Lieve Jazz, Mocht je dit lezen, ik snap je zo ontzettend goed!! Weet dat als je ooit eens een luisterend oor nodig hebt of wat dan ook dat ik, maar ook de rest van de dames er voor je zijn! Crystal leeft ook in onze harten voort! Hele dikke knuffel!
Lieve jazz Ik mocht vanaf januari in jullie clubje mee kletsen en jij sprong er gelijk uit als persoonlijkheid! Ook ik snap je beslissing. Ben blij dat je hier was voor de lieve woordjes als het tegen zat. Bedankt ! Liefs
@Jazz meid ik ben nog niet zo lang lid van "ons groepje" maar je zal er altijd bij horen! Je bent zo lief altijd voor iedereen,en ik hoop dat we toch eens wat je zullen horen in welke vorm dan ook @Hier maak ik me erge zorgen... Mvm was hier net en heb zon test van hun gedaan die is zo licht posi dan je moet turen Heb ochtend urine opgevangen dus daar kan het niet aan liggen... Om 12 uur bel ik naar mijn gyn of ik mijn bloed mag laten prikken... Een week geleden was die 48 die moet zo rond 600 zijn nu... Dat moet dan een vet posi test zijn toch?? Die van hun meet 25 hcg in de urine
@daylinn maak je is niet zo'n zorgen meid!! Ook bij mij was de test van MvM minder positief dan die van kv bijvoorbeeld.. Die van MvM heeft juist een grote waarde nodig. en dat ie dan wat lichter is maakt niets uit hoor. streep is streep. Liefs
Ik krijg nu ook krampen... Dit voelt niet goed Ik ga straks hcg laten prikken Ik hoop dat die krampen inhouden dat ik nu gestressed ben,en niet...
hey meiden, @jazz: snap het heel goed en wens jullie het allerbeste toe! @hier: heb super erge hoofdpijn. had vanochtend eigenlijk een afspraak in het zh maar heb afgezegd. ik heb een nieuwe afpsraak gemaakt voor donderdag, dan kan mijn ventje ook mee, dus is wel beter. o ja en trouwens met dat gezin waar ik gewerkt heb... die houden vol dat ze niet hoeven te betalen. en desnoods roepen ze zich op een gedeelte in het contract waarin staat dat als er iets ernstigs gebeurd is dan dan de overeenkomst per direct ontbonden kan worden... dat is er dus voor bedoeld wanneer er een kind geslagen word of zo.. ik heb echt het gevoel dat hun er gewoon voor willen zorgen dat ik geen werk meer kan vinden. dus ben echt pissig, desnoods ga ik gewoon juridische stappen ondernemen. ik ben er nu echt klaar mee..
@Nance waar slaat dat op ? Sporen die mensen wel? Waarom "wraak" nemen terwijl jij gewoon je werk deed? @Hier over een kwartier kan ik bellen voor de uitslag Die zal rond 10 hcg zijn want heb nu ook bloedverlies Einde verhaal dus
dag dames, ik ga morgen voor het eerst naar de gynaecoloog, kijken hoe we het gaan aanpakken! Ik slik en spuit nog medicatie voor MS, die moet ik eerst gaan afbouwen, daarna kijken of we met of zonder clomid gaan starten. Ook ik heb PCOS. Ik heb al een dochtertje van bijna 16 maanden en vanhaar ben ik zonder medicatie zwanger geworden nadat ik 5 maanden gestopt was met de pil. Dus ik wil het eigenlijk eerst op de "natuurlijke weg" proberen. Maar goed, misschien zegt de gyn wel dan de kans bijzonder klein is, en dat het misschien te lang zo gaat duren voor mij, zo lang zonder medicatie voor de MS. Spannend allemaal! Liefs Guusje
Nance wat jammer zeg. Sterkte hoor! Je klinkt er erg nuchter onder nu , hoop dat je het een plekje kan geven?! Liefs
Even een potje zitten janken,Joey ging me knuffelen zo lief We gaan er de volgende ronde gewoon weer voor! Wat cruel trouwens ga je testen met mvm heeft de test een tuur streepje binnen 10 min krijg je krampen een uur later bloedverlies
Het valt nooit mee zoiets.. Laat je lekker knuffelen door je mannetjes en door naar de volgende ronde .. Knuffel ook van mij
Daylinn, oh wat erg!! Heel veel sterkte! Fijn dat je zoontje je een flinke knuffel gaf. Kinderen voelen snel dingen he!! Knuffel voor jou!
