Ja dat heb ik eigenlijk niet gevraagd haha, dom dom. Uit bloed leek het eerst wel LDH was te hoog, maar dat kon ook moment opname zijn zei de gyn. Misschien had ik gewoon even een vast loper door stoppen met de pil ofzo en dat het nu weer opgang komt door even wat hulp?? Zou dat mogelijk zijn? Ik ben de 1e ronde na stoppen met de pil wel uit mijzelf ongi geworden na 43 dgn dus dat ik wel positief volgens mij... nu gewoon even een vastloper denk ik. Het komt natuurlijk wel vaker voor dat dat er een cyclus overgeslagen wordt, zonder direct oorzaak?? Ja we kunnen ons er beter niet teveel op focussen... maar het klinkt en voelt wel goed dat het ook direct raak KAN zijn!!
@nance Nou nou nou als je er als ouder niet tegen kan dat je kind berispt word door een ander dan moet je dit ook niet doen zeg! Je staat in je recht hoor @Zwangerwens Ik denk dat je Mel bedoelt Geeft niet al wil ik ook shoppen hahaha Nou met klussen Ervoor tijdens en erna Behalve met puregon en pregnyl dan weet je precies wanneer je eisprong is Sporten maakt niks uit hoor is juist goed voor de bloedsomloop ivm innestelen lijkt mij (Ik zeg maar wat) Met clomid ben ik zelf niet zwanger van geraakt @Miezel meid neem de tijd,meer kan je ook niet doen
hahaha, ja bedoelde melanie idd, maar gun het jou ook hoor!!! Oke deed clomid niks bij jou? Ben jij spontaan zwanger geraakt dan of wel mbv iets?
Ik ben zwanger geraakt met puregon en pregnyl ook nog in de eerste ronde Maar wel spontaan zwanger geraakt van mijn zoon
he lieve ladies! wilde jullie even een heel fijn Passen wensen, ik ga lekker een weekendje weg, maar niet voordat ik paaseitjes voor manlief heb verstopt dat moet ik dus nog even doen. spreek jullie daarna weer en hoop dat het met iedereen (een beetje) goed of super gaat! liefs
Hoi meiden, vanuit hier ook een heel fijn paasweekend!! Geniet ervan hier gaan we lekker eieren versieren met de kleine meid en eitjes verstoppen in het bos en lekker uitgebreid ontbijten..verder rustig aan want wat ben ik moe zeg.. hoe is het met de andere meiden?? Sween, wijffie gaat het wel?? Liefs
Wij doen helemaal niets bijzonders aan pasen.. Nog geen paasei in huis haha.. Vorig jaar super leuke dingetjes voor in de paastakken gekocht maar dit jaar gewoon helemaal vergeten omdat we zo hyper zijn met ons kleine frummeltje haha! Nja volgend jaar lekker dubbelop doen dus.. Best raar trouwens om te beseffen.. We vieren nu alles voor de laatste keer met zijn 2e.. Kerst bv zal aan het eind van dit jaar met ons 3 zijn.. Mijn verjaardag zal volgend jaar met 3 zijn.. etc etc.. Wel heel erg mooi hoor!
Hoi meiden Ik wens jullie ook een fijn Pasen Ik mag werken vanaf vandaag en dan 3 avonden , dus echt Pasen vieren word het niet Morgen mijn laatste 3 tabletjes en dan gaan we weer spannende maanden tegemoet . Liefs
Ik heb ook 3 lates het paasweekend! Dus hier ook niet echt pasen vieren. Jij dus nog 3 dagen provera! Hopelijk wordt je snel ongi en kan je weer starten met clomid! Ik vind het allemaal erg spannend. Hopelijk slaat clomid bij mij wel aan!!!
Zwangerschapswens .. Nee ik moet vandaag en morgen nog slikken en dan is de kuur klaar Werk je ook in de zorg? Is idd spannend , wanneer heb je de ech0? Je was al begonnen met clomid of was je net klaar? Fijn werk weekend ook Liefs
Oh oke, je zei vanochtend: morgen mijn laatste 3 tabl. vandaar... Ja ik werk ook in de zorg. Met zulke dagen is het soms wel eens balen, dat manlief lekker thuis is en ik aan het werk moet, maarja hoort erbij!! Ik moet vrijdag weer voor echo, CD10, dan kijken of de clomid aanslaat. Kan je daar zelf ook wat van merken? Nee zeker? Werkse straks!
