daantje: spannend he als je nod dichterbij komt en idd wel erg laag je temp hoor, wat is je normale temp??? zwangerwens: leuk dat je ons volgt! gaat het goed met je? Mijn temp gaat weer iets omlaag, overigens niet lager dan voor mijn ei hoor! maar wel vreemd...ik zal mijn temp kaartje proberen te posten
Ja gaat eigenlijk heel goed. Vermoeidheid neemt weer wat af en ook heb ik eigenlijk geen last meer van misselijkheid/weeig gevoel. Hartstikke mooi natuurlijk, maar aan de andere kant baart me dat ook weer zorgen! Of alles nog wel goed gaat daarbinnen??? Wel gister veel last gehad van opgezette buik en stekende/trekkend gevoel in onderbuik/liezen: bandenpijn?? Ben echt benieuwd naar jullie uitslagen, hopelijk allemaal zwanger!!!
Is heus wel in orde meis! Zolang je geen bloed verliest en je af en toe nog wat merkt zoals de bandenpijn enzo dan zit het heus goed, wanneer mag je weer voor een echo? Die ongipijn heb ik nu dus ook continu...wordt steeds erger hoop dat eht een goed teken is, heb dit normaal ook wel voordat ik ongi ga worden maar dat duurt dan meestal niet zo lang als nu...
Volgende week maandag pas, als ik 10wk ben, dus nog 11 dgn wachten pffff. Ja soms ben ik gewoon onzeker. Hopelijk mag jij dat zelf binnenkort ook ervaren hihi Ik had dat ook die ongi pijnen. Je nod is toch allang geweest? Kan je al wel testen hoor!!!
Hoi Dames, mag ik mee komen kletsen? Ben deze ronde gestart met clomid en als er maandag geen goede echo is dan moet ik weer mijn menstruatie op wekken en beginnen met clomid 100mg Colo, ik ken je al Spannend, duim voor je op een zwangerschap Zwangerwens, ook jou ken ik al, in de eerste weken vanaf de 8 weken kun je minder gaan voelen, dan is je lichaam gewend aan de hormonen (althans vaak) en de beeb is net niet groot genoeg om al echt te voelen maar snap dat je het eng vind...
Mijn temp: Ik ben vanaf cd 5 pas echt goed gaan tempen... dus bij deze even een klein overzicht: cd 5 t/m 10 was 36,3 cd 11 was 36,1 cd 12 t/m 15 was 36,2 cd 16 t/m 18 was 36,3 cd 19: 36,5 cd 20 en 21 was 36,6 en vandaag weer 36,5... Ik temp overigens om 6:30 uur s'morgens... Wat denken jullie... is me temp te laag gebleven voor een eisprong? ik denk zelf dat ik op cd 16 mijn ei heb gehad... want cd 19 ging m'n temp met 0,2 graden omhoog en cd 20 was die 0,3 graden omhoog... Maar inderdaad Colo tis volgens mij ook wat aan de lage kant nog... Ik heb verschillende keren ook wel eens rond 9 uur getempt als ik om 6:30 uur weer in slaap was gevallen.. b.v op cyclus dag 19... toen was mijn temp om 9 uur 37,0 graden...
ow ja Kayleigh welkom! spannend hoor! ik heb net mijn eerste ronde met clomid erop zitten... ik zit vandaag op cd 20 en mag morgen naar de gyn om te kijken of de clomid heeft aangeslagen... spannend dus!!! succes met zwanger worden en klets lekker mee zal ik zeggen!
kayleigh87 welkom !!! Andere dames spannend ook ik houd jullie in de gaten Zwangerwens .. Lijkt mij aan de ene kant erg prettig dat je niet meer misselijk bent etc .. Ik heb vandaag weer een dip dag continu misselijk en draaierig , gewoon niet weten wat je met jezelf aan moet erg naar gevoel. Slapen doe ik nog af en toe tussendoor want blijkbaar heb ik het nodig . Hoop echt dat die misselijkheid volgende week verdwijnt . Wanneer mag jij weer voor een echo ?? Ik de 16e Liefs
Zwangerwens; dat had ik ook rond die tijd van mijn zwangerschap, zo erg soms dat ik niet eens rechtop kon zitten, moest echt gaan liggen dan, ik was toen ook heel erg bang dat het mis zou gaan..Maar dit is dus bandenpijn, sommige voelen dit heel lichtjes, en sommige voelen dit heel erg. Het geeft je een onzeker gevoel he...maar het zit goed meis! Kayeigh; welkom meis! Dit is mijn 2e ronde clomid en ik zit nu op het wachtbankje, woensdag mag ik in principe testen maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten! Colo, doe die test nou eens!
Ik heb trouwens het gevoel dat ik niet zwanger ben..ik heb precies dezelfde klachten als de vorige keer.. toen werd ik al in de maling genomen door mijn eigen lichaam, omdat ik echt dacht dat ik zwanger was.
@ guusje ik zal nog niet gaan testen dan voor je NOD... ik zal als ik jou was wachten en 2 of 3 dagen na je NOD gaan testen.. moeilijk maar dan weet je het 'zeker'
2 daben overtijd,nog altijd verhoogde temp,ongikrampen,geen ongi te bekennen en test was vanmorgen vet negatief!!!
aah, Colo, wat jammer!! Dan zal de ongi zich wel snel aankondigen.. Hopelijk snel naar de volgende ronde meis!
Colo ik zou nog even afwachten tot volgende week . Miss ben je dan nog niet ongi en dan kan de test wel eens positief uitvallen . Succes meis . Liefs
Miezel: ik wacht idd maar...meer kan ik er nier aan doen,toch is het raar... Guusje: dat gevoel dat de ongi eraan komt heb ik al ruim n week,borsten doen ineens niet meer zo zeer,dat heb ik altijd zodra ik ongi ben dat dat weg is. Waarom doet mn lijf nou weer zo
He kayleigh, hier ook welkom! Jij hebt dat dus ook gehad 1e zw, heb wel geregeld dat trekkende gevoel. Dus moet gewoon positief blijven! Jij suc6 met je clomid!
Ja aan de ene kant is zonder die misselijkheid wel heerlijk!! Maar aan de andere kant maakt het mij ook weer onzeker! Ik moet ook maandag 16 juli weer voor een echo! Spannend he!!!
@Colo, meid wie weet heb je een late innesteling gehad. Wacht nog even een paar dagen en als je dan nog niet ongi bent, nog een keer testen. Je klikt wel heel zwanger namelijk!!