nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirsss, nee niets meer gehoord..

Ik heb ons kleintje nog niet mogen voelen. Wel heb ik heel veel jeuk van binnen haha net of er miertjes kruipen. Hoop wel dat ik ons beebje snel mag voelen, al hou ik rekening met dat het wel even kan duren aangezien mijn placenta voor ligt.. Dan duurt het net wat langer jammer genoeg.
    Ben nu wel goed aan het aankomen.. Woog gister 47.7 zoveel heb ik nog nooit gewogen hahaha wel blij mee dus.

Hoe gaat het bij jou? groeit er al wat?

liefs

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg

Ik ga de 25ste tijdens de guo naar het oude ziekenhuis, daarna hebben we een afspraak gemaakt op de fertiliteit. Even pronken met ons beebje en laten zien dat het dus wel kon!

Verder voel ik me nog steeds prima! Nergens last van behalve de jeuk dan..

liefs

3. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Mel, de weken gaan snel genoeg wijffie, dalijk voel je je kleine X de hele dag door :D.. heerlijk!!
    hier gaat het verder ook helemaal goed me buik begint nu een beetje te groeien ( of misschien zijn het me darmen nog wel :p )

en wat goed dat je nu lekker aan het aankomen ben!! Hopelijk voel je je ook beter daardoor!

Balen van Gm, misschien is ze wel bij haar zus die is bevallen of nog bezig is :)..maar normaal laat ze wel snel even iets horen dus ik dacht als er maar niks ergs aan de hand is.
    hopelijk horen we haar snel!

Liefss

4. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    woowww Mel.. wat n verschil met die andere foto!! Buikje groeit ook erg hard bij jou!
    Hopelijk duurt het niet lang meer voor je de kleine beeb elke dag kan voelen.. Ik voelde de beeb vanaf de 19 weken elke dag al.. maar bij mij ligt de placenta achter, dus inderdaad meer kans om m sneller te voelen.. En nu zijn het echt duidelijke schopjes!! je ziet mn buik af en toe gewoon helemaal omhoog komen waar hij trappelt, hahah..
    Maar geloof mij.. het zal niet lang meer duren voor je je beebje zult voelen!!

5. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Hoi meiden! Zo fijn om te zien dat er al zoveel zwanger zijn! Geeft toch hoop!! Zit met 100 mg clomid op de 3de ronde..
    Heb een vraagje! Wisseld jullie lueatale fase ook?
    In jan duurde het 10 dagen, feb 6 en nu zit ik alweer op dag 15..
    Vanmorgen ff een zw-test gedaan (als ik 14 dagen na eisprong aan zou houden was gisteren mijn NOD) maar helaas negatief!
    Zal denk ik vandaag wel ongesteld worden! Maar vind t toch raar dat die fase zo sterk wisselt met clomid! (onzekerheid heerst!)

6. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @Daphje bij mij wisselde dat niet,misschien bij de andere meiden wel?

En welkom!

7. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Goedemorgen meiden,

Hoe is het hier?? Iemand nog wat gehoord van Gm??
    niks voor haar dit...

@Daphje, Welkom meid. Ik had daar geen last van. Altijd netjes met de clomid. Wat day zegt misschien andere meiden wel???

@Day, hoe is het met jou meissie??

@Sween, Wijffie hoe is het met jou? gaat het allemaal een beetje?
    alweer bij de gyn geweest? hoe ga je nu verder?

@Mel, bijna weer een echo mop :D.. weer lekker spieken bij X..:D

@nance miezel kara fien , hoe is het bij jullie meiden, goed weekend gehad??

Als ik iemand vergeet sorry!! Ben een warhoofd de laatste paar dagen..
    Hier een goed weekend gehad, lekker rustig aan gedaan.
    veel last aan de zijkant van me buik..maar verder voel ik me wel goed!
    volgende week weer een echo maar dan voor het eerst bij de Vk dus ben echt reuze benieuwd!! :)

8. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kirss je hebt een pb terug meis
    Tis gewoon iets te hectisch hier maar sommige dingen met een goed resultaat

Echofoto die ineens kwijt is dus ik helemaal over me toeren (gyn ad dr maar 1 mee gegeven) Vind JP hem gister gelukkig weer terug
    Baby deed het iig heel goed was flink aan het stuiteren en leek dr op dat het aan het zwaaien was waarop monique helemaal panisch zowat gilt "Ooow mama kijk me babybroertje zwaait naar mij":D:D zo lief in haar ogen blijft het een broertje we gaan het zien

Vandaag mag ik me contract tekenen waar ik natuurlijk wel blij mee ben maar kwa salaris is het echt niks uitkering verdient meer:(
    Snap wel dat mensen in de uitkering willen blijven met zo'n salaris

Me zusje had dus wel weeenactiviteit maar niet genoeg om door te zetten en kwam door een blaasontsteking

Btw bij de meeting zou ik Jazz het liefste er wel bij willen hebben gewoon omdat zij ook een hele lange tijd heeft meegekletst en lief en leed heeft meegedeelt!

9. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Morgen krijg ik toch nog een echo om half 10 om te kijken of alles schoon is van binnen

10. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Nance, wat een gedoe met die ouders. En intussen gestart met iui. Veel succes.

Kara, wat een mooi buikje al. Was even een mindere periode maar hebben ons al weer opgepept voor de volgende ronde ;).

Mel , enen? Ben ook wel benieuwd wat het is. En wat heerlijk zo lang thuis kunnen zijn en dat dan nog samen met jullie klein wondertje. Jou buik is ook goed vooruit aan het gaan. Geweldig zo een begin en nu buik.

Jazz, mocht je dit toch nog lezen. Was even schrikken je niet meer actief te zien staan, maar moet iedereen hier bijtreden. Je was een speciaal iemand hier.

Daylinn, wat erg. Hoop dat je het een plaatsje heb kunnen geven.

Fieneke, wat jammer van de verloren ronde. Hoe is het intussen? Al ongesteld?

Gm, wat erg van jou collega. Pff hoe rot is dat.

Wendy, wat een knappe buik J.

Sorry voor de vergeten dames. Was weer even terug lezen.
    Hier nog aan het wachten J, heb intussen de spuiten en de uitleg voor het gebruik thuis liggen dus nu is het wachten op de ongi en dan het start sein :-D.

11. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hey,

ben best wel zenuwachtig voor straks in het zh!!
    hoop zo erg dat er maar 2 eitjes door zijn gegroeid!
    had trouwens nog hier naar de apotheek gebeld, maar hadden nog steeds geen pregnyl..
    dus weer naar het zh gebeld en hun hebben nog wel.
    dus vanavond iets eerder daarheen gaan en dan kan ik het meteen ophalen, en wie weet vandaag of morgen al zetten:p haha.

12. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Gm, Gelukkig niks ergs aan de hand en je hebt juist hele goede berichten :D.. ik ben heel erg benieuwd naar je echo foto!!
    ik wil dat adhd hummeltje van jou wel eens zien :D..

heb je je contract getekend? en is er geen mogelijkheid om toeslag bovenop je salaris te krijgen?

@Clau, Super spannend meid je kan dalijk eindelijk weer beginnen :D
    ik duim dat je snel ongi gaat worden en dat je weer voor een echte ronde kan gaan!

@Nance, succes in het ziekenhuis ik duim dat er eitjes zijn doorgegroeid niet teveel natuurlijk!! En dat je de pregnyl mag zetten! is er weer zo'n landelijk probleem met de pregnyl? Omdat het weer zo moeilijk te krijgen is bij de apotheek..

13. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kirss jaaa ik heb hem net getekend:D:D:D
    Ga morgen beginnen:D:D:D
    Sociale dienst op de hoogte gebracht
    ook dat we officieel willen gaan samenwonen
    dus dan kmt de ww van Jp ook bovenop me salaris dus dan krijgen we geen toeslag en heb me klantmanager mompelend vertelt hmmz ik ben zwanger en ik ben dr heel blij mee:p

Me webcam is ineens verdwenen van me com terwijl het een ingebouwde webcam is:(

14. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @Gm das vaag dat je webcam het niet meer doet...
    En wat fijn dat je werk hebt meid!
    Gefeliiiiiiiiiiii

15. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Super Gm, gefeliciteerd :D!! morgen al beginnen...Super goed
    heb je veel uren?? doe je wel rustig aan.

en balen van die webcam :(... ik ben echt zo benieuwd naar je foto :)

@Day, jij ook succes morgen! Krijg je dan te horen hoe en wat nu verder??

16. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ben niet voor 1 gat te vangen hahaha zal vast vandaag iemand langskomen met een telefoon en internet die hem voor me kan doorsturen hahaha

Dank je wel:D:D:D
    ben zo blij he:D:D
    het is voor 27 uur ong kan elke week wisselen dat het meer of minder is:D
    zelfs me klantmanager hoorde de blijheid in me stem hahahahaa

17. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @gm: was helemaal vergeten je te feliciteren met je baan!!
    dus bij deze nog gefeliciteerd!!!:)

18. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    GM.. Gefeliciteerd met je contract !!

19. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

hier nog niet zo'n goed nieuws? Er was nog steeds niet een groot eitje zichtbaar! Dus moet donderdag weer terug komen. Wel groeit mijn baarmoederslijmvlies goed en dat is dan wel weer een goed teken!
    Toch blijf ik bij mijn gevoel dat het deze ronde niks wordt. Dus dat mijn eitjes niet groeien en ik weer opnieuw aan de provera en clomid moet! Baal echt enorm!! :(:x

20. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Wat is je dosis met clomid?
    Dit is trouwens wat het meest irritante is aan clomid
    Je kan het niet verhogen in het midden van een cyclus!

Deel Deze Pagina