nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @miezel, Tuurlijk meis jullie krijgen zeker een foto te zien; zodra het helemaal staat:D

Badje en standaard ook al binnen, ik begin nu echt het gevoel te krijgen!!

Voor jou ga ik duimen meis!

@allen, trustee meiden jullie horen morgen meer

Liefs!

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik zat net te denken;

Vrijdag word ik gebeld door de gyn, als we alles door besproken hebben dan kan ik beginnen met clomid. Op vrijdag moet ik nog 5 pillen van 'de pil', moet ik deze eerst opmaken of kan ik direct stoppen hiermee?

Liefs guusje

3. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg

Ik zou het zelf opmaken . Maar dat kan je dan vrijdag ook maar even vragen aan je gyn als je toch gebeld word :)

Liefs

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier vroeg ik net aan mijn ventje of hij iets ziet aan me boobs omdat ik vind dat mijn tepels precies groter zijn geworden :D en wat zegt het ventje: aan u tepels zie ik niks ma zie wel dat u boobs gegroeid zijn hahaha zei tegen hem gij ziet spoken daar merk ik nu eens niks van

5. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hmmz ik ben ook aan het meegluren dames:p

moet toch even weten of het goed blijft gaan met de dames!!!

@wendy prachtige foto meis:D:D
    voel je je verder goed??

@kirsss goed zo meid nu word het weer een beetje echter ook voor je kleine meid

@hier vandaag een echo gehad en zag er goed uit was aan het zwaaien mooi gezicht blijft het
    foto staat bij de andere

weltruste dames

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden!

wat een mooie foto's hier!
    Wendy, echt schitterend. je ziet al best goed hoe hij/zij eruit komt te zien!
    GM, wow! wat een cutie :). Gaat het al iets beter bij jou verder?
    Mel, super dat je zo hebt genoten van je kleine :D!
    Kirsss, succes vandaag bij de gyn. had je al langer last van blaasontsteking? succes en superrr dat je de babykamer hebt gekocht! ben benieuwd naar de foto's!
    Zwangerwens, en.. ? iets in zicht?
    Nance, hoe voel jij je? goede tips over de aambeien hier. ik heb zelf vooral last van anale fissuren, ook prettig.. :)
    Miezel, wat fijn zo'n gevoel :) wie weet! en 12 mei is al over 9 dagen :D! ook als het niet zo zou zijn, is het in ieder geval heel fijn dat je weer dat positieve gevoel goed voelt! en wie weet... vorige keer was het ook 1e ronde raak met clomid toch? je kán zwanger worden, dat weet je, en dat is goede informatie :).
    Guusje, even overleggen met de gyn inderdaad!

@hier: bloeden is (zo goed als) gestopt!! joehoe, helemaal blij. en dat geeft ook vertrouwen in ons kleine meisje! de schrik zit er nog wel in en ik zou liegen als we het helemaal weer vertrouwen. maar 14 mei hebben we de 20-weken echo al; en dat is snel. dus tot die tijd doe ik rustig aan (al onze naaste vrienden/familie verbieden me te sporten e.d. :))! ik heb wel weer gemerkt hoe ontzettend fijn het is om zp/jullie te hebben in dit soort tijden! onbetaalbaar x

fijne dag allemaal!

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    oja en gisteren in bed voelde ik een beetje een schrapend gevoel in mijn baarmoeder. lastig te omschrijven. alsof ze aan het trappelen was. zou dit haar kunnen zijn??

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Dat zou goed kunnen! Ik voelde een soort vlindertje in mijn buik toen ik haar voor het eerst voelde. Mooi gevoel he!

Liefs

9. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @gm,super wijffie dat alles goed is bij jullie wonder en wat een mooie duidelijke foto!! Lief dat je ondanks alles nog even kom reageren! hoe was het op sollicitatie?

@kara, fijn meis dat het flink aan het mindere is en ook fijn om te weten dat het onschuldig is en dat jullie meisje het goed doet!

Ik had inderdaad al een tijdje zoiets van volgens mij een blaasontsteking maar heb het veel vaker gehad en dit voelde anders maar de vk zei aan de telefoon: lever nou maar even je urine in voor de zekerheid want in je zwangerschap kan een ontsteking zich anders uiten dus vandaar dat ik het wel heb ingeleverd maar omdat ik ook nog steeds zo'n pijn heb in me onderbuik willen ze wel dat ik even overleg met de gyn voordat ik aan de antibiotica ga vandaar....dus om 12uur even naar de gyn en dan hoor ik het wel!

