nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je een eisprong hebt gehad!! Nu maar hard duimen op positieve test over 12 dagen!! Suc6 met waten

@Fienke, zet hem op morgen. Kom voor jezelf op. Schrijf anders dingen vragen op. Zodat je alles hebt gevraagd en weet als je eruit loopt. Heb ik in het begin ook gedaan!:)

Aan alle dames, ben blij dat alles met jullie goed gaat en de echo's ook allemaal goed waren! Heb mee gelezen hoor, maar had vandaag weinig tijd om te reageren!!

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Kirsss, phiew! blij dat alles goed zit. kan me helemaal voorstellen en juist gehandeld vandaag. die kleine frummel gaat er wel komen :) mooie echo weer!

Mel, lekker rustig aan doen idd..

GM, zonde van de kras! maar ja, is het ook niet zo erg als er een tweede in komt ;) (zo werkt het ook bij onze tafel, bevalt prima)

tinkerbell, blij met je ei!

Fien, knuf meis. en goede tip hierboven: je vragen opschrijven en jezelf voornemen niet weg te gaan voor je alles besproken hebt. klinkt misschien hard, maar anders krijg je misschien spijt. en dat hoeft heus niet door een grote scheur open te trekken, denk niet dat dat in jou zit en dat is ook niet nodig toch? balen balen van je vriend :( respect voor hoe je het volhoudt zo.
    maar maar maar: !!!! wat fijn om te bloeden, dat geeft de burger weer moed! en de gyn ziet wel gruwelijkere dingen dan een ongesteldheid :p

3. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Nee hahahaa vandaag uitgelegd gekregen wat de NUB is:p (snap dr nu nog niet veel van maar oke)
    Had gevraagd in n topic of ze wilden kijken en 2 denken dus datgene wat jij krijgt en ik heb nog steeds een heel sterk gevoel dat het de andere kant is ook gezien de foto die kirsss heeft gekregen:p:p
    maarja dat is een foto die ik niet hier of ergens anders plaats

Hoop dat je je snel weer lekker in je vel zit meid

@tinker nog even wachten meis

@kara ja zo kun je het ook zien maar hij was zo mooi en nu beschadigt:(
    Het is ook echt een kras van de ene naar de andere kant

naja het ledikantje hebben we iig al in elkaar gezet de rest wil JP nog niet doen omdat de kamer nog geverfd moet worden en bla bla bla (onzin dingen dus) Als we gaan verven kunnen we plastic over de meubels doen en desnoods aan de kant schuiven hoor
    dus morgen met me moeder de kast en de commode in elkaar zetten hoor

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Gm, blijft dus nog even spannend wat het nu gaat worden :). ik snap die NUB ook nooit zo goed, en zie het ook echt niet eigenlijk...
    en snap het hor van die kras, is ook niet leuk natuurlijk! gelukkig is de rest leuk en plastic over meubels werkt prima inderdaad :D veel plezier

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @gm, buikfoto? of begrijp ik het nou niet goed haha.

@kirss, ben echt blij voor je wijffie, een mooie echo en een kleine wielrenster in spe!

@fieneke, wat jammer en balen dat je vriend er niet is! Maar wat goed dat de rode duivels (hahaha tegen een vlaamse zeggen dat de rode duivels uit haar ..... stromen klinkt raar)
    Maar goed dat ze er zijn!

Voor morgen, ga er heen en vraag wat je wil vragen, en laat je niet wegsturen voor je de antwoorden hebt die je wilde horen. Je hebt er recht toe, en je doet het voor jullie kindje in wording toch, dus je moederhart kan zeker wel doorzetten.

@rest dikke knuffel en liefs!!

@tinkerbell, wat goed van je eisprong... Nu 2 weekjes op het wachtbankje en lekker hopen op een mooie test!

Nou meiden hier de beloofde foto van de GUO van gister.

Liefs

6. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Goede morgen dames hier weer vroeg wakker heb heel slecht geslapen ik droom bijna elke nacht over verschillende dingen. Heb het altijd veel te warm in bed (slaap met het venster open terwijl ik da nooit doe ben normaal een koukrimp) en sinds deze nacht misselijk, raar gevoel in de buik en niet kunnen slapen op mijn buik :( dus mijn nacht was niet super

7. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Gm, nog proficiat met de nieuwe job, hoopt dat hij goed meevalt. En ook veel succes met de sollicitatie maandag J.
    Wat balen van de wagen maar wat goed dat jou ventje niets heeft. Wel een rot streek dat ze de fout op hem probeerde de steken, goed dat je een getuige hebt gevonden.
    Wat een mooi kamertje, wel jammer van de kras.
    Fijn dat alles goed zit met het kleintje.

Zwangerwens, wat balen deze ronde.

Nance, spannend. Duim mee voor een positief resultaat.

Daylinn, wat een leuk kamertje voor joey. Maar nu zit je met die asbest, wat klote.

Tinkerbell, welkom. Super een eisprong gehad nu maar duimen, spannend.

Fieneke, het is inderdaad dat het soms lijkt of het enkel voor rijke mensen is voorbehouden.

