nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kirss: Super om te horen dat alles goed is! N hele geruststelling weer voor jullie! Wij hebben ook n uitgebreide 20 weken echo gehad.. is wel spannend.. Maar dan weet je ook zeker dat alles goed is met het kleine hummeltje!!

@Zwangerschapswens: fijn dat de ongi nu goed is doorgekomen! Als het bloeden gisterenavond al is doorgebroken.. mag je gisteren ook als dag 1 tellen.. (scheelt weer 1 dag, haha) Duimen voor n goede ronde!!

@Nance: succes met het spuiten meid! Hopelijk deze ronde goed resultaat!!

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirsss, ben blij dat je gerust gesteld bent en dat alles goed is met je kleine frummel. Wat is nou de reden dat je die guo krijgt?
    Ik vond de guo tegenvallen.. Mijn 20 weken echo leek wel uitgebreider haha. Maar ik mag donderdag weer lekker spieken naar ons kleintje :)

Ennuh ik wil van jou ook een buikfoto zien hoor :)

Met mijn buikje gaat het wel goed, Begint mooi te groeie, heb het nog steeds niet mogen voelen.. Nja denk wel dat ik het heb gevoeld hoor zijn van die plopjes toen straks ineens 3 achter elkaar.. maar voelt voor mij nog niet als een echte schop.

@miezel Meid geloof me dat komt voor jou echt goed!

@nance, volgens mij ga je net zo lang spuiten tot je arts zegt ok nu zijn ze groot genoeg. Dat is namelijk het voordeel van spuiten.

Liefs

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    #1063 guusje27, 8 mei 2012
    Laatst bewerkt: 8 mei 2012
    Kirss: mooi he die echo's! Ik kreeg er ook veel vanwege mijn ms, prachtig!

Zwangerwens: fijn dat de ongi doorgebroken is, en nu zwanger worden! ;)

Nance: spannend hoor, die spuiten, ik ken het zelf maar al te goed, ik moet zelf ook spuiten voor de MS. Succes! Ik hoop voor je dat het snel aanslaat!

Hier flink balen... ik had een elektrische bakfiets besteld, nou blijkt ie WEER niet leverbaar te zijn! Ik wacht er al 3 maanden op! :x Dus de hele boel maar gecancelled, nu wachtn op mijn geld en dan kijken naar een andere.

Verder begin ik steeds zenuwachtiger te worden, voor de clomid, echo's enz..Kan nie wachten!

Liefs Guusje

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    goede berichten hier meiden!
    ongesteld, gezonde kindjes en spuiten in de buik...
    Goed bezig allemaal!! :D
    hier alles goed, (eindelijk eens) MOE! maar ook heftig emotioneel dagje gisteren en ook nog naar een info-avond in zkh geweest tot best laat.
    naja, vandaag maar even doorkomen :)

fijne dahag!

5. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden, voor jullie steun!! Ben nu weer helemaal rustig en gerustgesteld. Kan weer vol moede moed tegen deze ronde aan! Hopen dat de clomid aanslaat en dat ik lekker zwanger mag raken!

@Wendy, ik had even overlegd met de poli gyn en omdat het pas 's avonds laat los kwam en 's nachts niet zoveel gebloed hebben we di als dag 1 geteld. Dus begin morgen met clomid en ga volgende woensdag weer voor 1e echo!!! Zo spannend!!

6. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    Goedemorgen.
    Was het gisteren vergeten te zeggen, maar mijn zus heeft gisteren een echo gehad om te kijken of alles goed was...
    En alles was goed!
    Ze is nu 6 weken en 2 dagen zwanger en ze heeft het hartje zien kloppen!
    Ze is 29 december uitgerekend.
    Echt super spannend allemaal..:)

7. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk meid, wordt je tante!!
    Goed van je dat het spuiten hebt doorgezet!! :D

8. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Hoi dames :)

Alles goed met iedereen?
    Heb even een symptoom wat ik even moet delen :) sinds een Paar dagen moet ik echt veel plassen !! Ga nu minstens 10x pd . Dat is voor mijn doen erg veel . Hoop dat het een positief symptoom mag zijn :) :) Liefs

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Spannend Miezel!!

Wanneer mag je testen?

10. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Middelburg
    Uhm volgens banner over 6 dagen , dus denk eind volgende week :) , het kriebelt hiero !!

Liefs

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Spannend meis, ik ga duimen voor je!!

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg

Daar begon het bij mij mee meid..
    Ik duim voor je!

13. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @miezel, Hier draaien de duimen ook meis, klinkt allemaal heel goed :D!!

@Mel, wijffie jij weer heel veel plezier morgen!! en nog een vraagje wanneer heb jij een geslachtsbepalings echo laten maken??

( ik krijg de GUO vanwege me mannetje en dochtertje;; mannetje heeft een handicap aan zijn been en Celes heeft een syndroom aan haar adertjes ) Liefssss

14. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Middelburg
    Laten we het hopen meiden :) tot nu toe veel plassen en bij het douche gevoelige tepels .. We gaan het zien. Ben blij met jullie reacties , voel mij daarin gesteund Thnx .

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg

17 weken en 1 dag was ik toen.. Lijkt al zo lang geleden en het is pas precies 5 weken terug..

liefs

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Miezel, dat klinkt wel heel spannend....! mijn duimen draaien ook natuurlijk! herken je de kwaaltjes van de eerste rake poging..? en ook als het niet raak zou zijn, heb je in elk geval (volgens mij) een goede relaxte omgang gevonden in dit hele proces.. en dat helpt sowieso! :D

Zwangerwens, jesss ongi! mooi zo. en nu starten met de nieuwe ronde... en je weet: nieuwe ronde nieuwe kansen!

