I know the feeling meis.. ik ben ook al in de maling genomen door mijn lichaam. Ik was dus anderhalve week overtijd, dit kwam omdat mijn ei dus veel later was gesprongen dan ze dachten in het zh. Allerlei kwaaltjes en steeds een negatieve test. Maar komt goed meis, misschien niet deze ronde maar we worden zwanger, alles slaat aan dus waarom niet? Helaas moeten we vaak langer wachten dan we willen.. Liefs Guusje
Ow wat leuk zwangerwens dat we dezelfde datum moeten! Ik moet om 11:30 voor de echo kan vriendlief uitslapen namenlijk hij werkt in de horeca . Ik zou echt blij zijn als ik niet meer zo misselijk ben het is echt vervelend !! Maar ik snap je bezorgdheid . Andere meiden ik houd alle gesprekken bij hoor . Liefs
@ colo... lastig he allemaal... en irritant ook... het enige wat je wil is duidelijkheid!!! nou ik blijf nog even positief voor je hoor! over een paar dagen nog eens proberen! op welke cd zit je nu? Ik kom net samen met mijn man bij de gyn vandaan! en we hebben goed nieuws! :-D ik heb mijn eisprong gehad! dus nu is het afwachten... of ik wordt ongesteld of ik heb over ongeveer 10 dagen een positieve test in handen... ik vind het zoooo spannend! Mijn NOD verplaatst naar 16 juli... moest van de gyn.. waarom weet ik niet eigenlijk... hihi maar goed.. het is dus afwachten nu. gaan jullie voor me duimen?
Spannend Daantje!! Top dat je je ei gehad hebt! En uiteraar dduim ik ook voor jou! Ik moet tot woensdag wachten..voelt nog zo lang..haha.. maar ja!! Miezel; ik hoop ook voor je dat je snel van die misselijkheid af bent..is vervelend he..ik heb er nu ook last van..waarom weet ik niet..niet de hele tijd gelukkig meer maar af en toe vlagen. Sterkte meis!
Thnx Guusje Daantje wat spannend !! 16 juli moet gewoon een goede datum worden voor positief nieuws en of echo 's aangezien zwangerwens , jij , en ik deze datum wat belangrijks hebben . Komt vast goed .
Ja dames dit kan geen toeval zijn hahaha!!! We moeten nog eve 1odgn volhouden. Ook al is geduld niet onze (mijn) sterkste punt haha
Hai meiden, Ik heb besloten een tijdje afstand te nemen van het forum. Ben inmiddels weer ongesteld geworden,ik zie het even niet meer zitten. Weet niet meer waar ik de kracht vandaan moet halen om weer een ronde opnieuw te proberen,merk dat ik het nu na 1,5 jaar proberen niet meer zie gebeuren dat ik zwanger zal raken... Hsg en hysteroscopie geven goede resultaten,clomid slaat aan en toch raken we niet zwanger,waarom niet???!!! Meiden ik wens jullie heel veel succes met jullie wens en/of zwangerschap en ik hoop dat jullie gauw positief testen allemaal! Liefs van een verdrietige Colo
Ach Colo...wat een teleurstelling weer meis...ik kan me voorstellen dat je ff afstand neemt.. Ik wens je al het beste en ik hoop dat je toch snel zwanger wordt, je verdiend het meis!! Heel veel liefs van Guusje
Och meid, wat balen zeg, had ik echt niet verwacht! Snap je verdriet helemaal. Hopelijk kan je snel weer moed verzamelen om weer een nieuwe ronde in te gaan!! Ik hoop echt dat je snel zwanger mag raken meid! Liefs zwangerwens
Dank je meiden, ik zal jullie wel gaan missen hoor maar ik merk gewoon dat ik door het forum er toch teveel mee bezig blijf en dat wil ik proberen niet te doen...ik had ook wat anders gehoopt maar helaas...tot snel, met hopelijk iedereen op roze incl. mijzelf!
Lieve colo... neem de tijd meis.. ik snap het helemaal dat je hete even niet meer ziet zitten.. misschien is afstand nemen wel even goed nu.. maar besef wel dat we er voor elkaar zijn om elkaar te steunen! Heel veel succes met zwanger worden en als je er aan toe bent hoop ik dat we je snel weer zien hier op het forum. @ zwangerwens en Miezel.. Inderdaad! dit kan geen toeval zijn! nou hopelijk hebben jullie gelijk... dan test ik positief en hebben jullie een prachtige echo!! :-D
Meiden... nog een vraag... hebben jullie iets met "pendelen?'' of heeft iemand dat al eens gedaan voor jullie?
Daantje, ik pendel zelf Mijn pendel topic staat nu open voor aanvragen Weet wel dat een pendel nooit garantie kan geven Colo, jammer dat je even het forum verlaat. Al snap ik je gevoel wel, hoop dat je snel op een roze wolkje terug mag komen. Zwangerwens, ja ik heb dat ook gehad. Dus komt helemaal goed Miezel, duim voor jullie allemaal dat dat een top dag word! Sorry dat ik meteen na mijn eerste berichtje niet meer mee schreef, was het topic kwijt. Ben er nu weer bij terecht gekomen Ik ben sinds gister met provera gestart en daarna ga ik dus inderdaad naar de clomid 100mg ben erg benieuwd...
@ kayleigh.. ik heb je een pb gestuurd! :-D Wat leuk dat je ook pendelt! ik pendel zelf ook af en toe maar vind het toch lastig om voor mezelf te pendelen... Ik ben benieuwd wat jou pendel zegt! Succes met de provera en de clomid...
Ik vind het voor mij zelf ook altijd lastig. Hoop dat mijn pendel gelijk heeft of eigenlijk niet dat hij een te late maand aangeeft Maar ja je weet het niet he. Je hebt PB terug.
Uhh wat heb jij ook gehad?? Even vergeten .Of bedoel je dat mijn zw symptomen nu minder worden zoals misselijkheid! Heb wel last van mijn borsten, erg emmotioneel (huil om niks) en soms wat weeiig op de maag!
Zwangerwens, uhm ja ik bedoelde dat ik dat ook heb gehad op eens geen symptomen meer voelen en de beeb nog niet kunnen voelen. Ben in 2010 zwanger geweest, maar heb bij 14 weken een mk gehad
Oh lekker is dat! Bij jou namen symp af en toen ging het ook mis? Wordt ik niet echt blijer van dit nieuws....
Nee dat bedoelde ik niet lieverd... Dat het bij mis ging heeft te maken met medicatie die ik toen slikte.. een ongebore vrucht kan niet tegen prednison Maar ja als je een heel tijd niks van je zwangerschap hebt gemerkt omdat dit door de pil heen was en je dan dus slecht medicatie slikt, krijg je helaas een miskraam... Maar vriendin van me had ook dat ze de klachten tussen weel 7 en week 13 kwijt was en die heeft nu een wolk van een dochter!!!! Sorry was niet de bedoeling je te laten schrikken..