Hier valt het nog mee, ze hebben het allemaal zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Krijg 6 x terug betaald. En deze 6 x is enkel voor het aantal keer dat we eitjes moeten pikken. Dus stel dat ik de eerste ronde 10 eitjes heb waarvan er over zijn kan ik deze verder gebruiken de volgende ronde en telt dit nog steeds bij de eerste van de 6. Zou op een 250euro komen dus dat viel nog goed mee.

En eindelijk ongi, joehoe J

Kirsss, wat een leuke echo.

Kara, wat spannend J, morgen de echo.

Heeft iemand nog iets van Sween gehoord?

Hier al wat licht bloed verlies, zodra het begint te vloeien mag ik de dag erop s’morgens bloed gaan laten trekken en starten. Zijn wel heel veel spuiten J. Op een gegeven moment zelfs 3 op 1 dag. Ben benieuwd.

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @claudia heel veel succes met spuiten!

9. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Fien, Heel veel succes vandaag meis! Hopelijk kom je met goed nieuws terug!

@Clau, heel veel succes deze ronde hopelijk is het gelijk raak :)
    maar ben blij dat je eindelijk kan starten!

@Mel, wauuw wat een mooie echo foto's :D.. en wat gaat het hard!
    hoe voel je je vandaag wijffie??

@Kara, morgen :D:D eindelijk weer naar je hummeltje kijken!!! Alvast veel plezier!

Hoe is het met de rest??

hier gaat het wel, veel steken en krampen en vind het nog steeds wel spannend maar we gaan gewoon van het beste uit! :)
    Liefssss

10. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @mel: super leuke echo foto's!!:D

@claudia: ga voor je duimen dat het de eerste keer raak is:D

@de rest..: ik wou nog meer opschrijven, maar weet het even niet meer:p haha.
    komt straks denk ik wel weer terug:p haha

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirsss iets beter!.. Maar nog steeds niet toppie. Ff een dipje denk.. Komt vast door het weer haha. Dat het zonnetje maar gaat schijnen.

12. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Ik heb andere halve week Sween gesproken , en ik laat het aan haar over om het zelf allemaal te vertellen . Ze zit ff in een dip .

Liefs

13. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hebben er meerdere dames geen pco maar wel een clomid kuur gekregen van gyn?

Mijn verhaal:
    Vorig jaar februari had ik een stress periode waardoor mijn ongesteldheid uitbleef, voorheen was het tussen de 30 en 35 dagen, maar wel elke maand. Na deze periode waren mijn cyclussen rond de 46 dagen.
    Omdat wij pas medio september/oktober 2011 pas voor een kindje gingen heb ik daarvoor nooit een ovulatietest gedaan. Maar sindsdien wel en die zijn steeds negatief.
    Waarna we naar de huisarts zijn gegaan en zijn doorverwezen naar de gyn. Ze heeft een inwendige echo gedaan en met een eendenbek gekeken en alles was prima, geen pco zei ze.
    Daar was ik bang voor omdat ik last heb van overgewicht en wat overbeharing in mijn gelaat.
    Daarna hebben ze enkele tubetjes bloed afgenomen. Wat bleek is dat mijn hormoonwaarde (in dit geval testosteron) hoger was dan gemiddeld waardoor er geen seintje ging naar mijn hersens om het eitje te laten vrijkomen.
    Nu heb ik een clomid kuur van 5 pilletjes (50gr) gekregen zodat mijn hersenen dit signaaltje wel krijgen en zal dit in de gaten worden gehouden.

Heeft iemand een soortgelijke ervaring?

14. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Welkom olive .. Het klinkt wel als pco .. Je zegt zelf te veel testosteron en overbeharing en dat zijn wel indicatie's ervan.. Maar ik ben geen dokter :) .. Wanneer ben je gestart met clomid ? Succes en nogmaals welkom hier.

Liefs

15. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Miezel,
    Dankjewel :)
    En wat fijn dat je zo snel reageert!

Klopt, het zijn indicaties en in de eerste instantie dacht ik dat ook, waarna mijn HA dit ondersteunde en mij heeft doorverwezen naar de gyn. Bij inwendig onderzoek zei mijn gyn dat ik geen pco had en bij bloedonderzoek is dit ook niet gebleken.?
    Alleen omdat die hormoonwaarden wat hoger zijn kan dat een aanleiding zijn dat mijn ovutesten steeds negatief zijn zei ze.
    Mijn laatste cyclus begon op 30 maart en ik hoop binnenkort ongesteld te worden, waarna ik met de clomidkuur (50gr) kan beginnen. Als ik half mei nog steeds niet ongesteld ben moet ik even langsgaan en dan wordt deze opgewekt.

Vervelend zeg dat wachten, het liefst wil je in een klap zwanger zijn :D

16. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey!

Zwangerwens, dank je! Vragen opschrijven heeft goed geholpen; ben er blij om!
    Hoe is het ondertussen met jou?

Kara, enorm bedankt meis!
    Vond het maar niks, zo ongi en een echo, maar hebt wel gelijk. Met dat in mijn achterhoofd ging het stukken beter :).

