Daantje ik teste ook heel vaak in 1 cyclus positief met de ovu testen en mijn gyn zei dat dat vaak wordt gezien bij pcos. Daarom vertrouw ik die testen dus niet meer, ik vertrouw eerlijk gezegd alleen maar op mijn temp... Cd29...nog een paar dagen voor nod maar ik dacht vanmiddag wel dat ik een testje kon wagen foute boel, veeeeeeeel te vroeg natuurlijk maar mijn lichaam geeft een soort gevoel af dat het raak ik deze keer...zal wel weer voor de gek gehouden worden. Maar vet negatief dus,logisch,mannetje boos dat ik me niet in kon houden en ik verdrietig dat ik geen 2 strepen zag...ja wat dacht ik te gaan zien Nu test ik alleen nog maar als ik volgende week niet ongesteld word, dan wacht ik nog een week en als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik nog wel eens testen, maar niet eerder! :x Temp is weer iets hoger geworden, vandaag 36,9... pfff...wat is dit spannend. Vandaag bij de dokter geweest, ben vanaf maandag (5 dpo,weet niet of het daar mee te maken heeft) heel kortademig en heb een piepende ademhaling soms, lijkt wel astma of allergie. Heb dat nog nooit zo erg gehad...heb nu een inhaler die ik zo nodig mag gebruiken, dat is wel fijn. Verder vreselijk moe en nog steeds veel duizelig. Eten gaat gelukkig weer smorgens maar m'n avondeten heb ik soms gewoon geen trek in, heb het idee dat ik minder op kan...verder een lekkere opgezette buik, vooral smiddags en savonds... Het blijft dus spannend hier!
Colo; ja, das echt te vroeg om te testen! Ik had het ook gedaan vorige maand..haha..helaas zit er niks anders op dan wachten.. irritant he!
@ colo.. wat spannend meis... De klachten die je hebt die je beschijft doen echt denken dat je zwanger bent! (ik hoop ook echt dat het raak is voor jullie!) Ik ga ook alleen nog maar tempen en gooi die ovu testen aan de kant... Nou afwachten inderdaad... maar wel vervelend dat je zo kortademig bent! lijkt me ook eng soms?! beterschap gewenst! en ik duim voor je dat je temp hoog blijft en dat je klachten 'terecht' zijn
Daantje; hup om de dag klussen meid! Colo: veel beterschap en geduld.. Guusje: ik vind het wel erg spannend met die verhoogde kansen hopelijk is het raak deze ronde! Hoe gaat het met de zwangere dames?
Ja, best wel spannend he, ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn..anders ben ik in staat om morgen een test te doen..haha..
Even een ego berichtje omdat Colo er naar vroeg Ik ben hele dagen misselijk , probeer snel wat te eten en te drinken en wat soms helpt is kauwgum eten tegen misselijkheid .. Ben veel moe en pijnlijke borsten .. Die misselijkheid ben ik eerlijk gezegd nu al beu , dus hoop niet 9mnd lang!! Ach je moet alles maar voor lief nemen maar soms denk je van .. Neeeee!! Maar Goed . Hoe staat het bij jou zwangerwens ?? Liefs
Miezel: volgens mij was dat olive die er naar vroeg maar evengoed leuk dat ik het nu ook weet hoe het gaat vervelend dat je zo misselijk bent steeds, maar zolang het nog draaglijk is?...of moet je ook spugen? Hoop dat het van tijdelijke aard is voor je! Guusje: ja moeilijk dat wachten, ben het onderhand wel spuugzat dat wachten :x Welke cd zit jij nu? over hoeveel dagen is je nod? Bij mij begint het gelukkig op te schieten nu. Heb je nog pregnyl gespoten eigenlijk? Daantje: ik weet het niet,misschien verbeeld ik me wel weer van alles, daar ben ik wel bang voor...het kortademige is denk ik ook een hele hoop spanning maar dat pieperige is nu wel weg door de pufjes die ik gebruik. Dus daar helpt het wel voor. Krijg wat meer lucht nu gelukkig. olive: dank je Weer een dagje verder. Wil even jullie mening horen wat jullie hier van zeggen...: mijn temp is vanmorgen tot 37,0 gekomen hij gaat nu ineens elke dag met 0,1 omhoog...gisteren was hij 36,9 en de dagen ervoor 36,8 wat kan dat zijn??? Vanmorgen weer een keer geklust (niet om het klussen dit keer) ik had niet zoveel zin maar manlief wel blijkbaar was de 1ste keer na mijn eisprong en ik moet toegeven dat het niet echt fijn was. Kreeg pijn in mijn onderbuik en het voelde zo strak allemaal (sorry voor de details meiden!) maar is dat normaal rond deze periode (cd 30) heb het nooit eerder zo gehad namelijk...weten jullie wat dit kan zijn??? en ow ja ik had erna ook een beetje roze verlies toen ik afveegde, daarna niets meer gezien...
