nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Lieve meiden,

Hier druk druk druk, Verjaardag gehad en had opeens meer visite dan verwacht nu morgen nog een drukke dag en we gaan lekker bbque :D
    daarna lekker uitrusten!! Want wat is het allemaal vermoeiend zeg;; Trap lopen, sprintje trekken achter het zoontje van een vriendin nou dan lijk ik echt wel een oud wijf haha!

Verder veel pijn na het plassen af en toe was bloed met afvegen en ben dus blij dat ik dus dinsdag weer voor een echo kan! Zit flink in de zenuwen...Maar probeer me niet te gek te maken!!

@Gm, Jeetje wijffie dat is weer schrikken!! Gelukkig doet de beeb het goed en dat is het belangrijkste!! Ik heb ook elke keer wat bloedverlies maar denk dat het ook komt door me blaasontsteking? dat heb ik ergens gelezen...Hopelijk is het zo en kan het geen kwaad!

Hoe voel je je verder meis? lekker aan genieten van het mooie weer?

@Kara, Gelukkig dat het ondanks de drukte goed met je gaat!
    En heerlijk dat het buikje zo goed groeit :D dat is nu mooi showen met jurkjes en topjes!! Binnenkort weer buikfoto??
    Ik maak er van de week ook weer 1 ben zelf ook wel benieuwd of me buik wat gegroeid is en dat is volgens mij wel zo..
    Hier verder alles rustig aan wijffie nog even een druk weekend en daarna alles weer normaal! 8 juni gaan we een lang weekend weg met oma en me zusje zwagertje en me eigen gezinnetje :) dus daar verheug ik me nu al op, even ontspannen! Hoe gaat het met het babykamertje??

@Mel, Hee wijffie hoe is het daar? bedankt voor je felicitatie!
    Hopelijk kan je ondanks de drukte wel een beetje ontspannen en genieten van het mooie weer!

@Fien, Ik ga heel hard duimen deze ronde voor je. Want meid wat gun ik jullie dat wondertje!
    geef de moed niet op en hopelijk heeft deze ronde een goed eindresultaat!

@Allen, Spannende weken voor de wachtbank meiden...
    Hopelijk allemaal op roze!!
    duimen draaien hier :)

Gaan jullie het pinksterweekend nog wat leuks doen??

Liefssss

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he Kirsss,
    wat zie ik nou - je was jarig! jemig, dat heb ik helemaal gemist. is het toeval dat ik gisteren toevallig voor een vriendin een 'te laat' kaartje heb gekocht ;)
    maareh: nog gefeliciteerd!!!! en klinkt als een leuk maar slopend dagje.. hihi
    wel ontzettend naar van de pijn na het plassen en bloedverlies.. waarom toch he. maar goed dat je je niet probeert te veel zorgen te maken, lukt dat ook? en zeker goed dat je dinsdag weer naar de gyn mag! ze houden je in elk geval goed in de gaten. en nog maar even en dan kan je het geslacht weten!! heb je een voorgevoel/idee/wens?
    wel een fijn vooruitzicht zo'n weekendje weg!

3. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Kara en Kirss bedankt voor de lieve woordjes . Ik denk dat mijn ei op of rond mijn verjaardag gaat springen :) dus maandag mogen we extra klussen en dan mag ik mij weer toevoegen aan het wachtbankje . Had via een site uitgerekend wanneer je ei springt en er stond bij dat als die ronde raak zou zijn , kon je je bevaldatum zien en dat zou 17feb zijn en op die datum is mijn broertje jarig :) zou wel ontzettend grappig wezen als het zo mocht zijn :) . Nu weet ik precies wanneer mijn ouders voor mijn broertje hebben gekust in 1987 haha.

Fijn pinksterweekend allemaal dikke kus

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jeetje GM, dat was schrikken meid! Ik hoop dat je door de echo een beetje gerustgesteld weer bent!

