nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meis,

heb zelf de hoop opgegegeven hoor! Als ik zwaner was had ik vast die afscheiding niet toch. Was vanmiddag ook vaag misselijk, borsten zijn weer iets gevoelig en continu borrelende darmen-buik! Buik voelt gewoon niet lekker aan, soort buikpijn achtig gevoel! Aan de ene kant trek en andere kant geen zin in eten!

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Bedankt Olive! IK hoop het ook, maar ik denk het niet..haha, ach, het is de 1e ronde, zou super zijn maar anders gaan we naar de volgende ronde. In ieder geval slaat de clomid aan, ik denk wel pregnyl erbij zodat mijn ei optijd springt, maar dat bespreek ik met de arts dinsdag.

Zwangerwens, kom op meid! Die symptomen die je nu benoemd komen ook voor bij een prille zwangerschap hoor! IK kan het weten! Houdt goede moed tot je test, wie weet is ie raak! En anders gaan we samen een nieuwe rond in, toch?

Liefs Guusje

3. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je bemoedigende woorden. Was er echt even helemaal klaar mee. Even flink uitgehuilt en het mijn beste vriendin allemaal verteld, voelt ook wel opgelucht!

Net zei ik tegen manlief dat ik er gewoon mee stop hoor, wil niet elke keer dit k*t gevoel en die spanningen en teleustellingen hebben. Maar na even weer tot rust gekomen te zijn en lieve woorden van manlief:) zakt dat wel weer af.

Heb jij al getest meid? en hoe staat het ervoor met jou symptomen? Was je druk vandaag, heb je hele dag niet vernomen of wel:)

4. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Dank je wel hahaha ik weet dat je bijna helemaal niks ziet :p maar toch bedankt voor je lieve woorden mop

Hoe gaat het met jou??

@olive voor jou geldt hetzelfde
    weet ook dat die uiteindelijk gaat groeien maar toch

Naja moet niet zo zeiken moet allang blij zijn dat er een baby inzit alleen niemand weet het als je niks zegt

@hier vandaag flink wezen shoppen en heerlijk geluncht met me dochter en me nicht
    Nieuwe zwangerschapsbroek gehaald (oow hoelang bent u zwanger mevrouw) Dat steekt toch wel hoor
    maar voor de rest was het heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar :D:D

Morgen me nieuwe auto ophalen verzekering heeft alleen nog niet uitbetaald dus ben blij dat ik wat achter de hand heb altijd voor dit soort noodgevallen:D

Andere dames nog wat leuks gedaan vandaag??

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    GM, klein buikje is alleen maar fijn hoor, vriendin van mij had een enorme toeter en die heeft nu veel overtollig vel wat niet weg wilt.. IK had ook een klein bolletje en na 2 maanden was ik al weer op gewicht en strak buikie! En het allerbelangrijkste, een gezonde dochter!! :p

6. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    GM .. Fijn zeg eindelijk weer een auto :)

Olive .. Met miezel gaat het goed hoor:) ben sinds 30 mei weer een jaartje ouder dus wijzer haha ;)
    Ik doe rustig aan in mijn koppie en wacht rustig af :) mag pas tegen de 12e testen dus we gaan het zien.

Met jou verder alles goed ?

Liefs voor iedereen en een fijn weekend

7. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Hier helaas ongi geworden vandaag, 9e dag na de duphaston...alleen nu merk ik dat ik ineens hele erge bloedproppen verlies :$ wat kan dat zijn? baarmoederslijmvlies of zou het een vrucht kunnen zijn??? weet iemand hoe je het verschil ziet???

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    zwangerwens; Nee, heb nog niet getest, de klachten die ik had zijn weg, alleen nog wel erge gevoelige tepels, en ze zijn groter, en af en toe misselijk. Maar ik weet niet, heb echt het gevoel dat het niks is. IK denk dat ik maandag maar een testje ga doen, al moet ik wel op zoek gaan naar die vroege test, mijn dochtertje had het een en ander van tafel gegrist, oa die test, kan hem nergens meer vinden! Moet er echt nog aan wennen dat ze nu lang genoeg is dat ze er bij kan..haha..blijkbaar wilt ze geen brusje! :D

Colo: dat klinkt wel heftig meid, kan je niet even bellen met de huisartsenpost ofzo? Misschien dat zij je wat meer kunnen vertellen? Had je er ook krampen bij?

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He colo, toch ongi geworden. Balen. Maar ja nu kan je weer met een nieuwe ronde bezig en opzoek naar je ei hihi. Hoe is het met het bloeden nog steeds zo heftig?

@Guusje hoe is het meid, enige verandering? Test al terug gevonden hihi. Je dochter wil gewoon dat je nog even wacht met testen denk ik hahaha

@Gm hoe bevalt de nieuwe auto? Of ben je rondjes aan het scheuren nu haha

@Miezel jij ook op wachtbankje!! Spannende tijd!!

Hier vanochtend nog iets verkleurd slijm en daarna eigenlijk niks meer! Wel onrustig gevoel in de buik en blaas. Blaas is gevoelig, vannacht stond blaas op knappen voor mijn gevoel en kwam maar klein plasje uit???? En tussen de middag echt een pijnlijke steek in re.lies. Zaten collega's om mij heen anders had ik geschreeuwt, maar moest me nu inhouden haha..

