Escape iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder1309, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

7 jan 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    Hallo ik heb di 6-3 een escape iui gehad nadat onze 1e icsi behandeling was afgebroken ivm te weinig stimulatie (150eh gonal-f)
    nou was ik benieuwd of er hier vrouwen zijn die zwanger zijn geworden na een escape iui........er is mij verteld dat we ong 15 tot 20% kans hebben dat het lukt maar ik heb er niet heel veel vertrouwen in omdat we eerder 2 iui pogingen hebben geprobeerd maar die waren allebei afgebroken omdat er te weinig zaad was voor een terugplaatsing.....maar toch weet je een kans is een kans hoe klein die ook is dus was ik eigenlijk op zoek naar positieve verhalen over een escape iui.........wie kan mij daaraan helpen???

2. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    misschien is het handig als je erbij vermeld hoe weinig zaadjes jullie dan hadden bij je escape iui en hoeveel eitjes. Dan kun je dat nl gewoon vergelijken met een gewone iui wbt kansen...

En een kans is er altijd hoor! Ook met heel weinig zwemmertjes... heb hier wel bijzondere verhalen daarover gelezen.

succes!

3. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Vlinder,

Mag ik vragen waarom er dan gestopt wordt met de poging??

Ik ben ook begonnen (25 februari) op 150 IE Gonal gedurende 6 dagen, toen 4 dagen 175 IE vervolgens bloed geprikt. Ik maakte nog steeds te weinig oestrogeen aan dus daarom weinig reactie. Vandaar verhoogd naar 300 IE 4 dagen en nu zit ik op 450 IE en heb ik 14 eitjes die mee groeien nu. Waarschijnlijk vrijdag punctie.

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier zwanger geraakt van een escape-iui! Wel met voldoende aantal zaadcellen.
    Ook te weinig groei. 2/3 grote en de rest deed niet meer mee.

5. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

7 jan 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    Ik had in principe 3 eitjes die "meededen" voor de escape iui.....want ik had door te weinig stimulatie maar 1 eitje van 19 mm en 2 van ong 14 en 2 of 3 hele kleintjes dus vandaar de escape iui en wordt er bij de evt nieuwe icsi poging gestart met een hogere dosis gonal-f voor meer eitjes te kweken....
    Het aantal zwemmertjes na bewerking wat is ingesemineerd is 600.000....dus niet erg veel en bij de meeste ziekenhuizen niet voldoende om een iui mee te doen....

Deel Deze Pagina