zwangerwens bel even naar het ziekenhuis, misschien kan de afdeling gyneacologie je helpen. 3 dagen bruinverlies lijkt me ook niet echt handig. Zet het wel goed door? Liefs
He meid, heb gebeld! Mag nog niet beginnen met clomid want mag dit nog niet tellen als menstruatie. Moet wel zwangerschapstest doen voor de zekerheid. Lijkt me heeeeeeeeeeel onwaarschijnlijk want heb geen eisprong gehad immers!! En als het vrijdag nog niet is doorgezet weer bellen. Nu net test gedaan, maar er is iets niet goed gegaan: K*T zooi!!! Waar kan ik nu een test vandaan halen? benzinepomp?? Oh ik baal zo!en ben zo verdrietig!! Nu is zwangerschap ons niet gegunt, maar door gaan naar volgende ronde wordt ook niet gegunt:x (snik snik snik)
o meis, wat ontzettend vervelend voor je... en dan ook nog hoop op een zwangerschap, terwijl je ook weet dat het niet echt mogelijk is. test bij station (hema/etos?). anders morgen halen..? misschien dat het alsnog doorbreekt, maar deze onzekerheid is gewoon killing. dat kindje komt een keer, nu heb je niet eens een kans gehad erop! en het wordt je zeker gegund, alleen werkt niet alles nog zoals het hoort... maar dat komt. en ook als je het zelf even niet ziet, is het misschien toch goed om het te horen! maar ik begrijp je frustraties en verdriet maar al te goed.. succes meis
bedankt meis voor je lieve woorden! Moet er van huilen Manlief is naar huisartsenpost gescheurd!! Die lieverd! Ja kan echt niet zwanger zijn! Ik hoop zo dat het morgen doorbreekt! Ik had zoveel hoop deze ronde!! Nouja nog even geduld en anders bel ik woensdag gewoon weer. Wacht niet op vrijdag zoals mij geadviseerd werd net!!
Zwangerwens .. Ik snap ook je frustratie meis! Maar kop op..! Probeer je niet te focussen op het moeten . Echt meid , sinds ik mijn mk heb gehad en het "moeten" is uit mijn systeem gegaan ben ik veel rustiger in geest en hopelijk ook in lichaam .. Ik zou ook morgen test doen en dan tot vrijdag afwachten en positief blijven.. En ik weet het " het is makkelijker gezegt dan gedaan" . Hoop dat je een beetje troost hierin vind. Liefs
Ha sorry meiden, door de vakantie was ik niet online. Jullie hebben flink doorgekletst zie ik, ik heb het nog niet allemaal kunnen lezen hoor Ben nog wel een paar dagen depri geweest na mijn negatieve zwangerschapstest (hoewel ik wel natuurlijk wist dat het hoogstwaarschijnlijk nog niet zou lukken omdat ik nog niet aan de kuur ben) Maarja reality is a bitch.. Update: gisteren (5 mei) ben ik vanzelf ongesteld geworden (YAY!), op dag 37 dus dat is wel netjes (vorige was 34). Hoef ik iniedergeval niet daarvoor naar het ziekenhuis. Ik moet morgen beginnen met mijn Clomid kuur (dag 3 t/m 7 van cyclus) en bellen om een afspraak te maken zodat ze mijn eitje kunnen volgen. Even flink duimen allemaal dat de 50mg aanslaat! Vraagje aan jullie meiden; ik vloei nog niet echt veel, bij het afvegen wat oranje achtig en wat in de maandverband maar niet veel. Vroeg me af of dit een negatief effect heeft op de kuur en of ik moet wachten totdat ik super vloei??? Om even terug tekomen op Zwangerwens; dankjewel voor je reactie, ik ben blij te horen dat Provera geen lastige bijwerkingen heeft. Ik heb zelf nog nooit iets gehad om mijn ongesteldheid op te wekken. Ik heb nog nooit de pil geslikt o.i.d we hebben altijd condoom gebruikt. Voorheen waren mijn cycli wel regelmatig, 30-35 dgn. Maar vorig jaar een stress periode gehad waardoor het 3 mnd uitbleef en daarna was het tussen de 48 en 42 dagen. De vorige keer gelukkig 34 en nu 37 gaat de goede kant op gelukkig
