nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Mel, Super dat alles weer goed was!!
    ik ben nu ook aan het kijken voor een angelsound..om naar het hartje te luisteren..Lijkt me echt waanzinnig om het ook zelf te doen :)
    jou bevalt het goed toch?

@Nance, Spannend meid. Ik hoop dat het allemaal positief uitpakt en je samen met je zus zwanger mag zijn :)

@Gm, Nee wijffie hier nog niks te zien ja een beetje opgeblazen buik..en vooral smiddags en savonds wel een buikje maar zodra ik echt een beetje ga uitzetten maak ik een foto voor hier op het forum :)..

En als ik advies mag geven over je werk zal ik kijken of je aangenomen kan worden bij die andere baan..Als je dat langer kan volhouden en hoger op kan komen en er financieel op vooruit gaat zijn dat echt veel pluspunten en zal ik de kans grijpen als het lukt :) wat is het voor baan??

enne wanneer moet je weer naar de vk meis??

@Kara, ik merk al wel verschil dan met de zwangerschap van celes..daar kreeg ik pas met 20 weken een buikje.. en dat heb ik nu al.. ik heb nu een foto van vorige week.. en dan maak ik er binnenkort weer een en dan kan ik het verschil goed zien :D..
    want heb wel het gevoel dat het nu een beetje begint te komen..

hoe voel jij je verder meis?? Nog 10 dagen en dan weer een echo :D.. dan lekker weg zwijmelen want dat heb je dan echt verdiend!!

@allen hoe is het meiden???

Liefsss

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Kirsss waarom verder kijken? als je nog 2 a 3 weekjes hebt dan voel ik als het goed is mijn kleintje dagelijks..
    Dan kan ik die wie ik van jazz heb gekregen weer aan jou doorsturen. Maar dan zal ik wel wat gegevens van je moeten hebben haha en ik weet dat dat niet je sterkste punt is haha :p

we zitten nu al weken op je fb te wachten haha.. Maar dat maakt niet uit maar dat bespaart je dan wel geld en houd ik belofte dat we de angelsound rond laten gaan.

Liefs

3. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Dat zou waanzinnig zijn wijffie!!!
    Klopt ik ben niet zo'n internet gek..komt omdat ik in het verleden verkeerde dingen heb meegemaakt waardoor ik er niet zo happerig op ben..Maar fb wil ik wel graag aanmaken.. want dan kan ik zelf bepalen wie en wat er op mijn profiel kijkt en kan ik wat meer in contact blijven ook met jullie! Liefs!

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem het niet lullig op hoor. En je hebt ook wel gelijk, alleen dat maakt het daarom niet altijd even makkelijk nou...
    Ik weet ook dat er hier dames al veel langer bezig zijn om zwanger te worden dus... Maar in mijn buurt wordt iedereen van het alleen al naar elkaar kijken al zwanger hihi. Veel meiden in de 1e of 2e ronde al, die later begonnen zijn of ongepland:( En dat is best wel eens moeilijk.

Moet je nacht in vannacht dus dat zal wel te maken hebben met deze dip dag:)

5. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Mel.. Je hebt helemaal gelijk idd over stukje naar Zwangerschapswens toe. Ik ben zelf ook al 2 jaar bijna "bezig" met cyclus en dergelijke (ook niet lullig bedoeld naar jou toe Zwangerschapswens ) wij zijn nu Ook op het punt van "we zien wel" ..
    Werk geestelijk veel prettiger zo te denken en we mogen aan de bak en niet moeten :)

Liefs

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    We zitten hier allemaal met 1 doel, en dat is zwanger worden. De naam van zwangerschapswens zegt het al..

Het is slopend en niet bevordelijk voor je humeur al dat wachten en dat maar aan kijken door de artsen. Maar we mogen blij zijn dat middelen bestaan zoals clomid, puregon, pregnyl, enz enz.

Zonder clomid had ik geen kindje mogen verwachten. En dat na 3 jaar en 8 maanden. Het was zoo aanpoten maar het moeten krijgen van een kind overheerste op den duur gewoon..

En toen we zoiets hadden van pff het zal wel we zien het wel.. Het komt wel.. Viel er een last van me schouders en voelde ik me weer echt mezelf..

Echt lieverds blijf in jezelf en je hubbie geloven, en vooral ook in jullie kinderwens.. Blijf daar in geloven.. Jullie doen er alles aan om een kindje te krijgen dus daar ligt het niet aan. Jullie zijn toppers en dat beseffen jullie kleine spruitjes straks ook! En wat is nou 3 jaar en zoveel maanden voor een geschenk wat een kindje mag heten.. HELEMAAL NIETS! zou het zo weer doen, zeker als ik er zoveel liefde voor heb. Het was zeker niet fijn maar ben er altijd in blijven geloven.

