@ colo.. Spannend hoor! Wanneer kan je testen? @ Guusje.. Vertel! We zijn allemaal benieuwd! Hoe was het vandaag?
Daantje ik kan over 9 dagen testen,dus volgende week dinsdag...het zou heel goed mogelijk zijn dat ik een innesteling heb. Maar misschien heb ik wel last van n griepje,dat denk ik eerder,heb zo'n vreemd gevoel in m'n buik...
Oke spannend hoor... tsja.. het zal kunnen natuurlijk he dat je zwanger bent... je zit dus op het wachtbankje... grrrr das zo irritant! @ hier.. temp is nog steeds erg laag.. vanmorgen weer 36,2... en mijn test vanmiddag was negatief.. het teststreepje was eel lichter als het controle streepje.. zaterdag was ie dus een stuk donkerder als vandaag. We wachten af!
Daantje,wat klinkt dat leuk dat ik ook eindelijk eens op het wachtbankje zit,voor het eerst dat ik mn ei bewust en zeker weet,dat is op zichzelf al n hele vooruitgang! Miezel heel veel succes morgen! Hoop dat alles ok is! Zwangerwens wat fijn dat alles goed is meid,zal echt wel n bijzonder moment zijn geweest. Hoe lang heb je op dit moment moeten wachten? Guusje zeker druk aan de klus of was je ei nog niet goed genoeg om pregnyl te mogen spuiten? Mijn rare buikkrampen zijn grotendeels verdwenen. Ga vroeg mn bedje in,morgen hopelijk beter dan vandaag.
Vorige week op 6wk en 1dag heb ik ook een echo gehad omdat ik elke keer afscheiding had, dus maakte me wat zorgen! Toen klopte het hartje al.(mijn moeder was toen mee!) Nu was manlief mee en we ZAGEN en HOORDEN het hartje kloppen. Echt geweldig!! Wij zijn in okt gestopt met de pil, en doordat ik niet ongi werd gestart met provera en clomid. De 50mg sloeg niet aan en de 100mg was bij de 1e ronde direct raak!
@ zwangerwens.. Wow 1e ronde! wat fijn zeg! (ik hoop dat ik me ook bij jou mag aansluiten en dat het bij osn de eerste ronde ook raak is.... maar ja dat kan ik nu alleen maar dromen...) @ Colo.. ja zal zeker leuk klinken hihi ik hoop dat ik me ei ook vind deze maand.. dat betekend dan dat de clomid goed heeft aangeslagen! en dat is inderdaad al een hele vooruitgang! dan is het alleen een kwestie van tijd toch?! Wel spannend hoor dat je zo veel voelt. Ik hoop echt dat je gevoel klopt en ons volgende week leuk nieuws komt brengen! Ik ga zo maar is lekker slapen... morgen weer tempen en kijken wat de ovulatie test doet!
Miezel! en? al naar het ziekenhuis geweest? of ga je ons ook zo in spanning houden net als zwangerwens? hihihi
Nee , ben eigenlijk best rustig nog ben minder gespannen als de vorige x dus wie weet een goed teken .
Hai ladies, Gister natuurlijk een echo gehad, nou, komt ie: ei was 28x29mm!! En nog een ei van 19mm. Dus ja, gisteravond pregnyl gespoten, was een eitje vond ik, nergens last van gehad..alleen nu een beetje misselijk de hele dag maar goed, valt mee. Nu maar afwachten! 2 weekjes en dan testen, en voor nu druk aan de klus natuurlijk..! zwangerwens; mooi he, die echo's!! Fijn voor je meis! Krullie, jij succes nog ff met wachten!!
Oke meiden.. is dit een positieve ovulatie test? wat denken jullie.. ik zit vandaag op cyclus dag 13...
Daantje , zo te zien duidelijk 2 streepjes dus ben je aan het ovuleren meid ! Hup aan de slag Guusje , beter laat dan nooit dat je iets neerzet maar wat een mooie eitjes ! Succes met klussen Liefs
@ Miezel.. ja? denk je echt? ik had namelijk afgelopen zaterdag ook ongeveer zo'n zelfde test resultaat... nou ik ga vanavond gewoon lekker aan de klus en kijk dan wel wat m'n temp doet morgen ochtend!
Jaaaa we zagen een kloppend hartje het is 3,4 mm groot hihi . We zijn zo blij . Op 16 juli weer terug op controle Happy!!!
Ow Miezel! ik ben zo blij voor je/jullie!!!!! :-D het is jullie zo gegund!!!! geniet er lekker van meis! besef je het nu een beetje?
Djw lieve Daantje ik kan het nog niet helemaal bevatten , zo'n apart iets . De gyn was ook helemaal trots dat ik zo goed werkte op de clomid leuke vent ! Nou ik ga nu proberen te genieten. Vanavond komt nog de dame van MVM dus heb al een een potje geplast haha . En dan kunnen we beginnen met relaxen Liefs