X

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Zwangerwens, ja, ik had echt een dikke positieve test toen bij mijn dochtertje! En toen pas 3 weken! Maar goed, ik ga volgende week zondag pas testen hoor, dan is het 2 dagen voor CD30.

6. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Gm, goh wat vervelend zeg elke keer dat bloed verlies, blij dat alles goed is met de baby!!

@Kara blij dat alles goed met je is!!
    @Guusje, hou je het zolang vol haha. Ik wil eigenlijk wel tot na dat weekend wachten, als ik dan nog niet ongi ben. Het liefst tot die donderdag want dan ben ik vrij, dan zal ik ook zo 3-4 dgn over tijd zijn!! Maar weet niet of ik dat wel vol hou hoor!!! hihihi

7. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hey
    @gm: echt schrikken zeg, maar gelukkig dat alles goed is met de kleine.
    maar hoe kan dat dan dat je zo veel bloed?
    @ fieneke: dankje:).
    ik ga ook heel erg voor jou duimen dat de aankomende iui bij jou raak is!
    ik weet het vandaag over 1 week.. echt spannend, maar ga er niet vanuit dat het raak is.

@de rest: hoe is het met iedereen?

@hier: gister ochtend de begravenis van mijn oma gehad en 's middags lekker aan het water gelegen.
    ben nog niet echt bruim geworden, maar dat komt van het weekend wel:p haha.
    o ja en een vriendin belde net.
    haar kindjes komen vaak bij ons logeren.
    en de 1 na oudste had volgende week een knutseldag op school, was eigenlijk voor opa en oma's.
    maar omdat hun daar geen contact mee hebben, vroeg ze of ik mee wou!:D.
    dus volgende week gezelli mee knutselen:D:p.
    voel me wel echt vereerd:p hahaha.

8. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames wat is het hier rustig, iedereen aan het genieten van het mooie weer?

Hoe is het verder met iedereen? Nog leuke plannen het pinksterweekend?

liefs zwangerwens

9. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kara ze had er geen verklaring voor maar snapte dat ik me rot ben geschrokken
    en dat bloed in me matras ja ook k*t natuurlijk maar ben allang blij dat het goed was met de baby
    (had me boxspringmatras dus gesloopt omdat ik tijdens n ms was door gelekt:() en dit bed is net nieuw:( maarja

Hoe gaat het verder met jou??
    Buije is nu dus een groeispurt aan het maken??
    Zullen we ruilen hahahaha zit dr op te wachten nu :p

@kirss ik heb ook geen buikpijn of iets gehad en voelde het in eerste instantie niet eens "stromen"
    Had wel zoiets van huh zijn me benen nou nat en toen ik voelde ja toen waren me handen rood

Is nu nog een klein beetje aan het bloeden maar is meer oud bloed en heel weinig gelukkig
    zolang het goed gaat met de baby vind ik het prima en ze gaan 7 juni even goed kijken waar dat bloed telkens vandaan komt

Jij ook van het weer aan het genieten met de kleine meid??
    Ooow ik ga je weer ff mailtje sturen vanaaf ofzo als het minder warm is hoor:p

10. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Middelburg
    GM . Ben blij dat het bloeden nu is gestopt meis!

Nou wat een weekend zeg !! Heb ten eerste van die ovu testen via internet besteld en al ontvangen :) wilde toch eens kijken . Gisteren verjaardag van mijn beste vriendin gehad en we zijn met 5 meiden pas om half 1 richting antwerpen gegaan om te stappen in de Noxx. Dat was echt een gave tent haha . Kan je lekker los gaan . Ik was vanmorgen pas om half 6 thuis . Ik stap nooit !! Ik ben kapot . Tot 13:00 op bed gelegen was te warm om te slapen verder . Nu net mijn ovu test gebruikt en ja positief !! Dus we mogen de komende 2 dagen klussen :) ! We gaan ervoor.

Hoe was jullie weekend meiden !?

