nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    We gaan iig duimen voor je meis
    Moet weer wat meer roze komen

@sween weet iemand hoe het met dr is???
    had dr n berichtje op fb gestuurd maar niks

@day zit je weer in je eigen huisje meis??

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg

Zo dan lieve claudia, nu al begonnen met ivf.. Heb het verhaal niet eens meegekregen merk ik nu! Wat jammer dat clomid niet veel heeft gedaan dan. Heb je wel vertrouwen in de ivf? In belgie worden er 6 vergoed toch?

Liefs

3. Bauke

Bauke Lid

10 mei 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nance89 fijn om te lezen dat het spuiten meevalt. Ik ben er namelijk redelijk bang voor. Mocht deze ronde namelijk het eitje niet springen, dan moet ik er ook aan geloven. En spannend hoor de echo as vrijdag. Ik duim voor je

@zwangerwens Succes vandaag!! Weet zeker dat het goed gaat komen. Hoe meer je voelt, hoe beter (mijn geloof).

@ hier Nog geen positieve ovulatietest. Maandag was het eitje 16 mm dus die test zou nu toch wel positief moeten worden. Kan me zo slecht met mijn werk bezig houden.

4. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    goedemorgen meiden,

@Guusje en Zwangerwens, Succes met de echo vandaag; Hopelijk groeien de eitjes goed :D

@Gm, Het zit ook niet echt mee daar he..
    Wat een figuren van de tegenpartij..Was het zo'n harde klap dan?
    En wat kunnen jullie nu nog doen? Jullie staan in je recht toch??

Wanneer mag je weer voor een echo wijffie??

*Ik heb ook al meerdere berichtje gestuurd naar sween maar weet wel dat het even allemaal niet lekker ging bij haar! Hopelijk laat ze snel even wat horen.

@Day, Hoe is het daar meis? Nog steeds in je bungalow? of ben je inmiddels weer lekker thuis? kan je al beginnen aan je nieuwe ronde?

@Clau, Succes morgen met de terugplaatsing; hopelijk gaat het allemaal lukken! Hoe voel je je eronder?

@Mel, Wijffie je gaat zo verschrikkelijk snel! ;) 23 weken alweer!
    de tijd vliegt...Hoe voel je je ?

@Allen, hoe is het meiden?

Gister bij de vk geweest en alles was goed..Hartje weer horen kloppen en me baarmoeder groeit goed. Ze vinden wel dat ik ook onder controle moet blijven bij de gyn..Dus ben benieuwd wat me dalijk allemaal te wachten staat. Verder voel ik me goed ben inmiddels al 2.5 kilo aangekomen pff dat gaat wat worden haha
    aan het eind van me zwangerschap lijk ik weer een waggelende eend net als bij Celes haha

5. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Guusje, veel succes vandaag. Denk niet dat het erg is. Ik nam clomid altijd voor het slapen gaan en dit was ook oke.

Nance, hoop voor je dat je de 6 x niet nodig gaat hebben J.

Zwangerwens, heel veel succes vandaag.

Mel, krijg er inderdaad 6 vergoed. 6 Pick-ups eigenlijk dus als er nu meerdere eitjes bruikbaar zijn blijft het bij 1 gebruikte poging tot deze op zijn. Heb vertrouwen in ivf, heb terug een positief gevoel dat ik even kwijt was.

Kirsss, voelt goed. Gaat wel raar zijn weten dat er iets gaat geplaatst worden dat al volledig klaar is dat enkel gaat moeten blijven plakken en groeien.
    Ga misschien voor het eerst in mijn leven mij eens zwanger kunnen voelen, klinkt raar maar als het mis loopt (wat ik natuurlijk niet hoop) zal ik toch voor even zwanger geweest zijn J.

6. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @claudia: ga echt heel erg duimen voor je meid!!
    hopelijk heb je de 6x ook niet nodig:).
    @bauke: ik heb vrijdag geen echo meer..
    heb dan al de iui.
    dus om 8 uur moet mijn ventje zijn potje inleveren en dan om half 11 moet ik het weer ophalen en laten insemineren.
    en dan mag ik weer 20 minuutjes in de stoel blijven liggen:p haha.
    moet deze keer wel alleen gaan..
    want hebben de oppas kindjes hier..
    maar misschien dat ze wel geluk brengen..:p haha.

