Idd weet ik als ik donderdag mijn prygnyl spuit krijg (als mijn eitje groot genoeg zijn) dan heb ik een cyclus van 40 dagen. Ben daar al heel blij mee eerst had ik een cyclus van wel 90 dagen ongeveer
Jeetje... Wel heftig om dan "ervoor" te gaan zonder meds... Ik zou niet weten hoe ik het moest hebben dan...
Oke, vind het wel moeilijk om hoop te houden, maar als er woensdag nog geen groot ei is gaan we opnieuw beginnen met 100mg. En dan met nieuwe moed er tegenaan!! Alleen wat ik niet snap na uitleg gyn. Hij zei: mijn lichaam denkt dat er wel groot ei is omdat er genoeg hormonen zijn door de vele kleine eitjes. Maar zal je bij clomid 100mg niet nog meer kleine eitjes krijgen en dat ze dan nog minder gaan groeien? @Dames willen jullie mij helpen? Ik zit met een ander probleem.... Ik moet woe weer voor echo 15.45. Maar moet ook werken, dus houdt in dat ik weer eerder weg moet! De andere afspraken konden buiten mijn werk en moest 1x smoes verzinnen zodat ik eerder weg kon. Maar kan niet smoezen blijven verzinnen.... Moet ik het mijn unithoofd dan maar vertellen?? Eigenlijk wilden we het voor ons zelf houden, maarja wordt wel lastig! Hoe doen of hebben jullie het gedaan?
hallo meiden.. Mag ik me bij jullie clubje voegen? Ik ben Sorien ik ben bijna 23 lentes jong. Samen met mijn vriend woon ik in de buurt van Rotterdam. Ik heb inmiddels alweer 6 rondes clomid 150 achter de rug helaas zonder resultaat Ik ben verhuist naar de omgeving vn Rotterdam dus nu ben ik aangemeld bij het erasmus ziekenhuis. Helaas kan het tot 6 weken duren voordat er een uitnodiging komt voor de intake Dus nu ben ik alweer 2 cyclussen verder zonder clomid. Tot mijn verbazing was mijn vorige clyclus zonder clomid netjes 28 dagen maar heb geen idee of ik een ei sprong heb gehad. Ik zit nu op dag 12 van mijn 2e cyclus zonder clomid en wil dan ook ovaluatie testen gaan gebruiken. Mijn vorige gyn. wilde eigenlijk gaan starten met IUI. Maar omdat ik nu dus naar Rotterdam ben verhuist weet ik niet of de volgende gyn. hier ook mee wil gaan starten ik hoop het wel wanr na 2 jaar nog niet zwanger zijn ben ik er ff helemaal doorheen ... groetjes Sorien
@zwangerschapswens, zeg gewoon dat je naar de huisarts/tandarts/fysio moet.. Ze zijn verplicht je vrij te geven voor een medisch onderzoek.. Als je het niet wil vertellen over je zwangerschap dan hoeft dat ook niet.. En gewoon positief blijven over je eitjes dat gaat echt wel goed komen @derest Dikke knuffel!! pff zenuwen schieten hier de pan uit.. Overmorgen die GUO echo.. (is een extra uitgebreide 20 weken echo) Ben er echt gewoon schijt voor.. Wat als het niet goed zit.. Je leest toch ook wel flink wat horror verhalen.. Dat ik me wondertje nog niet heb mogen voelen draagt ook niet echt bij aan me gemoedstoestand.. Mja het hartje klopt nog en dat is toch ook wel belangrijk.. Ohh meiden bah ikb en echt zenuwachtig haha.. Liefs
@sorien: welkom. ik hoop voor je dat je snel een uitnodiging krijgt, of dat het deze ronde raak is natuurlijk. @hier: ben super zenuwachtig.. mijn zus heeft 2 weken geleden een cryo terug laten plaatsen en heeft vanochtend bloed mogen prikken om te kijken of het raak is.. en krijgt daar vanmiddag de uitslag van. voelt net alsof ik zit te wachten op mijn uitslag haha. verder is er hier niet echt veel te vertellen.. ik heb wel samen met mijn vriend besloten dat als ik 5 mei nog niet ongi ben dat we dan pas gaan testen.. want dan is het weekend en dan is mijn vriend tenminste ook de hele dag thuis. en hebben die middag familiedag. dus zou wel leuk zijn als het dan raak is. aan de andere kant als het dan niet raak is is het wel erg kut. maar we zien het wel.
Ja dat is ook zo, alleen ik werk in de zorg (vpk) en dus ook onregelmatigheid. Dus bij ons worden zulke dingen als tandarts etc vaak buiten werktijd om gepland omdat daar normaal tijd genoeg voor is! Dus daar ligt het probleem ook een beetje Waarom moet je voor een GUO echo? Ja snap dat je zenuwachtig bent! Maar alles is vast goed!!
