Ik heb krampen niet normaal meer...Maar ik denk omdat het misschien allemaal nog een open wond is weet ik veel.... Maar we zien het wel...maak me er eigenlijk niet meer zo druk om. Ik denk ook omdat die pijn gewoon niet te harden is..ik heb al zeker vanaf dpo 5 het gevoel dat ik ongi ga worden.... En dan zeg ik liever ongi dan deze pijn hoor vooral als het voor niks is.....zo dat is er uit!!!!!!!!!!!
hallo dames.. zometeen weer naar de vk. Hopelijk gaan ze echt iets doen met mn rug. Pijn is echt niet leuk meer.. en mn mannetje heeft heel wat te stellen zo met mij.. Heel de dag zon last, ben ik savonds niet echt meer te genieten.. Maar zou nog n buikfoto laten zien.. jaja begint nu echt hard te groeien!!
@Wen, Wauuw Super mooi meid! Heerlijk zo'n buikje Succes bij de Vk vandaag en ik hoop ook dat ze iets kunnen doen aan die rugpijn .. Laat je dalijk horen hoe het is geweest?!
lekker buikje WENDY! mag je trots op zijn! succes zo bij de vk.. duim voor je dat ze een oplossing vinden. liefs
hey meiden ben ik weer. @wendy: echt een super mooie buik!! @hier: had vrijdag eerst best wel erge ruzie met mijn vriend.. mijn hormonen speelde echt erg op.. haha. was helemaal jaloers en pissig op hem.. zo erg dat zelf mijn vriend op een gegeven moment bijna weer weg wou gaan.. maar heb daarna mooi mijn excuus aangeboden en is toch weer goed gekomen. maffe hormonen haha. verder een fijn weekend gehad. ben alleen echt super moe. en volgend weekend neemt mijn ventje een vent mee uit rusland haha. zit in het hotel met noren en 1 rus. en die noren gaan van het weekend even naar huis toe, maar die rus niet. dus had mijn ventje gevraagd of ie mee wou naar ons thuis. anders zat ie helemaal alleen daar. dus van het weekend zijn we met zun 3tjes haha. o ja en vanavond weer naar het zh.. ben benieuwd. laat het nog wel weten.
o ja en had een pissig mailtje van de moeder waar ik werk.. ik was niet lekker en zij ook niet. dus kwam ze dinsdag ziek naar huis, dus ik zei is maar goed want anders had ik dadelijk gebeld dat ik ziek was.. dus woensdag voelde ik me ook niet lekker, dus en berichtje gestuurd dat ik donderdag nog niet kon komen. krijg ik vrijdag een berichtje van haar.. dat ze mij niet geloofde, want ik had vaak op hyves gezeten..:S en ik had op mijn hyves gezet donderdags dat ik even naar mijn moeder toeging want zij was jarig en heeft verder hier niemand.. en voelde me toen wat beter.. dus ja dat ging niet.. en dan had ik toch kunnen werken eigenlijk (terwijl zij ook nog gewoon ziek thuis was..). dus ze had geen vertrouwen meer in mij.. dus nu wil ze straks rond 3 uur er even met mij over praten.. heb ik dus super veel zin in.. niet dus.. haha maar ben er nu al echt opgefokt van.. het kost mij rond de 100 euro als ik een dag thuis blijf.. dus ga me echt niet ziek melden als ik niet ziek ben. en dat ik niet op hyves kan als ik ziek ben slaat ook nergens op.. majah ben dus benieuwd wat ze zegt. en anders als ze mij niet vertrouwd, nou dan moet ze maar iemand anders zoeken. ik heb er ook geen zin in dat als ik ziek ben dat ze mij in de gaten houd..
Wendy prachtige foto.. Nance ja die hormonsters he pfff als ze maar tevoorschijn komen vandaag tijdens je gesprek met de moeder van het kindje hihihihi Oh ben inderdaad ook benieuwd wat het ziekenhuis gaat zeggen...succes
nou dames, ben net terug van de verloskundige.. moest urine laten controleren op n blaasontsteking.. iets met je nierbekken, en dat kan ook op je rug slaan.. maar was niks aan de hand.. ook moest ik n afspraak maken bij de fysio.. daar kan ik volgende week meteen terecht, dus dan hoop ik dat dat wat helpt! Verder was alles weer helemaal perfect!! Mooi het hartje weer gehoord!! Over minder werken moest ik zelf met mn baas regelen.. hun mogen daarvoor geen verwijsbriefje schrijven. Ze zeiden dat ze daar niet moeilijk over mogen doen om minder te gaan werken als je zwanger bent.. dus zometeen maar even naar mn baas om ff te bespreken hoe we dat gaan doen...
Wat vreemd zeg... Kun je niet even bellen naar de gyn? @Wendy wat een mooie buik zeg En ja je baas hoort er rekening mee te houden @Nance gezellig En waar slaat dat op zeg! Hyves is niet een babyfoon,even wat typen is maar 2 min dus waar zei mee bezig is... Vreemd figuur...
Day het is met name aan de linkerkant bij mij lies nu en samentrekkend gevoel recht helemaal onder mijn navel. Ik denk dat ik de ongi laat komen met de hoop dat. Het dan allemaal weer rustig is geworden als het dan nog aanhoudt dan ga ik aan de bel trekken. En voel je al wat van je 3 tweelingen? Vast van alles en nog wat hihihi
Wat voor soort pijn is het dan meid? Zegt ze het weer ! drie tweelingen Dan val ik echt van mijn stoel... Symptoompjes: *Honger (elke ronde) *Veel afscheiding (Sry) *onderbuik is aanwezig...(ook elke ronde...) Tja wat moet ik hiermee...
hey ben weer thuis van mijn werk. gesprek stelde op zich niks voor.. ze zei alleen dat ze denkt dat ik daarover lieg.. dus heb maar niks gezegt verder, want dat schiet toch niet op.. maar ze is zeker niet van plan om me te ontslaan of zo, want het klikte verder heel goed tussen mij en de kinderen en ook tussen mij en haar. dus allemaal goed verder. nu even lekker relaxen en dan straks even douchen en kijken wat ze in het zh te zeggen hebben..
hey meiden ben net terug van het zh... en je raad het niet.. ik heb gewoon 1 super goed ei nu!! zelfs de gyn stond ervan te kijken.. en ook nog aan die kant waar de vorige keer eigenlijk zo goed als niks zat.. haha. en.. hij was nu al ruim 20mm!! dus ze heeft meteen een ovulatietestje gedaan en die was hardstikke positief!! dus zouden eigenlijk vanavond en morgen moeten klussen.. majah mijn ventje was nu net onderweg naar een restaurant en moest dus nog eten en zo.. dus vanavond kan ie niet meer komen. maar... morgen komt ie wel!! dus morgen goed klussen en wie weet.. haha. heb helemaal goeie zin nu!! en maandag moet ik dan bloed prikken om te kijken of ie wel echt gesprongen is.. want vorige maand is ie niet gesprongen.. en de arts zei ook al van als ik zwanger ben dan blijf ik gewoon bij haar onder controle!! dus das ook wel super fijn!! dus allemaal duimen voor me!!!
Nance, wonen jullie nog niet samen dan? En ervoor klussen is beter dan erna he.. Weet niet of je dat weet?? Liefs
hey jawel maar mijn ventje is op cursus in rotterdam.. en ervoor klussen heeft bij ons op zich denk ik zoiezo geen zin, want de samenlevingstesten waren 2x niet goed.,. dus de zaadjes overleven niet lang in mij.. en beter toch morgen proberen als helemaal niet..