dat wilde ik ook doen maar dacht ik sta nu onder de vk en zal daar wel heen moeten dan.. maar ik hoop dat alles gewoon goed zit en als er nog een keer iets is waar ik me onzeker over voel dan bel ik idd gelijk de gyn op! want daar kon ik altijd zo terecht..en hier deed de assistent in eerste instantie moeilijk en zei je moet vandaag je rust nemen en bel anders maar terug en toen heb ik eigenlijk gelijk het 06 nr gebeld van de vk en van haar mocht ik gelukkig wel langskomen. Liefs
@kirss blij dat je ook gewoon meteen vandaag nog kan langs komen meis! Niet te druk maken miss zijn die felle steken net als hier en dat bloedverlies kan idd een bloedvaatje zijn meis (ppffff herken je angsten hoor dikke knuf) Ik stuur hem aan je door meis had je die pb gehad? mmmmmmzzz ben nu weer vergeten naar wie ik wat wou sturen anyway babykamer is binnen de hele rit is goed gegaan glas zit er nog in nu staat alles boven en ja hoor dikke kras in de bovenkant van de commode hebben wij weer hoor Heb wel extra dingetjes meegekregen voor de aankleding van de babykamer zometeen Laten we voor de rest van het positieve uitgaan want de ellende ligt weer achter ons gelukkig Heb een goedkoop autootje gezien met nieuwe apk voor 500 euro in Den Haag en ziet er nog netjes uit Hij wil er 100 euro afhalen dus ik mag hem overnemen voor 400 euro EN hij wil nog vanuit Den Haag naar Hilversum rijden om de auto af te zetten nou hoe relaxed is dat?? Na regen komt zonnenschijn al moet ik zo op de scooter door de regen naar me client toe
@kirss: ik hoop echt voor je dat alles goed is. ik ga zeker aan je denken.. @gm: is wel minder dat er een kras op de commode zit, maar die zie je toch niet meer als er een aankleedkussen opligt of wel? @hier: ben de hele dag al echt super misselijk.. toen ik net op was had ik nergens last van, maar vanaf een uur of 9 wel. dus heb net tot half 2 lekker op bed gelegen met mijn hondjes tegen me aan.
@Meiden, Gelukkig is alles goed met ons wonder.. Hartje ging nog goed tekeer...en het was weer lekker aan het bewegen nog wat mooie foto's meegekregen van het armpje met handje echt zo schattig en want het hele wondertje .. moet wel rust nemen en als er iets is mocht ik altijd bellen, gelukkig een hele toffe vk die alle begrip had! ze weten niet echt de oorzaak en wilde daarom dat ik rustig aan ging doen kon gewoon een bloedvaatje zijn of me bm die aan het groeien is maar ze weten niks met zekerheid...Maar we zijn wel weer gerustgesteld!!! @Gm, whaaaaa geweldige echo foto thanxxxx helemaal leuk!!! en super goed van je autootje en wat lief van die vent @nance, Spannend wijffie goede voortekenen @tinkerbell, EN meid? Liefsssssssssssssss en gerust gestelde kirsss
@kirss: gelukkig meid!! kan me goed voorstellen dat je ervan geschrokken bent. mijn zus heeft dat met haar zwangerschap ook gehad.. was kennelijk een adertje wat de hele tijd opensprong.. heeft het wel een tijdje gehad. maar ben echt opgelucht voor je
Ik heb net gebeld Marja natuurlijk antwoordapparaat dus hij gaat me zelf terug bellen wanneer hij tijd heeft dus nog langer wachten
@nance hahaha ja de hele weg gaat het gewoon goed ook met het glas en zodra het uit de aanhangwagen gehaald werd ja hoor dikke kras We gaan het vanavond in elkaar zetten dus gaan we kijken hoe we het kunnen oplossen met die kras (heb nog wel schratremover voor de auto) @kirsss yeaaaaaah zie je nou wel druktemaker zit dr nog goed en veilig Wel weer even de echofoto's er op knallen hoor Hahahaa leuk he hoop er echt op hoor Zag je het ook zo duidelijk erin als wat ik bedoelde?? @mel waar zijn jou echofoto's??? Gewoon in je album???
Whaa dames goed nieuws de Clomid heeft goed zijn werk gedaan ik heb al een eisprong gehad. Ik moet nu 10 tot 12 dagen wachten voor een test kunnen jullie mij dan ongeveer zeggen wanneer ik mijn eisprong heb gehad? Snap er namelijk niet veel van. Ik ben zo blij
Hier de echo foto's van vandaag .. niet veel verschil met van de week natuurlijk maar ben wel echt super blij dat ik ons hummeltje nog even heb kunnen zien.. @Gm, zag zeker wat jij bedoelde .. hopen dat we gelijk gaan krijgen....wie weet ga je nog eerder echo's laten maken? of krijg je al meerdere echo's deze zwangerschap? @Nance, ben ook blij dat ik gegaan ben was echt zo op van de zenuwen! Het komt natuurlijk veel vaker voor..maar heb het ook altijd in me achterhoofd gehouden dat het mij ook weer kon overkomen maar als het jezelf dan overkomt raak je toch even in de stress!! gelukkig doet ons wondertje het goed!!
