@kirss yeah wijffie helemaal top beter dat je volgende week weer even mag terug komen @hier ben naar de dokter geweest ivm die duizelingen en ligt aan een veels te lage bloeddruk dus moest wat meer zout eten en volgens de dokter zou het met de loop der tijd wel weer omhoog gaan dus zit nu rechtmatig aan de chips
Klopt meiden, volgende week een echo en dan hopen we het hartje of te kunnen zien en anders te horen. De gyn was heel positief het vruchtje was mooi ingenesteld. Ik blijf het nu spannend vinden tot volgende week maar dat komt wel goed heb er alle vertrouwen in! Baal alleen van die 2 cystes..De gyn zei dat het op dit moment geen kwaad kan maar ik heb wel zoiets van dat heb ik weer! Ook kwam de gyn met de opmerking : Jullie werk hebben jullie goed gedaan en nu is het mijn taak om jullie goed de zwangerschap door te begeleiden... vond het zo lief toen hij dat zei Maandag krijg ik wat bloeduitslagen dus dat is ook weer spannend! @Mel, Aan de ene kant wel heel goed het hartje pas beluisteren met 14 weken alleen hier doen ze het eigenlijk al zodra het kan..en ze het kunnen zien. Zowel bij de gyn als vk. Hoe voel je je verder wijffie?? Gaat het een beetje met je rug? @Gm, Goed dat je even naar HA ben gegaan..en jij nu flink aan de chips want je moet je wel goed blijven voelen .. Dus jullie meid heeft ook zoveel van hello kitty haha het kan niet genoeg zijn bij ze , 1 april is onze meid jarig en rarara wat voor taart wil ze hahaha @Nance, flink genieten het weekend met je mannetje.. tot maandag!!! @Miezel, thanx meid! ik duim ook heel hard voor jou..ik hoop dat die clomid helemaal niet meer nodig is .. Volgende week hoop ik me 1e officiƫle echo te mogen showen @Day, hoe bevalt het wachtbankje?? of kan je niet meer ophouden met klussen haha .. ik duim voor een goed eind resultaat!! @Jazz, volgende week kan ik pas echt genieten..Al voelt het nu al wat meer echt .. hoe voel jij je nu meid? hormonen alweer wat gedaald?? @Kara, auwe snoeperd haha heerlijk hoor werken met een kopje thee en een stuk taart ... lekker aan het genieten meis? begint je buikje al te groeien?? @Sween, Hee wijffie hoe voel je je vandaag? bijna woensdag en dan MVM..en dan nog zo'n mooie knaltest!! Fijn weekend meiden Veel liefs kirsss
Vreemd dat je dat zegt Daylinn.. De echoscopiste en zowel de FA zeiden het toch beide.... Mja boeiend.. Vind het horen van het hartje nou ook niet zo iets belangrijks.. Heb het al 4x zien kloppen dus paardje in galop doet het toch wel haha
@kirsss Ja met mijn rug gaat t wel, heb er wel vaak last van mja, woensdag kaart ik het even aan bij mijn vk.. Zometeen al weer werken echt totaal geen zin in..! Verder voel ik me wel goed hoor. Heb tot nu toe een heerlijke zwangerschap.. Niet misselijk ofzo en eigenlijk alleen "last" van me tepels en in het begin erg moe, nu is dat al heel wat minder. Hoe voel jij je verder? liefs
@kirss laat me raden een taart van Carss hahahahahaha Hello Kitty natuurlijk Monique heeft die vorig jaar al gehad dus dit jaar miss geen Hello Kitty taart enne die "prinsessenkast" ik heb vandaag allemaal stickers gevonden van ja ja Hello Kitty dus ik denk dat ik die ga gebruiken voor de kast Ja maar niet teveel chips hoor hahaahaa niet voor niks zoveel afgevallen he Ben heel blij voor je dat het goed zit en volgende week het hartje luisteren Neem je celeste dan wel mee?? @mel wij krijgen het hartje (als het te horen is) ook op de dag van de echo te horen Was ook zo met monique toen was ik 10 weken zwanger maar zoals we allemaal weten elk ziekenhuis houdt wat anders aan he
@gm, gelukkig wel dat ze wat anders aanhouden.. Anders zou ik niet eens meer behandeld zijn met clomid.. Dus mij hoor je echt niet klagen.. En zoals ik al zei heb het al een paar keer met de angelsound gehoord. Blijft zo mooi geluidje!
