Slik je al eventueel tarwekiem olie? Dat helpt mij bij het rustig blijven tijdens de hormoonschommelingen. Slikt zij trouwens ook en dan gaat het beter. Die mag je slikken op de dagen dat je niet menstrueert en ik heb voor de dagen dat ik wel menstrueer teunisbloemolie... Zal nog eens vragen wat ze nog meer doet tegen de angstaanvallen.. Lijkt me ook heel vervelend... Dikke knuff!!
ow dat is lief van je dat je dat even wilt vragen aan haar! Nee slik al heel veel andere dingen, multivit./ magnesium/ vitD/B12... Dus op zich ligt het niet aan vitamines die ik tekort kom denk ik. Maar tarwekiemolie werkt dat op je humeur dan ofzo? Voel me wel wat beter dan gisteren, gisterenavond lekker naar het zwembad geweest, even beetje gerelaxed. Gisteren had ik last van eipijn, dat drukkende gevoel in onderbuik, nu is dat vandaag weer weg maar heb nog wel slijmverlies lichtjes, ei kan nog niet gesprongen zijn denk ik, heb nog niet een echte stijging gezien in mn temp...en met dit warme weer vind ik het ook niet al te betrouwbaar eigenlijk en klussen is het al helemaal te warm voor nu vind ik, bovendien ben ik kapot als ik mn bed in rol Beetje een rot cyclus deze maand, ben ook veel te druk geweest...
Nee dan heb je al heel wat vitamines Ja officieel staat er op het potje voor een betere weerstand, maare ik word er echt minder chaggerijnig van Met dit weer is de temp inderdaad niet echt te vertrouwen, ik laat deze ronde ook de temp en ovu's varen hoor... Oh ja ik vind dat niet zo erg met het warme weer, maar wel met hoofdpijn net als gister blergh... Ja vervelend dat je niet je draai hebt deze cyclus...
@ zwangerwens: ik merk aan mn lichaam dat ik er een beetje een afkeer voor ga krijgen voor het zoeken van mijn ei en alle behandelingen eromheen enzo. Dus nee ik ben niet zo bezig met mijn ei deze cyclus. Heb totaal geen zin in seks ook Heb vanmiddag een gesprekje gehad met de fert.verpleegkundige over hoe ik me op het moment voel enzo. De duizelingen en licht in het hoofd kon komen door Clomid, dat blijft nog wel even in je bloed zegt ze. Maar dat depri gevoel en die angstgevoelens die horen daar niet bij zei ze...ik moet er mee naar mijn huisarts en laat ik dat nou juist niet zien zitten omdat ik bij mijn ha nooit echt serieus genomen word...het is niet echt een goede ha,maar ga toch maar wel even afspraak maken. Zoals ik me nu voel is echt K*T zit elke keer tegen het huilen aan en loop met gespannen nek en schouders rond...wel toevallig dat ik net nu mijn ei hoort te gaan springen me zo voel. Heb wel het een en ander op internet opgezocht en overal als ik op internet google met angstaanvallen en hormonen dan kom ik op hetzelfde uit, dat het heel normaal is dat als je een teveel of te weinig aanmaakt van bepaalde hormonen je dat soort klachten kan gaan krijgen :x maar mijn fert.arts zegt dat daar niks aan te doen is... En het erge is nog dat als clomid deze maand niet aanslaat ik het moet gaan verdubbelen, 100mg...onbegrijpelijk dat het de vorige ronde wel gelijk aansloeg en nu lijkt het er op van niet...
Och meid balen man dat jeje zo voelt. Ik had dan als we een keer geen sex gehad haddenn, direct schuld gevoel van ja straks is het doordat we deze keer geen sex hebben gehad mislukt. Gelukkig maar 1x dat gevoel gehad en later dacht ik we zien wel. Maar idd moet je je eerst wat happy-er gaan voelen. Hopelijk doe je dat snel als je een postieve test in handen hebt meid! Duim heel hard voor je!
Sorry Zwangerwens die had ik even gemist, maar wat een fantastische echo! Je ziet al een klein mensje echt leuk!
Colo wat vervelend voor je meid! Succes bij de ha! Ik heb bijna geen bijwerkingen (op wat opvliegers na) gehad bij clomid 50 en 100 maar wel enorm bij provera, jeetje was ik depri. Gelukkig geen angstaanvallen of iets dergelijks. Als ik vrijdag niet ongesteld word moet ik die weer gaan slikken. Succes allemaal!
Balen dat je, je zo voelt en vervelend dat ook de fert arts er niet zoveel aan kan doen... Hopen dat je huisarts je nu wel gaat helpen...
Heej meiden! Waar zijn jullie allemaal gebleven??? Met vakantie zeker, genieten van het heerlijke weertje? Ik dacht ik kom even laten weten hoe het gaat met me. 3e ronde Clomid is ingegaan zit nu op cd10, gister mijn laatste pil genomen. Mocht gelukkig nog op 50 mg blijven aangezien ik de laatste keer een cyclus had van 34 dagen. Voel me tot nu toe aardig, wel last van vermoeidheid,wazig zien zo af en toe en de duizelingen af en toe maar het is nog te doen. Mijn ei komt als het goed is over 10 dagen, heb hem nu allebei de keren op dag 20 gehad dus dat is netjes zei de fert.arts Dus we gaan flink knokken deze ronde want ik heb het gevoel dat het zo maar eens gaat lukken deze ronde. Geen last van stress (vakantie ) en rust goed uit en ik merk dat er meer lust in het spel is deze ronde, dus wie weet! 3x is scheepsrecht zeggen ze he Hoe is het verder met jullie??? Liefs Colo
He Colo, Ik was weekendje weg Mooi dat het nu zo goed voelt.. Bij mij is het kijken of ik positief test of toch ongi word... zondag nog negatief, maar ja wie weet..