nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @wendy, klinkt herkenbaar meid.. Ik begin vannacht weer aan mijn nachtdiensten en zie nu al tegen me rugpijn op.. Als ik een uurtje in de keuken sta om me mannetje te helpen met het koken dan word ik al gek..
    Zo pijn dat het doet.. En vannacht dus de hele nacht werken.. Denk zelf ook aan BI... mja laten we hopen dat het dat niet is.

liefs!

2. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    ok.. hoor hier wel allemaal goede verhalen over spuiten.
    dat lucht weer op:p.
    nog wel 1 vraagje.. heb je bij spuiten minder last van bijwerkingen?
    heb nu echt super veel last van opvliegers en mijn humeur is af en toe ook echt slecht om het maar netjes te zeggen:p

3. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @nance ik zal je dit vertellen zweette me kapot elke nacht,was niet te genieten voelde net alsof ik stuiterde en nu VREDE....en gerommel van de eierstokken das alles :p

En ben echt zenuwachtig deze ronde...3 eitjes hihihihi
    Ik lees overal dat na de eisprong het eitje nog 24 uur kan leven dus we klussen vanaaf nog weer even dan zit ik echt op het wachtbankje :p
    Ahhh spannend!!

4. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Daylinn .. Spannend zeg :) , dan duurt wachten weer lang hè .

Nou hier nog steeds geen ongi , 2 dagen geleden bij het afvegen 2 x licht roze afscheiding gehad verder niks!! Veel witte vloei de laatste week. Maagzuur is terug en het licht zijn in mijn hoofd , lichte onderug pijnen en jawel het moe zijn.

Begin alweer veel te denken en te lezen op het net , zo irritant maar dat doe je automatisch als je iets heel erg graag wilt. Dan denk ik bij mezelf .. Ik kan toch niet zwanger zijn ..want na mk kan ik toch niet uit mezelf een eisprong hebben gehad ZONDER medicatie ?? Oftwel je haalt weer dingen in je hoofd. Ik moet eind maart weer op controle bij de gyn.. We wachten wel weer af . Iemand ervaring na mk weer direct zwanger of iemand die je kent ?

Liefs

5. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @Miezel ik loop al heel lang mee op forums en ja hebt dit vaak gelezen
    Na een mk weet je lijf wat die moet doen en heb je meer kans op een zwangerschap
    Maar iedere vrouw is anders speciaal als je hulp nodig bent met het zwanger worden
    Dus is en blijft het 50% 50%

6. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

nance89: 15-3 fm echo
    Diaantje78: 6 mei hysteroscopie in het Spaarne ziekenhuis
    Miezel: 2de ronde clomid 50 mg
    Claudia, 1e kindje:8/3 gesprek en bloedonderzoek
    Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo
    Jazz: 26/27 maart nod
    Daylinn: 29 MAART nod
    Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid
    JsMamam, 2de kindje: Is hij nu wel of niet gesprongen?? 13-02 echo
    Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test!
    Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed!
    Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb
    Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!!
    Gooischemama, 2de kindje: ZWANGER 04-03-12 Positieve test!!
    kirsss Zwanger 7-3 positieve test
    Sween4, 1e kindje: Zwanger 10-3 positieve test!!

zwanger,
    ongesteld,
    negatieve test, twijfeltest,
    Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken

FF snel.... Vanochtend werd ik door het ziekenhuis gebeld dat ik 6 mei de hysteroscopie krijg!! Hopelijk mag ik snel daarna beginnen met spuiten!!! Nu kruip ik mijn bedje in, valt niet mee weer fulltime in de schoolbanken te zitten.

7. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Goedenavond meiden,

even snel want ga lekker me bedje in ben zo super zenuwachtig voor morgen..

@Wen, Bedankt meid jullie horen het morgen :) maar wijffie doe je rustig aan?! denk om je lichaam en doen wat voor jou goed voelt!

@Mel, En hoe was het vanavond? nog wijzer geworden? was het een informatie bijeenkomst met alle uitleg wat er gaat gebeuren meis??

@Miezel, Spannend meid! het zou zomaar wel kunnen ze zeggen dat je na een mk wat vruchtbaarder bent?!

@nance, ik had veel minder bijwerkingen met het spuiten en voelde me kip lekker..misschien wel een idee en wat sween vertelde toevallig zijn 3 meiden de 1e ronde gelijk zwanger geworden!

@Diaan, Meid ik hoop dat het helpt en dat je meer duidelijkheid krijgt na je onderzoek en dat je idd snel mag beginnen :)!!

hoe is het met de rest??