@Mel, ik voel me verder prima ook last van me tepels en heerlijk allemaal kleine puistjes haha.. doe rustig aan wijffie en succes vannacht! @Gm, jaaajaaa een hello kitty taart, vorig jaar heeft ze die ook gehad maar ze heeft nu een totaal andere gezien en die wil ze perse hebben noujaa oke dan maar .. okee niet teveel chips maar precies genoeg dat jij je weer wat lekkerder voel!! Celes gaat volgende week mee naar de echo en morgen ga ik naar me moeder want celes blijft daar slapen en gaan we het dus vertellen... kan echt niet wachten ..en we vragen of me moeder volgende week mee wil naar de echo ( hoef ik denk niet eens te vragen want weer zeker dat ze het heeel graag wilt ) Enne die kast zo waanzinnig leuk idee!! Helemaal gerestyld helemaal leuk! Nou meiden fijn weekend ga nu echt me bedje in ben echt helemaal verrot! Tot morgen Liefsss
@mel oke niet meteen aanvallen met de hormonen Weet je zeker dat je het hartje van de baby hebt gehoord??? Me zusje heeft ook een angelsound en iedere keer liet ze het hartje van de baby horen en later bleek dat elke keer dr eigen hartslag te zijn hahahahaahaha kan dr weer helemaal stuk om gaan hahahahaa Neeeee zeker niet doen hoor denk dat een andere gyn bij mij ook meteen was gestopt vanwege het stiekeme doorslikken en spuiten toen dus heel blij dat elk ziekenhuis een ander advies aanhoudt en laten we eerlijk wezen komt op hetzelfde neer dat we allemaal zwanger worden en een gezonde zwangerschap zullen hebben met als grootste beloning een klein frummeltje @kirss oooow spannend laten jullie het celeste vertellen of doen jullie het?? Zal zij ook wel spannend vinden voor het eerst mee naar de echte echo van dr brusje Hahahahahaa ja dan moet je die ook halen he anders is de hele verjaardag verpestgaat om de kado's en de taart Ja alleen die deurtjes willen dr dus nog steeds niet in en we kunnen de deurtjes ook niet bijschaven dus dat is wel klote had zulke leuke deuropeners dr op gezet en nu passen die klotedeurtjes er ineens niet meer in Hoe dat kan I don't now
@gm, Ik val niet aan hahaha.. nadeel van het geschreven woord, je ziet geen emotie of dergelijke. Maar ik had dat de eerste paar keer ook hoor.. ik heel trots hahaha Nja niet dus.. Was me eigen hartslag Tot we 2 weken terug ineens een hartslag hoorde die 3 keer zo snel leek te gaan dan die bv in me liezen.. Toen wisten we het zeker dit is van ons kindje.. En het mooie vond ik ook dat het soms lijkt dat hij/zij er tegen aanschopt.. Ineens BAM! zonne vuurbal.. haha nee ineens een hele harde tik tegen die angelsound.. Weet ook niet wat het is.. Maar om een lang verhaal kort te maken sinds 2 weken weet ik dus zeker dat het hartje van de kleine smurf is.. Jammer dat er geen opname functie op zit anders kon ik het je laten horen. Liefs
Daarom voor de zekerheid al dr bij gezet niet aanvallen hoor Hahahahaa ja dan snap je waarom ik de grootste lol kan hebben daarom en me zusje ook maar blijven volhouden neeee is van de baby hoor Maar je hebt het ook al zien kloppen op de echo dat is ook een heel mooi iets al is het horen van het hartje stukken mooier hahahahaha net een hardcore-sound mensen I love it
Ik vind het net een paardje wat zo langs komt rennen probeerde het te timen met stopwatch om dan te zien hoeveel slagen per minuut maar dat was echt niet te doen ging veel te snel haha. Pff tis gelukkig nog rustig op het werk ben benieuwd hoe lang het duurt. liefs
Kirsss, wat fijn dat je hem gehoord hebt!! En nu genieten meis!! en op naar volgende week!! leuk leuk leuk! GM, balen van je hartslag, maar het kan gelukkig geen kwaad, iets meer chips eten dan normaal is ook geen straf! Pff ben alweer wakker hoor, gisteren bij vrienden geweest 2 uur lag ik in bed, net toch maar weer test gedaan maarja, ik moet nu echt gaan genieten! kan er niet meer onder uit haha, ben en blijf een muts, maar vind het zo lastig om iets aan te nemen als ik het niet gezien heb, ook omdat ik niks voelde etc dat maakte me onzeker, maar nu last van mijn buik en geloof beetje misselijk.. en moe hahah.. maarja niet veel geslapen vannacht, mijn ventje is volgende week ook een lang weekend weg, zie er wel tegenop, alleen in huis en zijn nog nooit zo lang uit elkaar geweest maarja, ga leuke dingen doen! hoop dat ik een beetje slaap... Meiden heel fijn weekend allemaal!! Liefs....
