He gadver, wat een naar idee, dat er een paar vreemde mannen door je tuin heen lopen..! Kan me voorstellen dat je geen oog hebt dicht gedaan! En temp is top Colo! En van Daantje ook!! Super meiden! Colo, ga je morgenochtend een testje wagen? Spannend hoor! Ben benieuwd! Hier nog een week wachten...
nog een vraagje aan iedereen; Bij wie van jullie rookt je man en/of jezelf? Mijn mijn rookt en wilt niet stoppen, hij zegt dat ie wel minder rookt, maar ik geloof er geen snars van.. Hij drinkt gelukkig zelden..af en toe 1 biertje. Liefs Guusje
Ikzelf ben gestopt met roken sinds de positieve test en mijn vriend rookt nog stug door maar minder omdat hij niet binnen mag roken .
Hai Guusje! Ja top he die temp, ben net een gloeilamp maar geeft verder niet mijn normale temp is rond de 36,2 smorgens...dus verschilt behoorlijk nu! Mijn man en ik roken beide niet. Zelf drink ik niet en mijn man heel soms een biertje, bij de bbq en met een feestje, verder ook niet eigenlijk. Wij zijn anti-rokers Spannend nog een weekje wachten. Ik begrijp iets niet, wanneer is nou je nod? de dag dat je niet ongi wordt,maar is dat nou als je de dag dat je ongi wordt niet ongi wordt of de dag nadat je ongi zou moeten worden en het dan niet wordt...snappen jullie het nog Mijn temp was cd 21 gestegen dus dan heb ik toch op cd 20 een eisprong gehad? dat zou betekenen dat ik morgen ongi moet worden en dan dus donderdag zou kunnen testen...
je NOD is de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden... maar dat dan dus niet wordt... bij mij is dat dus 11 juli.. dan moet ik eigenlijk ongesteld worden en zou vanaf die dag dus kunnen testen.. maar omdat ik op dag 16 waarschijnlijk mijn eisprong heb gehad verschuift mijn NOD waarschijnlijk naar 12 juli... naja maakt niet zo heel veel uit... je kan beter een week na je NOD testen.. dan weet je het zeker.. maar ja geduld is volgens mij niet ons sterkste punt he meiden hihi... bij mij ook niet hoor! pffff dat wachten duurt zooooo langggg! Maar wel heel spannend allemaal colo! sterkte met wachten meid! en uhm... Mijn man en ik zijn ook heel erg anti-rokers! hebben een gruwelijke hekel aan rook... bah!
Oke knap van je dat je het zolang vol kan houden! Ik had dat gevoel tijdens/na het clomid gebruikt. En nu tijdens de zw ook geregeld stekend/trekkend gevoel onder in buik/liezen. Groeienn van baarmoeder en/of bandenpijn
dus Colo? Donderdag een testje wagen? Spannend!!! bij Joa had ik na 3 weken al een mega dikke positieve test..! Daarom heb ik wel steeds de neiging om eerder te testen..hihi..maar goed, ik mag pas 11 juli testen dus moet eigenlijk nog wel wachten..ik HAAT wachten!!
haha meiden! Nee voor mij nog geen testje hoor, ik wordt heus wel ongi deze ronde...14 dpo en gisterenavond dacht ik dat de ongi eraan kwam...heeeeeeeeeeeeeeel klein beetje heeeeeeeeeeeeeeeeeel lichtrose/doorzichtig slijm bij afvegen Verder vandaag weer lekker veel ongikrampen in onderrug en onderbuik/buikpijn,misselijkachtig,duizelig,koud hebben (ja met deze warmte) en dan weer heel warm hebben, snelle hartslag en ga zo maar door...pfff die ongi moet maar niet te lang op zich wachten hoor! Spannend meiden, jullie gaan ook richting jullie nod...steeds een stapje dichterbij...