Liefs en een fijne avond

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @fieneke!!! jaaaaaa kzie je lezen ohh meid wat ben ik blij eindelijk ben je er weer!

@kirssss het was in een woord: tijdverspilling... Werkelijk niets aan gehad.. Alles wisten we al.. En zo'n domme opmerking daar van een gyn.. "tja eigenlijk is het niet zo bijzonder om zwanger te worden kijk maar om je heen er zijn er genoeg..." vond t echt een misplaatste opmerking maar goed..
    ach we zijn een avondje weggeweest haha..

liefs

9. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @fieneke je bent dr weer:D heb je gister aaf nog geprobeert te bellen meis hoe is het nu met je??

10. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Mel, balen pff en dan die opmerking nog eens weetje hoe bijzonder het voor ons is ;) ze moesten is weten snap dat je er niet veel mee had, hmm je bent geweest en je heb het gehad!

@fien, jeeeej je bent er weer eindelijk hoe is het meissie??

11. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Heb jullie ook weer gevonden!!!

Sorry voor de lange stilte! Ga jullie (via priveberichtje) het een en ander erover uitleggen (jullie mogen alles weten, maar liever niet de hele wereld :) ).

Bijgelezen ben ik nog lang niet, ga dat in stuk en brok doen.

Ik wil nu wel al vooral miezel een veel te late dikke knuffel geven (gooischemama heeft me goed op de hoogte gehouden waarvoor enorm enorm bedankt!!).
    vind het zo jammer voor je!
    Maar, ik leek intussentijd misschien wel van de aardbol gevallen, ik ben blijven duimen voor jou en jullie!
    Succes meid, ik duim voor je!

Kirsss: SUPERRRRRRRRRR!
    Zo enorm dikke dikke dikke proficiat!!

Sween: idem voor jou! Zo enorm blij voor je!!!
    Dikke dikke dikke proficiat!

En gooischemama (wat een vruchtbare maand!!): heb er bij jou geen woorden voor; geen woorden genoeg om duidelijk te maken hoe blij ik ben voor je. Jij bent de topicstarter, jij hebt ons aan zulke goeie digidinnen geholpen, en zie nu: zwanger! Super!!!!

Jazz, super dat je terug bent!!

Hoop dat de rest heel snel mag aansluiten!!!!

Ik ga zo vaak mogelijk proberen schrijven - dagelijks gaat me nog niet meteen lukken.
    Heb jullie in ieder geval enorm gemist!
    En en, ik blijf duimen, voor de zwangeren dat alles goed verloopt, voor de niet - zwangeren dat ze gauw mogen aansluiten bij de zwangeren!!

Dikke knuffel, leuke avond nog en, tot gauw!

12. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
  13. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    hahahaha mel 2 gedachtes:p
    leuk zo'n gyn met dat soort opmerkingen vandaar dat er zoveel vruchtbaarheidsbehandelingen zijn:(

@nance ik persoonlijk had echt een heel stuk minder last van bijwerkingen eigenlijk geen een:D
    gewoon vragen meis nee heb je ja kun je krijgen en miss is het bij jou ook eerste ronde raak

@jazz in het verleden dus wel al gespoten
    hielp dat niet goed dan of wat???

@day hup dat bed in en op je kop staan hahahahaa:p

@kirss ppfff spannend meis
    ik heb de gyn gebeld maar mag niet eerder komen :(
    ze zei dat ze zeker willen weten dat ze hartactiviteit kunnen zien zodat ook wij ons minder zorgen zouden maken
    klopt natuurlijk ook wel want zie je niks kloppen kan 2 dingen betekenen of je bent minder lang zwanger of het vruchtje is gestopt met groeien dus hier toch nog een week langer wachten (hoe bedoel je extra geduld kweken)

@hier heb vandaag dus de vit B12 injectie's opgehaald ga zo de eerste zetten
    vandaag Hello Kitty schoenen gehaald voor Monique nou helemaal trots die meid hahaha
    maar ben zo duizelig en elke keer word ik nog witter dan me haar en is jp bang dat ik flauwval (ik af en toe ook)
    iemand anders daar last van??of last van gehad??

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Lieve fien,

Ik weet niet wat er was, maar dat het serieus was dat is een zeker iets! Weet dat ik je in ieder geval echt heb gemist! Ben blij dat je er weer bent. doe lekker rustig aan en hoop dat je zelf ook snel een zwangere buik mag gaan krijgen.

heel veel liefs!!

15. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Enorm bedankt!!