Kirsss, wat heerlijk dat alles goed is en je weer :)D) naar je kleine hebt mogen gluren! Al enig idee of het een broertje of zusje is..? Hoe staat het eigenlijk met jouw klachten? Nu de GUO nog.. maak je je er zorgen om? en zou je de aandoening van celes dan ook al kunnen zien? Mijn geslachtsecho was trouwens bij 17 weken 2 dagen.

Melanie, veel plezier weer vandaag!! het gaat inderdaad al hard, ruim over de helft :D

Gisteren hebben we een kinderwagen gevonden en gekocht via marktplaats. Ben er zooooooo blij mee! We moesten hem meteen met alle toebehoren (man o man wat een hoop mooie troep zit daarbij :)) naar de auto rijden een stuk verderop. Wat heeerlijk om eens achter een kinderwagen te lopen, laat staan als ze er zometeen in ligt. :D:D:D. Het lijkt ook wel of ik met de dag me al meer ga hechten en meer van haar ga houden. Erg fijn gevoel!
    Ik heb haar alleen wel al een paar dagen weer niet gevoeld, dus ben blij dat maandag de 20-weken echo is! Nog een dag werken en dan weer weekend! woohoo

@derest: liefs!
    (want ik vraag me af/hoop dat het goed gaat met iedereen! GM, Fien, Claudia) En ik vraag me ook af hoe het met boris (toch?) is gegaan.. en Jazz..
    nog even en ik word sentimenteel, ga maar snel richting werk ;)

liefs!

17. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Even snel een berichtje van me....

Ben blij te lezen dat het goede nieuws ons topic een beetje gevonden heeft! Nu maar hopen dat dat zo blijft en, dat er vrij snel goed nieuws bijkomt!

Ik duim voor iedereen!

Ga binnenkort uitgebreider reageren - het is hier (alweer :() zo hectisch... Zowat alles loopt in het honderd en, komt niet echt veel goed nieuws tussendoor dat voor een welkome afleiding zorgt...

Dikke knuffel iedereen en, ik duim voor jullie!!

18. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Kon het niet laten, heb toch bijgelezen om fatsoenlijk te kunnen reageren :p

Kara, schrok me rot toen ik las over je bloeding!!
    Zo blij te lezen dat alles in orde is nu!!
    Hou je goed daar meis!

Zwangerwens, blij dat je ongesteldheid nu echt doorgebroken is!
    Veel succes meis, ik duim!!

Kirsss, blij te lezen dat er goed nieuws volgde!
    Gun het jullie allemaal zo dat er hier ergens ook de schrik in zit dat het ergens misgaat. En, dat mag niet!! Nah. :)
    Knuf!

Nance, dikke knuffel meid!
    Had gelezen over je zus, vandaar mijn goed-nieuws gedachte in mijn vorige bericht. Sorry daarvoor!
    Ik hoop zo dat het spuiten jullie meteen naar roze gaat zetten!
    Wordt hier enorm geduimd voor je!
    Dikke knuffel!

Mel, leuke foto's op fb!
    Blij voor je dat kamertje bijna in orde is!
    Valt het allemaal mee of toch wat last van kwaaltjes?

Dank je meis! Vriendlief is een weekje thuis weer ondertussen - klaar om alweer te vertrekken.
    Firma waar hij voor werkt heeft ingegrepen toen er echt gevaar begon te dreigen... Ben blij dat die bange dagen voorbij zijn!

Wendy, hoe is het nu met jou? Gaat het wat beter nu?
    Leuke echo-foto!

Claudia, véél succes!!
    Hoop en duim voor je!!
    Dat spuiten valt inderdaad eigenlijk allemaal nog heel goed mee - juist dat branderige gevoel even. Ik had het wel elke keer moeilijk om de ampul met het oplosmiddel open te krijgen; haalde er elke keer opnieuw mijn vingers mee open :). Bewijsje van mijn onhandigheid denk ik...
    Heb overwogen om de thuisverpleegster te laten komen voor de spuiten, maar, heb 2 keer een verlenging gekregen dus maar goed dat ik dat niet gedaan heb (moest eerst 6 dagen spuiten, dan 2 dagen erbij en daarna nog 2 dagen erbij).

Miezel, mijn duimen draaien!

Guusje, hoe is het met jou?

Gooischemama, alles goed met jou?
    Ben je eigenlijk al tante geworden ondertussen?
    Hoop alles goed met je!

Hier: ik heb eergisteren 2de iui gehad.
    Kregen al heel snel de melding van gyn dat de bloedwaardes goed waren (daar liep het vorige keer op mis). Ook de dikte van het baarmoederslijm zou ideaal geweest zijn.
    Er wordt hier dus weer gehoopt!
    23 mei mag ik gaan voor een bloedtest... Nog even dus :)

Knuffel voor iedereen!

19. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @miezel: klinkt inderdaad goed die kwaaltjes van je!
    Ik duim ook echt heel hard voor je!

@hier: zometeen een sollicitatiegesprek bij de post.
    Dus maby ben ik binnenkort postbezorger:p.
    Is wel goed voor de lijn haha.

@de rest: sorry als ik mensen vergeet, maar ben echt een vergiet de laatste tijd..

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @nance, heel veel succes!

@kara, sentimenteel mag je worden hoor :) hoort bij de zwangerschap.. Heb je het mail adres van Jazz? Anders kan ik hem wel doorsturen voor je?

@ fieneke, oehhh spannend meid. Klinkt goed met al die waardes. Hoop echt dat deze iui zijn werk goed heeft gedaan en je eind mei ook roze gekleurd door mag gaan :)

Liefs

Deel Deze Pagina