@mel lieve schat ik voelde Joey pas na een volle 20 weken Hubbie pas na 21 weken Dus wees gerust je zal je kleine gaan voelen Het voelt als veegjes in je buik,of naar bubbels Ook kan het voelen als een elftal dat voetbal speelt in je buik hahaha Ik heb toen een video gemaakt van mijn buik,echt funny hahaha
@zwangerschapswens, ik krijg een guo omdat mijn mannetje een verwijde kransslagader heeft, omdat zijn broer al op jonge leeftijd een hartaanval heeft gehad, en omdat zijn oma 2 kindjes op de wereld heeft gezet welke geen botjes in de benen hadden.. @daylinn, ik ben er ook wel van overtuigd dat ik dat nog ga voelen hoor.. Maar had het zwanger zijn heel anders voor gesteld.. Ben niet misselijk geweest, geen rare kwaaltjes, lust alles nog, voel me goed, voel me kindje nog niet enz enz.. En tja een muts zoals ik gaat dan toch twijffelen haha. Liefs
@Mel, moppie komt echt helemaal goed! Iedere zwangerschap is anders en jij hebt gewoon een droom zwangerschap ( voor jou op dit moment niet ) zonder kwaaltjes, jullie kleine wonder ga je echt snel voelen dat komt echt goed bij de een duurt het gewoon wat langer dan bij de ander..En de uitgebreide echo is alleen maar heel fijn dat je die krijgt..en je kan extra naar je bebe kijken ..Ik snap je zenuwen maar zoals je zelf zegt dat je het hartje nog steeds goed hoort is al helemaal top het komt echt goed wijffie! Knuf! @Nance, Spannend meis ook voor jou want je wordt misschien wel tante dan ..Ook bij jou komt het goed gewoon goede moed houden ,hier draaien de duimen. @Sorien, Welkom. Ik woon in de omgeving van rotterdam en weet dat bij erasmus mc de wachtlijsten wat langer zijn maar buiten dat ze daar wel heel goed zijn en je heel serieus nemen..Hopelijk krijg je snel bericht! ( misschien tot die tijd ovu testjes gebruiken?? om je eisprong te bepalen? )
@mel hahaha moet je niet doen joh wees blij meis weet je hoeveel vrouwen er allerlei kwaaltjes hebben en zich echt beroerd voelen En die echo gaat helemaal goed komen weet ik ckr!!!! @kirss haha ben dus niet gek ik denk ook de hele tijd van voel ik nou wat of niet??? Zijn het me darmen of..... juist omdat je weet wat je moet voelen @hier nou Day had het al gelezen op FB Gister is me auto total loss gereden hier is gelukkig alle sgoed op de auto na die niet meer rijdt en dat mokkel probeert de schuld in de schoenen van me vriend te schuiven dus drama hier Vriend was boos omdat ik boos ben die dreigde zelfs nou dan maak ik het uit ja dan moet je mij hebben idd dus zei al dan maak je het maar uit maar die auto ga je hoe dan ook vergoeden!!! Was dus heel gezellig hier vanochtend (niet dus) Nu is het gelukkig weer wat gezelliger geworden hier en vriendje is ook wat rustiger maar mama is boos!! Ga zometeen dat sollicitatiegesprek afbellen en verzetten naar volgende week maandag (had ze vanochtend al gesproken en dat was gelukkig goed) Maarja ben wel serieus aan het balen nu Zelfs ruzie gemaakt met de assistent van de vk die hield vol nee je moet naar je gyn dus ik de gyn bellen nee we hebben je al overgedragen aan de vk hoor je moet de 12 weken echo deze week krijgen en ja hoor kan niet dus nu moet ik wachten tot mei naja gelukkig is dat snel genoeg maar heb ondertussen al geen zin meer om bij deze mensen te gaan lopen (jaaaa heerlijk me hormonen hoor)
Dag dames, sinds vandaag heb ik precies wat steekjes rechts onderin mijn buik vind het raar ik neem Clomid ma moet 26 april pas gaan voor een eicelmeeting is de kans groot dat dit een eisprong is?
hey, mijn moeder had me gebeld namens mijn zus.. maarv ze hadden van het zh gezegd dat ze wel zwanger is, maar dat het hoogstwaarschijnlijk niet goed zit. haar waardes waren namelijk te laag. dus ze moet volgende week weer bloed prikken. maar bij sommige mensen zijn de waardes in het begin toch te laag en dat daarna dan toch alles goed is.. hoop het echt voor haar, want dit is haar laatste kans voor een 2de. want icsi wil ze niet meer, omdat de punctie heel pijnlijk was voor haar.