Liefs Melanie

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wat een mooie wijze woorden in ons mooie topic! waarheid als een koe is dat we hier allemaal hetzelfde willen, en elke dag is er een waarop je al zover zou willen zijn. maar een kindje is nu welkom, maar zou je er nee tegen zeggen over 3 jaar? precies, nee! het is Altijd welkom, en dat is misschien het belangrijkste.
    en ik moet zeggen Mel, dat ik het niet zo ervaar als jij wat betreft de tijd er naar toe. ik krijg het idee dat je die 3,5 jaar pijn en verdriet echt bent vergeten nu je zwanger bent (wat me erg fijn lijkt :)). dit heb ik wat minder, ben nog dagelijks ook bezig met 'wat we allemaal hebben moeten doen om hier te komen'. inclusief verdriet van de (v)mk's.
    maar hier zal iedereen anders in zijn natuurlijk en vind ik ook niet slecht/goed/beter.
    ik denk dat we allemaal dezelfde soort frustraties, ongeduld, liefde, wens en andere emoties hebben gehad. en ik denk dat de meeste het eens zullen zijn dat wanneer je de tijd(sdruk) wat los kan laten, je minder probeert te focussen op die wens, waardoor wat druk van de ketel gaat, het moeten van klussen wat minder wordt, dat dat HELPT! en je dan minder stress ervaart, wat altijd goed is voor jezelf én een eventueel kindje (verwekken). Eigenlijk wat Miezel dus ook zegt/ervaart nu!

en Mel, je zei toch dat je binnenkort 4 jaar samen bent?! wat leuk! en dat betekent ook dat jullie vrijwel direct zijn begonnen met de kinderwens: liefde op het eerste gezicht? :). mooi!

Kirsss, wat leuk dat je het verschil merkt vergeleken met de eerste zwangerschap! hoe is het eigenlijk met Celes? Leuk dat het een beetje begint te komen die buik :). Hebben jullie al veel mensen ingelicht eigenlijk?
    Hier inderdaad aftellen naar de echo! Ik heb er zo'n enorme zin in!

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kara, nee geen liefde op het eerste gezicht haha. We kennen elkaar al vanaf de basisschool.. Maar pas jaren later een vonk gevonden.. (wel elkaar altijd in de gaten gehouden maar nooit een moment gedacht)
    En we hadden idd nog maar heel kort verkering toen we zeiden ach weetje wat, met jou wil ik oud worden met alles er op en eraan..
    Echte liefde voel je meteen..

Liefs

9. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hey ben weer thuis van iui!!
    het zaad was na bewerking best wel goed:).
    de arts zei zelfs dat er mensen zwanger waren geworden met veel minder.
    dus zij zag het wel positief in:D.
    heb lekker nog 20 minuutjes op de stoel mogen liggen met een lekker dekentje over me heen:D.
    en mijn vriend verveelde zich natuurlijk, dus heeft daar alle laatjes open getroken en gekeken wat erin zat:p haha
    beloofd wat voor als ik moet bevallen:p.
    dus nu 2 weken afwachten..
    is echt spannend!!

10. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Spannend nance !! :) we gaan het zien .

11. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Dank je wel dames voor het advies neem het van harte aan en denk (weet wel ckr) dat ik voor baan nmmr 2 wil gaan dus word maandag weer me best doen:D:D

Heb vandaag EINDELIJK de echofoto erop kunnen zetten bij me moeder:D

@kirss 's avonds als ik plat lig voel ik idd een klein hard "bolletje"
    ik zit nog te wachten op een foontje van de gyn of die akkoord geeft met de vk want dan zal ik volgende week voor de 12 weken moeten gaan

@dames wnnr gaan we de geplande meeting eens doorvoeren??

12. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @nance, Super spannend nu meis, succes met wachten en hier draaien de duimen :)..Wel goed nieuws dat het allemaal gelukt is en dat het zaad er goed uitziet!

@Gm, Wat een heerlijk hummeltje en wat een duidelijke foto!!
    ik hoop dat ook te mogen zien dinsdag!!!

ben een beetje onzeker nu..ben niet misselijk meer..Heel eng en raar dinsdag nacht liep ik de halve nacht nog op vanwege de misselijkheid en nu heb ik nergens geen last van ( echt van het ene uiterste naar het andere ) en vind het zo eng nu ...:(
    misschien helpen de hormonen ook wel mee dat ik daar een beetje down door ben. ( het is ook nooit goed :p)
    maar probeer me rustig te houden en er niet teveel over te piekeren.

