Miezel, ik zag wat je bedoelde maar met haar bedoelde ik het echobureau haha.. (was een vrouw die het deed.. pb onderweg..)
Dankjewel allemaal dames!! Hier een foto van ons kleintje in 3D was toch best leuk om even te zien Liefs Melanie
@Mel, Lieverd Super Super Super leuk!! En wat een mooie duidelijke foto!! Nu kunnen jullie lekker gericht gaan kopen, geniet ervan wijffie!
potverdorie email notificatie was ineens weg... Dacht al wat is het hier stil... @Mel wat mooi meid Ben erg blij voor je @Hier heb ik een jumbo buik! Lijk wel 7 mnd zwanger... Grr stomme keizersnee!!
he dames er ie hier heel wat afgekletst. Ben een tijdje hier niet geweest... drukke week gehad! Ben gister eindelijk ongi geworden door de provera, loop gewoon leeg! Morgen voor de echo, afhankelijk daarvan starten met clomid! Maar kan clomid positieve ovulatietesten geven? Was eigenlijk van plan daar mijn ei mee op te sporen namelijk.En op welke CD zou ik nu het vruchtbaarste zijn dan?
Waarsschijnlijk ga je in de gaten worden gehouden via echo's.. Dan zien ze hoe je eitje groeit.. Maar het advies wat ik van mijn FA kreeg was van dag 9 tot dag 21 minimaal om de dag te sexen.. Bespreek het morgen anders even met je arts.. Want het klopt wel clomid kan een ovu test vals positief laten kleuren..
hey meiden even snel voor ik ga werken.. @mel: super mooie echo meid!! @hier: ben vandaag ongi geworden. gister een test gedaan was negatief en bijna meteen daarna voelde ik alweer dat ik ongi zou worden.. dus nu dinsdag een afspraak met de arts voor de uitleg van de IUI.
Nance wat balen!! Zo ging het bij mij ook meestal.. Eerst die test doen... oow shit negatief.. En dan een uur later begon ik te bloeden BAH
hahahaha sorry was in slaap gevallen Jp is net geslaagd voor ze rijbewijs hij is helemaal happy en ik ook
Jeeepeetje!!!!! gefeliciteerd!! dat word je meisjes lekker overal naar toe rijden! @taaamaaarr leg mij is uit waarom je hier ons de hele tijd in de gaten zit te houden maar niet het fatsoen hebt om een keer een reactie te plaatsen..
Hello lady's @nance joh dat heb ik ook al zo vaak meegemaakt Zo irritant... Of onder het testen jezelf afvegen en ja hoor bloed @Mel Lieffffffffffff @Gm Jippieeeeeeeeeeeeee Gefeliiiiiiiiii @Hier snap er de ballen niks meer van,want mijn notificatie staat aan maar toch krijg ik geen email's Zal lotte even vragen hoe dit kan...
Zo nu 2 dagen achter elkaar geshopt voor ons kleintje.. Wat is dat leuk zeg..! Ik ging in eerste instantie uit van t andere geslacht had dus ook nooit naar andere kleding gekeken. Dus eergister moest ik even wennen maar shoppen is ZOOOOOO leuk en heb zo zin in ons kleintje te zien, te kussen, vaste te houden etc etc.. Liefs!!
Mel.. Ik krijg echt vlinders in mijn buik als ik je verhaaltjes lees , het is je zoooo gegund!! Dikke knuffel. GM .. Feli met je mannetje Het blijft rustig hier met de dames . Ik zit vandaag op dag 7 van provera , nog 2 dagen en dan wachten op de ongi.. Vandaag dagje vrij .. Net 3 gewerkt en morgen weer 3 avonden werken. Jullie alvast een fijn weekend Liefs x
hey meiden, @mel: echt super leuk dat shoppen he.. weet nog toen me zus zwanger was, vond het ook altijd super leuk om mee te gaan shoppen. @hier: ik heb geen werk meer... gister toen de moeder thuis was zei ze dat het mijn laatste dag was. komt omdat ik hun oudste dochter straf heb gegeven en ze erom moest huilen..:S. ja luister dat doet ieder kind die van iemand anders dan hun ouders straf krijgt.. maar nu denkt ze dat ze me verder niet meer hoeft te betalen.. maar daar heeft ze het dus mis, want staat in de overeenkomst dat er 2 maanden opzegtermijn zijn vanaf de eerste van de aankomende maand.. dus ze kan me mooi nog bijna 3 maanden doorbetalen.. dadelijk even overleggen met de eigenaar van het gastouderbureau. en daarna even naar de gerechtswinkel.
@Daylinn, wat heerlijk, lekker genieten van dat shoppen. Ik kijk nu stiekem ook wel eens. Niet dat ik een babywinkel in loop, maar als er ergens bij een winkel waar ik voor mijzelf kijk ook baby/kinder kleding hangt worden mij ogen daar nou toe getrokken. @Miezel, ok nog 2 dagen provera. Ik werd 4dgn later ongi na slikken provera! Start je daarna ook met clomid of?? @Nance, balen man, rare vrouw dat ze daar zo mee omgaat!! Idd lekker door laten betalen idd Ik ben vandaag bij de gyn geweest. Hij vond het er allemaal goed uit zien. Eigenlijk geen PCO beeld (geen cystes zichtbaar), misschien iets meer follikels, maar dat zag er ook niet raar uit. Net gestart met clomid moet deze slikken t/m di. En dan vrijdag weer voor echo! Vind het best wel spannend. Zijn hier dames die na clomid geslikt te hebben direct zwanger raakten? Hoe deden jullie dat met klussen vanaf - tot?? En deden jullie ook nog andere specifieke dingen (niet sporten bijv??) Het is goed gevoel dat het er allemaal goed uit zag? Is toch ook goed teken toch geen PCO? Maar toch blijft er iets knagen in mijn lichaam, gevoel van dat mijn lichaam het zelf niet allemaal doet, maar hulp moet hebben van medicatie en dat voelt misschien beetje als falen... snappen jullie dat! Misschien hebben jullie wat postieve woorden, zijn er meiden direct zwanger geraakt, of was cyclus na 1 ronde weer normaal etc liefs zwangerwens
Zwangerwens .. Ik had vorig jaar dec een echo om te kijken of mijn eitjes gegroeid waren na de clomid en op dat moment stonden ze op springen. Pas 2 dagen na die echo sex gehad , maar was uiteindelijk wel in 1x raak!! Dus ik was na 1x een goede ronde zwanger . Je weet hoe het afliep , maar je ziet dat het kan. Ik begrijp erg je gevoel van falen !! Dat je lichaam niet naar behoren werkt. Als jij geen pco hebt wat is het dan? Geen eisprong uit jezelf? Ik mag na de provera starten met clomid 50mg.. Heb er weer zin in , probeer mij wel voor te houden dat ik nu niet direct zwanger word. Wil mij er niet te veel op focussen dat het weer direct raak moet zijn. We gaan het gewoon zien.. Liefs