nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @miezel,, de zorg is zeker pittig.. ik mag over 10 minuten weer gaan.. lekker oude mensen gaan verzorgen.. Hopelijk een rustige nacht maar ik reken er eigenlijk niet op haha.. Ahh nog maar 4 dagen en dan weer 1,5 week vrij gelukkig!

liefs

2. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Nance.. Ja is gewoon weer afwachten maar goed.
    Fijn dat je ventje morgen er weer is , ik snap je bezorgdheid over het stappen . Ik zou het proberen om van je af te zetten , je hebt je zelf er alleen maar mee .
    En ja ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan :)
    I know ..
    Truste x

3. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Fieneke: Hey meid, daar ben je weer!! We hebben je hier erg gemist hoor!! Fijn dat je af en toe weer gezellig mee komt kijken en kletsen!!

@GM: van duizeligheid heb ik geen last van gehad.. doe je wel rustig aan!! en op tijd en goed eten enzo!!

@Miezel: ik heb ook wel eens gehoord dat vrouwen vaak na n mk vruchtbaarder zijn.. Waarom doe je geen testje??

@Nance: Nog maar 1 nachtje alleen slapen, en dan is je mannetje weer thuis!!

@Mel: jeetje wat n opmerking zeg.. en die zit dan in het vak?!?!?! Ongelofelijk!!'

@Day + Mel: nee heb waarschijnlijk geen bekkeninstabiliteit.. zit ook wat hoger in mn rug.. Vk zei dat het echt aan mn hormonen zou liggen, en dat het wel minder of zelfs weg kon gaan.. maar de pijn is sinds gisteren eigenlijk echt niet meer te houden.. als ik heb geslapen is er smorgens ook niks aan de hand, maar zo gedurende de dag.. en dan vooral aan het einde van de middag en savonds, ga ik door de grond van de pijn.. en mweet ik me ook geen houding meer te geven, of wat ik met me eigen aan moet.. het enige wat dan helpt is liggen.. Maar moet maandag dus naar mijn vk, en dan ga ik het nogmaals aangeven.. en denk dat ik echt voor de helft in de ziektewet ga.. Het is niet anders..

@Kirss: veel plezier en succes morgen!!

4. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Middelburg
    Succes wijfie !! Hou Het rustig en anders geef je de oudjes een extra temazepammetje ;) haha !! Nee hoor is maar een dolletje .
    Werkse liefs x

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @nance, de mijne is ok een echte flirter.. al noemt hij hetzelf meer aardig doen en spontaan zijn..
    Nja hij is wel super trouw hoor.. Een echt schorpioen..
    En het lijkt me dat wanneer je samen bezig bent voor een kindje dat het echt wel goed zit.. dus kruip lekker je bedje in. deste eerder is het morgen..

lekker me ipodje mee dan kan ik daar ook nog op zp..

liefs

6. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Middelburg
    @wendy .. Durf niet :( ... Heb nog wel ff geduld. Heb even geen zin in teleurstellingen .

Liefs x

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @wen, ik heb het juist onder in me rug.. net boven me stuitje.. en het is inmiddels gewoon de hele dag aanwezig.. Ga echt alleen nog maar me platte schoentjes aan doen want me hakken breken me rug nog eens haaha..

8. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mel: ja ik doe ook geen hakschoenen meer aan! Loop ook gewoon op platte laarsjes, of mn adidasjes.. Bij mij zit de pijn echt in het midden.. Doe jij ook rustig aan meid!! En luister goed naar je lichaam he!! Werk ze vannacht!!

9. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Ik ga maar naar bed,wou vanalles typen ben zo moe ben het gelijk weer kwijt :(
    Morgen lees ik gewoon weer bij hahaha

Groetjes allen!

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ben ik weer..
    Nu op het werk via me ipadje..
    Heb er zo geen zin in.. Mja heb me voorgenomen goed na me lichaam te luisteren.. Als ik het echt even niet trek dan ga ik lekker even liggen in de koffiekamer.. En als ze zeuren krijgen ze het arbo boekje onder hun neus geduwt.. Heb er recht op en ze mogen blij zijn dat ik nog nachten draai hahaha..

Liefs Melanie

11. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nance, jouw partner is bijna terug!!!!
    Geniet er morgen maar van!

Kirsss, succes morgen!!