Ja ach de zorg is wel dankbaar werk dus gelukkig haal Ik er wel voldoening uit ! Ik denk dat ik mijn eisprong heb gevoeld in dec , kreeg aan de rechter kant ander hal uur lang steken en die deden verdomde pijn . Als ik een te snelle beweging maakte dan deed het ook erg zeer . Dus ik denk dat dat het was. We spreken elkaar wel weer . X
@zwangerwens niet geloven wat ze zegt hoor!!! Daylinn is zwanger geworden omdat ze NA de sex op dr kop is gaan staan (sorry die moest ik echt even plaatsen hoor) @mel ja nu is het alleen uitkijken dat niemand bij de stapel babykleertjes komt anders is het geen geheim meer maar laten we eerlijk zijn gericht shoppen is 10 x leuker Is me ook opgevallen wel kijken maar niet reageren en dan wel zeuren he @kirss was het gezellig paasontbijten hier hebben we het ook vandaag gedaan @kara heel veel plezier meis Waar ga je heen? @hier vandaag ook gezellig en luxe ontbeten met pannenkoeken en aardbeien en monique en ik hebben samen sinasappels geperst Zometeen gaan JP en ik even wat chocoeieren verstoppen in de tuin gisteraaf al eieren geschildert En morgen extra vroeg op want we hebben van me ouders vrijkaartjes gekregen voor Slagharen dus daar gaan we morgen naartoe Voor de dames die vandaag en/of morgen moeten werken werkse meiden
Gezegend paasfeest dames!! Hier was ik vrij dit weekend maar val vanavond voor een collega in van 7 tot half 11.. Verder doen we niets aan pasen.. we hebben vorig jaar super mooie paaseiren voor in de paastakken gekocht maar dit jaar niet eens aan pasen gedacht hahaha.. Mijn hoofd ligt heel ergens anders.. Heeft indirect wel met eitjes te maken haha.. Morgen gaan we naar mijn oma toe, ze word dan 80 en is supertrots dat ze straks overgrootmoeder van X mag worden.. Denk dat ik het haar wel ga vertellen op een of andere manier alleen moet daar niet teveel familie bij zitten dus ik denk dat ik ze even apart roep haha.. Ik ben haar eerste kleindochter en ook haar peetkind. Ze woont in Maastricht dus ik zie haar haast nooit. En toch hebben we een heel bijzondere band. Toen ik haar net vertelde dat ik zwanger ben reageerde ze echt super lief en stuurde ze per post 2 rompertjes op. en ze vraagt nu als ik haar spreek ook steeds mag ik dan wel aan je buik voelen (SMELT!!!) Nu al zin in morgen!!
Mel , wat ben je een lieve collaga dat je toch invalt voor iemand ! Viel de dienst mee ? Hier gelukkig een rustige dienst gehad ga zo naar huis . Wat super leuk van je oma wat fijn dat je zo'n goede band hebt . Ben benieuwd morgen als je verteld dat het een X word !! Alvast Weltrusten voor iedereen Liefs
X word de eerste letter van de naam haha. Maar ja de dienst viel reuze mee heb lekker flink op me tel kunnen spelen haha
Het is pasen! Woehoe!! Ze hadden het net over eitjes zoeken.... Ja daag heb 3,5 jaar gezocht naar een ei.. heb daar nu wel genoeg van hoor hahahaha. Liefs
Fijne dag vandaag meiden!! Morgen reageer ik wat uitgebreider want heb een drukke dag... gaat verder alles goed hier?? Liefssss
Dames, Even een bericht van mij. Pasen is voorbij, en dus hebben wij ook besloten niet meer opzoek te gaan naar eieren. Mel 3,5 jaar is to much voor mij...Ik ben te oud hahahaha Maar wat ik dus eigenlijk zeg is dat wij niet meer bezig zijn met het zwangeren en ik dus ook niet hier meer veel te vinden ben. Ben inmiddels ook mijn herhaal recept van clomid kwijt, dus vind deze laatste kuur voldoende. We kijken wel wat de natuur doet. Ik wil weer terug naar lovemaking en geen babymaking meer hihihi Ik wens jullie een fijne zwangerschap toe, hoop voor diegene die niet zwanger zijn dat ze snel het (weer) mogen ervaren. Bedankt nogmaals voor jullie lieve steun tijdens mijn zwangerschap van Crystal. Ik heb erg genoten van die periode ook dankzij jullie uiteraard. Ik ga mijn lidmaatschap hier opzeggen omdat ik het niet eerlijk vind dat ik er niet zo veel meer ben. liefs Jazz