nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Even terug komend op het bericht van tamaar !! Melanie bedoeld het echt niet zo !! Ik snap precies was melanie er mee wilde zeggen. Het lijkt alsof iemand continu je in de gaten houd zonder was van de persoon zelf wat af te weten. Dus naar ons toe zou het respectvoller zijn als je een " normaal" berichtje plaats met jou verhaal . Daar is dit forum voor . Hoop dat we op een vriendelijke manier met elkaar kunnen omgaan?

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen! Had vannacht zo apart gedroomd/gedachtes... En dat terwijk ik de laatste week er een stuk minder mee bezig ben, voor mijn gevoel een stukje rust terug gekregen, maar blijkbaar toch gek gedroomd...

Ging over het feit dat kinderen ons niet gegund zijn en we moesten nadenken over adoptie!! Werd er zo verdrietig van en daardoor bang dat onze droom niet uit mag komen:( Hopelijk blijft het bij die droom, maar denk er vandaag wel constant aan! Zo vervelend en angstig...want had net de rust terug gekregen.... We gaan vol goede moed door!!:)

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Te druk om op iedereen te reageren SORRY!!

Maar reageer wel ff op Tamaarrr.

Waarom zou jij onze verhalen wel mogen volgen en wij die van jou niet.. Wat doe je dan hier.. En als je interesse in onze verhalen oprecht zou zijn zou je een aantal van ons ook netjes gefeliciteerd hebben toen ze zwanger raakte of netjes sterkte hebben gewenst toen het bij andere niet ging zoals het gaat..
    In mijn ogen ben je nu gewoon een nieuwsgierig aagje die ons lekker in de gaten wil houden maar verder niets met ons te maken wil hebben! Is je leven dan echt zo doelloos? Daarom dus DROL!!

Maar girls, ik ga weer verder ben zo trots hahahah Mannetje en ik zijn samen laminaat aan het leggen.. Normaal als het dan even niet lukt zijn we net de familie flodder en is het flink mopperen op elkaar maar dit is zo makkelijk en lukt ons echt goed. Moeten nog wel plintjes leggen maar daarna echt lekker me meubeltjes in elkaar knutselen.. Ohh me schatje krijgt zo'n mooi lief kamertje!

Liefs!!

4. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @kara, hoe is het geweest wijffie hebben jullie genoten? En en en gaat alles goed met jullie wondertje? En wat krijgen jullie een boy of girl :D

@mel, goed bezig wijffie!! Dus jullie zijn flink bezig met X's kamertje:D ben benieuwd hoe het gaat worden!!

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dag lieve lieve meiden!

voordat ik losga wil ik ook benadrukken dat ik blije berichten met een dubbel gevoel blijf plaatsen. het is zo herkenbaar om te zijn waar sommige zijn.. en te hopen en duimen op een kans. wat dit clubje bijzonder maakt is dat iedereen welkom is, zwanger of niet zwanger.
    alle zwangeren hier hebben soortgelijke ervaringen als de niet-zwangere en weten hoe het is om ernaar te verlangen. ik weet het ook maar al te goed en kan soms nog maar amper geloven dat het echt zo is. en het is toch echt zo en dat heb ik vanmorgen maar weer gezien. ik geloof echt dat het ons hier allemaal gegund is, dus laat de zwangeren hier een hoopvol voorbeeld zijn voor alle mmm-meiden!

Mijn ochtend was erg mooi begrijpen jullie wel geloof ik.. we hebben bijna 45 min naar onze kleine mogen kijken en het hele lijfje goed gezien. Alles zag er goed uit, en ik maakte me al niet teveel zorgen, nu al helemaal niet meer! Ze lag heerlijk te slapen en liet zich niet wakker maken ondanks wat gepest met het echoapparaat op mijn buik en een paar keer hard hoesten en zelfs op en neer springen trok ze zich niets van aan :). conclusie: lekker rustig kindje ;).
    In slaaphouding op haar buik was het wel lastig om tussen de beentjes te loeren omdat die opgetrokken en gekruist zaten. Na ruim 30 min werd ze toch wakker en bewoog ze allerlei kanten op en kregen we ook nog een kijkje tussen de benen. Nou, jullie raden het al, want ik praat niet voor niets over 'ze': we krijgen (hebben is eigenlijk veel beter!) een dochter! hoewel we echt geen voorkeur hadden vind ik dit heel speciaal en zijn we er superblij mee!
    over 2 weken hebben we de 20-weken echo, maar daar maak ik me ook niet al te druk over, anders hadden we nu misschien al afwijkende dingen gezien..
    o meiden, normaal ben ik meestal redelijk stabiel (nuchter nou ook weer niet :)), maar ik ben echt een vaatdoek op de positieve manier (kan dat? nou bij deze!).

