Heb gezegd dat ik bezig ben voor een 2de kindje nog niks gezegd dat het daadwerkelijk zo is maar komt dr op neer daar zouden ze niet zo heel blij mee zijn en volgende week vrijdag is het evaluatiegesprek al om te kijken of ik aangenomen kan worden "vriendin" die daar wekt in de huishouding die vroeg al aan me hoe ze reageerde op me zwangerschap die wou het even weten omdat ze vandaag bekent heeft gemaakt dat ze ook zwanger is Dus weer in de stress vanwege n baan pure discriminatie dit natuurlijk want nu lijkt het net of ik me moet schamen voor me zwangerschap...
@Gm Ze doen net alsof je ziek bent,in plaats in blijde verwachting... Ze willen een werkpaard,maar ze moeten ook kijken naar de mens zelf hoor!
@gm, je hoeft het nog lang niet te vertellen hoor dat je zwanger bent.. Dus ik zou je evaluatie afwachten en daarna eventueel je proeftijd nog.. Daarna zit je als het goed is op contract dus kunnen ze je sowieso weinig maken.. Wel rot als het zo moet.. Liefs en dikke knuffel! @sween Vind het echt zo kut voor je! Wat kara al zei je eerste zwangerschap moet leuk en mooi zijn en zeker niet zo eindigen! @kara.. Hoe gaat het wijffie? Last van kwaaltjes? Buikje wat groeit? liefs melanie
Lieve lieve sween Nogmaals mijn medeleven voor je verlies! Ik weet hoe je je voelt. Hoop dat je dit een plekje kan geven en dat we evt samen weer op het wachtbankje mogen zitten. Je kan mij altijd ff bellen als je wilt . Liefs
he lieve meiden, sween, hoe is het met je meis? kan je het bevatten? kan je je verdriet een plek geven? ook in de wereld waarin bijna nog niemand wist dat je zwanger was (toch?). en hoe is het met jullie samen? liefs gm, wat irritant! zou je het zelf wel willen eigenlijk? klinkt namelijk ook wel zwaar werken, zeker als je zoiets niet gewend bent en lijkt me toch lastig om daar nu mee te starten! ze mogen er niet naar kinderwensen vragen natuurlijk, maar het gebeurt toch helaas . hoe voel je je verder? miezel, wat 'fijn'dat je weer perspectief hebt. ik ga duimen voor je. (heb trouwens soms het idee dat je niet echt reageert op mijn berichten aan jou, zit dat gevoel bij mij? of heb ik misschien rare dingen gezegd? vraag het maar gewoon even, want het viel me op). Mel, hoe is het bij jou? fijn dat je van de mvm kannen af bent, toch weer een mijlpaal. en de echo schiet al op . leuk leuk! ik voel me op zich goed, nog steeds, buik staat beetje stil deze week. prima dus allemaal. over 1,5 week weer naar vk om hartje te horen. waar ik wel last van heb sinds een paar dagen: mijn bekken. niet dat het echt pijn doet, maar ik word er 's nachts wel wakker van. vandaag is het wat heftiger maar ik denk/hoop dat het komt door 'lichamelijke activiteiten en nieuwe bewegingen' . mijn contract is verlengd, dus dat hebben we gister gevierd. Gelukkig doorbetaald verlof (en nu over 2 weekjes vertellen dat ik zwanger ben..). Kirssss, veel plezier dit weekend! alvast gefeliciteerd natuurlijk Day, mooie hcg! niet de eerste aanwijzing voor een zesling hihi fien, claudia, waar zijn jullie? Alles goed?? van fien weten we wat er is, maar van claudia niets meer gehoord na 8 maart. ik maak me wel zorgen. heeft iemand meer gegevens van haar?? liefs!
@kara nee sry ik kan voor de rest ook niet in contact met hun komen... En nee de waarde zegt in iedergeval niet dat we een 6ling verwachten hahaha Maar zou een 2ling nog kunnen? Al is 40 precies goed voor een éénling Erg spannend Hubbie droomde over een meisje Heb jij ook al een voorspellende droom gehad?
@kara het zwaarste voor mij is het vroege opstaan hahahaa het is voornamelijk lunch verzorgen mensen wassen wondjes verzorgen en stoma's en de laatste 2 mag ik zo en zo niet doen omdat ik geen diploma's heb dus zou het echt gaan om de eerste 2 dingen en dat zou je makkelijk aan kunnen ookal ben je hoogzwanger De begeleider zei al ja je kan het geheim houden tot je veilig zit kwa proeftijd en alles maar het zal je niet in dank afgenomen worden als je zwanger bent en je vertelt het pas na de proeftijd heb gezegd dat ik over 2 weken kan testen maar dan ben ik al 10 weken dus kan niet zeggen oow ik ben pas 4 weken ofzo dus zit best een beetje te dubben what to do what to do???? Voor de rest gaat het wel goed hier af en toe wat steekjes en plopjes en me huid ziet dr niet uit Ben heel bleek van mezelf en dan valt zo'n grote rode puist wel op hahahahaha Vandaag gaan we terug naar de autodealer voor de sleutels en zodra we dan terug zijn in h'sum gaan we beginnen aan de nieuwe slaapkamer van Monique Gaan jullie nog wat doen vandaag of word het voor sommige lekker luieren???