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai dames,

Vanmorgen de echo gehad. Grootste follikel was 8mm, dus nog niet erg groot, vrijdag moet ik weer terug komen, dan kijken ze of ie gegroeid is! Ben erg benieuwd, heeft iemand dit ook gehad? op 10e dag ongeveer zo groot en later groter gegroeid?

Liefs Guusje

8. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Ik zie dat jullie allemaal jullie eitjes moeten laten meten hoe ze groeien.
    Ik vind het gek dat ik dat helemaal niet hoef te doen.
    Bijna beginnen met eerste ronde Clomid en dan moet ik aan de hand van temp kijken of het aanslaat. Niet echt betrouwbaar vind ik aangezien ik niet rectaal kan meten maar onder mijn tong vanwege medische omstandigheden. Zijn er hier nog meer meiden die alleen via temp moeten kijken of ze een ei hebben :(

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nance, zou spannend vrijdag zeg! Zal duimen!
    @Claudia voor jou ook ontzettend spannend! Hopelijk is het een plakker!!
    @Kirss, blij dat alles weer goed was meid!

@Bauke, ik denk niet dat je je teveel moet focussen op die ovulatietesten. Je wordt nu goed gevolgd toch dmv echo's, dus eigenlijk is het extra. Mijn gyn raade het af, anders ben je er veel te veel mee bezig

@Guusje, bij mij was die de vorige keer ook niet zo groot! en uiteindelijk is de 50mg niet aangeslagen. Maar je zit nog vroeg in je cyclus dus geef de moed niet op! Kan alle kanten nog op! Vrijdag even afwachten

@Colo, ik vind het apart dat je niet gevolgd wordt dmv echo, want dan kan je echt zien of de clomid aan slaat. Misschien moet je eens bellen of dat ook mogelijk is??

Ik ben vandaag ook voor echo geweest. Gyn zei in 1e instantie dat hij nog niet zoveel verwacht op CD9... Toch sprong er aan de linker kant een eitje uit, nu zo'n 12cm. Dus de gyn was eigenlijk wel positief. Het zag er in ieder geval beter uit dan de vorige keer. Er was nu al veel meer groei. Maar goed.. dit geeft nog geen garantie op doorgroei natuurlijk. Mijn baarmoederslijmvlies groeit wel goed. Dus dat is ook positief!

Ik moet zaterdag weer heen, dus erg spannend komende dagen!
    Wat vinden jullie van een eitje van 12cm op Cyclus dag (CD) 9?

liefs

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Zwangerwens: spannend hoor, hopelijk groeien de eitjes mooi door tot een knalei! :p

Colo: Ja, het ene ziekenhuis doet met echo's, en de ander niet..ik snap het ook niet. Kan je niet vragen of je wel echo's mag hebben?

Ben erg benieuwd vrijdag bij mijn 2e echo, hopelijk groeien mijn eitjes ook mooi door!

11. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    @ guusje en zwangerwens: hoe vaak moet dat dan? misschien doen ze het niet vanwege afstand huis->zh? ik weet het niet....
    Doen ze dat trouwens dmv inwendige echo's?

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Colo, op de 10e dag krijg je de 1e echo, mochten de eitjes nog niet groot genoeg zijn dan 2 dagen erna terug, dan iets gegroeid? Weer 2 dagen later terug. En zo houden ze het in de gaten. Wanneer de eitjes groot genoeg zijn dan klussen, en daarna bloedafname om te kijken of het wat gedaan hebt.

Ik zou het gewoon vragen, niet geschoten is altijd mis toch?

13. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    afhankelijk van hoe je eitjes groeien. afstand lijkt me een vage reden om het niet te doen. Ik moest elke keer om de 3dgn. Maar als je eitje al groter is en kans op springen is zit er kortere tijd tussen.

Ja dmv inwendige echo, anders kunnen ze het niet beoordelen! Zou gewoon even bellen vrijdag als ik jouw was!

14. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    Ik heb volgende week een belafspraak, dan zal ik het eens vragen...voorlopig eerst nog een week Duphaston nemen en dan wachten op de ongi, ik vind het best spannend allemaal!

15. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Hoi meiden

Vandaag dag 3 clomid :) ongi vandaag ook echt klaar dus de nieuwe ronde komt er weer aan. Hoop zo dat ik rond mijn eisprong goed geklust heb strakjes . Zou zo leuk zijn om eind juni op de verjaardag van mijn mama te vertellen dat ze nu echt oma word. Heerlijke gedachte !

