nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Miezel, zwangerwens en guusje, Succes met afwachten wanneer gaan jullie ongeveer testen? allemaal in het weekend? Spannend :D

@Gm, Hoe is het wijffie? het bloeden nog steeds gestopt?
    hopelijk voel je je verder goed!

* geen mail ontvangen :p *

@Mel, Hee meissie hoe is het daar? Buikje flink aan het groeien??
    Hou je het een beetje vol met de warmte? en voel je je kleintje inmiddels??:D

@Wen En Kara, Hoe is het met jullie meiden? Gaat alles nog goed?
    En zijn jullie ook lekker aan het genieten van jullie buiken?

Hier verder alles goed, drukte van me verjaardag weer voobij..
    Maar was wel super gezellig! Gisteren lekker wezen varen met een motorbootje die we gehuurd hadden en nog even lekker richting strand geweest nog zeehonden gespot dus was een lekker dagje :)

Vandaag weer naar de gyn ben echt zo super zenuwachtig..
    of alles nog wel goed gaat en of de kleine het allemaal wel goed doet..En kan pas vanmiddag 3uur dus de hele dag nog afwachten...
    jullie horen het vanmiddag wel :)

Liefss en een fijne dinsdag!!

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kirss, ik wacht zoiezo tot na het weekend! (als ik dat kan volhouden), heb al teveel negatieve testen gezien hihihi...

Jij suc6 vanmiddag bij gyn!! Als is vast goed!!

3. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @zwangerwens, dat snap ik, proberen vol te
    Houden nog een weekje en die gaat snel zat duimen draaien hier voor jullie want er mag wel weer wat meer roze bij :D

En bij de gyn komt het wel goed alleen die zenuwen Zijn verschrikkelijk haha

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe mijn best meid!

Het enigste waar ik zo bang voor ben is dat mijn lichaam me voor de gek houdt qua symptomen.

Wanneer kregen jij de eerste symptomen?

En de andere dames, hadden jullie duidelijk symptomen voordat je de test deed?

5. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kirss hij is onderweg:p

@zwangerwens ppffff ik had er die maand weinig vertrouwen in eerlijk gezegd was me prikpen kwijt en toen lag die bij iemand thuis weinig sex gehad
    Wou wel testen maar ook weer niet
    en met eten was dr iets waardoor ik meteen moest kotsen als een gek

6. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

wij zijn al weer ene lange tijd bezig voor een tweede wonder maar dat wilde nog niet lukken helaas. Ik heb een hele onregelmatige menstruatie dus dan is het natuurlijk moeilijker. Eindelijk een afspraak met de gyn gehad en er is PCOS geconstateerd. Me man heeft vorige week zijn deel moeten inleveren voor onderzoek haha. En volgende week hebben we daar de uitslag van. Ze vertelde me ook dat we met medicatie (clomid) zullen gaan beginnen. Maar nu lees ik overal dat je moet beginnen op dag 1 van je cyclus met clomid. Maarjaa ik wordt dus niet ongesteld. Hoe werkt dat dan.? Of krijg je daar eerst een apart medicijn voor ofzo? Dit is allemaal totaal onbekend voor mij en zou er graag wat meer informatie over willen hebben. Dames kunnen jullie mij hierover wat uitleggen..??? Alvast bedankt

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Dames, ik heb een zwangerschapstest gekocht om vroeg te kunnen testen; Predictor early. Hiermee kan ik 4 dagen voordat ik ongesteld moet worden gebruiken, dus vrijdag. Iemand hier ervaring mee?

8. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden!
    Het is eventjes geleden.. maar heb het echt heel erg druk gehad met vanalles!
    Ik heb ook nog geen tijd gehad om alles bij te lezen.. Er is hier zo druk doorgekletst!!
    Zag wel dat Daphje zwanger is! Gefeliciteerd meid!!!

Afgelopen weekend zijn we nog n weekendje weg geweest met zn tweetjes (drietjes haha) naar Sanadome. Dit had ik cadeaus gekregen van mn mannetje voor moederdag nog. Hij had daar n complete zwangerschapsbehandeling geregeld voor mij! Echt helemaal super!
    Toen wij thuis kwamen van het weekendje weg stond mij ook nog n babyshower te wachten! Heel het huis zat vol met vriendinnen, en alles was versierd met rose met blauwe slingers en ballonnen, en compleet verzorgt met allemaal lekkere hapjes en drankjes. En een tafel vol met allemaal super leuke cadeaus voor de beeb! Echt helemaal geweldig! En dus flinke verrast!!
    Verder gaat alles heel goed met mij.. op mn rug en de zenuwontsteking na dan. Maar merk wel nu dat ik ga zwangerschapszwemmen dat de pijn heel wat minder word of soms zo goed als weg is. Dus das wel fijn!
    Tot nu toe gaat t me nog allemaal wel goed af!
    Aftellen is echt begonnen! Nog maar 8 weekjes (Als t goed is).. Als ie mij na gaat doen meld ie zich al over 2/3 weekjes.. was zelf bijna 6 weken te vroeg geboren.. Maar hopelijk blijft ie nog mooi ff zitten! Hoe langer hoe beter!
    Alles is verder ook helemaal klaar en geregeld! De babykamer is zo mooi geworden!! Zou binnenkort wel eens fotos erop zetten!
    Buikje groeit ook niet normaal hard nu! Volgende week maandag hebben we n fotoshoot! En natuurlijk zou ik deze dan ook wel ff komen showen!!
    Hopelijk gaat verder ook alles goed met de zwangeren, zonder al te veel kwaaltjes!! En nautuurlijk ook met de nog niet zwangeren!
    Ik ga nu mn best doen om hier af en toe weer wat vaker te zijn!! Heb jullie wel gemist hoor!!

9. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Meestal krijg je primolut om de ms op te wekken daarna ga je op dag 3
    beginnen met de clomid en dat 5 dagen lang
    Sommige ziekenhuizen hebben een ander protocol waar je wel of geen echo's krijgt bij de clomidbehandeling moet je maar even navragen bij je gyn

@wendy jaaa bijna jou doomsday :D:D
    spannend hoor meis
    laatste loodjes wegen het laatst

@kirss hoe was het bij de gyn meis???
    en je heb een mailtje hoor

Hier redelijk gefrustreerd aan het worden want ga nu richting de 18 weken en ik ziet nog helemaal niks!!!
    Ja 's ochtends als ik plat lig op me rug zie ik dat bolletje voor de rest niks nadda noppes

10. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Hai meiden!

Even jullie mening...
    Heb pcos,zeer onregelmatige cyclussen, varierend tussen de 20 en de 54 dagen, langste cyclus is dus ook 54 dagen.
    Laatste ongi: 26 maart
    14 t/m 23 mei duphastonkuur genomen ivm opwekken ongi en dan starten met clomid (eerste keer).
    Heb zelf het zwaar vermoeden dat ik deze cyclus een eisprong gehad heb aangezien ik heel wat natte dagen gehad heb,wanneer weet ik echt niet meer maar we hebben heel wat geklust afgelopen periode en ook zeker rond mjin natte dagen :)
    Nou heb ik dus vorige week woensdag de laaste 3 duphaston pillen genomen en nu had ik dus al ongi moeten zijn volgens mij :$...
    In febr. exact dezelfde kuur gehad, ook 10 dagen, 3x daag 10 mg en toen werd ik de 4e dag ongi...
    Ik heb al zeker 3 weken last van pijnlijke borsten, als ik ren of over een hobbel rijd met mijn snorfiets dan doen ze vreselijk pijn,ook puilen ze uit mijn bh, kan ze zelfs bijna niet meer aan (en dat is geen pretje met pamela fomaat ;))
    Ik heb regelmatig duizelingen en vaker last van krampjes in mijn buik.
    Ook heb ik savonds na het eten last van opgezette buik.
    Verder heb ik dus al een week last van menstruatiepijn in mijn onderrug en ik zie echt geen enkel spoor van ongi...Ook is mijn temp nog steeds licht verhoogd, of kan dat ook door het warme weer komen?!
    Ik vind het zo vreemd dat ik niet ongi word nu na deze kuur...ging er zo van uit dat ik na 4 dagen weer ongi zou worden gezien de vorige keer...
    Wachten of testen...???

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ga testen meid!! En als ie (nog) niet positief is gewoon een paar dagen wachten en dan nog eens proberen. Succes, ik duim voor je!

Liefs Guusje

12. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    Ik durf niet...:( heb nog een kv test liggen, misschien toch morgenochtend???

13. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je niet ongi wordt van de duphastonkuur zou ik toch een testje wagen. Wel is het zo dat je lichaam elke keer anders kan reageren op de kuur. Dus het kan deze keer ook langer duren. Maar ik zou toch ook even een testje wagen! SUc6:)

14. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    @ zwangerwens: daar heb je gelijk in maar ik lees toch overal op internet dat de menstruatie wel met enkele dagen moet komen, ik vind een week wel erg lang, of niet?

15. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb geen ervaring met die test! Jij bent wel een waaghals hoor hihihi! Stoer van je! Ik hoop dat ik het wachten nog even vol kan houden nadat jij getest heb :D:p

Nemen je symptomen al toe?

Gister 1e dag weer werken na 1,5 week vakantie! Buik was aan het einde van de avond echt opgezet en had er last van. Echt super vaak plassen (dronk ondertussen ook wel water), en als ik ook maar even te lang wachte direct een soort buikpijn wat ik normaal altijd voel als je het veel te lang ophoudt...

Straks wordt ik gebeld over de bloedtest en zaad van manlief!
    Vind het nu allemaal erg spannend worden!

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Zwangerwens; ja spannend he! Mijn tepels zijn groter geworden, moet veel plassen, menstruatie achtig gevoel, opgezette buik, misselijk met vlagen.. Ben zo benieuwd! Ik hoop dat het raak is, wie weet! Ik ga vrijdag gewoon testen met die ene test,mocht ie negatief zijn dan test ik gewoon 2 dagen later weer,enz. Je weet dat het daarna altijd nog positief kan worden toch?

17. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja tuurlijk kan dat, maar vind die negatieve testen zo teleurstellend elke keer!
    Jij moest toch ook bloedprikken? Al uitslag?

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja,gistermiddag geweest dus denk dat uitslag nog niet bekend is. Ik word gebeld wanneer het binnen is. Jij?

19. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben gister rond 14uur geweest en wordt straks rond 14uur gebeld over de uitslag. Dus is gewoon binnen 1 dag binnen hoor!! Heb vandaag nog niet zoveel klachten hihi. net iets misselijk, maar nu effe wat eten..... Dus maak me al weer zorgen hihiihi...:D

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Spannend hoor! Laat je het ff weten?

Deel Deze Pagina