Gooischemama, bedankt!!
    ;)
    Ja, inderdaad, maar toch: het is wel allemaal bij jou begonnen he ;)!
    Was wat druk met van ziekenhuis naar ziekenhuis te hollen; merkte vanochtend vroeg ergens pas dat ik redelijk wat oproepen gemist had...

Iedereen: hier ook, wilde veel schrijven maar ben het alweer kwijt...
    Bedankt allemaal, leuke avond nog en, slaap goed!

(Mel: groot gelijk, gewoon rustig doen, het heeft je moeite genoeg gekost om zwanger te worden!)

Knuf!

12. jazz

jazz Niet meer actief

Jeetje wat een geklets terwijl ik slaap.

Joepie daar ben je weer fien we hebben je inderdaad gemist. En heb je al een iui achter de rug? Spannend hoor.

Miezel. Inderdaad je kan vruchtbaarder zijn. Ik snap dat je eventjes geen teleurstelling wil hebben maar het is wel goed om te weten wat waar en hoe. Op hoeveel dagen zit je nu? Maar je weet zelf wanneer het goed voelt om een testje te doen.

Mel ik viel bijna uit mijn bed van die opmerking van de gyn. Ik lig namelijk nog in bed...kan zoiets nou echt niet geloven hoor maar goed

En ladies nu dat fien weer gezelllig onder ons is...kunnen we misschien een datum prikken mel kon de 28 april niet maar de week daarop weer wel.

Gm het prikken was heel lang geleden. Gisteren zei me vriend nog zullen we de natuur bij de volgende ronde zijn gang laten gaan. Kan je nagaan hoe erg het was afgelopen keer met de hormonsters. Maar ik denk dat angst een grote rol in het geheeld speelt en verdriet etc. En dat moeten we niet vergeten. Maar inderdaad als volgende maand weer zo'n ramp is missschien is spuiten een optie maar we zien het wel.

Ik ga lekker me zelf klaar makeen voor werk. En yesss its friday en mooi weer.

Kriss heeeeel veel plezier zo meteen.

Nance mannetje lekker verassen vandaag.

De rest van de ladies geniet maar lekker van het mooie weer.

13. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ze heeft het toch echt gezegd jazz, daar ga ik niet over liegen..
    Ze bedoelde het vast goed maar ik dacht meteen aan al die meiden die er al zolang over doen om hun kinderwens uit te laten komen..

Ook ik heb er namelijk meer van 3,5 jaar overgedaan.. Maar goed..

@kirss heeel veel plezier voor zometeen wijffie!!

En zit nu zooo te twijfelen wat te doen, of ziekenhuis bevalling, of thuis bevallen of misschien is een kraamhotel wel wat voor ons..
    DILEMMA!

14. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    thanx meiden,

jullie horen het dalijk van me! ik ga hier op van de zenuwen maar voel me er verder wel goed bij..:)

@nance, dalijk komt je mannetje weer thuis :D lekker genieten het weekend!!

@jazz, dankje meid!! ik hoop alleen dat jij geen volgende rondes meer nodig hebt met de clomid want je heb er wel heel erg veel last van..ik duim wijffie!

@Fien, Nogmaals meid ik ben zo blij dat je er weer bent!
    bedankt voor je pb en heb respect voor je en snap heel goed dat je zp even links hebt laten liggen! Welcome back girl :D!!

@mel, thanx lieverd!

jullie horen met dalijk meiden!!

Liefssss

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    na een lange zoektocht en een uur lang teruglezen (!!!!) ben ik er natuurlijk ook gewoon weer bij - zo makkelijk komen jullie niet van me af ;). Heel fijn dat deel 2 een feit is!
    bedankt voor de lieve reacties nog op mijn laatste post! vandaag weer 'weekend' dus even rust, en ga lekker werken in de stad onder het genot van kopjes thee en taart :D.

Fien, ik had het je al gepbt, maar wat heerlijk om je weer te zien schrijven hier. heel blij dat je er weer bent, maar wel onwijs rot wat er allemaal weer op je pad is gekomen. ik hoop uitsluitend op een reeks positieve berichten om jou heen! en je hebt dus eerste iui gehad en zit nu op de wachtbank?? omg, wat spannend! hoewel ik me kan voorstellen dat je er niet helemaal mee bezig bent. de club is weer compleet :D:D

Kirsss, onwijs veel succes vandaag! goed om te weten dat je nog niet veel kan zien, maar wel het beginsel van jullie wondertje! geniet ervan x

Wendy, wat klote van je rug! dan maar halve dagen, is dat wel haalbaar denk je? ik hoop dat de vk je iets nuttigs kan vertellen want zo wil je niet de resterende zwangerschap rondlopen. was je rug altijd al je zwakke plek?