Kirsss, wat fijn! en over een weekje weer, dat is wel uit te houden @de rest: ben ook heel benieuwd naar het hartje, om het te horen. Hoewel het zien me ook al week maakt Sween, neem maar lekker je tijd hor om te wennen. het is ook moeilijk te geloven na alles wat je hebt meegemaakt en dan nu is het ineens zo ver! terwijl je in je hoofd alweer bezig was met de volgende ronde en hoeveelheden spuiten e.d. Het moment dat je het ziet op een echo, ga je het weer meer geloven. En ik denk zelf dat het moment dat je je kleine gaat voelen het meest doorslaggevend is . Dat lijkt me zo prachtig! Ik heb een beetje last van mijn hormonen vandaag! lekker jankerig en druilerig. nouja, mag ook wel op zo'n zaterdag als vandaag, lekker even rustig aan doen. ga zo mijn mannetje wakker maken, en even lekker bij hem kruipen nog. fijn weekend!
@Kirss: wat fijn dat er n vruchtje met vruchtzakje te zien was op de echo!! Hopelijk kan je volgende week al n mooi kloppend hartje zien!! Ben super blij voor jullie @GM en Kirss: vind het ook wel raar dat jullie al eerder naar het hartje kunnen gaan luisteren.. Bij mij was dat echt pas vanaf de 15 weken omdat ze dan zeker wisten dat ze het dan konden vinden.. en ze zeiden ook dat je het niet heel veel eerder kan horen.. alleen zien.. iig niet eerder dan 11 weken ongeveer.. dat is mij telkens verteld.. Fijn weekend allemaal dames!!
Hallo lady's Ik heb een vraagje: Wanneer mag je testen als je pregnyl hebt gespoten? Ik vind de 8ste week zo cute dan zie je een michellin poppetje
Pas na 11 dagen na het spuiten van de pregnyl toch.. moet namelijk worden afgebouwd omdat je anders geen "eerlijke" test heb vanwege het hcg wat er in pregnyl zit.. Dus nog ffies wachten haha.. Ik vond de 12e week zo cute begint dan een echt minimensje te worden haha.. liefs
Blegh...Wachten...dus 25 mrt zou het safe zijn? Al is mijn nod 30 mrt? Nee dat heb ik mis toch? Moet wachten tot nod Werkt het begrip luteale fase ook als je zwanger bent? Want mijn lf is 16 dagen blegh... Gemiddelde is 14 dagen,dat ik dan test Ahh ben aan het ratelen... Weet wel dat ik moet wachten... STTT...HOU JE KLEPPER DAY!
@Jazz ik vind het helemaal niet erg hoor dat is het niet Het is gewoon zo verdorie spannend... Nog nooit zo zenuwachtig geweest in een ronde 1 kindje 2 kindjes OF 3 kindjes
oh ja de 3 eitjes...pfff ja dan is het wel spannend..wat zegt je gut feeling? of durf je niet te hopen...??? Hoop het voor je joh want je bent ook al zo lang bezig. Maar wanneer kan je testen dan een paar dagen na mij toch? Ik over 9 dagen jij over 14? Je kon toch eerder?