Colo; waarom denk je dat deze ronde niet gelukt is dan? Hier; sinds gisteren misselijk continu, vanmorgen nog erger..bleh..misschien de warmte ofzo..
of wat anders? Nou ik weet niet, ik DURF het gewoon niet te hopen ...terwijl ik het toch wel een klein beetje denk dat het wel zo kan zijn...of niet
ik ken het gevoel hoor meis, ik heb precies hetzelfde. Test morgen gewoon! Je kan echt dan wel testen hoor, als je zeker weet dat je ei 2 weken geleden was, gewoon testen! Wie weet spring je een gat in de lucht!
Ik durf het gewoon echt niet ik wacht liever nog wat langer,heb denk ik zeker al 20 testen in mn handen gehad met 1 zielig streepje...ik kan het gewoon niet meer,wil niet weer die teleurstelling. Het blijft elke keer weer lastig dit.
Ja zeker spannend! en inderdaad de NOD komt steeds dichterbij! vanavond ga ik de ballonvaart maken.. k'vind het wel een beetje eng maar ook leuk!... spannend dus! Colo.. mag ik wat vragen.. wat is dpo?
Ik begrijp je hoor Colo, ik ben ook bang vor weer dat ene streepje..maar goed, wie niet waagt wie niet wint he.. Ik mag vlg wk woe testen..ik denk dat ik as zondag al een testje ga wagen, ik heb dan smiddags een sloepentocht waar de benodigde drankjes worden gedronken..hihi..maar goed, als ik dan nog niet positief test kan het natuurlijk altijd nog wel raak zijn, maar dat ik later pas een posi test heb. Maar goed, ik kan toch niet langer wachten denk ik..
Daantje hoe was je vaart??? je had wel prachtig weer hoor! Dpo = days past ovulation ,dus het aantal dagen na je ovulatie. Ik zit nu 15dpo...en nog steeds geen ongi. Guusje: je kan een test wagen maar is het dan niet nog een beetje te vroeg? ik heb ook al eerder getest, veeeel te vroeg... Hier nog geen ongi...vandaag kan ik testen ... Veel ongikrampjes dus het is spannend op de wc deze dagen. Ik heb geen eens testen in huis misschien morgen maar weer wat kopen bij het kruidvat.
Spannend Colo!! En knap van je dat je het zo lang kan uithouden! En ja, misschien is testen dan nog te vroeg en dan blijf ik nog steeds in onzekerheid zitten, zoals ik daarvoor ook al was, en blijven we hoop houden voor die keer daarop testen! Zeker weten geen testje wagen vandaag? Hier weer geen oog dicht gedaan vannacht, ik ben nu al 3 dagen zo misselijk! En idd ook ongikrampjes, maar die komen en gaan, die misselijkheid is continu, ik word er gek van!
hmmm, wanneer zou je innesteling zijn? ik zit hier al de hele ochtend te werken met vreselijke ongikrampjes en steekjes...misselijk ben ik nu niet gelukkig. Wel ben ik vorige week steeds misselijk geweest, vooral de 25e, 5 dpo...dus wie weet is dat rond de innesteling geweest, misschien bij jou ook zo nu??? Ik weet wel dat de verleiding om te testen erg groot is, als ik het al doe dan doe ik het met ochtendurine...dus vandaag sowieso niet meer.
@ colo.. jaa het was super gaaf! echt een hele bijzondere ervaring! en het weer was inderdaad top! kon niet beter! ik vond het wel erg spannend van te voren hoor! maar gelukkig is alles goed gegaan. Wel erg spannend zeg.. wanneer ga je testen? je had het over volgende week volgens mij.. ik vind het wel heel verstandig van je hoor.. je kan beter wachten tot een paar dagen na je NOD.. dan weet je zeker dat de uitslag die je dan krijgt ook echt de uitslag is... succes met wachten en ik hoop dat je ongie weg blijft zodat je kan testen over een paar daagjes! @ Guusje.. voor ons wordt het ook spannend he nu! mijn temp was vanmorgen weer 0,1 graden -.. gister was het 36,6 en vandaag 36,5... ik denk niet dat ik zwanger ben.. ondanks dat ik ook af en toe ongie krampjes heb en last van mij borsten... ik ga er van uit dat ik weer aan de clomid moet... maar we zullen horen wat de gynaecoloog zegt morgen.