hey, hoe is het met iedereen hier? ik werk toch nog voor de post haha. hadden daar niet alles goed doorgeven, maar nu wel..hopelijk. verder heb ik vanochtend een testje gedaan, maar was negatief. dus op naar de volgende ronde.
Ik doe mijn best, maar moet vanmiddag weer werken, dus wordt vlak voor dat ik weg moet gebeld, dus afh hoeveel tijd ik nog heb! liefs zwangerwens
Nou...uitslag progesteron was binnen, en deze is vrij laag, 2.2. Ze gaat met de arts overleggen en ik word pas dinsdag gebeld.. De dingen die ik voor kunnen ook bijwerkingen zijn van de clomid.. Lekker weer dit, had goede moed.. :
He dames, uitslag van progesteron was goed. dus eisprong geweest, zaad van manlief super. Nu net wat lichte afscheiding gehad (lichtbruin), kan dit innestelings bloeding zijn?
he ladies, Kirssss? alles goed na je bezoek gisteren?? zie nog geen reactie van je?? sorry lieve dames, ik ben een beetje afwezig. werk gaat zijn tol eisen merk ik. gelukkig volgende week een weekje vrij, dus dan kan ik weer even bijkomen! verder gaat het wel goed gelukkig. de kleine voel ik sinds een week zo'n beetje elke dag duidelijk in mijn buik. iets wat ik iedereen hier zo enorm gun! Mel, hoe is het bij jou?? had nog helemaal niet meer gereageerd bedacht ik me, maar vond het wel rot dat je zoveel geduld moet hebben. bij mij begon het met in diepe stilte geconcentreerd in bed liggen, adem ingehouden, en dan maar voelen. was dus niet per sé makkelijk te voelen. nu is het wel duidelijker, maar misschien heeft het stilliggen wel geholpen daarin. hoop dat alles goed is?? trouwens, met alle ladies hier natuurlijk!! sorry dat ik even niet reageer op iedereen, eerst even uitwerken deze week...!! liefs
oja nog even jullie mening gevraagd: omdat ik vaak naar zwangeren vrouwen heb gekeken met een 'jaloerse' blik, met de intense wens om daar ook te mogen zijn, merk ik een behoefte om voor die vrouwen, waarvan ik (denk ik) een paar keer een blik heb gekregen, iets te laten merken dat het bij ons óók niet vanzelf is gegaan. dus dacht ik aan een buikband met de tekst erop: clomid baby. als je niet weet wat het is, zal het je ook niets zeggen. maar voor degene die er wel vanaf weten is het misschien ergens prettig om de hoop en bevestiging te zien bij een dikke buik. wat vinden jullie? ben benieuwd naar meningen van zowel zwangeren als niet zwangeren! xx
Hi Kara Vind het wel grappig haha , weet niet of dat gaat aanslaan maar goed erg leuk gevonden hoor . Geniet strakjes van je week vrij , je hebt het verdient !! Guusje , wat balen meis hoop dat je de goede moed vind om een nieuwe ronde in te gaan . Liefs
Huh??? Hoe is dit mogelijk meid?? Je ei was al zo groot en niet gesprongen?? Balen man!! Waarom duurt het zolang voordat je weer terug gebeld wordt, dat overleggen heeft toch geen week nodig:x Vind het echt balen meid, we hadden zo'n goede hoop deze ronde voor ons samen!!! Zoals je misschien al gelezen had (Getypt door manlief, ik was op het werk en maakte mij zorgen daarom gevraagd of hij namens mij een bericht wilde plaatsen )was mijn progesteron 30 en dus eisprong gehad. Maar nu vanavond opeens wat afscheiding, lichtbruin en als je goed kijkt een rode/roze gloed... ben nu bang dat ik ongi ga worden. Voor de rest is er nog niks bij gekomen???? Zou dit innestelingsbloed kunnen zijn?
@kara, thanx meis had het wat druk maar alles was goed bij de gyn kleine groeit goed dus dat is super was flink aan het Bewegen en schudden het hoofje heen en weer echt zo schattig! Wel weer een blaasontsteking dus dat is balen! Jij lekker genieten met je weekje vrij en ik weet zeker dat je dat kan gebruiken! Ik kan ook echt niet wachten Totdat ik me wondertje kan voelen! @guusje, wat balen meid! @zwangerwens, super meis dus houd de moed eron deze ronde @miezel, hoe is het bij jou? @mel, hoe is het wijffie waar ben je?? @gm, mail terug Bijna 20weken echo spannend hoor meis
Sinds vannacht helse steken in mijn buik, ik kon amper naar het toilet lopen..vanmorgen naar de huisarts gegaan om urine te laten controleren voor een blaasontsteking, op de fiets deed het ook zo'n pijn..en ik heb geen blaasontsteking. Ziekenhuis net gebeld want dit is echt niet normaal.. IK word straks terug gebeld. ben er benieuwd wat dit kan zijn! Zwangerwens; fijn voor je dat het bij jou wel goed was!