Mel, wow, mooie buik!! :O kan me voorstellen dat je al flink aan het pronken bent :). Wel lastig dat je het ook zo merkt in je rug..
    hier geen gebrek aan energie door het zwanger zijn, maar lange dagen werken en virusje. en echt suf van die gyn! hoe durft hij, juist als gyn weet je toch wel hoe het in de realiteit kan zijn ... pfff

GM, succes met alle sollicitaties!!! ik ga voor je duimen. en wel knap dat je zo actief zoekt met alle kwalen. ik ben ook niet echt duizelig geweest volgens mij... of.. ik bedenk me dat ik in de douche wel regelmatig weg ben gegaan omdat ik anders van mijn stokkie zou gaan. dus vooral in combinatie met hitte! (of.. na de seks na een hoogtepunt, dan kan ik nog wel eens flauwval-neigingen hebben en moet ik snel plat gaan liggen)

Miezel, sterkte met wachten meis. de verhalen zijn hier op het forum rijkelijk te vinden. dus het kan. maar misschien gaat het niet op voor vrouwen met pco. nadat ik vorig jaar gecuretteerd was zei de gyn dat een cyclus soms wel spontaan op gang komt. dus het is blijkbaar mogelijk! bij mij was het niet zo en na maanden wachten heb ik weer medicatie moeten nemen om het op te wekken.. maar iedereen is anders natuurlijk! ik duim voor je. en fijn dat je eind maart iig weer een afspraak hebt staan.

Jazz, jij entertainer :) altijd een plezier om je posts te lezen. hoe is het op de wachtbank? kunnen we hem niet wat opvrolijken? het gungehalte is torenhoog, dat weet je. hormoon-tv zou ook wel wat zijn voor jou trouwens, dat kan je tenminste nog wat leuks doen ermee ;).

Sween, jij zwangere, hoe is het? kan je het al geloven? en wat tof dat mensen in je omgeving zo meeleven en al spulletjes klaar hebben staan :D. aftellen naar april! voel je al wat? kwaaltjes?

Nance, vandaag is weer vrijdag: hij komt weer terug! de week is weer voorbij. knuffel voor wat je te wachten staat, gelukkig in dit clubje genoeg goede vruchtbare inspiratie voor het spuiten! ik denk dat de meesten het liefst meteen hiermee waren begonnen als je de bijwerkingen (not) zo hoort! knuf

Day, ik vind het ook zo hard gaan bij jou. nu alweer bijna op de wachtbank! geen idee of je progesteron dubbel zo hoog moet zijn bij meerdere eisprongen. volgens mij niet trouwens... maar bij mij wees de hoge waarde achteraf gezien al wel op iets goeds. Laten we het hopen! lijkt een drieling je leuk ;)??

Diaantje, succes met aftellen naar mei, maar het klinkt of je genoeg afleiding hebt tot die tijd! bevalt het wel de studiebank? en veel succes met de vervelende onderzoeken. gelukkig voor een goed doel en kan je je baarmoeder wel mooi zien (lijkt me heel bijzonder).

voor alle lieve meiden die ik nu vergeet, sorry!! ben al blij dat ik dit nog allemaal uit mijn blote koppeke weet!
    heel fijn weekend allemaal, liefs

16. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kirssheel veel plezier meis:D:D
    is celeste ook mee??
    ja juist om die teleurstelling te voorkomen willen ze een week langer wachten zodat we ook het hartje kunnen zien/horen

Ja hier ook zo'n grote hello kitti freak hahahaa ze heeft nu ook zo'n tas van hello kitty en bijna al dr truien en shirts zijn bedekt met ja hoor hello kitty ook dr sokken en ondergoed en beddengoed trouwens:p:p:p

