Dag meiden, Ik vertelde dat we alles even moesten uitstellen, omdat mijn man geopereerd wordt, en dat hij er op het moment niet meer bezig wilde zijn om een kindje te maken..maarrrrr; Ik heb hem toch overgehaald en we gaan er dus wel voor!! 4 mei word ik gebeld door de gynaecoloog en daarna gaan we van start! jippie!! Ik ben zo blij! Sorry..haha, dit moest ik even delen met jullie. Groetjes Guusje
@guusje wat leuk!! gefeliciteerd! @zwangerschapswens ohh we hebben het idd overleeft haha.. Maar hebben samen al wel vaker geklust maar dat was dan altijd mopperen als iets niet ging zo als het hoorde.. hahaha.. Nu ging het echt lekker en konden we samen echt flink doorpakken. Zijn gewoon klaar! Nu nog accessoires doen en dan kunnen er foto's worden gemaakt. Liefs
@Guusje, Super meid gefeliciteerd! @Mel, Staat de baby kamer zelf ook al?? En ben benieuwd naar de foto's .. hier verder rustig aan.. Hebben jullie nog plannen voor morgen meiden?? Liefss
@Kara, ik snap je gevoel! Gezond en gelukkig. En tuurlijk als er een kleine afwijking zichtbaar zou zijn is er niks aan de hand! Kunnen jullie haar nog steeds alle liefde leven!!! Nu lekker genieten meid. Ik zit vandaag op de helft van provera, 5e tabl ingenomen. Heb wel het idee nu eerder ongi te worden dan de vorige keer (4 dgn na stoppen provera) want heb geregeld al wat krampen, maar misschien hoop ik het wel! Ik voel me deze ronde wel positief. Gevoel dat het deze ronde wel aanslaat. En dat had ik de vorige ronde niet dus! Dus ik hoop dat mijn positiviteit niet ten gronde gericht wordt hahaha @Melanie, fijn voelt dat he zonder gemopper iets klaar krijgen. Mijn man is heel rustig, dus gemopper tijdens klussen ofzo komt dan eerder van mij hihihi... maar vind het altijd fijn als we samen het gezellig hebben gehad tijdens klussen. Vind een tent op zetten ook altijd een hele klus hihi @Guusje wat fijn dat jullie er nu toch voor gaan! Heel veel suc6 de volgende ronde!!!
Goedemorgen allemaal. @guusje: super leuk dat jullie nu ook gaan beginnen! Ga ook voor jullie duimen dat het snel raak mag zijn! @mel: hebben mijn ventje en ik meestal ook dat we aan het kibbelen zijn onder het klussen.. Maar heel af en toe gaat het ook wel goed haha. Nee valt wel mee hoor.. Ben wel benieuwd hoe jullie kamertje eruit komt te zien. @hier: wij zijn hier ook af en toe op mp aan het kijken voor een kamertje, niet om meteen te halen, maar meer om te kijken wat er is en hoeveel het allemaal kost.. Wij gaan morgen hier op de koningenmarkt staan! Doen we wel vaker, is meestal echt gezellig en je bent weer van je troep af haha. En een extra zakcentje is ook niet verkeerd haha. Mijn ventje vind zp nu trouwens ook leuk haha.
thanks ladies, ik vind het erg spannend allemaal, ik ben benieuwd ook hoe alles in zijn werk gaat..zoals ik het hier af en toe lees kom ik er nog niet zo veel wijs uit..haha, maar goed, dat wijst zich vanzelf wel denk ik. Hebben jullie morgen nog leuke plannen? Wij gaan in de ochtend lekker over de markt struinen, daarna moet mijn dochtertje slapen, daarna gaan we naar vrienden, die hebben 2 kleintjes en dan gaan we lekker even Haarlem in. Daarna bbqen, dus ik hoop dat het droog blijft! Heel veel plezier morgen allemaal!! Liefs Guusje
Hier nu toch wel een trekkerig gevoel onderin men buik is niet zo een prettig gevoel zijn na huis moeten komen van een verjaardag omdat ik zo een pijn heb Morgen ga ik hier poetsen woon namelijk in België wij hebben geen koningendag
Wat een lekker weer is het zeg! Gaan zo lekker de hort op met vrienden, maar heb een vraag. Misschien heel stom, maar hoe kijken jullie tegen drinken aan tijdens de wachtweken? Met dit soort dagen vind ik het heerlijk om een wijntje te drinken. Mij is vertelt dat 1 à 2 prima is en normaal houd ik mij daar aan. Maar op dit sport dagen vind ik dat wat lastiger. Enerzijds vind ik dat ik mij daaraan moet houden, maar anderzijds zijn we al zo lang bezig en betekent dat dat ik geen lol meer mag maken met lekker wijntjes drinken? Stel nou dat ik zwanger ben, is drinken dan echt heel schadelijk in het begin? Als je het nog niet weet....
