Vanmiddag om 15.00 uur kunnen we terecht bij gyn! fijn, duidelijkheid in zicht nance, leuk dat je wel verkocht hebt (een goede poging in elk geval), maar alles hangt af van waar je staat he? ik verheug me er erg op om met jonge kind(eren) te gaan verkopen. Wij gaan binnenkort een kraampje huren op een vlooienmarkt, er is bij het ontruimen van de toekomstig babykamer veel rommel vrijgekomen! (we noemden het niet voor niets de rommelkamer ) en fijn dat je zo'n instelling hebt: doorgaan tot dat kindje er is! dat zeker. goede moed en hoop is altijd belangrijk in het zwanger worden proces. Is het deze keer niet raak, dan misschien de volgende keer wel! laten we het hopen. Kirsss, hoe is het eigenlijk bij jou? hoe voel jij je? last van kwaaltjes? en heb je al mensen ingelicht? of wacht je daar nog eventjes mee? of heb je dit al verteld en ben ik het kansloos vergeten....? x
@nance, balen meis maar het zegt nog niks.. kan alle kanten nog op! Hoop op een positieve test voor je! @zwangerwens, hopelijk ben je snel ongi en kan je aan je nieuwe ronde beginnen! Toch best raar om iemand een ongi te wensen ahha. @kara, Fijn dat je vanmiddag voor een echo terecht kunt. Hoop dat alles goed is met jullie kleine frummel. @gm, jammer om te lezen meid, als er wat is laat het ons weten he. En hoop dat je weer snel terug bent hiero. Hier gaat het verder goed. Zaterdag de babykamer dus opgezet en daarna flinke spierpijn gehad. Maar gaat gelukkig weer helemaal goed met me. Morgen weer een echo. om half 10 al gelukkig. Liefs
Amai hier word wat afgekletst heb alles gelezen ma veel heb ik niet meer onthouden. Daarnet ben ik naar de wc gegaan omdat ik al van deze nacht ongipijn heb en nu voelde ik echt iets lopen maar oef geen rood wel veel witverlies
Hey meiden, mijn zus heeft neg gebeld en de bloeduitslagen waren goed!!! Was van onder de 100 naar ruim 1000!!! Dus nu moet ze volgende week voor een echo om te kijken of ze dan het hartje kunnen zien. Ben echt super blij voor haar! Word in december/januari weer tante!!!
Nance .. Gefeliciteerd met je aankomende tanteschap!! Nu jij nog en dan is het plaatje compleet. Kara.. Al terug van de echo? Denk aan je. Hier.. Gisteren avond nog gezellig tot 0:15 op de Markt gestaan naar optredens kijken en luisteren , waaronder de 2 brothers on the fourth floor. jeugd sentiment haha.. Ben er toch ff uit geweest aangezien ik vanaf gisteren 3 vroege diensten werk. Ben wek ongelooflijk moe en sjago vandaag .. Is niet van gisteren ofzo haha. Ik voel ook van alles aan de li-kant van mijn lies/onderbuik , gisteren ineens 2 min lang steken. We gaan maar afwachten wat het zal wezen.. Iedereen een beetje leuke Q-day gehad? Liefs
@melanie haha, ja raar he, maar hoop zelf ook heel snel op mijn ongi!! Ben er wel beetje klaar mee. Mag van mij vandaag wel komen. Vorige keer moest ik nog 4 dgn wachten nadat ik gestopt was met medicatie, hopelijk nu niet. Wil zooooooo graag ook een volgende ronde in. @Nance, wat fijn dat goede bericht van je zus!! Leuk joh wordt je weer tante!! Hier moet ik veel geduld op brengen hihi, wou dat mijn ongi kwam (7e dag provera) en dat ik dan EINDELIJK weer met een nieuwe ronde mag beginnen, die hopelijk wel aanslaat!! I hope so!!!
@nance,gefeliciteerd met je zus!! Hopelijk volg je snel meis! @kara, hoop dat alles goed is gegaan lieverd!!
he lieve meiden! net terug en ons meisje doet het nog steeds goed! dat is ook wel meteen het belangrijkste natuurlijk . gyn legde uit dat er 4 oorzaken van bloedverlies kan zijn: 1) placenta die voor de uitgang ligt --> dit was niet het geval 2) baarmoedermond die 'beschadigd' is, meestal na gemeenschap --> ook niet het geval 3) dat de bevalling op gang komt 4) onduidelijke oorzaak. conclusie voor nu: proberen geen zorgen te maken en af te wachten. er zijn geen verdere tekenen dat ik nu ineens zou gaan bevallen, dus daar gaan we ook niet vanuit. wat het wel is weten we gewoon niet en we trekken aan de bel als het weer gebeurt/terugkomt/heviger wordt. nu verlies ik alleen nog oud bloed, dus dat is goed. heel charmant: hij ging met een eendebek wat oud bloed uit me schrapen en liet dit even zien aan ons. mijn arme man wat hij allemaal moet zien! de charme van de zwangerschappen is er wel vanaf . maar goed, belangrijkste is dat ons meisje het goed doet en we niet meer kunnen dan afwachten en gewoon hopen dat het niet weer gebeurt of een aankondiging is van iets ergers. voor nu moet ik rustig aan doen, geen actieve dingen opzoeken, en de 20-weken echo afwachten. dat gaan we dus maar doen! dank voor jullie lieve berichtjes! doet echt goed in zulke stressvolle tijden!! xx nance, wat goed van je zus! heel leuk, en zoals miezel al zegt, nu jij nog, dan is het plaatje compleet. miezel, klinkt alsof er gewerkt wordt in je baarmoeder altijd goed zou ik zeggen! @de rest: liefs!