@tinkerbell, als je over 10 tot 12 dagen mag testen heb je je eisprong 2 tot 4 dagen geleden gehad..waren het toch die steekjes misschien maar raar dat de groei dan niet goed is gezien?!
@kirsss de bedoeling is dat ik/baby extra in de gaten gehouden worden ivm gewicht en groei dus idd meerdere echo's Hoop ook dat het is wat je denkt te zien hahahaa Druktemaker is weer goed te zien meis Hoe gerustellend zo'n schermpje elke keer weer kan zijn he @tinkerbell ongeveer 1,5 week na de laatste pil kregen we hier een eisprong weet alleen niet hoe dat bij jou zit elk lichaam reageert anders natuurlijk hopen dat die steken wat betekende meis
kirsss ben blij dat je gerustgesteld bent en dat alles goed gaat met je kleine frummel! @gm, zie jij niet het nubje? het geslacht gaat zich namelijk pas van 14 weken ontwikkelen he.. Hier niet zo veel te vertellen voel me beetje beroerd, zwak en niet helemaal happy mja komt goed. De foto's zet ik hier vanavond wel op. Ben niet zo van het album haha. Liefs
Wat een spanningen vandaag !! Kirss , ben super blij voor je dat het allemaal goed zit , mooie foto weer pak van je hart Tinkerbell .. Super dat je een eisprong heb gehad !! Dus heb je optijd geklutst ? Spannend nu Hier .. Zit denk ik in het zelfde schuitje als tinkerbell banner klopt niet helemaal , want ik had de vorige keer ook netjes op dag 14 mijn eisprong en ik denk dat het gisteren dus was of vandaag . Dus vanavond proberen nog te klussen en dan afwachten weer Liefs
@Kirss: fijn dat alles gewoon goed zit!! Weer n geruststelling!! super mooie echo fotos!! Nu weer lekker verder genieten meid! @GM: wat belen van je commode.. Als dalijk t aankleedkussen erop ligt.. zie je de kras dan nog?? @Tinekerbell: Super dat je n eisprong hebt gehad!! Doet de clomid toch goed zijn werk! Als hun zeggen dat je ove 10 tot 12 dagen ongeveer kunt testen, heb je ongeveer 2 tot 4 dagen geleden denk ik je eisprong gehad.. Je kunt 2 weken na je eisprong altijd n testje doen.. Heb je wel goed geklust???? En nu maar op t wachtbankje!!
Miezel en wen, thanx het was wel even schrikken ja maar ben nu weer helemaal gerustgesteld kleine hummel lag eerst lekker te liggen en daarna liet het even zien wat het allemaal kon heerlijk aan het bewegen voelde goed om dat weer te zien @miezel , spannend meis hopelijk is het deze ronde raak .. @Mel, doe rustig aan lieverd! @allen, mijn kleine prinses kan helemaal goed fietsen nu heb net even lekker staan genieten van haar.. ( ze kon het al een beetje maar is een paar keer flink gevallen waardoor ze heel onzeker is geworden dus heb alles lekker op haar tempo laten doen )
Hey hey, Even snel - het harde waaien heeft hier voor best wat ellende gezorgd en ja hoor, net dan is vriendlief niet thuis.... Gooischemama: superblij toen ik las dat alles in orde is!! Super super super! Jammer van de kras.... Hoop dat je er iets aan doen kan . Kirsss lieverd, ook bij jou super blij dat alles in orde is! Wel rustig aandoen he jij daar he . Tinkerbell, super!! Hopelijk kleurt het hier binnenkort nog rozer!! Day, dikke dikke knuffel!! Hou je het een beetje meis? Kara, hilarische droom ! Fijn te lezen dat het goed gaat! Hier is het balen, loop beetje verloren.... Hoopte dat vriendlief morgen terug zou zijn dan ipv vandaag, maar daar wordt het te laat voor: gaan vandaag geen helicopters meer vliegen dus morgen nog steeds geen vriendlief thuis.... Morgen is het alweer vrijdag en, in het weekend beweegt er nooit veel.... Maar maar maar: ben wel ongi sinds vanmiddag!!!! Toch beetje goed nieuws dus. Morgen om 8u30 echo..... Vind ik vreemd, en vies.... Zo ongi en echo Heb gevraagd naar het spuiten, maar daar krijg ik geen antwoord op.... Morgen maar eens ambetant wezen bij de gyn dan; wil duidelijkheid, en actie... Nu maar hopen dat ik mijn veel te zachte karakter zover krijg Dikke knuffel allemaal! Ik ga bij mijn liefste schoonouders de stormschade opruimen....