Heb steeds meer de neiging om te testen, ben benieuwd hoelang ik het nog vol hou haha

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    zwangerwens: nee, hier niks veranderd, ben wel heel erg moe, vanmiddag samen met JOa een middagdut gedaan, daarna de hele middag op de bank gelegen, ik ben zoooo moe...pfff. Verder nog veel naar toilet, vreemde geurtjes en af en toe pijn in onderbuik. Test is nog in de verste verte niet zichtbaar...:( Ik moet blijkbaar wachten van Joa haha, maar ik denk dat ik hem niet op tijd terug krijg van haar!! Als ik hem niet terug vind dan doe ik maar een gewone test.

Laat je even weten wanneer je gaat testen? Ben benieuwd hoor! IK zit ook te twijfelen hoor, morgen testen...overmorgen testen..wat zal ik doen? haha

11. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    @zwangerwens en guusje27: het bloeden is wel erg,gisteren flinke ongikrampjes gehad en zo moe!!! Vandaag gaat t stukken beter,geen erge stolsels meer. Wel vreemd,zodra je ongi wordt moet je temp tovh ook zakken? Gisterochtend was ik al ongi en mn temp was nog hoog. Vanmorgen pas lager...

12. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Colo, blij dat het bloeden wat minder is. Qua temp weet het niet zo. Kon er bij me zelf ook niet wijs uit worden!

@Guusje, Ja tuurlijk laat ik het weten maar doe het dit weekend nog niet hoor. MOET GEWOON VOLDOUDEN HAHA.

Jij laat het ook weten he als je morgen of overmorgen hebt getest!!!

Heb wel wat last van mijn ontlasting, het zit er, maar krijg het er niet uit hihi, sorry voor de vieze praatjes. Vannacht om 4uur weer wakker, kon weer niet slapen. Ja ben om ongveer 5.45 in slaap gevallen, en om 6uur ging wekker (lekker hoor)

Vind het nu echt zo spannend worden

13. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Middelburg
    Guusje en zwangerwens .. Wanneer was jullie "bevruchting"? 2 weken geleden? Zo ja , testen morgen meiden :) ben reuze benieuwd !

Hier.. Heb nog nergens last van. Saai hè ?

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Miezel: wat ben jij saai zeg! :D;) Afwachten maar he!

Aan de hand van mijn ovu-testen had ik 22 mei mijn ei, dus dat betekend as dinsdag ongi of testen. Spannund!! Maar goed, n.a.v. mijn bloedtest heb ik er niet zo veel vertrouwen in, ook al had ik 2 eitjes die gesprongen zijn..

Zwangerwens: tja, dat volhouden he..pffff, na ja, we moeten elkaar maar steunen! ;)

Colo: fijn dat het bloeden minder is geworden. En van je temp..tja ik vind het lastig..bij mij verschilt het ook continu. Meet je je temp wel elke ochtend als je net wakker bent en nog in bed ligt?

Liefs Guusje

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    oh en nog wat, mijn fietskar is vandaag geleverd, de Croozer kid for 2, mooi ding hoor! Alleen een beetje jammer; schroeven moeten dmv een imbussleutel vastgezet worden, niet bijgeleverd. En je raadt het al, wij hebben nou net niet dat maatje..grrrr! Dus maandag maar ff naar de gamma,dan kunnen we daarna Croozen! :D

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eisprong is maandag/dinsdag 2 wk geleden, dus wacht zoiezo tot dan, en hou ik het langer vol dan doe ik de test donderdag. Dan ben ik weer vrij. Heb vanaf vandaag namelijk 5 vroege diensten. Maar of ik dat vol hou... hihi. En als ik niet ongi wordt he..

Zekers steunen wij elkaar Guusje! Doorzetten meid hihi!! Wat cool zo'n fietskar, lekker crossen!!

@Miezel, ja jij bent echt saai :) haha, is niet zo gek toch, je moet nog 12 dgn wachten toch voordat je testen mag!

17. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    Hey meiden, spannend hier..
    Ik ben ongi geworden.
    Maar dacht al dat het niet raak zou zijn.
    Dus weer op naar de volgende ronde.

18. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Middelburg
    Nance succes met de volgende Ronde meis!

19. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Hee meiden, wat een spannende dagen nog geen testdrang? Ik ben benieuwd!

@nance, jammer meis maar op naar een nieuwe ronde succes weer meid!

@gm, hoe bevalt je nieuwe auto? Wat voor wagentje is het? Hoe is het met je buikkie? Voel je het al?

Hier alles goed rustig aan! 22juni me 20weken echo ben zo reuze benieuwd!! Kan echt
    Niet wachten...

20. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nance, ja je had al zo'n gevoel he, jammer meid. Met volle goed naar de nieuwe ronde!

@Kirss, stiekem wel testdrang, maar wacht nog effe hihi

Morgen is het 2wk geleden dat ik eisprong had, dus denk dat dat ook mijn NOD is, dus nog effe afwachten. Probeer het vol te houden tot donderdag als dat lukt, dan ben ik weer vrij... Vanavond wel iets bruin/roze afscheiding, en af en toe ook menstruatiekrampen, maar heb ik de hele week al met rommelende darmen. Borsten iets gevoelig... Dus SPANNEND!!

Deel Deze Pagina