@gm Of het je nou wel of niet in dank word afgenomen je moet kijken wat voor jou en je gezin het beste is meid, niet voor de werkgever (die wil blijkbaar ook niet naar jou kijken dus ja) En het lijkt me dat extra financiele inkomsten altijd goed zijn toch.. Ik ben afgelopen nacht door mijn collega's naar huis gestuurd. Er heerst daar nu buikloop en een hoop gebraak (misschien noro-virus ofzo) en ik voelde me zelf ook niet zo lekker.. Beetje het gevoel dat mijn lichaam het niet meer kan omzetten dat ik 's nachts moet werken.. Ik zou blijkbaar heel wit zijn aangelopen en voelde me ook slap en futloos.. Dus toen werd er gezegd schiet op naar huis jij.. Voel me nu ik wakker ben wel weer goed dus weet niet wat het is.. Iemand van jullie een idee? Liefs
Kara .. Nee meis , doe dat niet bewust ! Ik waardeer je reactie heel erg en heb gisteren je buikfoto gezien op je pagina erg leuk ! Dus meis ik doe het niet express als ik niet reageer .. Hoe ver ben jij nu ? Komen er nog meer buikfoto's ? Liefs
Mel .. Voel je je nu al wat beter ? Pas goed op je zelf hè en jee beeb. Hoeveel uur werk jij nu nog ? Liefs
@mel extra inkomsten zijn altijd handig en bruikbaar maar voor mij is het meer ik wil uit die uitkering ben het zat En ik zit dan met me stomme kop te vissen dat we bezig zijn voor een 2de kindje hoe ze dat zouden vinden pppfff vrijdag is pas dat evaluatiegesprek had echt beter me mond kunnen houden En dan na de proeftijd heel onschuldig kunnen zeggen huh ik ben zwanger hoe kan dat nou haahahaa naja zoiets dus was ik wel verzekerd van een baan want kreeg al te horen van een van de begeleiders dat de zorg zeker wel wat voor mij zou zijn ja dus dat zit al goed Alleen de zwangerschap kan ook niet liegen over de uitgerekende datum zou wel heel raar zijn als ik zeg ja ben nu zolang zwanger en de uitgerekende datum klopt niet of wanneer je verlof in hoort te gaan klopt niet met de zwangerschapsduur drama!!! Durf het nu helemaal niet meer te zeggen lijkt echt alsof ik een besmettelijke dodelijke ziekte heb of iets
@gm, ik denk dat je het groter maakt dan het is hoor. Je hebt namelijk geen meldingsplicht over wanneer je het moet vertellen voorlopig.. Ik zou je dom vinden om er nu iets van te zeggen en nog dommer om straks een andere termijn aan te geven.. Gewoon zeggen ja ik zwanger ja toen ik hier proef moest lopen maar weet jammer genoeg als geen ander dat het ook fout kan gaan, nu dat niet meer kan, wil ik het jullie graag vertellen ik ben 12 weken zwanger.. Geen baas die je dat kwalijk neemt, en zo wel dan zijn ze dom.. Onstlaan ze je dan na die termijn heb je in ieder geval een half jaar tot jaar ervaring in de zorg.. Dan heb je ook snel weer een andere baan in de zorg want daar staan ze altijd om personeel te schreeuwen. Dus ik zou zeggen til er niet te zwaar aan en geniet! Ik werk nog net zoveel als hiervoor, 4 nachten in de 2 weken.. Is al die tijd goed gegaan maar vannacht ging het gewoon echt even verkeerd. Gister ook al.. ben benieuwd wat de komende nacht gaat brengen.. Liefs Melanie
Miezel, gelukkig! dank voor je reactie ik dacht ik check het gewoon effe, want misschien dat er wel iets zou zijn. maar ben blij van niet . hoe is het bij jou? kan je de miskraam een beetje een plekje geven? wat vind je er het moeilijkst aan? de veranderde verwachtingen? de onzekerheid voor de toekomst? hier gaat het wel goed, behalve wat bekkenklachten, maar geen reden om te klagen. buik groeit beetje bij beetje, als ik nu iets straks aan doe is het geloof ik wel duidelijk dat het van de zwangerschap is, fijn Mel, hoe ie het? beetje opgeknapt?? en hoe is afgelopen nacht verlopen? GM, sluit me helemaal bij melanie aan! je maakt je denk ik teveel zorgen. je hoeft nog niets te zeggen. sterker nog: ze mogen er niet naar vragen en je hoeft dus niet eens de waarheid te vertellen (liever niet liegen natuurlijk, maar in het geval van zwangerschap werkt verzwijgen het beste!). dan kan je later ook uitleggen waarom je het niet meteen hebt gezegd (omdat je ten eerste al ervaring hebt met mk en dus eerst de 12 weken af wilde wachten, maar ook omdat je dit werk graag wilt en niet had gewild dat een zwangerschap daarbij doorslaggevend zou zijn, want helaas werkt dat maar al te vaak zo). ik heb mijn zwangerschap voor mijn werkgever tot nu toe ook verzwegen (ik zie hem nooit dat scheelt), en ik wacht even tot ik mijn handtekening onder de verlenging heb gezet en dan zeg ik het. ook niet heel tof, maar better save than sorry.. fijne dag allemaal, wij gaan naar beide kanten familie toe.