nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Heerlijk meid! geniet er van!

Ik ga vanavond toch nog maar even aan de klus... en hopelijk kom ik dan over een paar weken ook met goed nieuws! ;)

2. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    @ Guusje.. wat ik me nog af vroeg.. waarom kijken ze bij jou hoe groot je eitjes zijn? vroeg ik me zomaar af...

en uhm.. ow.. ik zal al heel blij zijn als ik dan nu eindelijk echt me ei gevonden heb!... durf nog niet heel blij te zijn.. weet het niet helemaal zeker.. heb wel een klein beetje last gehad van me buik.. Wat denkt de rest van m'n foto die ik gepost heb?

Ik ga gewoon aan de klus vanavond nog... of is morgen ochtend dan beter? we hebben namelijk vannacht rond een uur of twaalf nog geklust... Wat denken jullie?

3. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miezel; helemaal super meid! Nu lekker genieten

@Guusje, wooohh wat een groot ei!! Nu maar druk aan de klus hihii

@Daantje, ja die oogt zeker postief!! Suc6 vanavond :)))

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Daantje; Ik krijg echo's, vanaf CD10. Dan kijken ze hoe je eitje groeit. EN bij mij is het nu een ballon ongeveer :D

Volgens mij heb ik nu mijn eisprong, ik voel het...maar manlief is nog niet thuis..:x
    Over half uur is ie thuis als het goed is dus dan ben ik hier ff niet! :D

5. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Jammer dat je mij vergeet te feliciteren Guusje . Ik leef al
    Zo met jou en Dan valt mij dit een beetje tegen eerlijk gezegd . Klusse vanavOnd .

6. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    @ Guusje.. maar waarom kijken ze dan hoe groot ze zijn? (succes vanavond!)

7. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Daantje: nog geklust gisterenavond? beter teveel dan te weinig ;)
    ik ben niet zo goed met ovutesten, bij mij teste ik altijd positief door de pco...nu doe ik het alleen dmv mijn temp en daar heb ik hem al me gevonden deze cyclus. Hoop dat jij hem ook kan vinden deze cyclus.

Guusje::$ wat een big egg!!! :D super!!!klusse dus he...

Miezel:fijn dat de echo helemaal ok was, goed man! genietse nu he!

Zwangerwens:eek:w oke, dus nu ben je alleen nog maar zekerder door de laatste echo natuurlijk, fijn hoor.

Zit nu 7 DPO en ik ben moeeeeeeee :( mn ogen vallen bijna dicht hier achter mn bureau :D .
    Gisterenmiddag wat ongikrampjes gevoeld heel lichtjes steeds en zo duizelig steeds,en door de moeheid wordt dat alleen maar erger, heel vervelend.
    Verder gisteren hoofdpijn en ik kan de hele week al geen hap door mn keel krijgen smorgens...
    Ben ook al de hele week traag smorgens ;)

8. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    @ colo.. ja ik heb gister avond zekers geklust! hihi... en ik heb net weer een ovulatie test gedaan.. maar deze is weer duidelijk negatief.. :( wordt hier niet blij van meiden... heb ik nou wel of niet mijn ovulatie gehad gister? bah.. ik had zo gehoopt dat de teststreep nu nog ff donker zou zijn als gister zodat ik het zeker wist! maar das dus niet het geval...

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Miezel; sorry meis!!! Ik keek gisteren ff via mijn telefoon, heb het erg druk..ben gesloopt, dochtertje is al een maand ziek. Ik heb er ff overheen gelezen..sorry, sorry, sorry!!
    Wat fijn dat je echo goed was!! Opluchting he, ik weet er alles vanaf, bij mijn dochtertje was het in het begin ook erg onzeker, je wordt er zelf helemaal gestressed van. Maar nu lekker ontspannen en genieten van je zwangerschap!!

XXX

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Daantje; ze kunnen dat inschatten wanneer mijn eisprong is!

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Spannend meis! Nog 7 daagjes wachten...of ga je eerder testen?

12. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    @ Guusje.. ow! oke wat fijn zeg dat ze dat doen dan! dat scheelt een hoop onzekerheid dan.. je weet dan zeker dat je je ei sprong wel of niet gehad hebt! (wou dat ik die zekerheid nu had...) :(

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ja, ik ben er ook wel blij mee, zeker omdat mijn ei pas een week later springt dan gemiddeld, anders had ik dat echt niet geweten!

14. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Guusje. . Sorry voor mij overdreven reactie , zullen de hormonen wel zijn :) maar goed ga er nu rustig van genieten .

Liefs

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Geeft niks hoor, toen ik zwanger was van mijn dochtertje had mijn man bijna een echtscheiding aangevraagd...:D Maar na 3 maanden bloeide ik weer helemaal op en was ik weer een stuk vrolijker! Haha, hoort erbij..
    En ik had ook wel ff moeten reageren, maar ik heb mijn handen vol, ik kijk ff snel hier op zp en dan weer snel weg, dus ff niet goed terug gelezen!

X

16. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Nou... hier vanmorgen nogsteeds een lage temp.. weer 36,2... hoe lang duurt dat voor dat je temp stijgt?
    Zal ik toch blij zijn geweest om niets? Ik vind het zo vreemd! ik had toch echt een positieve ovulatie test...

Ik heb ook weer broert geslapen... heel onrustig.. maar voel wel vanalles in me buik gebeuren! of zal ik dat in me hoofd halen? omdat ik het z ograag wil? Ik heb nog steeds een goed gevoel over deze maand ondanks dat ik nu erg twijfel over mijn ei... of dat komt door dat het terecht is of omdat ik het dus inderdaad zo graag wil... tis afwachten...

Maar hoe lang hoort het te duren voor dat je temp stijgt na je ovulatie meiden? ik zit vandaag op dag 15... en denk op dag 13 me ei te hebben gehad...

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik had me ei eergister of gister volgens mij, althans dat voelde ik en heb ook pregnyl gespoten dus kan niet missen.. temp is bij mij normaal 37 en was vanmorgen 37.1..dus nog niet echt een stijging..dus ik vraag me ook af wanneer die komt!

18. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Wie kan mijn en Guusje helpen met een antwoord?!

Bij een ander forum zeggen ze allemaal dat ik me geen zorgen hoef te maken.. ik heb een positieve ovulatie test gehad.. en dat je temp pas 1,2 of zelfs 3 dagen na je positieve test stijgt... er is dus nog hoop! (klinkt wel heel dramatisch maar ik begon me wel al zorgen te maken... twijfels twijfels.....)

19. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar niet zoveel verstand van dames, sorry!!

20. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guusje wat een reuze ei!! Ik hoop dat je binnenkort een positieve test in je handen hebt samen met alle andere meiden die zwanger willen worden.

Daantje: nog bedankt voor je berichtje!
    Ik weet niet hoe het met tempen werkt meid :/
    Ben je na je ongesteldheid regelmatig naar de gyn geweest voor een echo?

Ik heb inmiddels de provera kuur afgemaakt en ben sinds maandag ongi en sinds gisteren clomid 100 mg ingenomen. Ik hoop dat die gaat werken. En wat is die provera erg! Ik werd er depressief van en de normale klachten (buik,rug) kwamen in 20 voud in een storm leek het wel, bah. Maarja, je moet er wat voorover hebben he?;)

Ik heb een afspraak voor echo gemaakt op 6 juli en daarna gaan we op vakantie en de mevrouw van de echo's ook, dus kan ik mijn ei niet volgen en dan weet ik nog niet of het heeft geholpen.
    Nu vroeg ik mij af stel (crossing my fingers) het wel lukt en er zijn er een paar rijp, is er dan een heeeeele grote kans op meerlingen?Octomom zijn is niet weggelegd voor mij :D

Miezel en Zwangerwens lekker genieten!

Deel Deze Pagina