nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miezel, spannend meid, kan idd beginde symptomen zijn!! Hier draaien de duimen ook!

@Fieneke, bedankt voor je duimen! Ook spannend tijd voor jou! Hopelijk hebben we beide eind deze maand een positieve test in handen meid!!!

Hier heb ik vandaag de 1e clomid tabletten ingenomen! Vind het zo spannend! En ben er best wel mee bezig.. zou ik graag wat minder zien... Moet wel veel werken gelukkig, volgende week 4dgn en daarna een week vakantie, dus dat komt wel goed uit... kunnen we even leuke dingen doen!!

2. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @fieneke: ik duim voor je dat het deze ronde raak mag zijn!

@hier: ik ben aangenomen!!!
    Ik begin de 22ste, want eind volgende week komen 'onze kindjes' 3 daagjes hierheen.
    Dus dan kan ik niet werken..
    Is wel maar 8 uur op contract, maar is beter dan niks.
    En komt toch neer op ongeveer 360 euro netto per maand wat we extra hebben.
    Ben wel benieuwd hoe het me bevalt, want de tassen kunnen tot wel 50 kg wegen!
    Maar gaat goedkomen:).

3. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn meid dat je nu een baan hebt!! Toch lekker meegenomen wat extra inkomen!
    Het valt mij op dat je eigenlijk weinig/nooit reageert op mijn verhalen, heb ik iets verkeerds gezegd?:( Als dat zo zou zijn was dat zeker niet de bedoeling!!:)

4. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Lieve meiden !

Alvast super bedankt voor jullie positieve berichtjes en duimen draaien!!

Nance gefeliciteerd met je nieuwe baan :)

Zwangerwens.. Appart gevoel hè je eerste tablet slikken :) hopen op een mooie eisprong :)

Melanie.. Al geweest voor je echo? Ben benieuwd :)

Sorry als ik iemand vergeet

Liefs

5. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    roermond
    @zwangerwens: sorry, heb niks tegen je of zo.
    Maar zoals al eerder gezegd is mijn geheugen echt net een vergiet, als ik zo ver ben om te schrijven dan ben ik alweer kwijt wat ik wou schrijven..
    Maar ben blij voor je dat je nu ongi bent geworden.
    Ik heb 1 keer provera gehad in het begin en ik werd pas na dik 2 weken ongi.
    Het is echt vervelend om de hele tijd te moeten wachten.
    Hopen dat je deze ronde wel goed reageerd op de clomid:).
    Wanneer moet je voor een fm?

6. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke nou gelukkig maar!
    Ik wordt elke keer 4dgn na laatste tabl provera ongi. Vandaag dus begonnen met clomid en moet woe 16 mei voor de 1e echo (cd9) omdat het do hemelvaart is... kon ook wel, maar die vrouw zij je mag ook de woensdag komen!

Ben wel bang voor de teleurstelling dat deze clomid ook niet aanslaat. Hoop het namelijk zo dat ie eindelijk aanslaat. Heb nu 8maanden gehad zonder kans dus hopelijk is het gegund:):)

7. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik dacht echt van en nu groeien jullie eitjes hahaha! Ook omdat de vorige ronde niet aansloeg.... Dus beetje bang:(

8. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, ik heb late dienst, dus zal er vanavond niet zijn!

Iedereen fijne middag/avond!!

liefs zwangerwens

9. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Fien, Spannend meis :D ik ga heel hard duimen...Het klinkt allemaal heel positief!! Hopelijk heb je dalijk ook wat minder stress en mag je eind mei een positieve test in handen hebben!

@Zwangerwens, eindelijk weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen, succes deze ronde meid en hopelijk slaat dit wel aan!!

@Nance, Gefeliciteerd met je nieuwe baan in deze tijd is een extra centje mooi meegenomen! Hopelijk valt het met de tassen allemaal mee..EN nog gefeliciteerd met je zus, je wordt tante :D
    Hopelijk mag je snel volgen...( weten ze dat je hiermee bezig bent?? )

@Mel, Mop en en en hoe was het??

@Kara, Nee echt nog geen enig idee, mijn zwangerschap is totaal anders dan met celes maar dat zegt natuurlijk helemaal niks.
    Verder nemen alle kwaaltjes af, behalve dan de pijn in mijn buik en die steken..Volgende week krijg ik verdere uitslagen van mijn uitstrijkje en de urine kweek en als daar niks uitkomt maar ik een nieuwe afspraak bij de gyn om te overleggen..want dat branderige gevoel moet ergens vandaan komen....Maar verder geniet ik heel erg van mijn groeiende buik..En jij meis?? last van kwaaltjes?? En wat gaaf dat jullie de kinderwagen hebben!! Wat voor kleur is hij??

@Miezel, nog een paar spannende dagen meis... *duimen*

@allen hoe is het verder meiden??

