@daylinn wat erg zeg!! hoop dat je ook ff een tijd van rust kunt krijgen. Is het een huur of koop woning? Misschien kun je ergens geld terug eissen voor de nieuwe/andere dingen die je nu hebt moeten kopen.
Hier beginnen de zenuwen al voor morgen denk dat ik vandaag vroeg mijn bedje in ga zoveelste sneller is het morgen vroeg
@Day, meis wat erg voor jullie! Ik hoop dat jullie ondanks alles een beetje tot rust kunnen komen in de bungalow. ( wat zijn de plannen hoelang kan het gaan duren?) @Gm, Gelukkig wijffie maar goed dat je even bent gegaan is toch weer een geruststelling! Nu ben ik natuurlijk wel helemaal benieuwd naar de foto's haha heb jij enig idee wat jullie hummeltje zou kunnen zijn?? @Mel, Heb jij nog mooie foto's mee kunnen krijgen van jullie mooie wonder?? Ben zo blij dat alles er goed uitzag
@Mel: wat super fijn dat alles goed was!! N hele opluchting weer!! Nu kun je nog harder gaan genieten!! @GM: ook super fijn dat het bij jullie allemaal goed zit!! Goed dat je vandaag n echo hebt laten maken!! Ik ben i=ook heel benieuwd naar de fotos!! @Day: Wat balen van jullie huisje!! Hopelijk vermaken jullie je n neetje daar in de bungaloo!
Goeie morgen dames vandaag is het zover ik mag dadelijk voor mijn eicelmeeting gaan mijn temp was vandaag 37,1 dus ben eens benieuwd
he lieve meiden, bedankt wederom weer voor jullie lieve reacties! wat fijn wakker worden is dat toch. en ook met de twee goede echo's!! mel en gm, super! ik ben heel benieuwd gm wat je wel/niet ziet fien, knuf, want het ziet er niet naar uit dat je vriend er nu is wat een onzekerheid en spanning heb jij toch steeds mede hierdoor. en duimen dat je ongi wel snel komt.. mag het idd een keer snel komen... liefs! day, :O:O volgens mij kan ik wel concluderen dat jij NOOIT je humor kwijt raakt in wat voor situatie je ook zit . echt knap dat je het positieve er van kan inzien, maar het moet wel flink balen zijn. hoelang gaat het duren nu? en wanneer kunnen jullie uit de bungalow? echt zo balen... maar om de humor er in te houden: fijne vakantie dan maar... () @derest: fijne dag! vannacht droomde ik over de echo van zaterdag en dat ik buiten bewust zijn was geweest en mijn man me later vertelde wat het was: een jongen. maar toen las ik het rapport en toen stond er achter het geslacht: 'een Barbie' whahahahaha. ik wacht geduldig af.
@gm: ben super blij voor je dat alles goed is en dat je hebt kunnen zien wat het is. @daylin: lijkt net alsof jullie huis een kerncentrale is geworden haha. maar veel succes met alles. is vooral k*t omdat je niks mee mag nemen lijkt me.. @de rest: volgens mij vergeet ik wat, maar mijn geheugen is echt 100x niks de laatste tijd..
@tinkelbell hoelaat mag je voor je fm ? Spannend hoor!! Tijd ging nog snel vind ik,maar waarschijnlijk niet voor jou... @Kara Barbie Ik lig dubbel hier whahaha Ach,je moet toch ergens de humor ervan inzien,er zitten namelijk ook voordelen aan dit verhaal Lekker op vakantie,nieuwe meubelen De muur mooi afgewerkt Al zal het afwachten zijn wat het na 10tallen jaren zal doen... Speciaal voor joey hij is nog maar 2,5 jr doe daar 30 jaar bij op dan is hij nog piepjong.... Die schat... Blegh even een brok in mijn keel... @nance kerncentrale ja hahaha Ach na regen komt zonneschijn zeggen ze toch? Al ziet het er hier ook heerlijk zonnig uit hoor!
Dames ben al terug, heb niet veel te horen gekregen enkel dat er een kleine vooruitgang is en toen moest ik me terug aankleden en ging hij het vergelijken met de andere echo's en toen dat ik terug bij hem was zei hem dat ik bloed moest laten trekken en ik vroeg toen waarom dat moest en hij zei toen om te kijken of het wel aanslaat en of ik eerder deze week moest terug komen meer uitleg heb ik niet gekregen natuurlijk vandaag weer een andere gyn gehad. Ik moet om 15 uur terug bellen voor de resultaten en dan gaat hij mij ook uitleggen wat hij zag op de echo. Vind dit maar niks nu moet ik nog zo lang wachten
@tinkerbell vind het maar vreemd dat hij niet wou vertellen wat hij zag op de echo Je was daar en je hebt er recht op Bah moet je nog vele uren wachten... Weet je ook wat hij heeft laten prikken?
Ik heb het gevraagd ma hij wilde wachten op het bloedonderzoek om het te vertellen en weet niet wat ik moest laten prikken hij zei alleen dat da was om te zien of het aangeslagen was en om te zien of ik deze week nog terug moest vind het ook allemaal raar nu zit ik hier nog tot 15 uur in spanning en das niet leuk
goedemorgen meiden, @Kara, wat een dromen kun je hebben he haha een barbie geweldig! misschien barbies bruiloft te vaak gekeken nee hoor wijffie jullie krijgen gewoon een prachtig wonder benieuwd naar zaterdag..het is bijna zover!! @Day, beetje kunnen slapen vannacht? en joey? hoe ervaart hij het? eerst wennen in zijn nieuwe kamer en nu dit weer... @tinkerbel, schiet niet echt op nee..maar vanmiddag duidelijkheid nog even afwachten!! @Gm, ben zo super benieuwd wijffie, mooie echo foto trouwens weer!! afwachtend op die ene foto haha... @Mel, Heerlijk kunnen slapen wijffie nadat je je hummeltje weer heb kunnen zien .. Had je nog foto's trouwens?? Liefs
Lieve Meiden, Krijg zo een telefoontje terug van de vk want moet vandaag even langskomen want heb een Beetje bloed verloren en heb krampen en steken! Ben nu enorm zenuwachtig en hoop dat alles wel goed mag zitten... Pffff zenuwen gieren door me lijf!!
@kirss lieverd dat ga je niet menen he!! Hoe laat moet je er naar toe meid? Ik duim voor je!! Heb van gister een paar foto's zal straks even laten zien. LIefs
@mel , jawel ik ben echt ontzettend bang nu! Ik krijg zo een telefoontje waarschijnlijk half 2 pas. De vk vertelde wel omdat het nu gestopt is dat het ook me bm kan zijn die aan het oprekken is of misschien een bloedvaatje wat gesprongen is... Laten we daar vanuit gaan het was niet veel maar wel beangstigend!! En die steken en krampen stellen me niet gerust!! Liefs Ben benieuwd naar je foto's wijffie Liefs
@kirsss lieffie wat schandalig dat je dan zolang moet wachten!! Kun je niet naar je gyn bellen om te vragen of je daar misschien even langs mag komen? Liefs