veel liefs!

6. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Kara, Waauw Helemaal te gek wijffie! Je hebt zolang moeten wachten dus die 45 min had je meer dan verdiend om naar je mooie dochtertje te kijken :D.. Gefeliciteerd wijffie!!

Ik ben echt super blij voor je, hoever ben je nu precies? en heb je deze echo zelf betaald *pretecho* of stond deze ook gewoon gepland ondanks je 20 weken echo over 2 weken.. Nogmaals lekker gaan genieten jij en over 2 weekjes alweer lekker spieken :D

fijn weekend meis!

7. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauww kara! Wat n mooie fotos! En n meisje! Gefeliciteerd meid! Nou lekker shoppen! Super blij voor jullie dat ook alles goed was! En inderdaad, denk als ze een of andere afwijking zou hebben, hadden ze dat echt al wel gezien. Zou me ook niet al te druk maken om de 20 weken echo. Maar blijft natuurlijk altijd spannend! Geniet er maar lekker van meid!! Dikke knuffel..

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Kirssss, dankjewel :D!
    pretecho moeten we zelf betalen, maar ik ben aanvullend verzekerd, dus krijg 100 euro vergoed :D. nu hebben we deze gehad, en bij 26 weken nog een 3d echo. dat gaat ons maar 50 euro kosten (verjaardagsgeld had ik ervoor apart gelegd :))! nou dat heb ik er wel voor over :D Ik ben nu 17 weken en 4 dagen.

jij weet hoe mooi het is om een dochter te hebben natuurlijk! ik ben nu alleen al zo onder de indruk dat ik kan zeggen dat ik een dochter krijg.. :) en mooi hoe ze haar armpje op de echofoto mooi als een klein krachtpatsertje bewoog.
    ik blijf nog even in de lucht zweven haha

Hoop dat alles met jou ook (weer) rustig en goed is?! Voel je je lichamelijk goed? En wil jij het geslacht eigenlijk weten? Wist je het bij celes?
    xx

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Dankjewel Wendy!! Zo leuk jullie blije reacties :D.
    Ik ga me idd niet teveel zorgen maken, maar gewoon weer uitkijken naar de volgende echo!
    En weet je, toen de echoscopiste zei: ik weet wat het is, wil je het weten?
    toen keken we elkaar aan en hadden allebei zoiets van: het maakt ons helemaal niet uit, dat het gezond is is zo ondergeschikt aan het geslacht! dus we zeiden nog bijna nee ook hihi.
    maarja, nieuwsgierigheid heeft het toch gewonnen :).

hoop dat jij je ook goed voelt met de rust die je pakken kan!
    xx

10. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Kara, Echt nogmaals heerlijk gaan genieten en blijf maar heel lang lekker zweven :D..
    prachtig om te zien hoe groot je kindje is geworden want je hebt heel lang je beeb niet gezien toch?! En mooie duidelijke foto's meis!

Bij celes wisten we dat het een meisje ging worden en daar hadden we bewust voor gekozen om lekker gericht spulletjes te gaan kopen, en heb er nooit spijt van gehad! Nu willen we het weer heel graag weten! ik heb ook een pretecho gepland staan op 9juni :) bij mijn oude vk, die heeft een eigen praktijk geopend!

