nieuwe "clomiddames" deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gooischemama, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh oke, ja schrok al! Dacht dit had ik liever niet willen weten:).
    Maar goed snap je verduidelijking nu! Thanks:)

2. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Wat is het rustig hier!

@ Guusje meid! hoe is het met je? je kon toch al testen 11 juli? of ben je ongie geworden?

@ de rest hoe staan we er voor dames?

@ hier... vandaag krampjes in me buik... vooral aan de linker kant... en vanmorgen had ik wat rozig slijm... niet bruin maar echt roze van kleur... dus ik had voor de zekerheid maar een maandverbandje ingedaan... en daar zit nu een heel vaag streepje bruin in... dus denk dat mijn ongie er aan zit te komen.. aangezien ik waarschijnlijk 29 of 30 juni mijn eisprong heb gehad zou dat precies kloppen... het is vandaag dan 14 dagen geleden dat ik mijn eisprong had...

Ik wacht het maar af... :(

3. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @daantje, ik had hier 1e dagen ook last van. Bleek innestelingsbloeding te zijn! Heb er later ook nog last van gehad tot ongeveer week 7 ofzo!

Spannend he dat wachten!!

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Daantje, spannend...

Ik moet morgen nog 1 provera en dan mijn menstruatie afwachten en daarna verder met clomid 100mg in de hoop dat deze wel aanslaat.

5. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ow zwangerwens... das goed nieuws dan toch!

Vraagje... temp jij nog? want ik heb ook minder goed nieuws denk ik... mijn temp is weer 36,3... :( dus denk toch dat mijn ongie er aan komt.. ik heb sinds gister dus steeds steekjes onder in mijn buik aan de linker kant.. voelt alsof er iemand steeds vanbinnen zit te knijpen (wel zachtjes hoor tis niet dat ik erge pijn heb of zo)
    damn.. dit is zo killing... dat wachten en niet weten waar je aan toe bent... :(

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Daantje, helaas weer ongi geworden...:x Ik snap het niet, telkens 2 eitjes die springen dus grotere kans op bevruchting en laatste keer pregnyl gespoten, dus weet zeker wanneer eisprong is geweest..maar ja, hopelijk volgende ronde raak, afwachten maar weer!

7. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Jammer Guusje :( hopelijk volgende ronde raak .
    Liefs

8. Infantem Amor

Ik word lichtelijk gestoord van mijn temp, ik krijg van de gyn te horen dat de clomid niet aan slaat, dus dat ik geen eisprong krijg of heb gehad en ik maar verder moet gaan met clomid en nu zegt mijn FF opeens dat ik 4DPO zit vandaag, snap er niks meer van?! Ik ben mijn ovu testen na de vorige afspraak bij gyn gestopt omdat het mij te veel ging kosten al die testjes... GRRRR

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja kan zeker goed nieuws zijn, maar kan helaas ook begin ongi zijn. Elke vrouwelijk lichaam is anders!

Nee ik temp niet, toen ik gestart ben met clomid gestopt op advies van de gyn! Je bent er teveel mee bezig! en ook geen ovu testen, want die zijn niet betrouwbaar bij clomid

@Guusje, balen meid, Hopelijk volgende ronde raak!! Hou hoop meid!!

@Kaleigh, gewoon vertrouwen op de echo's meid!!

10. Infantem Amor

Nou ja ze hebben dus geen echo's meer gemaakt sinds vorige week vrijdag... Maar we zullen zien... Komt goed i hope...

Guusje, balen zeg!! Hopen dat volgende ronde beter gaat...

11. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ja ik ben er inderdaad veel te veel mee bezig... Ga ook wat meer afstand nemen van het forum... En me wat minder druk te maken om alles.. Al vind ik dat wel heel moeilijk!

Heel veel succes allemaal nog meiden! En als ik zwanger ben kom ik het natuurlijk melden!

Liefs van mij

Ps Guusje onze tijd komt nog meid! Echt! *knuf*

12. Infantem Amor

Daantje, ik hoop dat het je inderdaad helpt om even afstand te houden...
    Mij werd verteld dat tempen sowieso niet echt werkt, omdat als je toevallig bij een open raam slaapt dat je temp kan wisselen... Dus niet correct is.. En wat zwangerwens zegt klopt, want de ovutestjes geven met clomid altijd een heel licht 2de streepje ;)

Nou meid ik hoop dat je snel hier komt melden dat je zwanger bent..
    Ik hoop dat mijn pendel klopt, dan zien we je snel terug ;)

13. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    @ kayleigh.. Ja inderdaad, ik hoop ook echt dat de uitslag van jou pendel klopt meis! Ik ben vandaag ongesteld geworden.. En hoe ook! Dus maandag weer met clomid starten en dan zien we wel...

Hopelijk tot snel.

Liefs Daantje

14. Infantem Amor

Inderdaad hopelijk tot snel...!!!

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Daantje, wel he, onze tijd komt heus wel! :D

Vandaag weer begonnen met Clomid..3e ronde is van start gegaan!

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suce6 dames!! Jullie tijd komt echt. Besef nu pas een beetje hoeveel geluk wij hebben gehad om in de 1e ronde dat clomid aansloeg direct zwanger raakte (was 2e ronde van clomid gebruik) Maar ook bij jullie gaat het zeker lukken!!!!!

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Fijn hoor zwangerwens, en alweer bijna 10 weken, gaat hard! :)

18. Infantem Amor

He zwangerwens, ik hoop dat je wensen voor ons uit komen ;)
    Ik moet nu wachten op mijn menstruatie en dan mag ik beginnen aan de 2de ronde clomid. Ben wel erg benieuwd...

Hoe gaat het nu met je?

19. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Ik ben zelf de 1e ronde Zwanger geraakt helaas miskraam en nu 3e ronde zwanger . Dus meiden , het kan allemaal :)

Morgen weer de 2e echo , ik ben zo benieuwd of we ook het hartje ook kunnen horen nu . Mijn moeder en vriend gaan mee.
    Wie gaan er bij jou mee zwangerwens ?
    Jij ook veel plezier morgen . Ik moet om 11:30

Liefs

20. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kayleigh, eigenlijk gaat het heel goed, weinig klachtjes.... wel wat last van obstipatie. En voel me (.)(.) geregeld hihi. En soms wat last van mijn buik, maar misselijkheid is wel over. Ja morgen alweer 10wk.

@Miezel, ja morgen de echo, vind het echt super spannend!!! Hoop zo dat alles goed is. Wij moeten om 15.15 voor de echo. Manlief gaat mee :) En om 16.30 hebben we onze 1e afspraak bij de vk! Jij ook veel suc6 morgen en lekker genieten!!

Deel Deze Pagina