@Nance, wat rot voor je zus maar idd de hoop niet opgeven want je hoort het vaak genoeg dat het uiteindelijk nog goed komt. Sterkte voor haar! @Gm, Jezus gm wtf is er gebeurd dat heel je auto total loss is en wat fijn dat je mannetje niks heeft! is hij van de schrik bekomen zo net nadat hij zn rijbewijs heeft gehaald... en wat balen dat je pas in mei kan voor de 12 weken echo..wel begin mei lijkt me?? Laat ze je goed in de gaten houden, en nog gevraagd over dat zwart voor je ogen?? Liefs @Tinkerbell, bij mij waren het wel flinke steken met de eisprong maar bij iedereen is het anders dus het kan best?! hoe is het met de andere meiden?
ff een ego berichtje.. Sinds vandaag heb ik tijdens het plassen en steken net boven mijn schaambot. Het voelt wel anders dan een normale blaasontsteking. Vk zegt dat het misschien een blaasontsteking is of misschien bandenpijn.. Ik bovenstaand voor jullie bekend bij een van de problemen? Maak me dan altijd meteen zo'n zorgen.. Bah! Liefs Melanie
BANDENPIJN!!!!! Je weet wat dat betekent he Die buik gaat groter groeien Is je niks om zorgen over te maken gaat vanzelf ook weer over meis Hier af en toe last van bandenpijn maar heey komen we ook weer overheen de bevalling moet nog komen hahahahahaa @kirss jp stond op de rechterbaan en zag een parkeerplekje aan de linkerkant dus netjes lichtje aan stoppen (hij stond al schuin op de weg) komt madame aangeraced volop in me wielkas aan de voorkant dus auto rijd niet meer maar idd jp net ze rijbewijs helemaal shake natuurlijk bij mij thuis aangekomen met deze 2 meiden en ja hoor bestuurder zegt dat het jp ze schuld is en wat zegt die sukkel ja miss was het wel mijn schuld Snap best dat het schrikken is en zo maar ga geen schuld bekennen als je zeker weet dat je het heb gedaan zoals het hoort Hebben de situatie bekeken en zij is schuldig zometeen komt er een getuige hierheen die vanmiddag opbelde (zo blij dat we 's avonds terug zijn gegaan met de scooter en overal me nmmr hebben achtergelaten) Weet nog niet of het in ons voordeel is of nadeel Ja de echo is nu pas 2 mei vind niet zo leuk eigenlijk dan ben ik al 13 weken
@gm, klinkt idd alsof zij fout zat en niet JP. Snap hem ook wel, net je rijbewijs dan denk je al snel dat je het 'fout' hebt.. Geef hem maar een dikke knuffel voor tegen de spanningen. Goed dat je je nummer hebt achter gelaten. Net hier toch nog even snel bij de vk binnen gewipt en het hartje beluisterd. Zat nog helemaal super. Zeikmuts af en toe he.. Mja het word me eerste dus weet echt niet wat ik kan verwachten.. Maar bandenpijn zou heel goed kunnen, vind zelf namelijk ook echt dat me buik flink is gegroeid. De zwangerschapsbroek die vorige week nog wat lossing zat aan de band, zit nu echt strak om me buik heen. Maar ik ben er heel blij mee! Ow ennuh lieverd, ik had mijn termijnecho ook pas bij 12 weken en 6 dagen.. Duurde idd lang. Maak je niet teveel zorgen en geniet! LIefs
Lieve meiden Sorry dat ik zo weinig mee chat met iedereen. Ik lees echt alles mee hoor maar heb even niet de behoefte om er te vaak op te reageren. Klinkt ego van mij maar sorry Ik zag 2 nieuwkomers dacht ik .. Welkom dames. Hopelijk mogen jullie binnenkort ook op roze zoals de meeste van ons hier Kleine update van mezelf. Zit op dag 12 vandaag en sinds gisteren ben ik bewust van kleine steekjes /plopjes aan linker lies kant. Dus denk dat mijn eisprong snel volgt ... Vandaag en of morgen mogen we weer lief hebben haha , dus wie weet is het binnenkort raak. Liefs
@mel jp heeft meegelezen hoor en moet even de groetjes aan je doen helemaal vertedert vanwege de knuffel Zijn aan het wachten op de getuige ja snap hem ook wel dat ie sneller toegeeft maar stomste wat je kan doen natuurlijk Ik vertrouw het zo en zo niet bij die meid blijf het vreemd vinden dat ze eerst jp gelijk geeft dan een telefoontje pleegt in het buitenlands en ineens is het dat jp geen richting aangaf getuige is dr meiden ik ben pleite