Hai ladies, Gisterenavond ongesteld geworden, vandaag gebeld naar het ziekenhuis om een afspraak te maken. Volgende week woensdag krijg ik een echo, ben benieuwd! Vrijdag beginnen met Clomid 50mg. Nou had ik een vraagje; het beste is volgens mij om dan om de dag te klussen toch? Maar op de klusdag, moet je het dan 1keer doen, 2x of zo veel mogelijk? Ik heb namelijk geen idee. En wanneer nemen jullie Clomid? S'ochtend, s'middags of s'avonds? Of maakt dat niet uit? Liefs Guusje
Hey meiden, hier een druk weekend gehad. Vanochtend het zh gebeld en afspraak gemaakt voor 17.45 uur. Maar dacht daarna dat ik natuurlijk geen medicijnen heb, want ga over op prikken.. En als ik de afspraak heb is de apotheek dicht. Dus moet nu weer om half 1 bellen om te overleggen met de arts. Dus ben benieuwd. Mijn zu heeft straks een echo, dus ben daar ookheel benieuwd naar.s
@Zwangerwens, Wat een onzekerheid meid!! En wat balen dat je ongi niet goed doorzet..Ik hoop dat het 1 deze dagen goed doorzet en dat je alsnog met je nieuwe ronde kan en mag beginnen! @Guusje, Wat goed eindelijk ook voor jou een ronde! Ik nam de clomid savonds in bij het eten..maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit wanneer je het inneemt als het maar gebeurt .. Succes deze ronde en ik hoop dat de clomid goed zijn werk doet. * mijn gyn adviseerde om rond de eisprong om de dag te klussen! @Gm, Hoe is het lieverd? @Mel, alles goed bij jullie? voel je je wondertje al?? ik ben zo benieuwd naar de babykamer..Binnenkort foto's?? Andere meiden Liefssss!! @allen morgen naar het Erasmus voor een intake gesprek ben echt heel erg benieuwd wat me te wachten staat. sowieso weer even spieken bij ons kleine wondertje
oke, en wat betreft het klussen? Of moet ik dat in het ziekenhuis bespreken? En Kirss; suc6 morgen in het ziekenhuis!
Nou dames, hier er flink de balen in! Gisteravond na grote boodschap iets bloed verloren, dus had eindelijk hoop, maar vanochtend nog steeds bruin en werd steeds minder. Sinds vanmiddag komt er helemaal niks meer los. Dus ik heb gewoon weer gebeld naar de poli. Ze moest overleggen en kon ik weer terugbellen. Ze wilden het toch weer afwachten en ik moest vrijdag weer bellen. Want de zondag was mijn baarmoederslijmvlies 11cm, en zouden ze nog wel bloeding verwachten...dus ik zeg wat dat die woensdag want toen was die weer veel dunner, maar het bleek dat ze bij die laatste echo de dikte niet hadden opgeschreven, ben mijn weten was die toen veel dunner geworden dan die keer daarvoor (zo 6,5cm) Gelukkig snapte zij mijn gevoel heel goed: Ik zei ik wil niet weer een ronde missen dat ik straks te laat ben met beginnen van clomid. Uiteindelijk besloot zij dat ik morgen weer moet bellen en als er dan nog niks is of nog lanngs moet komen of toch starten moet met clomid! Want dan zou het CD5 zijn en kan ik er nog mee starten (als die bruine afsch geldt als menstruatie) Vind het echt zo vervelend allemaal, de hele zwangerschapproces is al erg vervelend zo, je moet zoveel geduld hebben en dan verloopt dit ook nog niet zonder problemen!! (snik snik snik snik)
@Guusje, Thanx meid. Moet er om half 4 zijn ben benieuwd.. Over het klussen, ik zal het gewoon doen wanneer je zin hebt en rond je eisprong of om de dag of elke dag. Dan weet je zeker dat je goed zit! succes! @Zwangerwens, Nog steeds niks doorgezet? Mag je nu vandaag wel beginnen met de clomid? ik hoop dat je door mag deze ronde! Succes meis @Mel, gaat alles nog goed daarrr Lieverd @wen, Ben zo benieuwd naar je buikfoto .. @Kara, En jij nog foto's gemaakt meis? en het bloeden weggebleven? En met de rest van de meiden?? Ik moet om half 4 naar het erasmus ben echt super zenuwachtig. Ik hoop dat alles goed is met ons hummeltje!! Liefss
Succes Kirss !! We horen je wel terug Hier alles op het gemakje ik kijk langzaam uit naar de test week . Denk vanaf 14 mei ofzo . We gaan het zien .