Hoe is het met jou?
    Bijna echotijd voor je! Ben mee benieuwd!

Ga dadelijk ook eens posten hier (eindelijk!) wie jouw boek ook nog lezen wil. Met alle drukte is het hier opzij blijven liggen en, wil het eigenlijk niemand onthouden.

Ben gisteren helemaal uitgeraasd tegen vriendlief aan foon :).
    Bleek dat ze hele avond hebben zitten onderhandelen om 1 iemand van boord te krijgen ipv iedereen die al thuis had moeten zijn. Begrijp het allemaal wel, maar was moe en was me allemaal even teveel eraan.
    Dat respect is dus niet helemaal terecht ;).
    Ik probeer er nu weer met goede moed tegenaan te gaan. Hoop dat hij morgen eindelijk thuis is, maar ik ga uitgaan van ergens in de loop van volgende week. Dan kan het hopelijk alleen maar beter uitdraaien :).
    Bedankt!

Gooischemama, hoe is het met jou?
    Kamertje volledig in mekaar ondertussen of besloten om toch op de verf te wachten?
    Ben blij dat je het kamertje gehaald hebt!
    En, dat je nieuwe auto in het vooruitzicht hebt!!

Mel, leuke echofoto's!!
    Dikke knuffel voor jou! Laat horen als er iets is wat we doen kunnen voor je!
    En, ik heb zon besteld voor je, met wat geluk... :)!

En jij ook bedankt!!

Tinkerbell, hoop dat dat allemaal aanwijzers zijn voor aankomend roze!
    Ik duim!
    En, hoop dat je vannacht een rustige slaapvolle nacht tegemoet gaat!

Claudia, leuk je weer te horen!
    Hoe is het met jou?
    Hoop dat je ondertussen bent kunnen starten!!
    Ik duim voor je; zou het super voor je vinden mocht je kunnen aansluiten bij het roze hier.

Voor de terugbetalingen en de uiteindelijke kostprijs: blijkbaar waren ze me 1 blad vergeten meegeven dat je nodig hebt om van de iui en de medicatie de terugbetaling te krijgen. Vandaar de hogere factuur.
    Dank je voor de uitleg! Weet ik ook meteen hoe het met ivf en terugbetalingen in zijn werk gaat.
    Succes!!

Sween, wil je vooral even een dikke knuffel geven!

Kirsss, dank je!
    Jij nog steeds zoveel last van steekjes en krampjes nu?

Miezel, alles goed met je?

Olive, welkom!
    Ik heb geen pco, wel clomid gehad. Het werkt "gewoon" allemaal niet zoals het werken moet bij me.
    Succes!!

Hier, vandaag echo gehad om te kijken als er cysten waren. Blijkbaar hadden ze daar schrik voor en, hebben ze om die reden mijn vorige cyclus ook verloren laten gaan.
    Geen cysten te zien, kan dus met menopur starten!
    Heb een hele set meegekregen zodat ik het zelf kan doen. Maar, mezelf prikken??
    Ik ga straks naar de dokter om zeker te zijn dat ik goed doorheb hoe het precies moet. En, hoop nu nog harder dat vriendlief snel terug is: kan hij spuitjes zetten :).
    Twijfel nog om toch thuisverpleegster te laten komen.... Hoe deden / doen jullie dat?

Dikke knuffel!
    Ga mijn alweer veel te lange boekwerk maar eens afsluiten :)

Liefs!

17. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mel: mooie echo fotos!!

@Kirss: balen van die krampen! Hopelijk verdwijnen ze snel weer! Gelukkig heb je je beebje gezien en zat alles goed. Dikke knuffel!

@Fien: hopelijk is je vriend morgen weer thuis! En ik heb het zelf ook niet op spuiten dus begrijp je goed.. Succes alvast ermee!

@Olive: welkom! Ik heb zelf geen pco maar wel Clomid gehad. Ik had alleen n onregelmatige cyclus. Bij mij heeft de Clomid er dus voor gezorgd dat ik weer n regelmatige cyclus kreeg. En meteen bij de tweede ronde raak! Hopelijk mag het bij jullie ook snel lukken..

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @olive, welkom meid, ook hier geen pco maar wel clomid. Succes met zwanger worden!

@fieneke dat spuiten gaat jou ook lukken!!

@ rest dikke knuffel!!

@tamaar, leuk hoor dat meelezen, maar reageren ho maar.. wat een drol!

19. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Fieneke, geen dank hoor! Fijn dat het geholpen heeft. En dat ze eindelijk gestart zijn nu. Is menopur ook om menstruatie op te wekken? En krijg je ook iets om eisprong op te wekken?

@Olive, welkom. Hier wel PCO. Heb provera gehad om menstruatie op te wekken en clomid voor eisprong
    @Gm staat babykamer al haha. Mannen zijn zo nuchter he hihi

Voor de rest een dikke knuffel

20. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier zal ik vroeg mijn bedje inzitten. Val nu al bijna inslaap

Deel Deze Pagina