@nance wat ontzettend fijn voor je zus gefeliciteerd!! @kara goed om te lezen dat alles goed is met jullie kleine meid! @rest dikke knuffels Liefs
Tijdens mijn 1e zwangerschap vierde wij de verjaardag van mijn man, echt heeeeel veel gedronken en gerookt... 2 dagen erna testte ik positief.. Daarna niks meer gedronken en gerookt uiteraard en een gezonde dochter!
Zo, ff bijgelezen en een hoop tekst er weer bij! Kara, wat een zenuwslopende tijd moet dat geweest zijn zeg, gelukkig gaat alles goed met je beeb! En Nance, gefeliciteerd met je zus! Gisterenmorgen eerst lekker over de rommelmarkt gestruind en een hele leuke ballentent voor mijn dochtertje gescoord, ze is er weg van! In de middag zijn we naar vrienden gegaan, zij hebben een evenoude dochter en een pasgeboren dochtertje dus we konden niet echt de stad in. Dus we zijn naar het park geweest met de kids, zij konden daar lekker rondrennen en wij zaten lekker in het zonnetje. Daarna de bbq aangestoken bij hun thuis. Alleen erg jammer dat Joa niet wilde slapen, tja, vreemd huis he, dat pikt ze niet! Dus maar laten spelen beneden tot 21.00, daarna gelijk naar huis en naar bed, om 21.30 lag ze erin. En dat heb ik geweten ook vandaag..pffff, ze was niet te genieten!! haha, tha..eigen schuld dikke bult he..! Ze ligt nu al lekker te tukken, hopelijk voor haar een lekkere lange nacht. Liefs Guusje
@kara, super om te lezen dat alles goed is gegaan en dat jullie knappe meid het goed doet! Doe nu lekker rustig aan meis! @allen, kreeg net een telefoontje van de vk, schrok me rot dacht echt dat er iets niet goed zou zijn met mijn bloed! Maar ze hebben overleg gehad met mijn gyn en hebben contact gehad met het Erasmus mc en willen graag dat ik daarheen ga voor een uitgebreide echo! Donderdag de verwijsbrief halen en dan morgen gelijk bellen voor een afspraak want de mensen daar weten al dat ik ga bellen;; ben benieuwd wa me te wachten staat!!
jaa we zijn blij dat het goed gaat met de kleine meis en ik doe rustig aan! Kirss, wat vreemd, onverwacht en spannend. weet je wel waarom?? een uitgebreide echo n.a.v. bloed kan ik me even niet bedenken waarom? weet je al iets daarover of hoor je later meer? hoe voel je je erbij?
Iedereen bedankt voor de felicitaties. @kara: gelukkig dat alles goed is. Lekker rustig aan doen en dan komt alles goed. @kirss: ben ook benieuwd waarom je een uitgebreide echo moet.. Hopen dat je lekker snel terecht kan. En jij ook lekker rustig aan doen he.
@Kara, Mijn dochtertje heeft een syndroom aan haar adertjes en mijn vriend heeft een handicap aan zijn been ( aangeboren ) maar waarschijnlijk ook niet erfelijk wat ik in het begin hoorde! Dus vraag me ook af wat de reden precies is..Maar altijd fijn natuurlijk extra controle! Maar verder hoor ik het donderdag ochtend als ik de verwijsbrief moet halen..Maar vind het wel spannend allemaal! @Nance, Volgens de vk kon ik voor een intake binnen nu en 2 weken terecht dus ben benieuwd! Vraag morgen aan de telefoon ook even precies hoe en wat me te wachten staat!
@Kirss, goh wat een vervelende situatie zeg, schrikken man. Heb je aan de telefoon niet gevraagd waarom je voor een uitgebreide echo moet? Heb je laatst bloed geprikt ofzo, dat ze nu verder onderzoek willen? Goh spannend hoor, heel veel sterkte meid!!
@kirsss, je krijgt dan een zelfde echo als ik vorige week heb gehad.. Niks anders dan een 20 weken echo.. Alles word uitgebreid bekeken, alleen dit keer met de BESTE apparatuur. Dus zeg maar gewoon dat je lekker in HD naar je kleine frummel mag kijken! Geen zorgen maken mamsie! liefs
@Mel, thanx wijffie!! Jaa was totaal onverwachts dus schrok er eigenlijk een beetje van..Ik had vorige week bloedgeprikt en ze bellen alleen als er iets uit zou komen dus was helemaal in de stress, maar dit zag ik ook niet aankomen en kwam even aan als een bom;; waardoor ik nu met nog wat vragen zit..Maar als er iets ergs zou zijn;; dan had ze het wel gezegd dus denk eigenlijk ook dat het te maken heeft met de afwijkingen in mijn familie en dat ik dus hetzelfde krijg als jij wijffie...En als er niks ergs aan de hand is ga ik er uitgebreid van genieten .. En jij morgen weer veel plezier bij je echo .. Geniet ervan wijffie!! Liefs