Colo .. Idd heb het verkeerd gezien maar ook voor jou de up-date . Nee heb niet moeten spugen nog . Het is precies het gevoel als je iets te veel hebt gedronken en dat je in je bed ligt te tollen . Dat idee heb ik daar bij. Komt vast wel goed , drink cola eet kauwgum en vanille vla om het te minderen Even op jou terug komend. Ik ben niet bekend met tempen dus daar heb je niks aan bij mij . Maar nu schrijf je dat je manlief zin had en jij niet . Dat verklaard jou lichte bloedverlies. Je bent niet ontspannen genoeg en daardoor kan hij adertjes raken etc .. Waardoor je dus wat kan bloeiden . Dat lijkt mij de logische verklaring ervoor. Heb het zelf ook wel eens gehad . Hoop dat ik je een beetje heb geholpen Liefs
Miezel; wat vervelend meis! Wat je kan proberen is crackers naast je bed te leggen, en voordat je opstaat s'ochtends eerst een cracker te eten, dat kan wel eens helpen. Ik hoop voor je dat het snel voorbij is!! En vanillevla is goed voor maagzuur.. Colo; Mijn temp is normaal 36.9 a 37 en is nu 37.4! En ik moet heeeeeeeel lang wachten!! 11 dagen.. bleh..haha, ben het wachten al zat! Maar goed, kan niet anders!! En ja, ik heb de pregnyl nog gespoten, was een eitje gelukkig, maar ik moet mezelf al om de dag prikken normaal gesproken dus ik ben inmiddels niet meer zo bang voor naalden!
Miezel bedankt voor je update Wat vervelend zeg dat je steeds misselijk bent! Ik hoop dat het snel over is. Het zal vast van tijdelijke aard zijn. Maar kan me goed voorstellen dat je af en toe echt zoiets hebt van BLEEH! Heb je ook last van je reukvermogen? Colo wat is je normale lichaamstemp? Ik heb het toen 1 weekje geprobeerd en mijn temperatuur ging 0,3 omhoog binnen 1 dag (op de dag waar ik normaal een eisprong zou moeten hebben). Maargoed aangezien ik geen eisprong kon hebben (omdat mijn eitjes niet groeien) klopte het hele verhaal niet meer voor mij. Dus ik weet er niet veel vanaf. En dat andere sluit ik me aan bij Miezel, misschien was je (onbewust) wat gespannen. Guusje, ik moet er niet aan denken om zelf te gaan spuiten :S Ik ben nog even druk deze week en daarna lekker op vakantie dus als jullie niks van me horen ben ik heerlijk aan het genieten Veel succes meiden! Liefs, Olive
@Miezel, hier goed alles goed hoor! Ook geregeld last van weeig gevoel op de buik. En het trekkende/stekende gevoel onder in de buik heb ik ook geregeld (groeien baarmoeder en/of bandenpijn ofzo) En vorige week was ik ZO moe!! Deze week gaat iets beter gelukkig @Guusje en Colo, wat wordt het spannend voor jullie meid. Wanneer gaan jullie testen? Houden jullie het nog een beetje vol? @Olive, alvast fijne vakantie, heerlijk genieten meid!