Liefs x

11. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hey
    @miezel: wij gaan ook bijna nooit stappen en inderdaad als je dan wel een keertje gaat, dan ben je de dag daarop echt helemaal kapot.:p haha.

@hier: mijn vriend werkt nu in het weekend aan het water entree heffen.
    en ben dus lekker meegegaan.
    lekker liggen bakken in de zon:p.
    maar... nu heb ik ineens zonne-allergie:(.
    dus ik mag niet meer in de zon..:(.
    vind dat dus echt k*t..
    was net een beetje bruin aan het worden.
    en ik zou zaterdag gebeld worden wanneer ik de post rond moest brengen..
    niks gehoord:S.
    en vandaag ook niet.
    en ja nu met mijn zonne-allergie gaat het zoiezo niet meer..
    dus weer een andere baan vinden:(.

12. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Middelburg
    Balen van je baan meissie! Hoop dat er snel iets leuks op je pad komt :). Ik heb ook wel eens zonneallergie , maar niet elke x als ik in de zon ga , er is weinig aan te doen , ja vermijden die zon . Hoop dat je niet al te veel jeuk hebt.
    Succes meis

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    wat fijn Miezel, dat je ovu-test positief is! Flink aan de klus nu! :D

Hier al de hele dag menstruatie-achtige krampen, mijn borsten zijn gevoelig ook.. Volgende week pas testen, spannend hoor! MIsschien zit mijn mensturatie te dringen, dat kan ook natuurlijk, maar ik hoop het niet!!

Wat een hitte verder he...mijn dochtertje is strontchagie van dit weer, tis ook niet niks voor zo'n kleintje he...
    Maar goed, nog een paar dagen en dan wordt het weer wat kouder en regen..:( dus nu nog ff genieten!!

Liefs Guusje

14. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Middelburg
    Spannend Guusje :) ik hoop dat het raak is meis ! Duimen draaien.

Heb er gewoon echt zin in om te klussen :) is ook al een tijdje geleden omdat mijn vriend net een andere baan heeft en ruim 60uur had gewerkt en nu zit hij weer op de gewone uren. Hopelijk vanavond al beginnen en anders morgen . Zijn we samen een dagje vrij dus moet goed komen :)

Zwangerwens hoe staat het bij jou? Al
    Lichte symptomen ? Was er nou nog iemand die op het wachtbankje zit ? Ben het even kwijt liefs x

15. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miezel, veel plezier meid, lekker aan de klus met die zwoele nachten:D
    @Guusje, spannend he!!
    @Nance balen van die zonne allergie zeg! Hopelijk vind je snel weer ander werk!

@Hier, borsten zijn wel wat gevoelig en tepelrand lijkt ook wat opgezet en groter, viel manlief op :). Voor de rest af en toe wat steken/trekkerig gevoel in de lies. Voor de rest is het wat gissen want je gaat natuurlijk overal op letten, soms het idee wat meer te moeten plassen, maar daar en tegen drink je misschien meer met die hitte. En ontlasting is nu 2 dagen aan de harde kant (maarja was anders misschien ook wel zo geweest:()

Ene keer heb ik het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn en de andere keer niet..... Nou zullen nog even geduld moeten hebben!!

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

gisteravond ging ik naar bed, en deed bh uit. Kon mijn re tepel niet aanraken zo zeer dat ie deed. Echt heel vreemd (en pijnlijk) hihi. Hopelijk allemaal voor het goede doel!!

Fijne dag allemaal

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Spannend he!! Nog een weekje, dan kunnen we testen! Welke dag ga jij de test doen?

18. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht zoiezo tot na het weekend, heb al genoeg negatieve testen gezien namelijk hihi

Hier vanochtend hele poos flink beroerd geweest. En ook veel boeren tegen het maagzuur aan!! En hele dag wat krampachtig gevoel in de buik. Hoop niet dat mijn lichaam me voor de gek houdt:p

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0

20. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0