Liefsss

10. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    roermond
    Gvd hebik een heel verhaal getypt, verstuurd ie het niet.
    @kirss: bedankt.
    Mijn hele omgeving weet het en vind dat ook super fijn.
    Dan weten hun ook wat er aan de hand is als ik niet lekker in mijn vel zit ofzo.
    En met mijn zus heb ik daardoor alleen maar een sterkere band gekregen, doordat zij hetzelfde mee heeft gemaakt.
    Dus als de kleine geboren is ga ik er ook meteen heen:p.
    Kan niet wachten...

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nance: gefeliciteerd met je nieuwe baan!

En voor alle duidelijkheid; mochten jullie een bakfiets willen kopen, niet bij bakfietsenweb aanschaffen! Ik heb 13-03 1500,- betaald aan die hufters en ik heb nog steeds geen bakfiets. Ik heb inmiddels al aangegeven dat ik mijn bestelling wil annuleren, ze hebben gezegd dat ze vorige week donderdag mijn geld hebben terug gestort maar ik heb nog steeds niks ontvangen! :x
    Ik heb nu al verschillende keren gebeld en gemaild en ik word dus gewoon niet terug gebeld of gemaild..ik begin bijna te denken dat ik ben afgeperst..afwachten nog maar ff...:(

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @nance, gefeliciteerd meid met je nieuwe baan!

@guusje, stuur ze een aangetekende brief waarin je hun sommeert om binnen 5 werkdagen het geld aan je over te maken, indien ze dit niet doen dat er dan gerechtelijke stappen gaat ondernemen met alle bijbehorende kosten die dan voor hun rekening komen.

Hier terug van de echo, alles was helemaal goed met ons kleine meisje. En de foto die ik heb is alleen van het rugje, mja daar moesten we ook voor terug komen. Super mooi gesloten rugje
    Helemaal blij.

Liefs

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Melanie: Heerlijk he die echo's, blijft spannend en ooooh zo bijzonder!

En ja, die aangetekende brief ben ik al mee bezig, ik vind dit zoooo kinderachtig, toen ik met interesse kwam per mail werd ik overspoeld met mailtjes terug, nu krijg ik geen gehoor op mijn 200 mails. Bah, ik haat dit soort lui!

Hier nu best wel zenuwachtig voor morgen, dan start ik met clomid..haha, stom he..!

14. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Mel, Super dat alles weer goed was met jullie wondertje!! :D
    heerlijk genieten nu..Is het kamertje al af??

@Guusje, Balen meis hopelijk reageren ze nu met deze aangetekende brief wel en krijg je gewoon je geld terug waar je recht op hebt!

Succes met je ronde!

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks Kirsss!! :)

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirss nee nog niet... Gaan pas echt alles mooi maken als we alle spullen hebben.. Lekker op ons gemak anders hebben we niets meer te doen haha.

Liefs

17. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Guusje, wat een slechte gang van zaken :S.. betaal je veel voor een fiets krijg je dat.. maar wel spannend dat de nieuwe ronde gaat beginnen!

Melanie, fijn! mooi gesloten ruggetjes zijn altijd fijn :). en weer even wezen spieken.. besef je wel dat je in je post het geslacht verraad..? (edit??)

Hier toch weer beetje bloedverlies :S. niet veel en niet zo erg als vorige week, maar kan dit nog 'oud bloed' zijn van een bloeding van vorige week maandag? hmm ga morgen toch maar weer verloskundige bellen om te vragen of we even langs mogen komen. zal wel loslopen, maar soms kan je toch zo bang worden he..
    heb de rest even niet terug gelezen, maar volgens mij zag ik Fien wel! dus reageer morgen weer uitgebreider.. voor nu: slaap lekker allemaal! x

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Kara:

Altijd bellen hoor, naar de VK als je iets voelt of vragen hebt, daar zijn ze voor!

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kara, idd gewoon bellen meid en gewoon vragen om een echo ofzo.. Bloedverlies geeft je gewoon geen moed punt.

En ja ik zag het maar kan nu niet meer op edit drukken domme ik..

20. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Goedemorgen meiden,

@Mel, Daar heb je gelijk in meis anders heb je dalijk echt niks meer te doen nee..En ga je nog een pretecho nemen? of wacht je je groeiecho af?

@Kara, Wijffie dat is weer schrikken! Gewoon de vk bellen en vragen of je langs mag komen..Gewoon om je gerust te stellen..je gaat wel het weekend weer in! Sterkte meis!

@Hier, Veel last van steken en me buik doet nog steeds zo'n zeer..
    Net moest ik niesen nou ik dacht dat ik door de grond ging van de pijn..Balen;; voelt zo rot en voel me er echt onzeker door!
    maar ga er maar vanuit dat het er gewoon bij hoort.

hoe is het met de andere meiden?

Deel Deze Pagina