@Noortje, jaaaaaaaaa dat is juist heel schadelijk in het begin.. Juist de eerste weken van het kindje zijn de belangrijkste, daarin legt het alles aan en ontwikkeld hij/zij de organen. Ik dronk in mijn wacht weken helemaal niets. En had meer plezier dan ooit haha.. Het is even wennen maar geloof me je doet het voor een ukkie dus dan is dat drankje niet nemen het echt wel waard! Succes en veel plezier vandaag!! Liefs
Ik hou er ook altijd rekening mee, maar idd wat je zegt dan kan je de komende tijd (als het wat langer duurt) geen borrel meer drinken... En daarbij komt dat je de eerste weken geen bloedband hebt met de baby, dus stel je zou zwanger zijn dat merkt de baby daar niks van (volgens mij) Dus fijne dag en lekker genieten!! Hier is de zon er nog niet echt bij, dus hopelijk komt ie hier ook nog!!
Hier komt er precies iedere dag een symptoom bij heb nu dat mijn linker tepel wat gevoelig is en wat steekjes erin
Ik dacht dat ook van de bloedband.. Kwam koud thuis toen ik van de FA hoorde dat het wel degelijk kwaad kan.. En wat is nou een paar jaar of maanden niet drinken op een heel leven..
Oh klopt dat verhaal dus niet van die bloedband. Hoor het op ZP ook nog heel veel mensen zeggen!! Nee ik heb er totaal geen moeite mee om niet te drinken... Maar ik moet nu eerst nog ongi worden, dus ik mag nu nog hahaha... Als ik ongi ben geworden en de clomid weer slik stop ik daar weer mee. Geloof dat ik dit weekend 2 borreltjes heb gehad dus ben geen groot verbruiker
he meiden! @alcohol: idd tijdens wachtweken gewoon niet doen, en bewaren tot daarna. maar ik moet ook zeggen dat ik na een jaar droog te staan ook gewoon af en toe weer wat dronk (wat als het nog heel lang zou gaan duren?). maar goed, dan had ik misschien een glas wijn en was het ook wel weer klaar @all: leuke koninginnedag gehad?? lekker in het zonnetje? @hier: hier een fijne koninginnedag gehad totdat we thuiskwamen en ik bloed verloor . helderrood met was kleine stolseltjes. niet zoveel als een menstruatie, maar ik voelde het lopen :S ik was meteen in paniek en we konden gelukkig meteen bij de vk langs. hartje klopt goed, dus met kindje lijkt het goed te zijn, maar we zijn wel erg geschrokken en al die angsten waarvan je dacht dat die wel ver weggestopt waren, schieten allemaal weer door je kop. het is nu even afwachten of het vanzelf stopt, anders vanavond/morgen actie ondernemen om het verder te laten onderzoeken. het gaat nu wel weer gelukkig, maar man o man dat waren geen fijne uurtjes. en ik voelde het net op het moment dat we alle nieuw gekochte spulletjes hadden uitgelegd in de kamer. pfff wat het nou precies is weet ik niet. we hebben geen gekke dingen gedaan waardoor het zou komen. dus ik hoop maar dat het een geknapt adertje/vaatje is. hopelijk nu een fijne avond! xx
hmm, bloeden is nog helemaal niet gestopt. meiden, ervaring? wat denken jullie? moet ik mij erg zorgen maken?
@Kara, O lieverd dat is zeker even schrikken! Gelukkig maakt jullie wondertje het goed..Hou het even goed in de gaten maar probeer je niet te druk te maken misschien is het iets heel onschuldigs! Ga lekker op de bank hangen en proberen te ontspannen en vertrouw je het morgen niet gewoon weer bellen!! *Knuf* ( ik heb het met celes ook gehad en er was gelukkig niks aan de hand gewoon een goed doorbloedde bm mond! ) @hier ook lekker rustig aan gedaan wel lekker door de straten geslenterd en met ons prinsesje activiteiten gedaan ( ze kon van alles blik gooien, springkussen , spijkerbroek hangen op haar manier haha ) al met al een leuke dag en daarna heerlijk in de tuin genoten van het zonnetje! hoe is het met de rest? p.s heb buikfoto in album geplaatst, begin nu echt dikker te worden .. wilde vannochtend me linnen broek aan die kon ik 4 weken terug nog helemaal goed aan en kreeg hem nu echt niet meer dicht Heerlijk Heerlijk Heerlijk... Liefsss
@kirsss klinkt gezellig! @kara lieverd, ow nee he, wat lijkt me dat akelig.. Als je het niet vertrouwd gewoon je vk weer bellen he liever 1x teveel bellen dan 1x te weinig zeggen ze zelf altijd. Hoop voor je dat het bloeden snel stopt! liefs