@kara nou gister dus idd met sex ook dat ik jp zowat van me heb afgetrapt omdat ik niet goed werd en weer lijkbleek
    en ik ben al zo donker van mezelf whahahaa niet dus (loop reclame voor de melkuni:p) dus dan is het best eng om te zien

heb het zowel als het te heet is maar ook in de kou maakt eigenlijk niet uit

Solliciteren zou wel moeten ze willen iedereen uit de uitkering (juich ik alleen maar toe want ik wil graag) maar je krijgt nergens meer zo snel een vast contract en het liefst wil ik gewoon in de administratie werken waar ik voor heb geleerd maar ik heb te weinig ervaring voor een werkgever dus vandaar dat ik nu alles aannneem

@fien nou meis je weet hoe ik dr over denk he
    een hele dikke knuff vanuit hier

@day nog op je kop gestaan gister:p:p

@mel doe idd maar voorzichtig meis
    1 ding scheelt na de bevalling hoef je een jaar lang niet in de n8dienst te werken

@jazz zijn de hormonen op dit moment zo erg?
    ppfff ja dan is het ook lastig voor je gezin idd maar de natuur ze gang laten gaan heeft eerder ook niet geholpen dus waarom nu dan wel zou je denken toch?
    Had je toendertijd met spuiten last van bijwerkingen of helemaal niet??anders is dat wel het overwegen waard

@hier vandaag doe ik even rustig aan niks solliciteren miss later via internet gister me injectie weer gezet en damnz was even vergeten hoe erg die prikt:(:( maar is voor een goed doel

zometeen met monique naar oma en opa (blijft het weekend daar slapen) ja en verder ik weet het nog niet

17. jazz

jazz Niet meer actief

#97 jazz, 16 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2012
    GM...ik heb besloten de strijd aan te gaan met de hormonen:p. Ik had er nu gewoon geen rekening mee gehouden. Overigens denk ik dat het opnieuw proberen na crystal ook mee heeft gespeeld.
    Kan me nog herinneren dat ik de 9e voice of kids zat te kijken alleen maar omdat daar een meisje in mee deed en die vond ik geweldig "jessie" (lijkt ook een beetje op mijn dochter) en toen ging ze niet door...nou ik heb gewoon zitten janken:$...nou dat had een teken kunnen zijn voor mij maar neeeeee ik luisterde niet goed naar mijn lichaam:cool: De volgende dag barste de bom.....:):D

Dus ik ga mijn wapens deze keer klaar leggen:cool: veel chocola, drop, chips, ijs etc in huis halen,zielige films downloaden zodat ik veeeeeel huil, cleaning en shop therapie doen,en lezen, lezen, lezen...oh ja dan moet ik natuurlijk ook niet vergeten te sexen haahahahaha:p

18. jazz

jazz Niet meer actief

Oh ja en natuurlijk kijk ik nu voice of kids niet meer omdat ze er uit is....hahahahaha

19. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Middelburg
    @Jazz .. Ik zit nu op dag 30 na eerste dag van mk (15feb) .. Ik moet volgende week een afspraak maken bij de gyn .. Vind het weer spannend alllemaal. Liefst zou ik nu ongi zijn en op dag 3 beginnen weer met de
    Clomid :) , weet je ten minste waar je aan toe bent .

Fijn weekend allemaal !
    Liefs

20. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden!

Miezel, of je bent al zwanger, of je wordt heel snel ongesteld zodat je verder kunt! succes! we appen! ;)
    GM, hoest meis?? weer wat beter, nog naar ziekenhuis gebeld en wat duidelijkheid gekregen?
    Kirss, en hoe was je echo?? hoop dat je wat hebt kunnen zien! spannend, wacht op je bericht!
    @ fien, tnx voor je PB, heel fijn dat je er weer bent, en ook sterkte gewenst voor ...... Tot snel meis! Liefs
    @ Jazzz, goed gedaan meis! kom op deze ronde is van jou! dat weet je he!! dus doe je best, en ja je man moet wel meewerken hihi!
    @ Kara, ja ik begin het meer te beseffen hahah, woensdag afspraak met MvM en vanaf dan echt genieten! nog geen kwaaltjes helemaal niet, maarja, het is nog zo klein toch! April pff duurt nog lang, 2 weken en dan mag ik voor echo, spannend hoor, hoop dat ze wat kunnen zien en horen en hoe lang ik dan ben! dikke kuzzz allemaal fijn weekend!!

Deel Deze Pagina