Mel .. De babykamer ziet er idd al zoo cute uit de foto op fb was echt leuk om te zien.. Hoop dat ons dat ook snel gegund is X
@kara: ga denk ik dit weekend weer nieuwe buikfotos maken! Verder groeit gelukkig alleen mn buik en me borsten. Ben gelukkig verder nog niet echt aangekomen. Maar vk vertelde dat t vanaf de 26 / 27 weken hard gaat. Dus ben benieuwd. Merk wel aan mn Buikje hoor. Groeit nu echt met de dag! Dus tot nu toe komen alleen de kilootjes daar aan! Zwemmen was wel fijn! En ook echt goed voor je rug! Was wel mooi om te zien al die bolle Buikjes! Volgende week gaan we weer! @nance: jij zou vandaag toch testen? Duim voor jullie op n mooie positieve test! Fijn weekend alvast allemaal!!
Hey meiden, ik heb donderdag al getest.. Maar was negatief. Ben nog steeds niet ongi, dus als ik maandag nog niet ongi ben dan even naar het zh bellen. Vanmiddag hebben we familie dag. Hebben een gps tocht, ben benieuwd of die doorgaat met dit weer.. En een bbq. Iedereen een fijne dag verder!
@Nance spannend meid, maar dan zou je eventueel vandaag weer kunnen testen want het hcg verdubbeld om de 2 dgn! Knap als je het tot maandag kan volhouden hoor!!! Veel plezier vandaag meid!! Duim voor je!!
Suc6 guusje, hopelijk mag je snel beginnen met de clomid! Ik mag beginnen met 100mg dosering, 50mg deed niks bij mij Hopelijk slaat ie bij jou wel aan!! Heel veel succes!!!
@Nance, Balen meid ik had echt goede hoop! ik duim voor een goede nieuwe ronde.. @Mel, Oooo ben zo super benieuwd naar het kamertje .. ik ben ook druk bezig! Het kamertje zelf staat nu alleen nog de aankleding! Hoe voel je je verder wijffie? @Wen, Heerlijk dat zwemmen! Ik heb het met celes ook gedaan,,echt ontspannend! Geniet van je dikkere buik want dalijk is hij opeens weg..Zo raar.. Hoe voel je je verder? @Day, Hoe is het daar meis? @Gm, Gaat het allemaal een beetje lieverd? @Clau, Eindelijk .. succes deze ronde!! @zwangerwens, Heeft je ongi al goed doorgezet meis? @miezel, doe jij ook rustig aan meis?! hoe voel jij je verder? @Allen, Hier rustig aan eergisteren bij de HAP gezeten..Was 2x flauwgevallen..Dus doe nu lekker rustig aan en hopen dat dinsdag alles nog goed zit met ons hummeltje! was wel even schrikken!! Verder wel lekker bezig met de babykamer..Wat een heerlijk gevoel is dat! Kleine meid is zo trots als een pauw en vroeg toen het kamertje in elkaar stond ;; Komt de baby morgen al .. Ze kan niet wachten om grote zus te zijn...
Kirss.. Ik houd mij wel rustig hoor . Nog steeds veel gevoel aan linker kant . Hoop dat het een goed teken mag worden en ook best snel duizelig . Wat was bij jou de oorzaak ? Flauwvallen is best eng hè? Heb het ook eens gehad . Ik had toen koliek pijnen in mijn darmen en ben richting slaapkamer in elkaar geZakt . Best eng . Tot snel x
@Nance, ach balen meid! Had goede hoop voor je!! Nu maar op naar volgende ronde!! Moed houden meid @Kirss, nee helaas niet, dacht gister echt dat het doorzette, maar nog steeds oud bruin bloed, dus nog steeds geen nieuwe cyclus toch??? Mag pas tellen bij rood bloed! Zal het nog wel komen denken jullie, dit is namelijk 2-3e dag al met oud bloed..... Morgen nog niet starten met clomid?? Ben bang dat er niks meer komt namelijk en dat ik de clomid niet heb geslikt en dan straks te laat ben... Hebben jullie tips en/of ideeen??