@hoe is het met de andere meiden??

Liefsss

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    GM, heel goed, alvast veel succes maandag! had het niet gezegd: maar goede keuze :D

Kirss, hoe is het nu? Je weet het he, kwaaltjes komen en gaan.. hoeft allemaal niets te zeggen maar je hormonen weten er wel raad mee! ik zou zeggen: geniet van het niet misselijk zijn :).
    mijn misselijkheid was ook soms helemaal weg, en dan kwam het toch weer terug. knuf!

14. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Kara, dankje meid ik weet het moet ook niet zo onzeker doen maar het is zo raar van het ene uiterste naar het andere..
    en dat maakt me soms zo onzeker! Maar fijn om te horen dat het ook gewoon heel normaal kan zijn en erbij kan horen :) dinsdag een echo en daar leef ik nu helemaal naartoe.
    hoe is het bij jou meis? hoe voel jij je? Knuf!

@andere meiden, hoe is het??

15. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Zo net het kamertje van joey klaar!
    Daarom was ik niet echt actief meer

@Kirss Ik snap je zorgen,maar met J.J was het ook komen en gaan
    Dan heftig misselijk meestal kwam dat omdat ik uitgeslapen had en niet gelijk wat gegeten of heel lichtjes misselijk
    Geeft helemaal niks :D

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Kirsss, het komt goed! en het is ook logisch dat je je soms zo'n zorgen maakt, het is en blijft niet alleen maar leuk (vind ik) om zwanger te zijn. het is spannend, soms onzeker en die hormonen en zorgen maken dat je soms onterecht dingen in je hoofd haalt. gelukkig is het al bijna dinsdag! dus daar gewoon naar toeleven. de meest spannende periode is bijna voorbij, en ik wil je dikke buik zien, dus reden genoeg voor een supermooie echo! knuf
    hier gaat het wel goed, voel me eigenlijk wel top. geen last van niets eigenlijk (het is waar wat ze zeggen over het 2e trimester, bij mij in elk geval tot nu toe!). en we tellen enorm af naar volgende week. het is al zolang geleden dat we onze uk hebben gezien! ben heeel benieuwd!

Day, wat een mooi kamertje! daar zal joey vast retetrots op zijn. wat lijkt me dat leuk zeg om met je gezin te kunnen doen *droomt even weg*. en goede afleiding ook! hoop dat het verder goed gaat met je?

17. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Ja het gaat goed,tot zover dat kan
    Ben afleiding aan het zoeken en dat lukt me aardig
    We gaan elke week weer een andere kamer aanpakken hahaha
    Al ben ik na (vele pauzes) 2 dagen klaar :p

Volgende week doen ik de keuken maar weet nog niet wat voor kleuren ik ga gebruiken...
    De keuken is creme namelijk BAH
    En er zit grijs in het aanrecht
    Zal nu even goed kijken
    Blegh terracotta en zwart...
    Dat wat eruit springt is dan die terracotta
    Ja ik verf de keuken in terracotta kleur !

En dan de gang....
    Denk dat die wit word met caramel kleur

Hahaha Zit hier gewoon op zp te bedenken wat ik ga doen hahaha

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Klinkt wel goed allemaal :) en afleiding is goed. hoewel je wel heel ambitieus bent met het huis haha!
    aan inspiratie in ieder geval geen tekort ;)

19. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kara hahaa dat zeggen dr meer ook hier in de omgeving
    dus gaan het morgen zien

@kirss heb gister zelf de gyn gebeld en mag naar de vk toe zolang ze daar extra controles houden kwa gewicht en vitamine's

Bij jou komt die echo ook goed meis:D net zo duidelijk en ook net zo groot (miss zelfs groter)

@day leuke kamer voor je boy is die er blij mee??

@hier hebben we vandaag een soort van "bolletje" ontdekt me buik die iets groter groeit
    voor de een helemaal geweldig maar voor mij voelt het op dit moment heel dubbel aan ppfff

Gaat weer even van de com af vriendje is vandaag 26 geworden:D:D:D ookal vieren we het vandaag niet moeten we toch iets leuks doen

20. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hoi Dames ben nieuw hier. ik ben deze maand ook moeten beginnen met Clomid 50 dit 1 per dag 5 dagen lang.ben daarna op controle geweest voor een eicelmeeting ma die was negatief 2 dagen later ben ik terug gegaan weer voor een eicelmeeting maar helaas was die ook negatief toen heeft de gyn gezegd dat ik die dag erna terug Clomid 50 moest nemen 2 per dag 5 dagen lang. Vandaag heb ik mijn laatste 2 ingenomen en u is het wachten tot 26 april

Deel Deze Pagina