@kirss: ben benieuwd wat je te horen krijgt in het zh. @hier: heb net de patronen opgehaald voor mijn prikpen. Dus vanavond voor de eerste keer prikken... Ben benieuwd of het mezelf lukt ofdat mijn vriend het moet doen..
@Kirss, hoe was het in het erasmus? @Nance, als je even weet hoe het moet meid, is het heel makkelijk! Heel veel suc6 Hier is ongi eindelijk goed doorgebroken, gisteravond laat nog!! Dus tel vandaag als CD1. Ben echt super blij was zo bang dat het niet doorbrak en dat ik weer een ronde verloren had!!! Nu weer vol goede moed verder! Iedereen bedankt voor de steun en de lieve woorden!!
@nance, jij kunt gewoon prikken! you are a girl and we are winners haha.. @zwangerwens, yes eindelijk ongi.. nu lekker genieten van je nieuwe ronde meid @kirss lieverd???? is er al iets bekend van je? Hoe was het gesprek? Hier gaat alles goed.. Lekker aan het genieten van mijn buikje. Vandaag al weer 22 weken.. poeh gaat echt snel! Nog maar 18 weken en dan heb ik mijn kleintje in mijn handen. Lekker hoor om daar van te dromen haha. Liefs
Zwangerwens wat Goed . Nu kan je met een gerust hart beginnen !! Succes x Mel.. Wow gaat idd hard. Lijkt mij zo fijn om even in jou schoenen te staan Liefs
Meiden hier alles goed heb alleen 1,5 uur zitten wachten voordat we eindelijk aan de beurt waren pff.. maar het was het wachten waard want we hebben wel weer naar ons kleine hummeltje kunnen kijken .. lag eerst lekker te slapen en opeens begon het flink te bewegen heerlijk om te zien. We mochten vervolg onderzoeken laten doen zoals de vlokkentest of nekplooimeting maar we hebben er voor gekozen om het niet te doen! Wel krijgen wel de GUO, uitgebreide 20 weken echo. Ook gaan we naar een klinisch geneticus en daar krijg ik nog wat meer te horen ik vond zelf de 20 weken echo voldoende maar de arts raadde aan voor onze eigen geruststelling het wel te doen! Verder heerlijk uitgebreid genoten van ons mooie kleine wondertje! @Mel, Oowwww wat ga je snel, 22 weken ik kan echt niet wachten. Voel je je kleine al? Hoe gaat het verder met je buikje Mop? @Zwangerwens, Super super super meid .. Je kan weer op naar een nieuwe ronde! Duimen draaien weer! @Nance, Succes wijffie het gaat je lukken!! @Miezel, Spannende dagen meiss..Duimen draaien voor je! Liefssss
@mel: gaat inderdaad erg snel... @kirss: minder dat je zo lang moest wachten, maar leuk dat je je kleintje weer hebt kunnen zien. @hier: heb eerst 5minuten met de naald boven mijn buik gehangen.. Maar mijn ventje zat naast me en werd er zenuwachtig van haha. Dus ben ik naar de slaapkamer gegaan en daar nog even gezeten en toen heb ik het gedaan haha. Viel echt reuze mee, dus morgen kan ik het gewoon op de bank doen. Hoeveel dagen moet je trouwens spuiten? Vergeten te vragen.. Moet vrijdag weer naar het zh voor fm. Dus ben benieuwd of de dosis goed is, ofdat het opgehoogd moet worden..