morning ladies! Kirsss, getsie, wat vervelend. voel je het niet goed aankomen? heb je het wel eens vaker gehad? en nu weer helemaal ok? hier ben ik in het verleden ook wel eens flauwgevallen (o.a. tijdens de eerste douchebeurt van mij en mijn man en toen woog ik 30 km meer dan hij --> zeeeer romantisch ). gelukkig voel ik het nu wel goed aankomen en ben ik het altijd voor. maar het kan je ook zo overvallen! rustig aan doen en goed op je (laten) passen! wel super van de kamer! Miezel, welkom op de wachtbank ! alle 'pijntjes' zijn goed, ze zijn aan het werk daarbinnen! Zwangerwens, voor zover ik weet telt het pas als bloeding als je echt rood bloed verliest. maar hoe het nu klinkt lijkt wel een vooraankondiging te zijn van meer... het kan soms ook wel even duren. clomid neemt het niet zo nauw. sommige vrouwen slikken het vanaf dag 5 pas. ik zou het gewoon nog even afwachten en anders morgen even de gyn bellen om het zeker te weten. Nance, balen! maar nog niet ongesteld?? dat is ook vreemd toch want je bent wel voorbij je NOD? een late innesteling is nog mogelijk... @derest: liefs! @hier: het gaat wel goed, bloeden is nu echt helemaal gestopt gelukkig!! en nog bedankt voor de reacties over het voelen van de kleine. ik weet nu zeker dat ik haar al een paar keer gevoeld heb! echt luchtbubbeltjes wat even aanhield, en daarna was het weer stil. daarna weer! vooral 's avonds in bed, maar nog niet vaak en elke dag. dat komt wel. placenta ligt hier ook voor dus dan kan het gewoon wat langer duren natuurlijk. maar bijzonder (en onwerkelijk!) is het wel zeg. en ik moet zeggen dat ik me wel echt stil moeten houden en concentreren om het goed te voelen . vandaag gaan we naar de ijhallen--> spulletjes scoren (hopelijk). gisteren op een kindermarkt geweest en daar voor 10 euro een stapel mooie kleertjes gevonden. en we zijn via mp op zoek naar een wagen.. het wordt steeds echter en leuker. wat voor wagens hebben jullie eigenlijk? en hebben jullie ook draagdoeken/zakken (gehad)? Hele fijne zondag lieve meiden!
@kirsss lieverd kijk je aub wel uit met het flauw vallen? Heb je misschien een te lage bloeddruk? Wat zeiden ze bij de HAP? Doe lekker rustig aan en geniet van je kleine meid die straks grote zus is. Hier gaat het verder goed. Het ene moment heb ik het gevoel dat het nog heeel lang gaat duren en het andere moment denk ik van ach nog maar 18 weken haha. @kara, zo das lekker geshopt meid. Goed bezig Ik heb de wagen van quinny, een 3 in 1. Draagdoeken heb ik ook haha. Lijkt me erg fijn om me kleintje nog zo dicht tegen me aan te voelen. @mp, wat word er tegenwoordig veel gekocht via mp. Ik zelf ben er niet zo van omdat ik toch zoiets heb van tja is het wel netjes en is het wel hygienisch.. Maar aan de andere kant keertje wassen en het lijkt me ook schoon. Voor de rest, fijn weekend meiden!! Liefs
Goedemorgen meiden, @Kara, Nou dat had ik dus ook met me 1e douchebeurt samen met mijn mannetje...( die was geijk in paniek!! ) maar voel het wel aankomen, juist wel..Maar was te laat bij de bank aangekomen! ik dacht dat red ik nog wel maar helaas ging het mis.. Mannetje past gelukkig goed op me, en vraag of ze dinsdag nog even me bloeddruk opmeten! *En wat heerlijk dat shoppen voor jullie kleine meid, heb je al veel gekocht?? @Mel, Mop tuurlijk kijk ik uit maar dit overviel me gewoon even.. Voel me verder nu weer goed;; ondanks de buikpijn! De hap zei dat het komt door me blaasontsteking en doordat me lichaam harder moet werken om me bloed goed rond te pompen, verder moet ik het goed in de gaten houden dat ik geen koorts krijg en als dat wel zo is gelijk contact opnemen met de arts! *meiden wisten jullie trouwens dat blaasontsteking in een later stadium van je zwangerschap kan leiden tot het opwekken van weeën?! Wijffie de tijd gaat snel voordat je het weet ben je aan het puffen , maar de laatste weken, kunnen wel jaren duren!! Ik reageer dalijk op de rest!!! Liefs Hoe is het verder meiden??
Dames, ik wacht hier nog steeds om doorbraak, nu 3e-4e dag alleen bruin bloed, nog steeds geen helder rode duivels.. Maak me beetje zorgen