Mij gaat het redelijk, de drukte en het gehol beginnen hun tol te eisen.
    Kijk ondertussen enorm uit naar volgende week vrijdag: om 13u30 weten we als de iui een positief gevolg heeft of niet...
    Vrees er beetje voor, wat teveel stress en gedoe laatste tijd, maar, blijven hopen he :)

Hoop met jullie alles ok; heb nog zoveel bij te lezen!

Knuffel!

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirss lieverd jij alvast heeel veel succes voor morgen he!!
    Ennuh tja ik snap die gyn niet hoor.. mja was weer het oude ziekenhuis.. Klote geval mja..

@gm.. Blij dat je die b12 alsnog hebt kunnen halen..! En t blijft gewoon een lekker plakkertje die beeb van je!

17. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Fien thx meid maar ookal ben ik de topicstarter zonder JULLIE was dit nooit een gezellige fijne digiclub geworden!!!

Zijn er vele voor gegaan met hun zwangerschap maar uiteindelijk zullen we allemaal bij die roze lijst gaan horen:D OOK JIJ MEID

Ja moest je alleen nog op de hoogte brengen van Kirss en Sween hahahaa maar dan moest er wel opgenomen worden:p

Hoe is het nu met je??

18. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @kirs: heel veel plezier morgen bij de echo!
    en ik hoop ook dat ik met spuiten minder last heb.
    want voor mijn gevoel was het vandaag af en toe echt ruim boven de 30 graden:p haha.
    majah heb ik wel al een vroege zomer:p haha.

@mel: is inderdaad een stomme opmerking om het maar netjes te zeggen..

@miezel: ik heb het inderdaad ook wel vaker gehoord dat mensen na een mk weer heel snel zwanger zijn..
    maar snap dat je er van de ene kant heel erg op hoopt..
    maar van de andere kant er niet te erg op wilt hopen, omdat het dan 100x harder aan komt als het niet zo is..

@hier: heb straks mijn zus aan de tel gehad.
    zij heeft een kindje gekregen dmv icsi.
    dus is wel fijn om daarmee ook te kunnen praten, zij weet dus ook een beetje wat ik meemaak.
    en ben blij dat het morgen weer vrijdag is!!
    dan is mijn ventje weer thuis!!
    hij is vanavond gaan stappen met de andere mannen daar..
    hoop wel dat ie niet te veel drinkt, is namelijk nogal een flirter (ben er inmiddels aan gewend dat dat echt bij hem hoort).
    maar vind het dan wel k*t als ik er niet bij ben.
    vertrouw hem wel, maar majah mannen onder elkaar he..
    majah maak mezelf ook helemaal gek daarmee:p haha

19. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Fien .. Bedankt voor je lieve woorden!! Zit weer in zo'n welles nietes fase , maar goed we hebben maar weer geduld. Fijn dat je terug bent :)

Kirss... Veel plezier morgen !! Ik snap je zenuwen , wow wat kan dat toch heftig aanvoelen op zulke momenten .

Mel.. Idd een super misplaatste opmerking !! Kan je dan echt kwaad om
    Worden! Jammer dat je een paar uur van je leven aan zo iets heb besteed , maar je hebt je beste beentje voor gezet :) .

Ik heb nu 3 dagen vrij , ben ik ff aan toe na al die vroege diensten .
    Even lekker bijkomen , want de zorg is echt wel pittig werk !
    Weltrusten meiden , en meiden als je nog een mening hebt over mijn vorige post ? Ze zijn welkom ;)

20. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Fien, Wijffie fijn iets van je gehoord te hebben!
    Doe rustig aan, denk aan jezelf en we horen je snel meid, Liefss xx

@Mel, thanxx mop ik ben benieuwd! nu ga ik echt me bed in wat hou het niet meer..

@Gm, Balen :( maar aan de andere kant wel heel goed van je gyn!
    ik kan morgen nog geen hartslag horen en stiekem baal ik daar heel erg van maar als het goed is mag ik volgende week terug!

o god jou meid ook zo'n hello kitty gek haha wel heerlijk als je die glinster oogjes ziet als ze ergens zo blij mee zijn :D

ik ben niet echt duizelig maar ben wel lijk wit..en make up helpt niet eens pff maarja hoort erbij! met celes was ik wel heel duizelig en idd een paar keer flauwgevallen dus goed blijven eten en drinken he wijffie!!

@Nance, jij ook bedankt meis! en ik hoop dat je ook mag spuiten want elke dag die 30 graden is ook niet echt lekker :p

@allen, ben blij dat we weer iets gehoord hebben van fien! Doet me weer goed :) jullie allemaal weltrusten en tot morgen :)

Liefs!!

Deel Deze Pagina