Hier gaat het wel, ben gerust gesteld na van de week. Maar blijf krampen houden en heb af en toe het gevoel alsof me bm samentrekt heel eng en raar gevoel! Maar ik ging vanochtend naar de wc en plassen deed een beetje zeer..en net weer dus misschien zit er wel een blaasontsteking te broeien..pff even aankijken en anders van de week even bellen

Liefsx

11. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @kara: echt super mooie echo's van jullie kleine meid:D.
    Ben echt super blij voor jullie dat alles goed was.
    En lekker liggen slapen...
    Hopen voor jullie dat ze straks ook zo is:p haha.

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kara, wat een prachtige echo foto's!! Gefeliciteerd een dochter!! Wat geweldig! lekker roze shoppen! Hoe reageerde je mannetje erop?

Ohhh de vloer ligt!!! YES!!
    winkel is jammer genoeg dicht anders meteen de plinten gehaald maar nu dan maar bezig met de meubels en dan de plinten maandag halen en erop zetten. BLIJ BLIJ BLIJ!!

Liefs!

13. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @ mel , dat hebben jullie snel gedaan :D..Leuk he om met het kamertje bezig te zijn..dan krijg je echt het gevoel dat het echt is :D!!
    Veel plezier met de meubels in elkaar zetten!
    Liefs

14. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Kara ... Gefeliciteerd met jullie mooie dochter !! Ben super blij voor je :) hopelijk volgen er snel meer zwangeren hier . Dikke knuffel

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Nance en Mel: bedankt! :) als ze altijd zo rustig is, hebben we het makkelijk zometeen haha. roze shoppen zal het niet worden want we zijn niet zo van het roze, maar gericht shoppen is een hele extra dimensie denk ik! kan niet wachten om alles nu echt aan te kleden nu ik weer even gezien heb voor wie we het doen!
    mijn man was (en is) er stil van. heel lief. hij lacht wel heel mooi als we het erover hebben, maar het blijft nog een stuk minder tastbaar. en dan zo'n echo, dan is het weer even heel echt wat er allemaal in mijn buik gebeurt! hij is wel heel erg trots, en heeft dat ook net op fb gezet! vind ik dan ook weer heel lief (en om te huilen van blijdschap, net zoals ALLES vandaag, zijn dat ook hormonen??)

en Mel, wat goed van het laminaat!! Als dat lukt, gaat alles goedkomen haha! Heerlijk, nu de rest lekker in gaan richten!

veel liefs weer!

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Miezel, dankjewel en.. helemaal mee eens!!! x

17. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier de hele dag bezig geweest nu lig ik rustig op de zetel en voel ik van die kleine steekjes onderin mijn buik.

18. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kara, helemaal super meid! Ben helemaal happy voor je. Geweldig een meisje. Ben het helemaal met je eens dat het geslacht niet uitmaakt als het maar gezond is, maar nu je het weet is het stiekem ook wel leuk!!!

@melanie, wat fijn dat jullie lekker bezig zijn met de kinderkamer. En klussen is vaak de ultimie relatietest he, net als kamperen hihi (tent op zetten) Maar die hebben jullie zo te lezen doorstaan hahaha.

19. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Goede morgen dames hier weer vroeg wakker mijn temp. Is met 0,2 gezakt. Nu heb ik wel gelezen dat een innesteling kan zorgen voor een temperatuursdaling. Zou het?

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    goedemorgen!
    zwangerwens, dankjewel! en je hebt helemaal gelijk. dat het gezond is is heel belangrijk, maar soms wil ik nog wel verder gaan: als het maar gelukkig wordt! als we iets zouden zien wat niet gezond is, maar wel gelukkig kan worden, ben ik nog steeds heel erg blij :). en het geslacht weten.. ja, dat voegt wel veel toe toch. vind het echt heel bijzonder allemaal.
    jij heel veel succes met het afwachten op de ongi.. hoop dat het snel gaat komen en je alle moed weer bij elkaar kan rapen voor de komende ronde! laten we hopen dat jouw lichaam zo'n lichaam is dat het bij 50 niet, maar bij 100mg wél helemaal goed doet! (en die lichamen zijn er zat!). maar het blijft spannend natuurlijk.. en onzeker.. xx

Deel Deze Pagina