Hey Guusje! ik kan ook 11 juli testen! duurt indd lang he dat wachten... Ik mag over 5 nachtjes slapen naar de gyn dus misschien is testen dan niet nodig.. ik hoop dat ze een inwendige echo gaat maken zodat ik dan zekerheid heb over wat er allemaal gebeurd in me buik... Ik ben trouwens gestopt met de ovulatie testen en laat het nu maar op zo'n beloop gaan... we blijven gewoon om de dag klussen en dan horen we a.s vrijdag wel hoe en wat bij de gyn.. Mijn temp is nog steeds 36,3...
Oh wat toevallig! Ik weet niet of ik tot dan kan wachten hoor, hihi. Ik heb zondag een sloepentocht, daar wordt altijd de nodige alcohol en lekkere hapjes gegeten..voornamelijk rauwe vis..sushi..hmm, maar ja, als ik zwanger ben..Maar ik denk dat 3 dagen ervor te vroeg is om te testen? IK weet het niet..zucht..moeilijk! Waarom krijg je over 5 dagen een echo? Wel fijn, misschien geeft het al duidelijkheid, spannend hoor! Maar hoop er alsjeblieft niet te veel op, toen ik positief testte van mijn 1e zwangerschap wist ik nog niet hoe ver ik was, achteraf bleek ik pas 3 weken te zijn! Ik kreeg toen een echo en toen zagen ze alleen verdikt bsv, toen zeiden ze; dit kan 2 kanten op, of je krijgt een miskraam of het is nog een hele prille zwangerschap, kom over 2 1/2 week maar terug..dat waren de 2 spannendste weken uit mijn leven! EN de zenuwen waren het waard! DUs met zo'n hele vroege echo kunnen ze vaak nog niet zien hoe het precies zit..maar goed, ik hoop het natuurlijk wel voor je!
Bedankt dames, ik ga inderdaad even lekker met de voetjes omhoog zitten en genieten Ik ga van het weekend pas, maar ik moet nog van alles doen dus ben een beetje afwezig Ik hoop dat ik het leuke nieuws mag horen als ik terug ben Succes nog met de laatste daagjes voor het testen. Groetjes, Olive
meiden! vanmorgen was mijn temp 0,2 graden hoger.. i.p.v de 36,3 die ik al een hele tijd heb was mijn temp vanmorgen 36,5! :-D dus het ziet er naar uit dat ik toch afgelopen vrijdag mijn ei spong heb gehad :-D Ik ben benieuwd wat mijn temperatuur morgen doet!
Hai meiden! Even kort (ben aan het werk ). Temp vanmorgen 37,0 Heb het al 2 avonden in bed zo gigantisch koud en mijn man zegt dan dat ik kokend aanvoel Verder nog vreselijk moe,af en toe buikpijn, vannacht nog boven mijn schaambot zo'n pijn en sinds 2 dagen doen mijn borsten vreselijk veel pijn als ik ze aanraak. Vannacht zo slecht geslapen, de politie was uitgerukt en waren met man en macht en politiehond aan het zoeken naar 2 mannen,de buurvrouw had 112 gebeld omdat ze duidelijke geluiden hoorden vanuit de tuinen achter bij ons, toen de politie ter plaatse kwam hoorde ze 2 mannen mompelen en zagen ze wegrennen, ze hebben nog 3 kwartier met grote nachtlampen gezocht maar hebben ze niet meer gezien. Bah! Nu moet ik dus weer aan het werk maar ben zo gigantisch zwaarhoofdig Hoe is het bij jullie? morgen moet ik ongi worden, of niet... spannend...
hai zwangerwens! Ik heb mezelf voorgenomen dat als ik morgen niet ongi wordt het nog een week aan kijk en dan pas ga testen...denk wel dat ik ongi wordt...heb rare steekjes onderin mn buik steeds en ik heb al een week krampen in mijn liezen, vooral snachts en als ik opsta, heb jij dat wel eens gehad?