Hoe is het met de rest?

Liefs

16. Bauke

Bauke Lid

10 mei 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Colo Ik werd ook niet gevolgd hoor. Mij is niet eens aangeraden mijn temperatuur op te meten. Wel mocht ik de eerste keer op dag 21 op progesteron testen. Zo wist ik of het wel of niet gelukt was. De andere cycli moest ik erom vragen. Dat ik afgelopen week een echo had, was omdat ik dit had aangevraagd. Ik ging er namelijk vanuit dat het niet werkte. Omdat de arts zag hoe ontzettend fijn ik het vond om te kijken, mocht ik maandag terugkomen.

@ zwangerwens Zie bovenstaande, ik word dus niet gevolgd en vandaar dat ik van mijn arts wel testen moet blijven doen. Woensdag was deze positief, dus wellicht een mooie hemelvaart??? Hoop het zo... Hoop ook dat alles bij jou goed blijft groeien.

@ Dames, wat is het toch spannend allemaal!!!!!

17. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Goedemorgen meiden :D..

@Miezel, ik ga heel hard voor je duimen;; het komt goed deze ronde :)

@Guusje, Hoe was je echo? waren er eitjes gegroeid?
    bij mij was er soms pas op cd 14 een eitje aan het groeien dus het zegt niks meid!

@nance, hoe is het gegaan vandaag? viel het mee?
    nu weer op het wachtbankje :D

@Colo, elk ziekenhuis doet het anders meid, wel bellen als je het niet vertrouwd!

@Wen, hoe is het wijffie?? Lekker aan het genieten?? :D

@Gm, Hoe is het daar lieverd?

@Allen, alles goed daar meiden??
    voor wie ik vergeten ben sorry maar ben echt een chaoot de laatste weken :p
    hier alles verder goed rustig aan..29 mei pas weer op controle maar het gaat allemaal hard zat! verder wel al aan het aankomen ;) dat gaat nog wat worden eind van me zwangerschap :p..

18. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bauke, oke vind het wel apart dat je in sommige ziekenhuizen niet gevolgd worden, tenminste 1e rondes dan puur om te kijken of medicatie helpt. Als bij de 100mg aanslaat zal ik misschien nog een ronde gevolgd worden en daarna niet meer tot ik of zwanger raak of het niet meer werkt en dat merk je dan aan het feit je niet meer ongi wordt.
    Voor jou idd wel handig om de ovu testen dan te doen

@Guusje en al voor echo geweest? Zat er groei in??

Ik ben wel zenuwachtig voor morgen, hou steeds wel wat kramp gevoel in de zij... vandaag wel weer iets minder als afgelopen dagen..
    Wat vinden jullie eigenlijk van mijn ei op CD9 12mm?? Klinkt wel positief of niet?

Ik ga straks naar Amsterdam: de TOPPERS!! gezelli met vriendinnen!! Gaat er ook nog iemand van jullie heen??

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai ladies!

Goed nieuws hier! Woensdag waren ze 8mm en bsv 2,3, vandaag waren er 2 van 12mm te zien, en 1 van 11! En bsv 4,7, ben zoooo blij!! Clomid 50 slaat dus aan dus ik hoef in ieder geval niet op te hogen volgende maand. Hopelijk helemaal niet meer natuurlijk,haha. Maandag om 11 uur weer terug naar het zh,en dan hopen dat ze knallen! Mijn dag kan niet meer stuk vandaag :)

Hoe gaat het verder met iedereen? Ik schrijf dit nu vanaf mijn telefoon dus teruglezen gaat niet zo makkelijk zo. Nu mijn dochter ophalen,dan lekker naar huis en dan ga ik ff op de computer alles teruglezen!

X Guusje

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Miezel: Spannend hoor meis, ik ga voor je duimen!!

Kirsss: ja, het gaat hard he, daarom moet je ook van alle momenten proberen te genieten!!

zwangerwens: Dat klinkt heel goed toch? Ik heb pas 12 mm op dag 12. Nu hopen dat ze verder gaan groeien!

Colo: idd gewoon bellen als je vragen hebt het is al ingewikkeld genoeg toch?

Ik kan niet wachten tot maandag, hopelijk groeien ze mooi door tot knaleitjes!! :D

Deel Deze Pagina