@Kara; ik vind het een super origineel en leuk idee! Ik weet wel wat je bedoeld, zodra ik een zwangere vrouw zie denk ik toch meestal: Goh, zij wel, en wij niet...Maar je weet natuurlijk niet of het zo makkelijk is gegaan...leuk idee! mocht ik zwanger raken door de clomid dan zou ik misschien wel zo'n band dragen, hoewel je ook weer veel vragen gaat krijgen weet ik bijna wel zeker, van de mensen die niet weten wat het is en dan moet je er toch weer over praten en of ik dat nou zo geweldig vind... @zwangerwens: het kan twee kanten op, of de ongi komt eraan of een innesteling, spannend!!! ik duim voor je! @guusje27: wat raar zeg, ben erg benieuwd naar waar die erge pijn vandaan komt...kan het niet zijn dat je zwanger bent? of kan het door de clomid komen misschien? sterkte meis en houd ons op de hoogte! Hier nog steeds geen ongi sporen te bekennen. Net de fertiliteitsarts gebeld ivm het het uitblijven van de ongi nar de duphaston...maar nu zijn ze vandaag vanwege bijzondere omstandigheden niet bereikbaar :x Temp is voor opstaan 36,6 terwijl ik normaal een temp heb van 36,2 of 36,3 heb ,en nooit een stijging vanwege geen ei... Mijn temp is beduidens hoger dan normaal, zou dit door de duphaston kunnen zijn? en die zere borsten...hoe lang blijft die duphaston nog nawerken denken jullie? het is nu de 8e dag na de laatste duph.dag. Ow ik word gek van onzekerheid!!! ik ben echt niet zwanger hoor, daar geloof ik echt NIET in!
@Nance, balen van je neg test, maar je bent nog niet ongi? Misschien te vroeg getest? @Guusje, goh zit je niet echt mee! Heeft het ziekenhuis al terug gebeld? Heb je eventueel al een test gedaan voor de zekerheid? @Kirss fijn dat alles goed was!! @Kara, ja leuk idee haha. Maar weet niet of ik hem zou dragen ivm krijgen van veel vragen! En of ik nou behoefte heb om het iedereen te vertellen..... @Colo, ja helaas kan het 2 kanten op, had iemand maar een kant en klaar antw he haha.... Ik zal moeten afwachten hoe moeilijk het ook is. Hier dus erg bang om ongi te worden. Zal eigenlijk ook te mooi om waar te zijn dat het in 1e ronde raak zou zijn! Heb even opgezocht qua innestelingsbloeding. En het is bij iedereen verschillend, aar lijkt totaal niet op menstruatie. Bij de een is het wat bruinig en bij de andere wat roodachtig... Dus het enigste wat ik kan doen is wachten!! Wordt er gewoon een beetje zenuwachtig van in mijn lichaam!!
@kara: ik vind het echt een super leuk idee. Als ik zwanger ben ga ik ook zo'n buikband laten maken. Natuurlijk bij mij wel een iets andere tekst. @guusje: hopelijk is alles goed meid. In ieder geval wel echt heel vervelend, om het maar netjes te zeggen. Hoop dat het snel over is. @zwangerwens: ben benieuwd meid. Ik duim voor je. Op welke cyclusdag zit je nu? @colo: ik hoop echt voor je dat het nu gewoon wat langer duurt. Anders ben je natuurlijk nog langer bezig. @de rest: sorry als ik iemand vergeten ben, vind dat ik voor mijn doen al veel onthouden heb haha. @hier: heb dus gisteren een negatieve test gehad. Dus wacht nu het weekend af, denk dat ik dit weekend wel ongi word want zit onder de puisten. Dus op naar ronde 3 van de iui!
Ikik moet om 11.15 in het ziekenhuis zijn.. Laat straks wel weten of er wat uit gekomen is! Liefs Guusje
Nou..ik snap helemaal niks van nijn lichaam! Net een echo gehad en daar zagen ze 2 eitjes die gesprongen,bizar toch? Maar als ze dat nu nog zien, dan is zeker mijn eisprong pas geweest? Of hoe lang blijven die gesprongen eitjes in je eierstokken? Als het later is geweest hebben we niet op het juiste moment geklust denk ik..
Huh maar hoe kan die bloedtest dan zo laag zijn. En wat zeiden ze daar dan? Heb je niet even gevraagd hoe en wat?
Oh en nog iets; ik had op 22 mei een positieve ovulatietest, dag erna werd ie al lichter,dan is toch op 22 mei mijn eitjes gesprongen? Of zie ik dat nou verkeerd? Arts zei dat ik waarschijnlijk over 2 weken pas ongi moet worden, maar dat is toch veel te laat dan? Ik snap er helemaal niks meer van!