En over je wondertje die kan je heel goed voelen ; bij mij was de 1e keer in de metro en voelde hele lieve plopjes idd net een vlindertje heerlijk gevoel!! geniet ervan meis

Liefssss

10. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @miezel: ik zou vandaag mogen testen, want is mij nod.
    Maar test zaterdag pas..
    Vooral na de negatieve test van dinsdag.
    Als je naar mijn klachten kijkt zou je zeggen dat het raak is, maar kan natuurlijk ook weer dat mijn lichaam me weer voor de gek houd.
    Op een ander forum is een meid die op dezelfde dag haar eerste iui heeft gehad en zij heeft vandaag positief getest.
    Dus dat geeft wel weer moed.
    Maar ga er voor nu vanuit dat het niet raak is.
    @de rest: ik wou nog op jullie reageren, maar door het verhaal wat ik nu al heb geschreven weet ik niet meer wat ik wou zeggen...
    Dus komt straks denk ik nog wel:phaha.

11. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kirss, fijn dat je de babykamer hebt gekocht, nou begint het beetje echte te voelen he hihi, als je al die spulletjes ziet staan :) En wat vervelend van die blaasontsteking zeg!

@Kara fijn dat het bloeden is gestopt.
    @Miezel, spannend meid, nog even volhouden (9dgn) en dan kan je testen!
    @GM fijn dat de echo goed was. Voel je je ondertussen weer wat beter?

@Hier gister gehele dag wat krampen etc gehad en vanochtend ook, net bij wc gaan verloor ik wat bruin/rode afscheiding. Dus ongi zit er aan de komen hopelijk. Nog effe geduld.. Maar als het vandaag/morgen loskomt dan ben ik wel 4 dgn eerder als de vorige keer YOEPIE!!!! maar zal niet te snel juigen haha

12. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @zwangerwens, ik duim dat het losbreekt vandaag en dat je snel aan je nieuwe ronde kan beginnen!!

Hier inderdaad balen maar wel fijn dat ik zo nog even naar de gyn mag om alles te controleren! Want ga niet zomaar medicijnen slikken heb wel een wonder in me buik!

13. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel verstandig meid, ik zou idd ook zomaar iets gaan slikken! Ik hoop zo dat ik ook snel met jullie kan meekletsen over baby's:D

14. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @GM: verder gaat hier alles goed.. zolang ik maar n beetje me gemak houd!! Jij ook weer super mooie fotos hoor!! Hopelijk gaat het allemaal al weer n stukje beter daar!! Dikke knuffel iig...

@Kara: blij dat het bloeden gestopt is! En ik weet wel zeker dat dat je kleine hummeltje is hoor wat je hebt gevoeld. Waar ligt bij jou de placenta?? Bij mij ligt ie achter, dus heb onze kleine friemel al heel vroeg gevoeld. Bij de 16 weken ongeveer voor het eerst. En vanaf de 19 weken wel elke dag! Dus al echt op tijd! En nu zijn het echt geen plopjes meer, maar gewoon echte trapjes! Je ziet mn buik soms helemaal op en neer gaan, haha..
    Maar geniet maar lekker van dat gevoeletje in je buik!

@Kirss: Inderdaad goed dat je dalijk even naar de gyn kunt. En ik zou ook niet zomaar aan medicijnen beginnen nu met dat kleintje in je buik! Succes meid.

@Zwangerschapswens: hopelijk zet het nu dan eerder door! Alleen maar fijn.. des te sneller kun je weer n nieuwe ronde in!

@Nance: wie weet meid.. zou het dan toch???? Duim heel hard voor je!! Nog n paar daagjes geduld..

15. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Net een beetje strijk gedaan tot ik wat last kreeg van me onderbuik en onderrug nu ma even rusten en straks verder doen

16. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @allen, kleine frummel doet het helemaal Goed flink aan het bewegen onderste boven en weer naar beneden haha wat een heerlijk ding! Hij heeft ook even gekeken naar het ruggetje en naar jet hoofdje en het zag er allemaal goed uit! Helemaal blij, alleen wel een uitstrijkje moeten maken en me urine is op kweek en over 2 wkn de uitslag ben echt heel erg benieuwd! Nu dinsdag naar het Erasmus voor verdere onderzoeken! Maar kleine wonder doet het super en daar ben ik helemaal blij mee!

Hoe is het bij jullie??? Liefsssss

17. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Ben super blij voor je meissie !! Dikke knuffel

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirsss wat fijn dat alles goed was!! hoe groot is je kleintje nu?

liefs

19. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @kirss: een bewegelijk ding dus:p haha.
    Maar fijn dat alles goed is:).

20. zwangerwens