Ik zie nu pas mijn eerdere berichtje , ik bedoelde daylinn met dat berichtje en voor nance .. Wat naar om zo je "baan" te verliezen!! Naar mens is dat zeg ! Succes daar mee
lieve meiden, wat een berichten weer.. Day: knuffel. wat kut. en wat een timing inderdaad. wilde je net gaan opbeuren dat die test bij mij ook veel lichter was, maar dit is niet goed . shit shit. hoe nu verder? veel (laten) knuffelen? helpt dat voldoende? voel je dat je 'meteen' weer verder kan? het zit je echt niet mee .. en een hoge gun-factor lijkt soms er niet toe te doen. dikke knuffel! lieve Jazz, ik begrijp ieder woord wat je zegt en sluit me volledig aan bij de rest. Je was/bent een bijzonder mens en ook voor dit clubje. Het doet me 'pijn' te zien dat je niet meer actief bent. Een definitief afscheid. Maar ik hoor ook de rust in je door. Weer terug naar lovemaking, is ook niet verkeerd. Je telt je zegeningen, en Crystal hoort daar bij, ook al is het niet op de manier waarop jullie het zo vurig hadden gewenst. ze leeft in ons allen voort, net als jij. en, hoewel ik hoop misschien nog eens wat te horen, hoop ik voor je op een mooi leven! liefs. verder weinig bijzonders hier, weekendje weg was fijn, maar ook heftig (vriendin is pril zwanger en zit niet goed in haar vel, dus veel zware gesprekken gehad). gelukkig nu weekje vakantie en we hebben net bij de babydump eerste inkopen gedaan! (spijkerbroek voor 20 euro! helemaal blij, nu kan ik weer even voort ). morgen ga ik onze slaapkamer opruimen en plaats maken voor de babykamer. helemaal zin in. ook de doos van de babydump meteen opgehaald met 'dump' de zeehond . verder verkouden, dus lekker thuis rommelen is fijn. morgen even kort langs vk om hartje te luisteren, dus ook daar zin in. fijne avond, en een extra liefs voor degene die het nodig hebben.
Eén woord : Prachtig ! Is niet mijn gedicht maar vind het gewoon kloppen hoe ik mij voel... Dag klein mensje, je was zo welkom in ons leven. Maar blijkbaar was het jou en ons nog niet gegeven. Wij verheugden ons er stiekem al een beetje op, het leek ons zo fijn. Daarom doet dit emotioneel veel pijn. Maar we krabbelen op en gaan weer door. Nu allemaal vriendinnen en bekenden die wel zwanger zijn. En ik sta met een leeg gevoel langs de zijlijn. Ik weet ook wel, wij hebben al meer dan andere mensen. Wij hebben al een lief knulletje, ons zonnestraaltje. Maar is een broertje of zusje voor hem, dan teveel om te wensen?
@Day, Lieve day wat ontzettend erg ik heb er echt geen woorden voor! Heel veel sterkte en snap dat dit keihard aankomt. Neem even je rust en probeer er goed over te praten meis. @Jazz, Meis ik snap je keuze heel goed en neem je tijd en geniet van je mannetjes. Ik heb al die tijd heel veel steun aan je gehad en wil jou daar ook voor bedanken. Het gaat je goed en zal nog vaak aan je denken. @Nance, ook jij veel sterkte. Wat kunnen mensen ver gaan! Hopelijk heeft dit geen gevolgen voor je verdere carrière. @allen, Durf het er bijna niet over te hebben maar heb vandaag weer een echo gehad en het ziet er allemaal goed uit .. ik ben nu 8.6 volgens de berekening en het was al lekker aan het bewegen armpjes en beentjes echt een minimensje . ik mag nu naar de vk en daar kan ik 24 april terecht. ( sorry meiden maar wilde het wel even kwijt!!!) Veel liefs!
Tuurlijk moet je en wil je dat kwijt Heerlijk he zon klein inie minie michellin poppetje hihihihi Oww 24 april je krijg niet elke maand een echo ,of doen ze dat ook bij een vk ? @Toch even jullie mening...(En dit is heftig kun je er niet tegen niet verder lezen!) Ik verloor net het vruchtje,en heb even ertegen gepraat en toen toch in de wc laten glijden... Ben ik nu een vreselijk persoon!!! Het vruchtje leek een kleine zeepaardje,opgekruld en al met vliesje eromheen Kleine hummeltje.... Sry moest dit even kwijt...
@day nee is niet vreemd en ook niet raar.. Is juist heel lief dat je dat hebt gedaan schat!! Vind het zo klote kut O^*&%^#%@ voor je!! Vind je heel sterk nu! @kirss, mooi dat alles goed zat wijffie! Wanneer krijg je nou weer een echo? @nance wat belachelijk zeg, ik zou idd stappen ondernemen. @guusje welkom!